ΖΩΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

Παιδί και ανθρωπογενές περιβάλλον.
Με αφορμή ένα ποίημα για τα ζώα ξεκινήσαμε να μιλάμε για τα ζώα που ζουν κοντά μας ,κατοικίδια και ζώα του αγροκτήματος. Καταγράψαμε τις ιδέες των παιδιών και τις απορίες τους και ξεκινάμε να ανακαλύπτουμε,να μαθαίνουμε και να συλλέγουμε πληροφορίες για τα ζώα που ζουν κοντά στον άνθρωπο. Ενα παιδί  μας έφερε φωτογραφίες από την κτηνοτροφική μονάδα της γιαγιάς της και μας παρουσίασε τα ζώα που έχει.

Η πρώτη επαφή έρχεται με τα ζωάκια που έχουμε στην γωνία της φάρμας,τα παρατηρήσαμε και συζητήσαμε για το σπίτι του κάθε ζώου.

Παίξαμε επιτραπέζια παιχνίδια με γράμματα και αριθμούς στις ελεύθερες δραστηριότητες.

Παιδί και γλώσσα
Γνωρίσαμε τα γράμματα Α και Κ από τις λέξεις Αγελάδα και Κότα,βρήκαμε λέξεις που ξεκινούν από τα γράμματα αυτά, παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια στον πίνακα και στον υπολογιστή και κάναμε φύλλα εργασίας.

Παιδί και ανθρωπογενές περιβάλλον
Δοκιμάσαμε είδη τυριών(κατσικίσιο και αγελαδινό) μαζί με κριτσίνια ,είδαμε τις διάφορες και τις ομοιότητες που έχουν και στο τέλος της δοκιμής τα παιδιά ψήφισαν για το ποιο τυρί τους άρεσε περισσότερο. Επίσης δοκιμάσαμε γιαούρτι με τρούφα και φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά λουκανοπιτακια έτσι ώστε τα παιδιά να γνωρίσουν τα προϊόντα που παράγονται από τα ζώα του αγροκτήματος (αγελάδα,κατσίκα,γουρούνι).

Παιδί και πληροφορική
Ψάξαμε στο διαδίκτυο πληροφορίες για την αγελάδα και είδαμε ντοκιμαντέρ για κτηνοτροφική μονάδα ειδικότερα πως γίνετε το άρμεγμα και η συλλογή και η  συσκευασία του γάλακτος.

Παιδί δημιουργία και έκφραση 
Διαβάσαμε ιστορίες με ζώα και κάναμε ζωγραφιές,φτιάξαμε κατασκευές με διαφορά υλικά (καλσόν και ξυλαράκι) για τη αγελάδα μας,γίναμε μικροί κτηνοτρόφοι και αρμέξαμε την αγελάδα μας ,ακούσαμε τραγούδια για τα ζωάκια και κάναμε δραματοποίηση τις κινήσεις τους. Τέλος παρακολουθήσαμε παιδικές ταινίες που είχαν ήρωες ζωάκια.