Η εποχή των δεινοσαύρων (μέρος 2ο)

Δεινόσαυροι και μαθηματικά

Ταξινομήσαμε τους δεινόσαυρους με διάφορα κριτήρια:

-2/4 πόδια.

-Σαρκοφάγους/Φυτοφάγους

-Στεριά/Νερό/Αέρας

-Σειραθετήσεις (από το μεγάλο στο μικρό/ από το μικρό στο μεγάλο/ μικρό, μεσαίο, μεγάλo)

 

-Συγκρίναμε το ύψος μας με το στόμα και τα δόντια του Τ-Rex.

-Πάρκο δεινοσαύρων: Ένα παιδί μπαίνει μέσα στο πάρκο. Τα υπόλοιπα παιδιά το καθοδηγούν να βγει  χωρίς να το φάνε οι δεινόσαυροι χρησιμοποιώντας χωροχρονικές έννοιες (πάνω, κάτω, δεξιά, αριστερά, κτλ)

-Μετρήσαμε το μήκος των δεινοσαύρων με κυβάκια και συμπληρώσαμε αντίστοιχο Φ.Ε.

-Φτιάξαμε τις παρεούλες του 10. Βάλαμε σε ένα στεφάνι μια ποσότητα δεινοσαύρων και προσπαθήσαμε να βρούμε πόσους να βάλουμε στο άλλο στεφάνι για να είναι όλοι μαζί 10.

-Βάλαμε στη σωστή σειρά τις εικόνες της ζωής ενός τυραννόσαυρου Rex και τις αριθμήσαμε (1-8).

-Αντιστοιχήσαμε δεινόσαυρους με τα αβγά τους σύμφωνα με το χρώμα.

-Βάλαμε δόντια στο «φαφούτη» δεινόσαυρο εκτιμώντας αρχικά πόσα δόντια πρέπει να ζωγραφίσουμε και συγκρίνοντας στη συνεχεία την εκτίμηση μας με το αποτέλεσμα.

-Παίξαμε Bingo με δεινόσαυρους.

-Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες( κίτρινη/μπλε) και ως παλαιοντολόγοι προσπαθήσαμε να βρούμε αβγά και κόκαλα δεινοσαύρων και να τα αριθμήσουμε (1-9).

-Ψηφίσαμε με κυβάκια τον αγαπημένο μας δεινόσαυρο και με ξυλάκια τον «καινούριο» δεινόσαυρο που ανακαλύψαμε και ζωγραφίσαμε.

-Συμπληρώσαμε 2 πίνακες διπλής εισόδου σχετικούς με δεινόσαυρους.