Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ξεκινήσαμε με παιχνίδια γνωριμίας και παραμύθια σχετικά με τις πρώτες μέρες στο σχολείο. «Ανιχνεύσαμε» τις γνώσεις μας , συγκεντρώσαμε πράγματα που συναντάμε σε ένα σχολείο, γνωρίσαμε μουσικά όργανα και παίξαμε ψυχοκινητικά παιχνίδια.
Γνωρίσαμε τις γωνιές της τάξης μας και τα αντικείμενα που υπάρχουν σε αυτές, διαβάσαμε βιβλία σχετικά με τους κανόνες, συζητήσαμε και φτιάξαμε τους κανόνες της δικής μας τάξης που καταγράψαμε και «σφραγίσαμε» με το αποτύπωμα της παλάμης μας. Γνωρίσαμε το παρουσιολόγιο της τάξης μας και βρήκαμε τις φιγούρες μας.
Μάθαμε να αναγνωρίζουμε τα ονόματα μας ,ψαρέψαμε τα αρχικά μας, φτιάξαμε διάφορα γράμματα και βρήκαμε ομόηχες λέξεις από αυτά. Διαβάσαμε την ιστορία: «Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης ο Εμμανουήλ Α. Μπαμπακούλης» και διακοσμήσαμε το αρχικό μας γράμμα με τέμπερες και σταμπαδόρους.
Διαβάσαμε βιβλία που μας βοήθησαν να μάθουμε το σωστό τρόπο για να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας: «Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε» και «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε». Κόψαμε και ζωγραφίσαμε τις παλάμες μας, φτιάξαμε με αυτές μια ομαδική εργασία και ζωγραφίσαμε πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια μας.
Δεν παραλείψαμε να μιλήσουμε για την υγιεινή των χεριών με τη βοήθεια της Κίκας και της Ρίκας και κάναμε το πείραμα με το νερό , το σαπούνι και το αντισηπτικό μαθαίνοντας να πλένουμε τα χέρια μας σωστά. Διαβάσαμε επίσης από το βιβλίο του Ουπς για την καθαριότητα και θυμηθήκαμε τους κανόνες για την τουαλέτα μέσα από αντίστοιχες καρτέλες.
Δώσαμε επίσης ιδιαίτερη έμφαση στους τρόπους καλής συμπεριφοράς αλλά και στον τρόπο που μιλάμε στους άλλους , διαβάζοντας αντίστοιχα βιβλία και βλέποντας εποπτικό υλικό( καρτέλες ) με ευγενικές λέξεις και φράσεις. Επιπλέον, φτιάξαμε τη βαλίτσα της τάξης μας.