Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μας παιδιά, ο αγιασμός για την έναρξη της φετινής δημιουργικής μας χρονιάς, θα γίνει στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας, τηνΠέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στις 09:30 η ώρα.
Σας περιμένουμε όλους με πλατύ χαμόγελο και μια μεγάλη αγκαλιά!!!
Να έχουμε όλοι μια υπέροχη χρονιά, με υγεία, πολλές όμορφες δημιουργίες, πρόοδο στους μαθητές μας και άψογη συνεργασία!
Η φετινή μας γιορτή αποτέλεσε την αποτίμηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων 2024-2025,1ος κύκλος, Ζω καλύτερα–Ευ Ζην: “Το τραγούδι της χαράς”. Μέσα από πίνακες ζωγραφικής που αποδίδουν 6 συναισθήματα, του φόβου, της λύπης, της χαράς, της ντροπής, του θυμού και της αγάπης, τα παιδιά παρουσιάζουν συμπεριφορές, στάσεις και λύσεις.
Στιγμιότυπα της προετοιμασίας του σκηνικού και του αύλειου χώρου.
Οι πίνακες που χρησιμοποιήσαμε από το διαδίκτυο.
Φόβος:
Λύπη:
Χαρά:
Ντροπή:
Θυμός:
Αγάπη:
Μερικά στιγμιότυπα της παράστασης:
Στο τέλος της γιορτής δόθηκαν στους μαθητές/τριες μας, δίπλωμα φιλαναγνωσίας και μετάλλιο.
Επίσης κεράστηκαν παιδιά και γονείς με χυμούς και σακουλάκια με γλυκίσματα.
Τα ποιήματα αποτελούν δημιουργίες των εκπαιδευτικών: Ελένη Φλούδα, Βάνα Μπουλτή, Ιωάννα Κουρμούλη, Μαρίνα Μπαρδάκη. Για τα κείμενα της παράστασής μας, πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Τα παιδιά όλων των τμημάτων ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για την καλοκαιρινή γιορτή μας με τίτλο “Η παλέτα των συναισθημάτων”. Γίνονται καθημερινές γενικές πρόβες σε όλα τα στάδια της σπονδυλωτής γιορτής μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις δραστηριότητες μας. Σήμερα παρουσιάσαμε την έκθεσή μας με όλες τις δημιουργίες μας κατά τη διάρκεια του προγράμματός μας.
Οι γονείς, γιαγιάδες, θείοι, μας τίμησαν με την παρουσία τους και λάβανε πληροφορίες για τη δουλειά μας. Φεύγοντας πήραμε στο σπίτι όλες τις τρισδιάστατες δημιουργίες της έκθεσης για να διακοσμήσουμε το δωμάτιό μας.
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: ανθρώπινο σώμα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-Διάχυση αποτελεσμάτων προγράμματος μέσω έκθεσης δημιουργιών
Τα παιδιά όλων των τμημάτων, ξεκινήσαμε με γενική πρόβα της καλοκαιρινής μας γιορτής.
Στο χρόνο που μας απέμεινε ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τις προσκλήσεις της γιορτής μας. Στο χρόνο που μας απέμεινε ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τις προσκλήσεις της γιορτής μας.
Το σχέδιο της πρόσκλησής μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Με την τεχνική της Pop Art σχεδιάσαμε τον μοναδικό εαυτό μας και γράψαμε και τον τίτλο της δημιουργίας μας “Εγώ…είμαι εγώ!!!”. Για να γίνει, εκτυπώθηκαν οι φωτογραφίες μας, στη συνέχεια πάνω σε διάφανη μεμβράνη βιβλιοδεσίας σχεδιάσαμε το πρόσωπο με όλα τα χαρακτηριστικά του με ανεξίτηλο μαύρο μαρκαδόρο και τελειώσαμε με χρωματισμό χρησιμοποιώντας και πάλι ανεξίτηλους μαρκαδόρους. Η δημιουργία αυτή αποτελεί το τελευταίο έκθεμα της έκθεσής μας.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τα λαχταριστά, πεντανόστιμα παγωτά μας. Επιλέξαμε τη γεύση μπάλα που επιθυμούσαμε, προσθέσαμε τη γαρνιτούρα μας κι έτοιμο το χωνάκι μας-πατήστε εδώ για να δείτε και τα πατρόν της κατασκευής!
Τον υπόλοιπο χρόνο, συνεχίσαμε με την ομαδική πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής μας.
Τα παιδιά του πρωινού και ολοήμερου τμήματος 2, κάναμε τη γενική πρόβα για την καλοκαιρινή μας γιορτή. Στη συνέχεια, όλα τα παιδιά με τη σειρά, γράψαμε από μια λέξη για την πρόσκληση της γιορτής μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Ολοκληρώσαμε την κατασκευή των ανθρώπων-μανητάκια που ξεκινήσαμε εχθές-πατήστε εδώ. Τοποθετήσαμε τα μαλλιά, τα μάτια, σχεδιάσαμε τα χαρακτηριστικά του προσώπου και διακοσμήσαμε τη ζώνη και το κολιέ. Η κυρία με σιλικόνη κόλλησε τους μαγνήτες.
Στη συνέχεια κατασκευάσαμε τον άνθρωπο χορευτή, με χρωματιστές λωρίδες χαρτί κάνσον.
Η ιδέα της κατασκευής:
Χορέψαμε με τους χορευτές μας υπό τον ρυθμό του τραγουδιού “Γουστάρω να χορεύω”.
Τελειώσαμε με τη δημιουργία του αίματός για την έκθεσή μας-πατήστε εδώ, εδώ, εδώ και εδώ για τις δραστηριότητές μας του κυκλοφορικού συστήματος. Θυμηθήκαμε τα συστατικά του αίματος και τα προσθέσαμε στο δικό μας αίμα( στρογγυλά ζυμαρικά=ερυθρά αιμοσφαίρια, μαυρομάτικα φασόλια=λευκά αιμοσφαίρια, αιμοπετάλια=κόκκινα φασόλια).
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: ανθρώπινο σώμα, καλοκαίρι | με ετικέτα καλοκαιρινές κατασκευές, κατασκευές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κατασκευή:Χωνάκι παγωτό-Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”: Κατασκευή: Άνθρωπος-μαγνήτης με ξύλινο κουτάλι-Ο άνθρωπος χορευτής-STEAM:Το αίμα μας και τα συστατικά του
Ξεκίνησαν οι εντατικές πρόβες στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας με τη χρήση της μικροφωνικής. Όλα τα παιδιά και των δύο τμημάτων χορέψαμε, είπαμε τα ποιήματά μας,ακούσαμε τη φωνή μας στο μικρόφωνο και επεξεργαστήκαμε το χώρο όπου θα πραγματοποιηθεί η παράστασή μας.
Τα παιδιά του πρωινού και ολοήμερου τμήματος 2, ολοκληρώσαμε την κατασκευή “παγωτό” με cd που θα γίνει στολίδι για τις τσάντες των εργασιών της χρονιάς. Κόψαμε τα κομμάτια του παγωτού, δημιουργήσαμε τις γνωστές σε όλους μας ρίγες στο χωνάκι-φελλό και διακοσμήσαμε με αποξηραμένη πλαστελίνη σε διάφορα χρώματα και πομ πομ.
Τα κομμάτια του παγωτού.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Ξεκινήσαμε να δημιουργούμε τις ανθρώπινες φιγούρες μας σε ξύλινο κουτάλι που θα γίνει μαγνητάκι. Κόψαμε τα ρούχα, τα κολλήσαμε στο κουτάλι και αύριο να φτιάξουμε τα χαρακτηριστικά του προσώπου και τη διακόσμηση.
Σήμερα τα παιδιά και των δύο τμημάτων παρακολουθήσαμε αθλοπαιδιές στο 1ο Δημοτικό στάδιο Γλυφάδας. Υπό την επίβλεψη ανθρώπων του αθλητισμού, γυμναστήκαμε με παιχνίδια, διασκεδάσαμε και περάσαμε όμορφες στιγμές.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Κάνοντας επανάληψη στις γνώσεις που έχουμε αποκτήσει για το σώμα μας, δημιουργήσαμε πόζες που μπορούμε να πάρουμε με τη χρήση των αρθρώσεών μας. Τις πόζες αυτές μπορούμε να τις συναντήσουμε πολλές φορές στην καθημερινότητά μας. Ζωγραφίσαμε το σώμα και το κεφάλι το σχεδιάσαμε σε χαρτόκουτα. Κόψαμε τα μέρη και τα κολλήσαμε σε χρωματιστό χαρτόνι, γράφοντας και τον τίτλο της δημιουργίας μας,”Με τις αρθρώσεις κινούμαι”. Τα κάδρα με τις πόζες θ’αποτελέσουν υλικό της έκθεσής μας για το ανθρώπινο σώμα.
Από τις παρακάτω εικόνες που είναι διαλεγμένες από το διαδίκτυο, ορίσαμε ποια θέλουμε να ζωντανέψουμε.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε την εικονογράφηση του βιβλίου μας. Πρώτα διαβάσαμε την ιστορία μας για να την θυμηθούμε, μετά συζητήσαμε ποιες σκηνές θέλαμε να ζωγραφίσουμε και χωριστήκαμε σε ομάδες ανάλογα την εικόνα που επιθυμούσε ο καθένας περισσότερο να ζωγραφίσει.
Στη συνέχεια κάποια παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία να γράψουν ένα μέρος από την ιστορία και να φτιάξουν το εξώφυλλο της ιστορίας τους.
Έπειτα, προσθέσαμε και τις τελευταίες λεπτομέρειες στην αναμνηστική μπλούζα του σχολείου μας. Τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιερώσαμε στις πρόβες μας.
Τα παιδιά του πρωινού και ολοήμερου τμήματος κάναμε ολοκληρωμένες πρόβες και των χορευτικών και των ποιημάτων της καλοκαιρινής μας γιορτής με θέμα “Η παλέτα των συναισθημάτων”. Τελειώνουμε και τη σχεδίαση των μπλουζών της παράστασής μας.
από 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ κάτω από: Ανακοινώσεις | με ετικέτα κατασκευές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 2024-2025:3ος θεματικός κύκλος-«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο: «Ανθρώπινα δικαιώματα: Ψάχνοντας την πατρίδα της καρδιάς μας”-Δημιουργία βιβλίου για την προσφυγιά με πρωταγωνιστές ζώα-Κατασκευή: Οι μπλούζες για την καλοκαιρινή μας γιορτή με θέμα τα συναισθήματα
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε χρωματίζοντας την καρδιά πάνω στην αναμνηστική μπλούζα για την γιορτή του σχολείου μας.
Στη συνέχεια, αναφερθήκαμε στα δικαιώματα των παιδιών, των ανθρώπων και των ζώων και δημιουργήσαμε τη δική μας ιστορία με ζώα που αφορούσε την προσφυγιά, αλλά και τα δικαιώματα και τις ανάγκες τους. Στην αρχή σκεφτήκαμε να φτιάξουμε την ιστορία μας βιβλίο, αλλά επειδή ήταν μεγάλη συμφωνήσαμε να κάνουμε δραματοποίηση σήμερα και αύριο να χωριστούμε σε ομάδες και να δημιουργήσουμε το βιβλίο μας.
Τον υπόλοιπο χρόνο κάναμε πρόβες για την καλοκαιρινή γιορτή μας.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε παίζοντας το παιχνίδι συμπλήρωσε τη φράση ζ. Η φράση ήταν « Έχω δικαίωμα …». Αφού μιλήσαν όλα τα παιδιά παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο στ’ οποίο γίνεται αναφορά στη σύμβαση των δικαιωμάτων του παιδιού. Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Χορέψαμε και
τραγουδήσαμε το τραγούδι «Έχω δικαίωμα κι εγώ». Πατήστε στην παρακάτω εικόνα.
Συμφωνήσαμε ότι τα δικαιώματα είναι πολύ σημαντικό να εξασφαλίζονται για όλους και πρέπει να τα γνωρίζουμε καλά, να τα μαθαίνουμε στους άλλους και να υποστηρίζουμε τη δίκαιη εφαρμογή τους.Ήμασταν έτοιμοι να φτιάξουμε τη δίκη μας σύμβαση των δικαιωμάτων του παιδιού. Για να μην ξεχάσουμε κανένα, χρησιμοποιήσαμε τα γράμματα της αλφαβήτας τα οποία τα μοιραστήκαμε τυχαία και προσπαθήσαμε να σκεφτούμε δικαιώματα από το γράμμα που έχουμε αναλάβει. Τα καταγράψαμε πρόχειρα για να συνεχίσουμε τη δημιουργία της σύμβασής μας αύριο.
Στον χρόνο που μας απέμεινε, ξεκινήσαμε ανά ομάδες τη δημιουργία της κοινής αναμνηστικής μπλούζας του σχολείου μας με βασικό στοιχείο την πολύχρωμη καρδιά παζλ που συμβολίζει τα συναισθήματά μας.
Φυσικά συνεχίσαμε με πρόβες για την καλοκαιρινή μας γιορτή.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Μετά την κατασκευή των ατομικών μας “ανθρώπων” με πλαστικό μπουκάλι και χαρτοσακούλα-πατήστε εδώ–μας περίμενε μια έκπληξη. Μαζί με τους φίλους του ολοήμερου τμήματος 1, παρακολουθήσαμε από το εργαστήρι ΜΑΙΡΗΒΗ-πατήστε εδώ για να το γνωρίσετε– ποια είδη κούκλας κουκλοθέατρου υπάρχουν(δαχτυλόκουκλες, γαντόκουκλες, μαριονέτες και μαρότες). Οι κυρίες Μαιρηβή και Μιρέλλα, μέσα από τις βαλίτσες τους έβγαζαν “μικρούς θησαυρούς” και ζωντάνεψαν μπροστά μας, κάτω από μουσική υπόκρουση, μαριονέτα και μαρότα- Κούκλα ράβδου (μαρότα): Η ονομασία της κούκλας προέρχεται από την γαλλική λέξη marotte που σημαίνει ραβδί με κωμική κεφαλή με κουδουνάκια και το οποίο χρησιμοποιούσαν παλιά οι γελωτοποιοί για να διασκεδάσουν τον κόσμο. Η κούκλα κινείται με ένα ίσιο, άκαμπτο ξύλινο ραβδί που διαπερνάει το σώμα της και καταλήγει στο κεφάλι της. Το φόρεμα της κούκλας είναι φαρδύ κι ενίοτε έχει πτυχώσεις. Ο χειριστής κρατά με το ένα χέρι το ραβδί, ενώ ο δείκτης κι ο αντίχειρας του άλλου χεριού είναι περασμένα στα μανίκια της κούκλας. Αν δεν υπάρχουν μανίκια τότε ο χειριστής κινεί την κούκλα, κρατώντας απλά το ξύλινο ραβδί. Κατασκευάζεται από ξύλο, ύφασμα, χαρτόνι, χαρτοπολτό, ξυλοπολτό, φελιζόλ. Ιδιαίτερης ομορφιάς είναι οι ταϋλανδέζικες και οι ινδονησιακές μαρότες-πηγή πληροφορίας εδώ.
Μάλιστα τη μαρότα κατασκευάστηκε θεατρικά από την κα Μαιρηβή μπροστά μας.
Ήρθε η ώρα της δημιουργίας της δικής μας μαρότας. Με τα υλικά που είχαν φέρει μαζί τους οι εξαιρετικές κυρίες, πήραν μορφή οι κούκλες μας.
Ήμασταν πολύ περήφανοι για τις δημιουργίες μας που θα μας συντροφεύουν στα παιχνίδια μας.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, δώσαμε τη δική μας πινελιά στη μαρότα μας, προσθέτοντας κουμπιά και διακοσμητική αυτοκόλλητη γραμμή.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, ξεκινήσαμε με πρόβα της καλοκαιρινής γιορτής. Συνεχίσαμε τη δεύτερη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Τον υπόλοιπο χρόνο κάποια παιδιά βάψαμε τις μπλούζες μας για τη γιορτή, ενώ οι υπόλοιποι συνεχίσαμε τις πρόβες.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε με την πρώτη διδακτική ώρα με το μάθημα των Αγγλικών. Ακολούθησε ένα θεατρικό ταξίδι στη ζούγκλα όπου συναντήσαμε και αναπαραστήσαμε διαφορά ζώα της ζούγκλας. Όμως ξαφνικά ακούστηκαν πυροβολισμοί. Ήταν πυροβολισμοί πολέμου; Όχι, γρήγορα έγινε αντιληπτό ότι ήταν λαθροκυνηγοί ελεφάντων. Διαβάζοντας την ιστορία « Νάσος το ελεφαντάκι , το μακρύ ταξίδι» ακολουθήσαμε ένα μικρό ελέφαντα στο δύσκολο ταξίδι του προς ένα πιο ασφαλές μέρος της ζούγκλας. Οι παραλληλισμοί με την ιστορία της Ειρήνης πρόσφυγα ήταν ξεκάθαροι.
Συχνά κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης της ιστορίας αναφερόμασταν στα συναισθήματα των ηρώων και πώς εμείς θ’ αντιδρούσαμε αν ζητούσαν τη βοήθειά μας. Ευτυχώς το τέλος της ιστορίας ήταν αίσιο, ο Νάσος βρήκε καινούριους φίλους, νέα πατρίδα και
όλοι το γιόρτασαν μ’ ένα γλέντι αντάξιο της ζωής στη ζούγκλα!
Με την παρακάτω μουσική το γιορτάσαμε!
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: ” Το ανθρώπινο σώμα, ένα εργοστάσιο 24ης λειτουργίας”-πατήστε εδώ για τις μέχρι τώρα δραστηριότητες μας. Συνεχίσαμε να δημιουργούμε τον άνθρωπό μας με πλαστικό μπουκάλι-πατήστε εδώ για το σώμα του. Για το κεφάλι του-πατήστε εδώ στο τέλος της ανάρτησης. Σήμερα του προσθέσαμε περισσότερα στοιχεία για τον ρουχισμό του με χρωματιστά χαρτόνια,
του τοποθετήσαμε τα χέρια και το κεφάλι του. Τελειώσαμε με διακοσμητικά πετράδια.
Και οι δημιουργίες μας παρουσιάζονται. Εγώ και εμείς μαζί!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια