RSS Feed for This PostCurrent Article

Κορίτσια vs Αγόρια 117-3!

Η βρετανική κυβέρνηση έδωσε για πρώτη φορά φέτος στη δημοσιότητα την ανάλυση κατά φύλο των αποτελεσμάτων σειράς τεστ δεξιοτήτων στα παιδιά ηλικίας 4 έως 5 ετών, πριν ακόμα ξεκινήσουν το σχολείο. Απ΄ αυτή προκύπτει ότι τα αγόρια τα καταφέρνουν καλύτερα από τα κορίτσια μόνο σε τρία από τα 117 σημεία στα οποία βαθμολογούνται. Επικράτησαν στο δυσκολότερο από τα τεστ αριθμητικής (αυτό που περιλάμβανε απομνημόνευση, αν και τα κορίτσια ήρθαν πρώτα στα 8 άλλα τεστ της κατηγορίας «υπολογισμοί») και έδειξαν ότι τα καταφέρνουν καλύτερα με τη νέα τεχνολογία και τις κατασκευές. Όμως σε όλους τους άλλους τομείς, τα κορίτσια προηγούνται κατά πολύ ή τουλάχιστον ισοβαθμούν με τα αγόρια. Ενδεικτικά, ένα στα τέσσερα αγόρια δεν μπορεί να γράψει ούτε το όνομά του, ενώ εννιά στα δέκα κορίτσια ίδιας ηλικίας το καταφέρνουν. Τρία στα τέσσερα κορίτσια μπορούν να γράψουν μια απλή λίστα με ψώνια, ή ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη, αλλα μόλις ένα στα δύο αγόρια ίδιας ηλικίας μπορεί. Ένα στα τέσσερα αγόρια δυσκολεύεται να κρατήσει σωστά το στυλό, ενώ μόλις δύο στα δέκα κορίτσια ίδιας ηλικίας έχουν το ίδιο πρόβλημα. Πολύ μεγάλο χάσμα μεταξύ των φύλων φάνηκε επίσης στη χρήση της φαντασίας- στην τέχνη και το παιγνίδι-, όπου 71% των κοριτσιών είπαν ότι την χρησιμοποιούν, σε σύγκριση με το 52% των αγοριών. Κατά τους ερευνητές έχουμε πολλά ακόμη να μάθουμε για τις νευρολογικές διαφορές ανάμεσα στους εγκεφάλους των αγοριών και των κοριτσιών. Περισσότερα εδώ.

Trackback URL



Post a comment

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση