RSS Feed for This PostCurrent Article

Αιτήματα και «κοντή μνήμη»

Σε πρόσφατη ανακοίνωση ΕΛΜΕ μεταξύ άλλων διαβάζω και εξής δύο αιτήματα: (α)Σχέση εισαγωγικού καταληκτικού (μισθού)1:2,5 και (β) Ετήσια επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Μα, καλοί συνάδελφοι προ του ΄82 σ΄αυτό το επίπεδο ήταν η αναλογία εισαγωγικών-καταληκτικών αποδοχών, η οποία μετά από ?συνδικαλιστικό αγώνα υπέρ του ενιαίου μισθολογίου (με κυρίαρχο σύνθημα «όλοι το ίδιο στομάχι έχουμε») κατέληξε στο σημερινό επίπεδο του 1:1,4!Και μέχρι την ίδια περίοδο υπήρχε το διετές Διδασκαλείο Μέσης Εκπαίδευσης, που καταργήθηκε με το ν. 1566/85 – ενώ θα μπορούσε να μετεξελιχθεί σε διετή κύκλο σπουδών επιπέδου μάστερ σε πανεπιστημιακά τμήματα – υπέρ της (παράλληλα λειτουργούσας) ετήσιας ΣΕΛΜΕ (1979-92). Τη ΣΕΛΜΕ διαδέχθηκε, μετά από 12χρονο?διάλογο ακατάσχετης φλυαρίας (1981-1993), το ΠΕΚ με τα 3μηνα προγράμματα και απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, για να έλθουν στη συνέχεια τα χρηματοδοτούμενα από το ΕΠΕΑΕΚ/Β΄ ΚΠΣ προαιρετικά, ταχύρυθμα 40ωρα προγραμμάτα (1995-99) χωρίς απαλλαγή, για να φτάσουμε στην επί τροχάδην σημερινή «εισαγωγική επιμόρφωση» (?) Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα ?κοντή μνήμη.

Trackback URL



You must be logged in to post a comment.

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων