Μαθαίνουμε για τη Μέλισσα

Επιστρέφοντας μετά τις διακοπές του Πάσχα στο σχολείο, επεκτείναμε τη θεματική μας ενότητα «Τα έντομα»  και εστιάσαμε ειδικότερα στη ζωή των μελισσών.

 Ξεκινώντας,   θυμηθήκαμε όσα ήδη είχαμε μάθει για  το σώμα και τη ζωή  των εντόμων και διαβάσαμε το βιβλίο «Το καμουφλάζ” των εκδ. Σαββάλα.

Στη συνέχεια παρουσιάσαμε οπτικοακουστικό υλικό για τις μέλισσες και τη ζωή τους.

Γνωρίσαμε την ανατομία του σώματός της, τον κύκλο ανάπτυξης της, τα είδη μελισσών που ζουν στην κυψέλη και το ρόλο που διαδραματίζουν στην κοινωνία της, τα προϊόντα που παίρνουμε, το ρόλο που παίζει στο οικοσύστημα και τους λόγους που κινδυνεύει με αφανισμό.

Τραγουδήσαμε και παίξαμε το παιχνίδι: “Περνά, περνά η μέλισσα”

Τραγουδώντας το τραγούδι από τα Ζουζούνια- Οι εννέα μελισσούλες, γίναμε και εμείς μελισσούλες

και συνεχίζοντας….. εργαστήκαμε πάνω στις χωροχρονικές έννοιες (πάνω- κάτω, μπροστά-πίσω, μέσα- έξω, δεξιά- αριστερά), όπου οι μελισσούλες μετακινούνταν αντίστοιχα στο λουλούδι

Παίξαμε το παιχνίδι “πετάει-πετάει”

«Μπιιιιιιιιζ»

Γνωρίσαμε το μέλι και τα οφέλη για την υγεία μας. Παρακολουθήσαμε βίντεο με τον τρόπο συλλογής του μελιού και γνωρίσαμε το επάγγελμα του μελισσοκόμου

και φυσικά το δοκιμάσαμε

Μιλώντας για την κηρήθρα και το σχήμα που έχουν τα κελιά της, γνωρίσαμε το εξάγωνο, όπου με αφορμή αυτό, ασχοληθήκαμε και με τα υπόλοιπα σχήματα.

Τα αναπαραστήσαμε με το σώμα μας

Οδηγήσαμε τα αυτοκίνητα στα σχήματα

Τα εντοπίσαμε στο χώρο

τοποθετούσαμε ότι έλειπε σε κάθε σχήμα

Παίξαμε το παιχνίδι: “Βασιλιά, βασιλιά ποιο σχήμα να σου κάνω;” και τα σχεδιάσαμε στην άμμο

τα σχεδιάσαμε με όποιον τρόπο μπορούσαμε

και συνεργαστήκαμε με κάποιον φίλο μας, όπου κάναμε ζωγραφιές χρησιμοποιώντας τα σχήματα

Προγραμματίσαμε το Beebot το μελισσορομποτάκι να συλλέγει το νέκταρ από τα λουλούδια και να επιστρέφει πίσω το μέλι στην κυψέλη

Κάναμε πολλές εργασίες

 και στον διαδραστικό πίνακα

και τις παρουσιάσαμε

Αφήστε μια απάντηση