ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΑΣΕ (Β’ μέρος)

Καρποί του φθινοπώρου

Διαβάσαμε το παραμύθι: « Ένας σκίουρος μια μέρα», το δραματοποιήσαμε και φτιάξαμε τα δικά μας σκιουράκια.

Παίξαμε με τους αριθμούς (1-5) αντιστοιχίζοντας κάτω από κάθε φίλο του σκίουρου τον αριθμό των βελανιδιών που μάζεψε και βάζοντας το σωστό αριθμητικό σύμβολο.

Με αφορμή το σκίουρο και την τροφή του μιλήσαμε για τους καρπούς του φθινοπώρου ( κάστανα, αμύγδαλα, ρόδια ,φουντούκια, καρύδια). Είδαμε εποπτικό υλικό, αντιστοιχήσαμε τους καρπούς με τα ονόματα τους, τους δοκιμάσαμε, τους αναγνωρίσαμε με κλειστά μάτια και ψηφίσαμε τον αγαπημένο μας. Κόψαμε και ζωγραφίσαμε κάστανα και διακοσμήσαμε το δέντρο της τάξης μας.

Μήλο μου κόκκινο

Παρατηρήσαμε τον πίνακα του Πωλ Σεζάν: « Μήλα και ηράνθεμα στο τραπέζι» και μαντέψαμε την ιστορία πίσω από τη δημιουργία του πίνακα μέσα από βοηθητικές εικόνες.

Διαβάσαμε το παραμύθι «Άουτς», κολλήσαμε τα αντικείμενα που έπεσαν στην πλάτη του σκαντζόχοιρου και στη συνέχεια τα ζωγραφίσαμε. Ταξινομήσαμε και αριθμήσαμε μήλα, παίξαμε παιχνίδια κινητικά αλλά και με έργα τέχνης και ανασυνθέσαμε τη λέξη μήλο.

Από την πρώτη μου μυθολογία διαβάσαμε: « Ο Πάρις και η ωραία Ελένη» ( το μήλο της έριδος) και δραματοποιήσαμε το μύθο.

Τέλος αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια μηλόπιτα. Είδαμε τη συνταγή, αναγνωρίσαμε τα υλικά, αντιστοιχήσαμε υλικά και ποσότητα, μετρήσαμε και ζυγίσαμε και όλοι μαζί απολαύσαμε το καταπληκτικό και πεντανόστιμο γλυκό μας!!!

Αφήστε μια απάντηση