Δραστηριότητες σχετικές με το λύκο μέσα από την ανάγνωση παραμυθιών:
Η Κοκκινοσκουφίτσα
-Βάλαμε τις εικόνες του παραμυθιού στη σωστή σειρά.
-Φτιάξαμε χάρτη με τουβλάκια από το σπίτι της Κοκκινοσκουφίτσας στο σπίτι της γιαγιάς και μετρήσαμε την απόσταση.
Το γεύμα των λύκων
-Βρήκαμε τα υλικά που χρειάζονταν η συνταγή για το γλυκό του Μελέτη.
-Δραματοποιήσαμε την ιστορία.
Τα 3 μικρά λυκάκια
-Φτιάξαμε διάγραμμαVenn ( για το λύκο και το γουρούνι) και κολλήσαμε τα χαρακτηριστικά των 2 ζώων στη σωστή θέση.
Ο λύκος ξαναγύρισε
-Βάλαμε τους ήρωες με τη σειρά που εμφανίζονται ( τακτικά αριθμητικά).
-Δραματοποίηση ιστορίας.
-Σειραθέτηση εικόνων παραμυθιού.
Ο Πέτρος και ο λύκος
-Ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από το παραμύθι.
-Βάλαμε στη σωστή σειρά και αριθμήσαμε τους ήρωες της ιστορίας.
-Δραματοποιήσαμε το παραμύθι.
-Αντιστοιχήσαμε κάθε ήρωα με το μουσικό του όργανο.
-Ακούσαμε τα μουσικά μοτίβα του παραμυθιού και ανάλογα με αυτό που ακούγαμε δραματοποιούσαμε κάθε φορά το συγκεκριμένο ήρωα.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Στο τέλος της θεματικής προσέγγισης συμπληρώσαμε έναν πίνακα με τους Συμπαθείς και Αγενείς Λύκους που συναντήσαμε στα παραμύθια και τους αριθμήσαμε.
Τέλος αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας παραμύθι με θέμα το λύκο. Σκεφτήκαμε και καταγράψαμε την ιστορία, την εικονογραφήσαμε και έτοιμο το παραμύθι μας.
Ο τίτλος του: « Ο λύκος ψάχνει φίλους».