Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, μιλήσαμε με τα παιδιά για τον σεισμό και κάναμε την απαραίτητη αντισεισμική άσκηση.
Το φετινό πρόγραμμα για τον σεισμό συμπεριλαμβάνεται στις δράσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας “Η ετοιμότητα των παιδιών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης”. Στόχος του σχεδίου Δράσης είναι να μπορέσουν τα παιδιά να εντοπίσουν τυχόν κινδύνους στο άμεσο περιβάλλον τους και να μπορέσουν να τους αντιμετωπίσουν με ετοιμότητα και ψυχραιμία. Ειδικότερα, να μπορέσουν να
εξοικειωθούν με τα μέτρα προστασίας για σεισμούς και πυρκαγιές, αλλά και σε περιπτώσεις μικροτραυματισμών (Πρώτες Βοήθειες).
Διαβάσαμε την ιστορία: « Όταν ο Σεισμούλης συνάντησε την «Πασχαλίτσα», συζητήσαμε για το τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση σεισμού( όταν είμαστε σχολείο/ σπίτι/έξω) και καταγράψαμε τις απόψεις μας για το τι μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη σεισμός.
Φτιάξαμε το σακίδιο του σεισμού βλέποντας και ονομάζοντας διάφορα αντικείμενα( φακό, σφυρίχτρα, άρωμα ,νερό, κτλ) και διαλέγοντας ποια από αυτά πρέπει να βάλουμε μέσα. Παίξαμε αντίστοιχα παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα και φτιάξαμε το δικό μας βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών ζωγραφίζοντας τι χρειαζόμαστε σε περίπτωση σεισμού.
Μέσα από το λογισμικό του Ο.Α.Σ.Π «Μαθαίνω για το σεισμό» είδαμε σχετικά βίντεο και πραγματοποιήσαμε ασκήσεις σεισμού. Ολοκληρώσαμε τις δραστηριότητες μας βλέποντας από τη σειρά « Η γη χορεύει»: «Ο φυλακισμένος γίγαντας» και ακούγοντας το τραγούδι: «Σεισμός» από τα Ημισκούμπρια.