Μετά το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας μιλήσαμε για το πώς περάσαμε και ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας και το πέταγμα του χαρταετού. Ταξιδέψαμε σε e-μουσεία, είδαμε πίνακες ζωγραφικής με χαρταετούς, τους σχολιάσαμε και τους καταμετρήσαμε. Φτιάξαμε 3D χαρταετούς με συννεφάκια και παρακολουθήσαμε 2 βίντεο: « Ένα αγόρι και ο χαρταετός του» (το οποίο και ζωγραφίσαμε) , «Ο κόκκινος χαρταετός» και παίξαμε σχετικά παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα. Κατασκευάσαμε «χαρταετούς-πουλιά» και δραματοποιήσαμε το ταξίδι των χαρταετών με τη μουσική του Μ. Θεοδωράκη.
Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με την Σαρακοστή. Διαβάσαμε το παραμύθι: «Βήμα–βήμα ως τη Λαμπρή με την Κυρα-Σαρακοστή» και μιλήσαμε για τη φωνή Σ,σ. Είδαμε το ποίημα-εικονόλεξο: « Η Κυρα-Σαρακοστή» ,το ζωγραφίσαμε και ταξινομήσαμε τρόφιμα- φαγητά σε σαρακοστιανά και μη. Χωρισμένοι σε 2 ομάδες παίξαμε με τα σαρακοστιανά φαγητά και ζωγραφίσαμε τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται να τρώμε στην Σαρακοστή. Φτιάξαμε μια ατομική Σαρακοστή που πήραμε σπίτι μας για να κόβουμε από ένα ποδαράκι μέχρι το Πάσχα και μέσα από το βιβλιαράκι: «Η Κυρα-σαρακοστή» διαβάσαμε και μάθαμε την ιστορία που κρύβεται πίσω από κάθε Κυριακή μέχρι τη γιορτή του Πάσχα.