Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Έχω δικαίωμα να έχω φίλους».
Φέτος στα Πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στη Θεματική Ενότητα “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση & Ευθύνη”, μιλήσαμε με τα παιδιά για τη Φιλία. Στους πρώτους μήνες της σχολικής χρονιάς, τα παιδιά γνωρίστηκαν με τους συμμαθητές τους και αναπτύξανε φιλίες. Μέσα από το εργαστήριο δεξιοτήτων είχαν τη δυνατότητα να γνωριστούν καλύτερα, να μάθουν να συνεργάζονται και να αλληλοεπιδρούν σε δυάδες και ομάδες και να κατανοήσουν βαθύτερα την έννοια της Φιλίας.
Μέσα από ψυχοκινητικά παιχνίδια, όπως “Ο κύκλος που μεγαλώνει”, αλλά και δραματοποιήσεις παραμυθιών όπως “Ο μικρός Κάστορας και η Ηχώ”, τα παιδιά μπόρεσαν να γνωριστούν με τους καινούργιους τους φίλους και να καταλάβουν τι σημαίνει να έχεις φίλους και τι κάνει ένας “σωστός” φίλος. Σε αυτό βοήθησαν και δύο τραγουδάκια: “Ο λουλουδόκοσμος” και το “Ελάτε να γίνουμε φίλοι”.
Διαβάσαμε ιστοριούλες που μας έμαθαν να εντοπίζουμε τη φιλία μέσα από διαφορετικές πλευρές, όπως τα “Το κουτάβι νιώθει μοναξιά”, “Ένας φίλος είναι παντοτινός”, “ο Βάτραχος και ο Ξένος”, “Συγνώμη” και “Αγαπώ τους φίλους μου…”
Μέσα από το Λεξικό της Φιλίας, ανασυνθέσαμε τη λέξη, παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια και βρήκαμε ομόηχες λέξεις. Ζωγραφίσαμε το πορτρέτο του φίλου μας, σε διαφάνεια.
Παρακολουθήσαμε το animation από πλαστελίνη “Η ιστορία του Guizzino”, φτιάξαμε την παρέα του μικρού Guizzino, κατανοώντας την έννοια της ομαδικότητας και το δικό μας παζλ της Φιλίας.