Συνεχίσαμε την επεξεργασία των σελίδων του βιβλίου των αριθμών με τους αριθμούς 3 και 4 (το 1 και 2 εδώ).
Τα παιδιά βρήκαν και αρίθμησαν τα αντίστοιχα 3 και 4 αντικείμενα μέσα από την τάξη και δημιούργησαν τα “ζευγαράκια”τους. Έχοντας τ’αντικείμενα μπροστά τους προσπαθούσαν να βρουν τρόπους να δημιουργήσουν τα σύνολα του 3 και 4.Οι λύσεις που έδιναν τα παιδιά γράφονταν στον πίνακα.Μιλήσαμε για την αντιστροφή των όρων(αριθμών) στην πράξη της πρόσθεσης(αντιμεταθετική ιδιότητα) που δεν επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο παραμένει το ίδιο.Μάλιστα δόθηκε η πρόκληση στα παιδιά ,παρατηρώντας τις πράξεις στον πίνακα, να βρουν τις ανάλογες αντιστροφές των όρων και να δημιουργήσουν τις ισότητες.Π.χ. 3+1=1+3
3
0+3=3
3+0=3
2+1=3
1+2=3
4
0+4=4
4+0=4
3+1=4
1+3=4
1+1+1+1=4
2+1+1=4
2+2=4
Τα σύνολα των 3 αντικειμένων:
Δημιουργώντας τα ζευγαράκια των αριθμών 3 :
και 4:
Οι σελίδες του βιβλίου των αριθμών:
Πρόσφατα σχόλια