H μουσική του νερού

h moysikh toy neroy page 0001

 

Τη Δευτέρα 24/11/2025 φιλοξενήσαμε στο νηπιαγωγείο μας την ομάδα “Μελωδικές εξερευνήσεις”, με το μουσικοκινητικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η Μουσική του νερού”.

Υπό την καθοδήγηση της κ. Ματίνας, του κ. Ανδρέα απολαύσαμε το παραμύθι “Η Μουσική του νερού” και γνωρίσαμε το κύκλο του νερού μέσα από μουσική, παιχνίδι και περιπέτειες.Ένας μικρός βοσκός συνομιλεί με μοναδική του φίλη την καλαμιά της λίμνης και αναρωτιέται για την πορεία του νερού. Μέχρι που αποφασίζει να ανακαλύψει όλες τις μορφές του νερού, με τη βοήθεια της μουσικής.

20251124 102709

Περνώντας από διάφορα μουσικά είδη και μουσικές εποχές  ακολουθήσαμε τον κύκλο του νερού με παιχνίδια ενεργητικής ακοής, τραγούδι,  χορό και πολύ κέφι.20251124 104258

20251124 104416

Μεταμορφωθήκαμε σε σύννεφα, σταγόνες, χιονονιφάδες, κάναμε πατινάζ, κολυμπήσαμε, γνωρίσαμε παιχνιδιάρες πέστροφες, χορέψαμε, διασκεδάσαμε και κυρίως βοηθήσαμε τον ήρωα του παραμυθιού να πραγματοποιήσει το όνειρο του και να φτάσει στη θάλασσα και συνειδητοποιήσαμε την αξία του νερού!

20251124 104836

 

20251124 104838

 

20251124 105334

20251124 105601

20251124 110332


20251124 110738

Ευχαριστούμε πολύ την καλλιτεχνική ομάδα Μελωδικές Εξερευνήσεις για το όμορφο και δημιουργικό πρωινό που μας χάρισαν!!

Περάσαμε υπέροχα!!

17η Νοέμβρη

Neo Paroysiash toy Microsoft PowerPoint 40 page 0001Η προσέγγιση των  γεγονότων του Πολυτεχνείου στο Νηπιαγωγείο είναι δύσκολη. Με αφορμή την επέτειο της 17ης Νοέμβρη 1973 μιλήσαμε στα παιδιά  για την έννοια της Δημοκρατίας και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Τα παιδιά είδανε πλούσιο φωτογραφικό και οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. 

Διαβάσαμε την Ντενεκεδούπολη 

archeio lhpshs

και την κυρα Δημοκρατία

0016945 550

Τα παιδιά γράψανε συνθήματα

 

 

20251114 13522820251114 135310

Ακούσαμε και τραγουδήσαμε : Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο

Ο δρόμος

Τέλος φτιαξαμε το δικο μας Πολυτεχνείο

20251114 134714

Εργαστήρια Δεξιοτήτων-1oς Θεματικός κύκλος :Ευ Ζην “Καθαρά χεράκια, δυνατά παιδάκια”



Λήψη αρχείου

Oμιλία

prosklhsh Antigrafh 2 2 page 0001

Την Τρίτη 4  Νοεμβρίου και ώρα 5:00μμ συναντηθήκαμε μαζί με τους γονείς στο νηπιαγωγείο  με θέμα “Παιδιά προσχολικής ηλικίας:συναισθηματικές και μαθησιακές προκλήσεις” με εισηγήτριες την κα. Κορίνα Παλληκαράκη, Ψυχολόγο, την κα. Μαρία Καράμπελα, Ειδική Παιδαγωγός και την κα. Κρυσταλλία Χρυσοβέργη, Ειδική Παιδαγωγός.

20251104 175720

20251104 173328

Οι συναισθηματικές και μαθησιακές προκλήσεις στα νήπια περιλαμβάνουν δυσκολίες στην κατανόηση και έκφραση συναισθημάτων, προβλήματα συμπεριφοράς όπως η δυσκολία στις μεταβάσεις, δυσκολίες στην ακρόαση και κατανόηση, στην ανάγνωση, γραφή και στα μαθηματικά, καθώς και στη συγκέντρωση και μνήμη. Η έγκαιρη αναγνώριση και η παροχή υποστήριξης, όπως η ψυχοεκπαίδευση και οι στρατηγικές διαχείρισης συμπεριφοράς, είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη του παιδιού.

20251104 171532

20251104 171540

Ευχαριστώ θερμά την κα. Κορίνα Παλληκαράκη, την κα. Μαρία Καράμπελα και την κα. Κρυσταλλία Χρυσοβέργη που δέχθηκαν την πρόσκλησή μου καθώς για τη συνεργασία  το Τμήμα Προληπτικής Ιατρικής & Ψυχικής Υγείας Παιδιού Εφήβου και Οικογένειας καθώς και όλους τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους και τη συμμετοχή τους.

28η Οκτωβρίου

20251027 093448

Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 στην τάξη έγιναν παρουσιάσεις και συζητήσεις για τον πόλεμο και την ειρήνη. Διαβάσαμε βιβλία και κείμενα που αναφέρονται στην εποχή. Τα παιδιά δραματοποίησαν το παραμύθι της Γαλάτειας Σουρέλη “Ο γίγαντας και ο νάνος”.

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας γίγαντας, ένας μεγάλος γίγαντας, τόσο μεγάλος όσο σαράντα εκατομμύρια άνθρωποι

μαζί. Τον ίδιο καιρό κάπου κοντά στον γίγαντα ήταν κι ένας νάνος. Ένας μικρός νάνος. Νάνος και γίγαντας ζούσαν ο καθένας στον τόπο του χωρίς να ενοχλεί ο ένας τον άλλο. Τους χώριζε άλλωστε ένα τεράστιο αυλάκι, μια θάλασσα. 

Και ήταν ευτυχισμένοι… Και περνούσε ο καιρός. Ο νάνος κοίταγε τη δουλειά του, ο γίγαντας τη δικιά του, και ζούσαν

Αγαπημένοι…

Και ήταν ευτυχισμένοι… Και περνούσε ο καιρός. Ο νάνος κοίταγε τη δουλειά του, ο γίγαντας τη δικιά του, και ζούσαν

Αγαπημένοι…     

Ένα πρωί όμως ο μεγάλος γίγαντας φόρεσε ένα περίεργο καπέλο και μια ακόμη πιο περίεργη στολή.

Φόρεσε και κάτι μεγάλες μπότες και μετά έκανε ένα μεγάλο πήδημα, έφτασε μπροστά στην πόρτα του μικρού νάνου και, βάνοντάς του μια λόγχη μπροστά στην κοιλιά του, είπε:

«Ήρθα να σου πάρω το σπίτι παραδώσου!».

Ο μικρός νάνος στην αρχή το πέρασε για χωρατό.

 «Κοίτα χωρατατζής που ’ναι ο μεγάλος γίγαντας!» σκέφτηκε.

Και φέρνοντας στον νου τον γνωστό τους χαιρετισμό, του φώναξε:

– Γεια σου, γείτονα!

Ο γίγαντας όμως δεν καταλάβαινε πια από τέτοια.

Πίεσε τη λόγχη πάνω στην κοιλιά του μικρού νάνου και άγρια ξαναφώναξε:

– Παραδώσου!

Ο μικρός νάνος τότε κατάλαβε κοίταξε λυπημένος κατάματα

– Γεια σου, γείτονα!

Ο γίγαντας όμως δεν καταλάβαινε πια από τέτοια.

Πίεσε τη λόγχη πάνω στην κοιλιά του μικρού νάνου και άγρια ξαναφώναξε:

Ο μικρός νάνος τότε κατάλαβε κοίταξε λυπημένος κατάματα

το μεγάλο γίγαντα και χωρίς κανένα φόβο τού είπε:

– Όχι, δεν παραδίνομαι!

Αμέσως μετά έτρεξε, έφτασε στο μικρό καλύβι του και σε λίγο ξαναγύρισε κρατώντας στα χέρια του μια σφεντόνα. Στάθηκε μπροστά στον γίγαντα και περίμενε.

Ο μεγάλος γίγαντας τα ’χασε για λίγο. Ύστερα χύθηκε πάνω στον μικρό νάνο θέλοντας να τον συντρίψει. Έγινε όμως κάτι απίστευτο. Ο μικρός νάνος νίκησε τον μεγάλο γίγαντα! Ο μεγάλος γίγαντας το ’βαλε στα πόδια…

Έτσι οι Έλληνες του Σαράντα, όπως ο μικρός νάνος του παραμυθιού, όταν η Ιταλία ζήτησε να της παραδώσουν τη χώρα τους, απάντησαν όπως και κείνος, μ’ ένα θαρραλέο και αποφασιστικό ΟΧΙ!

Δεν είναι όμως μόνο πως είπαν το ΟΧΙ. Το διαφέντεψαν στη συνέχεια παλικαρίσια και νικηφόρα πάνω στις βουνοκορφές.

Δείτε την ταινία animation από τη  Ονδούρα “Ο πόλεμος δεν είναι παιχνίδι”.  Με απλό τρόπο δείχνει στα παιδιά πόσο τρομακτικός είναι ο πόλεμος!

 

Ακούστε το παραμύθι “Πατάτες πατάτες”.

Η βραβευμένη συγγραφέας και ζωγράφος Ανίτα Λόμπελ, γράφει και εικονογραφεί τη γεμάτη έντονες συγκινήσεις ιστορία δυο αδελφών που βρέθηκαν σε δυο αντίπαλα στρατόπεδα, και της συνετής μητέρας τους, που με την εξυπνάδα της καταφέρνει να φέρει και πάλι την ειρήνη στον τόπο τους.

Χρόνια Πολλά!!!

“Μια τελεία ……είναι μόνο η αρχή”

paroysyash 2 page 0001

Την Τρίτη 14 Οκτωβρίου οι μαθητές του σχολείου μας υποδέχτηκαν την εκπαιδευτική ομάδα ‘Ονειρόδραμα’, η οποία μας ενθάρρυνε, με πολύ διασκεδαστικό τρόπο, να εκφράσουμε και να αναπτύξουμε την δημιουργικότητα μας στη ζωγραφική ξεκινώντας από μια τελεία!

20251014 100131

20251014 100800 20251014 101026

Εμπνευσμένοι από το γνωστό βιβλίο «Η Τελεία» του Πίτερ Ρέινολντς, η ομάδα ‘Ονειρόδραμα’ ξετύλιξε με διαδραστικό τρόπο την ιστορία του Πέρρυ, ο οποίος με τη βοήθεια της κούκλας του Πουκ ανακάλυψε τη χαρά της δημιουργικής διαδικασίας και τη δύναμη της συνεργασίας.Η   παράσταση μας μίλησε για την σημασία της αυτοπεποίθησης  και την δύναμη της ενσυναίσθησης.

timthumbΟι δύο ηθοποιοί μέσα από τραγούδια, πανέμορφες ζωγραφιές και εναλλαγές ρόλων, προσκάλεσαν τα παιδιά  να συμμετέχουν ενεργά στην ιστορία του Πέρρυ, ενός παιδιού με χαμηλή αυτοπεποίθηση, που με τη βοήθεια των συμμαθητών του και της δασκάλας του, ξεπέρασε  τους φόβους του και πέτυχε τους στόχους του. Τα παιδιά ταυτίστηκαν με τον ήρωα, τραγούδησαν μαζί του και χειροκρότησαν το αποτέλεσμα των προσπαθειών του.

20251014 101156

20251014 103954

Στη συνέχεια οι ηθοποιοί κάλεσαν τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητα τους, την τόλμη και τη φαντασία τους και να συνεργαστούν σε μια ομαδική δημιουργία , χρησιμοποιώντας μαρκαδόρους και χαρτί του μέτρου.

20251014 110441

20251014 110528 20251014 110603Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα Ονειρόδραμα

Coding Bears

paroysiash 8 page 0001

Πήραμε μέρος σε μια μεγάλη συμμαχία σχολείων με δύο πολύ ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.Τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι προγραμματισμού χωρίς τη χρήση υπολογιστή.  Η πρώτη  «CodingBears», είναι ένα επιδαπέδιο παιχνίδι. Δημιουργήσαμε ένα πλέγμα 4Χ3. Κάθε φορά παίζουν δύο παιδιά.Το ένα παιδί είναι ο οδηγός και το άλλο είναι η αρκουδίτσα. Ο οδηγός δίνει τις οδηγίες (βήματα μπροστά, βήματα πίσω, στροφή δεξιά ή αριστερά) για να φτάσει η αρκούδα στη φωλιά της.

20251014 14440320251014 144641

Η δεύτερη δραστηριότητα έχει τίτλο «Η Beebot ψάχνει για αρκούδες» . Έχουμε δημιουργήσει μια πίστα για τη Beebot,ένα τετράγωνο ορίζεται ως αφετηρία και ένα άλλο ως φωλιά. Τα παιδιά  αποφασίζουν για τη διαδρομή που θα ακολουθήσει η μέλισσα, την προγραμματίζουν για να φτάσει στη φωλιά της αρκούδας!

20251015 143626

 

20251015 143706

20251015 143735

20251015 143643

Η δραστηριότητα αυτή βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν βασικές έννοιες προγραμματισμού ,να καλλιεργήσουν τη λογικομαθηματική τοους σκέψη και να συνεργαστούν με ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο.

Eυρωπαική Εβδομάδα Προγραμματισμού 2025

loghi per sito web 1

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού για έκτη χρονιά.Η Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού δίνει ερεθίσματα, εμπειρίες και γνώσεις στα παιδιά.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024 πραγματοποιείται από τις 14 έως τις 27 Οκτωβρίου 2024, και διοργανώνεται με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.  Είναι μια εθελοντική πρωτοβουλία για την προώθηση του ψηφιακού εγγραμματισμού και της συνεργασίας, καθώς και για την στήριξη των παιδιών, των νέων και των ενηλίκων, να ζωντανέψουν τις ιδέες τους μέσω του προγραμματισμού και της κωδικοποίησης.

Η Εβδομάδα Προγραμματισμού προσφέρει σε όλους τους μαθητές τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου, παρέχοντας δωρεάν σε σχολεία και δασκάλους ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης, εκπαιδευτικό υλικό, διεθνείς προκλήσεις και ευκαιρίες ανταλλαγών.

Περισσότερες πληροφορίες για τη Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού https://codeweek.eu/ 

Ανακοίνωση

after school tutoring flyers Made with PosterMyWall

Αγαπητοί γονείς,

Σας προσκαλούμε σε ενημερωτική συνάντηση με θέμα:

“Το παιδαγωγικό έργο του νηπιαγωγείου (σκοποί & στόχοι)”

Η συνάντηση θα γίνει την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου και ώρα 6:00μμ στο νηπιαγωγείο μας.