H πρόταση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την αναμόρφωση του λυκείου δεν έτυχε «θερμής υποδοχής» από το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς χαρακτηρίστηκε συντηρητική. Συγκεκριμένα, προτάθηκε για την Α΄ Λυκείου να υπάρχει ομάδα υποχρεωτικών μαθημάτων Γενικής Παιδείας και υποχρεωτικών μαθημάτων Επιλογής, καθώς και ζώνη πολιτισμού και δραστηριοτήτων. Για τη Β΄ Λυκείου η πρόταση προβλέπει δύο κύκλους σπουδών και για τη Γ ΄τάξη τρεις κύκλους, όπου θα υπάρχουν υποχρεωτικά μαθήματα Γενικής Παιδείας, κοινά για όλους τους κύκλους, ενώ για κάθε κύκλο θα έχει υποχρεωτικά μαθήματα Γενικής Παιδείας και υποχρεωτικά μαθήματα ειδίκευσης. «Για μας το ζητούμενο είναι γενναίες αλλαγές και όχι προσθαφαιρέσεις», σχολίασε ο πρόεδρος του Συμβουλίου Γ. Μπαμπινιώτης, ο οποίος εμφανίστηκε αρνητικός στο ενδεχόμενο να ωθούνται οι μαθητές από νωρίς στην εξειδίκευση (δες εδώ). Με την άποψη ότι δεν πρέπει να υπάρχουν κατευθύνσεις στα σχολεία τάχθηκε και ο εκπρόσωπος της ομοσπονδίας των πανεπιστημιακών (ΠΟΣΔΕΠ) Χρ. Τρικαλινός, ο οποίος και τόνισε ότι η πρόταση που κατατέθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ήταν «μια από τα ίδια» (δες εδώ). Επίσης, στην ίδια πρόταση προβλέπονταν και νέα αναλυτικά προγράμματα, αξιολόγη μαθητών, επιμόρφωση προσωπικού, ελευθερία στον εκπαιδευτικό να κινηθεί πέρα από τα «δεσμά» του αναλυτικού προγράμματος, κ.ά. (ολόκληρη η πρόταση εδώ).Κατά πως φαίνεται οι προτάσεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου «φάγανε πόρτα». Ελπιδοφόρο ή ναι μεν αλλά;
Current Article
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο off!
by N. on Μάι 13, 2009 in Διδασκαλία, Εκπαίδευση, Επικαιρότητα, Π(αιδ)Ινστιτούτο
1 Trackback(s)
You must be logged in to post a comment.