Coding Bears

paroysiash 8 page 0001

Πήραμε μέρος σε μια μεγάλη συμμαχία σχολείων με δύο πολύ ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.Τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι προγραμματισμού χωρίς τη χρήση υπολογιστή.  Η πρώτη  «CodingBears», είναι ένα επιδαπέδιο παιχνίδι. Δημιουργήσαμε ένα πλέγμα 4Χ3. Κάθε φορά παίζουν δύο παιδιά.Το ένα παιδί είναι ο οδηγός και το άλλο είναι η αρκουδίτσα. Ο οδηγός δίνει τις οδηγίες (βήματα μπροστά, βήματα πίσω, στροφή δεξιά ή αριστερά) για να φτάσει η αρκούδα στη φωλιά της.

20251014 14440320251014 144641

Η δεύτερη δραστηριότητα έχει τίτλο «Η Beebot ψάχνει για αρκούδες» . Έχουμε δημιουργήσει μια πίστα για τη Beebot,ένα τετράγωνο ορίζεται ως αφετηρία και ένα άλλο ως φωλιά. Τα παιδιά  αποφασίζουν για τη διαδρομή που θα ακολουθήσει η μέλισσα, την προγραμματίζουν για να φτάσει στη φωλιά της αρκούδας!

20251015 143626

 

20251015 143706

20251015 143735

20251015 143643

Η δραστηριότητα αυτή βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν βασικές έννοιες προγραμματισμού ,να καλλιεργήσουν τη λογικομαθηματική τοους σκέψη και να συνεργαστούν με ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο.