Την Τρίτη 21/05/2024 υλοποιήθηκε Διαθεματική Διδασκαλία σε μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου με τίτλο : « Μουσικός…..κώδικας» (Μέρος Α΄). Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να συνδυάσουν τις γνώσεις της βιολογίας και της μουσικής, να αντιστοιχίσουν τις αζωτούχες βάσεις του DNA με καθορισμένες νότες και μέσω της χρήσης Web 2.0 εργαλείων και συγκεκριμένα της διαισθητικής εφαρμογής σημειογραφίας της μουσικής Flat.io, να αποκωδικοποιήσουν μουσική παρτιτούρα που τους δόθηκε σε φύλλο εργασίας και να την ακούσουν με διάφορα μουσικά ηχοχρώματα. Δεν άργησαν να αντιληφθούν ότι επρόκειτο για το ηπειρωτικό παραδοσιακό τραγούδι: «Γιάννη μου το μαντήλι σου». Μέσα από αυτή τη δράση τα παιδιά παραλλήλισαν τον μουσικό με τον γενετικό κώδικα, συνειδητοποίησαν ότι οι αζωτούχες βάσεις του DNA αντιστοιχήθηκαν με νότες-αμινοξέα και έτσι προέκυψαν καθορισμένες μελωδίες-πρωτεΐνες. Η Διδασκαλία έγινε από τους εκπαιδευτικούς Λεονταρίδη Ιωάννα , Μουσικής Επιστήμης ΠΕ 79.01 και Μακροπούλου Παναγιώτα, Βιολογίας ΠΕ 04.04.
Translate
Kατηγορίες
- Etwinning
- Francais – Γαλλικά
- Απόψεις Μαθητών
- Διαγωνισμοί
- Δράσεις
- ΕΔΥ
- Εκδηλώσεις
- Εκδρομές – Διδακτικές Επισκέψεις
- Εκπαιδευτικό Προσωπικό
- Εργασίες μαθητών
- Εργαστήρια δεξιοτήτων
- Καθηγητές
- Μαθητικές Κοινότητες
- Νέα και Ανακοινώσεις
- Όμιλοι
- Πληροφορική Γυμνασίου
- Πρόγραμμα Μαθημάτων
- Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
- Σύμβουλος Σχολικής Ζωής
- Σχολικός Εκφοβισμός
- Υπεύθυνοι Τμημάτων
Ιστορικό
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Οκτώβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Ιούνιος 2014
- Μάιος 2014
- Μάιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Μάρτιος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
← Διαθεματική προσέγγιση Βιολογίας – Θρησκευτικών Διδάσκοντας την Βιολογία….. με Νότες και Χορό (Μέρος Β΄) →