Αρχική » Απόψεις Μαθητών » Βράβευση μαθήτριας του 3ου Γυμνασίου στο διαγωνισμό ζωγραφικής του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Βράβευση μαθήτριας του 3ου Γυμνασίου στο διαγωνισμό ζωγραφικής του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Στην τελετή απονομής βραβείων των Πανελλαδικών Μαθητικών Διαγωνισμών Ζωγραφικής, που διοργάνωσε την Κυριακή 21 Ιουνίου ο Τομέας Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, παραβρέθηκε η μαθήτρια της Γ΄ τάξης του Σχολείου μας, Σιγάλα Αναστασία. Της απονεμήθηκε το 1ο βραβείο στον μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής του Τομέα Νεότητας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού στην κατηγορία “Η Γη είναι στα χέρια μας! Προσφέρω και στη Φύση, όχι μόνο στον Άνθρωπο”.

Θερμά συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας αλλά και στην εκπαιδευτικό του σχολείου μας, κ. Παπαγεωργίου Ελένη, για την οργάνωση της συμμετοχής στον διαγωνισμό.

Βίντεο βράβευσης

 

unnamed 1 unnamed