Στην εποχή της τηλεκπαίδευσης και του εγκλεισμού οι μαθητές έχουν ανάγκη το περπάτημα, τη μουσική, τη ζωγραφική, το θέατρο και το παιχνίδι. Όταν αυτά συνδυάζονται με το μάθημα, τα παιδιά του Γυμνασίου Αντιμάχειας καταθέτουν ευρηματικές δημιουργίες.
Α΄ Γυμνασίου
Ο Ηρακλής στην Κω εν μέσω lock-down
Με αφόρμηση τον Α΄ Ελληνικό Αποικισμό μιλήσαμε για το δωρικό στοιχείο στην Κω και αναφερθήκαμε στον μύθο που συνδέει τον Ηρακλή με το νησί μας. Ασχοληθήκαμε ιδιαίτερα με την παραλλαγή της Αντιμάχειας, προσπαθήσαμε να την αποδώσουμε με θεατρικό παιχνίδι και ανατέθηκε στους μαθητές ως εργασία να αναπαραστήσουν και να φωτογραφήσουν σκηνές από το μύθο.
Δωμάτια σπιτιών και αυλές αποτέλεσαν το χώρο δράσης, σεντόνια και κουβέρτες έγιναν οι στολές τους, ξύλα ή παιχνίδια & μαγειρικά σκεύη μετατράπηκαν σε σκηνικά αντικείμενα. Επιστρατεύτηκαν γονείς κι αδέλφια ως φωτογράφοι και συμπρωταγωνιστές αντίστοιχα. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές δημιούργησαν το δικό τους δρώμενο για το μύθο του Ηρακλή στην Κω.
Β΄ Γυμνασίου
Ιλιάδα και Μετακίνηση 6
Συνδυάζονται το περπάτημα, η εξερεύνηση στη φύση και ο καθαρός αέρας με την Ιλιάδα, ειδικά όταν το μάθημα γίνεται μόνο μπροστά από μία οθόνη;
Με τη βοήθεια ενός υποθετικού σεναρίου, συνδυάζονται….
Τελειώνοντας τη ραψωδία Α ανατέθηκε στους μαθητές να γίνουν οι σκηνογράφοι μιας ταινίας που θα γυριστεί στην περιοχή μας με θέμα την Ιλιάδα. Τους ζητήθηκε να στείλουν SMS για Μετακίνηση 6, να βγουν για περπάτημα στην περιοχή τους, να την εξερευνήσουν και να επιλέξουν κατάλληλο σκηνικό για το στρατόπεδο των Αχαιών και για τη συνάντηση Αχιλλέα – Θέτιδα δίπλα στη θάλασσα.
Ανοιχτοί χώροι και δέντρα της Αντιμάχειας, ακρογιαλιές στην Καρδάμαινα και το Μαστιχάρι οι επιλογές τους, στις οποίες φωτογραφήθηκαν για να υποβάλουν την εργασία τους. Δημιουργίες με χρώμα και άρωμα φύσης για τις ανάγκες των ομηρικών στίχων.
Γ΄ Γυμνασίου
Να ’τανε το ’21… στο 2020
Ξεκινήσαμε στο μάθημα της Ιστορίας το κεφάλαιο για την Ελληνική Επανάσταση του 1821 ακούγοντας στην εικονική μας τάξη το τραγούδι “Να ‘τανε το ‘21“. Ανατέθηκε στους μαθητές να καταθέσουν μια ελεύθερη δημιουργία τους για το συγκεκριμένο τραγούδι.
Και τα παιδιά ανταποκρίθηκαν, μπήκαν στο κλίμα κι έγιναν παρουσιαστές, ζωγράφοι, κινηματογραφιστές, μουσικοί, τραγουδιστές και χορευτές. Για κάθε απόσπασμα βίντεο που συμπεριλαμβάνεται στην τελική σύνθεση, υπάρχουν δεκάδες άλλα τα οποία «κόπηκαν» επειδή μπερδεύονταν ή γέλαγαν τόσο πολύ που έπιαναν το γύρισμα από την αρχή. Κατά κοινή ομολογία τους ευχαριστήθηκαν τη συγκεκριμένη ανάθεση.
Κλείσαμε, έτσι, τις δράσεις της Τηλεκπαίδευσης για το έτος 2020, ευχόμενοι το 2021 να μας φέρει κοντά πάλι με τους μαθητές μας και να είναι ένα ακόμα πιο δημιουργικό έτος!
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παπαχρήστου Σοφία (ΠΕ02)