Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Η Ρ Ι Ο

Ήρθε ο Μάρτης και μαζί του φέρνει την υπόσχεση της άνοιξης! Με κόκκινη και λευκή κλωστή, τα «μαρτάκια» στόλισαν τα χεράκια των παιδιών!  Ένα θερμό ευχαριστώ στον Πολιτιστικό Σύλλογο Χρυσαλλίδα για την όμορφη πρωτοβουλία και την αγάπη, που προσέφερε στους μαθητές μας!

Μιλάμε για τις υγιεινές συνήθειες!

Με αφορμή τη συμμετοχή ομάδας μαθητών του σχολείου μας στο πρόγραμμα «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία», σήμερα διαβάσαμε το βιβλίο «Η κυρά Διατροφή πρώτη στη μαγειρική», το οποίο αναφέρεται στη σημασία της ισορροπημένης διατροφής. Μέσα από την ανάγνωση, κατανοήσαμε πόσο σημαντικό είναι να τρεφόμαστε σωστά, ποιες τροφές χρειάζεται να καταναλώνουμε καθημερινά και ποιες πιο σπάνια. Παράλληλα, συνειδητοποιήσαμε τον καθοριστικό ρόλο που παίζουν το νερό και η άσκηση στη ζωή και την υγεία μας. Με τον τρόπο αυτό γνωρίσαμε τις κατηγορίες τροφίμων αλλά και την πυραμίδα της διατροφής, η οποία μας βοηθά να οργανώνουμε σωστά τα γεύματά μας.

Οι Αλκυονίδες μέρες…

Ο Φεβρουάριος έκλεισε με την Αλκυόνη. Οι Αλκυονίδες μέρες είναι εκείνες οι μέρες του χειμώνα κατά τις οποίες επικρατεί καλός καιρός με έντονη ηλιοφάνεια, χωρίς σύννεφα και ανέμους και κάποιες φορές με υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες. Διαβάσαμε τον μύθο, συζητήσαμε και στο τέλος φτιάξαμε τη δική μας Αλκυόνη.

Μαθαίνουμε το έθιμο της κυράς-Σαρακοστής

Το έθιμο της κυρά-Σαρακοστής είναι από τα παλιότερα έθιμα που σχετίζονται με τη γιορτή του Πάσχα. Χρησίμευε πάντα ως ημερολόγιο για να μετράμε τις εβδομάδες από την Καθαρά Δευτέρα μέχρι τη Μεγάλη Εβδομάδα, καθώς η κυρά-Σαρακοστή έχει 7 πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της περιόδου της Σαρακοστής.

Χαρταετοί για την Καθαρά Δευτέρα!

«Ο χαρταετός μας σηκώνεται ψηλά στον ουρανό, σαν ένα πολύχρωμο όνειρο! Ας πετάξουμε μαζί και ας γεμίσουμε την ημέρα μας με χαμόγελα και φαντασία!»

Γιορτάσαμε τις Απόκριες

Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2026 στο σχολείο μας γιορτάσαμε τις Απόκριες με ένα όμορφο και χαρούμενο πάρτυ!!

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Η Ρ Ι Ο

Τη σχολική χρονιά 2024-2025 το σχολείο μας συμμετείχε με χαρά στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Moving Schools, που συντονίζεται από την International Sport and Culture Association (ISCA ) και υλοποιήθηκε από την Οργάνωση Γη στην Ελλάδα.

Στόχος του προγράμματος είναι η προώθηση της φυσικής δραστηριότητας και του υγιεινού τρόπου ζωής σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, ανεξαρτήτως του υπόβαθρου ή των ικανοτήτων τους.

Ευχαριστούμε θερμά την Οργάνωση Γη και ιδιαίτερα την κα Ειρήνη Λορεντζάτου, Sport for Development Coordinator, για την πολύτιμη προσφορά αθλητικού εξοπλισμού, που ενίσχυσε σημαντικά το γυμναστήριο του σχολείου μας.

Έμπνευση από τον Πικάσο!

Σήμερα, εμπνευστήκαμε από τον Πικάσο! Παίξαμε με γεωμετρικά σχήματα, χρώματα μιλήσαμε για το μαγικό κόσμο του κυβισμού, και στο τέλος, φτιάξαμε το δικό μας φανταστικό πορτρέτο, γεμάτο χρώμα και φαντασία!

Χρώματα, μάσκες και χαμόγελα!!

Το σχολείο μαε φόρεσε τα γιορτινά του!

Για τον Άγιο Βαλεντίνο!

Σήμερα, με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, στο σχολείο μας διαβάσαμε το παραμύθι «Θα με αγαπάς, ό,τι κι αν γίνει» της Ντέμπι Γκλίορι. Μια τρυφερή ιστορία που μας θυμίζει πως η αγάπη είναι σαν τα αστέρια, που πάντα φωτίζουν και ποτέ δεν πεθαίνουν. Μετά οι μαθητές δημιούργησαν μια κατασκευή, δίνοντας ζωή στα συναισθήματα και στη μαγεία της αγάπης που μοιραστήκαμε.