ΜΟΥΣΙΚΗ

Λαμβάνοντας υπόψη τις διατάξεις του Υπουργείου για την προσπάθεια συνέχισης της εκπαίδευσης των μαθητών μας στο σπίτι, η δασκάλα μουσικής του σχολείου μας, Μαργαρίτα Γεωργιλά σας προτείνει…



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

βίντεο

 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

βίντεο

 



Λήψη αρχείου

  • Το μουσικό παιχνίδι που θα σας παρουσιάσω είναι διαβαθμισμένο παιχνίδι μνήμης με μουσικά όργανα, που αρκετά από αυτά έχουμε συναντήσει στα μαθήματά μας, όπως ΠΝΕΥΣΤΑ (φλάουτο, τρομπέτα) και ΚΡΟΥΣΤΑ (τύμπανο, κλακέτες, ζίλια, ξύστρα, ντέφι). Διαβαθμισμένο σημαίνει ότι αρχίζει από εύκολο για να συνηθίσετε και πάει σε πιο δύσκολο.

παιχνίδι μνήμης με μουσικά όργανα

  • Θα δούμε μια ηχοϊστορία και θα θυμηθούμε τις έννοιες: φυσικός ήχος – τεχνητός ήχος (π.χ. τα ζωάκια είναι φυσικός ήχος ενώ τα οχήματα είναι τεχνητός ήχος), γρήγορος ρυθμός – αργός ρυθμός, δυνατός ήχος – χαμηλός ήχος (ένταση του ήχου).

Στη χώρα των ήχων

 

Καλή διασκέδαση!!

Μαργαρίτα Γεωργιλά – Μουσικός

 

 

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Η μουσικοκινητική προέκυψε από τον συνδυασμό της μουσικής, της κίνησης και του λόγου. Μέσα από τις μουσικοκινητικές δραστηριότητες επικοινωνούμε μεταξύ μας, αντιδρούμε και συνεργαζόμαστε, οδηγούμε και ακολουθούμε. Μπορούμε να επιτύχουμε χαλάρωση ή εκτόνωση, έκφραση, αυτοσχεδιασμό ή αναπαράσταση, αλλά πάνω απ’ όλα διασκέδαση.

Στις συγκεκριμένες δραστηριότητες, χρησιμοποιούμε την προτεινόμενη μουσική αλλά δεν είναι απαραίτητο να ακολουθούμε πιστά τα συνοδευτικά κείμενα, ούτε να πετύχουμε τις κινήσεις «τέλεια». Προσαρμόζουμε στο παιδί μας, εμπνεόμαστε από την κίνηση του, χρησιμοποιούμε τη φαντασία μας.

Καλή διασκέδαση!

Τάσος Ανιτόπουλος

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Το Ξύπνημα



Λήψη αρχείου

2. Χωριστά και Ενωμένοι



Λήψη αρχείου

3. Χρωματιστά Χαρτιά



Λήψη αρχείου

4. Μην Ξυπνήσει



Λήψη αρχείου

5. Χαλάρωση



Λήψη αρχείου

 

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (συνέχεια)

Γεια σας!

   Συνεχίζουμε με νέες μουσικοκινητικές δραστηριότητες. Αφού έχουμε καταφέρει τις προηγούμενες, όσο μπορούμε, αρχίζουμε να δοκιμάζουμε τις καινούργιες, μία-μία, αφαιρώντας κάποια από αυτές που έχουμε «πετύχει» από τη σειρά. Θα μπορούσαμε να δοκιμάσουμε μία από τις καινούργιες δραστηριότητες μόνη της και αφού την «καταφέρουμε», να την εντάξουμε στον κύκλο των δραστηριοτήτων που κάνουμε.

   Ανεξάρτητα από τον τρόπο που θα επιλέξουμε καλό είναι να κλείνουμε πάντα με χαλάρωση.

                                                                        Καλή Διασκέδαση!

                                                                                    Τάσος Ανιτόπουλος

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  • 6. Ακούω-Βρίσκω-Κάνω



Λήψη αρχείου

  • 7. Γρήγορα-Αργά



Λήψη αρχείου

  • 8. Χορός με μαντήλια



Λήψη αρχείου