Γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου!
Με αφορμή τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου, τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, δημιουργούμε κατασκευές και συμμετέχουμε σε όμορφες δραστηριότητες!
Με αφορμή τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου, τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, δημιουργούμε κατασκευές και συμμετέχουμε σε όμορφες δραστηριότητες!
Τη Δευτέρα 23 Μαρτίου 2025, ομάδα μαθητών του σχολείου επισκέφτηκε το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) για να συμμετέχει στο πρόγραμμα ΑΜΕ «Αθλητικά Μονοπάτια», ένα πρότυπο πρόγραμμα ευκινησίας, που χρησιμοποιεί παραδοσιακές μεθόδους ασκήσεων πεδίου και τεχνολογικό εξοπλισμό αποσκοπώντας στο ενδιαφέρον της συμμετοχής των μαθητών. Στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργική ενασχόληση των παιδιών με έμφαση στην ανάπτυξη των αθλητικών και κιναισθητικών δεξιοτήτων τους και στην ενίσχυση της αθλητικής τους κουλτούρας. Μικροί και μεγάλοι είχαμε ενεργή συμμετοχή στις δραστηριότητες και απολαύσαμε την κάθε στιγμή! Ευχαριστούμε την ΑΜΚΕ Αναγέννηση & Πρόοδος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος!
Στο πλαίσιο των αθλητικών προγραμμάτων του «Αναγέννηση & Πρόοδος», που στοχεύουν ενθάρρυνση της φυσικής δραστηριότητας, ομάδα μαθητών του σχολείου μας επισκέφτηκε σήμερα, 20 Μαρτίου 2026, τον υπαίθριο χώρο του Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Οι καθηγήτριες Φυσικής Αγωγής οργάνωσαν βιωματικά παιχνίδια στίβου και σύστησαν στα παιδιά το άθλημα του Colpbol. Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη κίνηση και χαρά!
Την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2026, “Παγκόσμια Ημέρα Ανακύκλωσης”, παρακολουθήσαμε στην τάξη μας σχετικό, ενημερωτικό βίντεο και συζητήσαμε σχετικά με το ποια υλικά ανακυκλώνονται, ποια όχι και τα ξεχωρίσαμε από τα οργανικά σκουπίδια. Κατόπιν, κάναμε ανάλογες εργασίες, με ταξινομήσεις των υλικών στους αντίστοιχους κάδους, σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε το σήμα της ανακύκλωσης, τονίζοντας πόσο μεγάλη σημασία έχει η ανακύκλωση για την προστασία του πλανήτη μας.
2 Μαρτίου σήμερα και τουλάχιστον ημερολογιακά, υποδεχόμαστε την πρώτη ημέρα της άνοιξης με τα “Χελιδονίσματα”. Σύμφωνα με το έθιμο, τα παιδιά κρατώντας στα χέρια τους χελιδόνια, επισκέπτονταν τα σπίτια, τραγουδώντας το “τραγούδι της Χελιδόνας”, για να αποχαιρετήσουν τον χειμώνα και να γιορτάσουν τον ερχομό της άνοιξης!
Κατασκευές για την υπέροχη Άνοιξη!
«Όπως οι αμυγδαλιές που ανθίζουν την άνοιξη, έτσι κι εμείς μεγαλώνουμε με όνειρα. Κάθε μπουμπούκι είναι μια ευχή, κάθε μέρα μια περιπέτεια. Ας παίξουμε, ας γελάσουμε, ας ζήσουμε την άνοιξη σαν παιδικό όνειρο!»
Οι πόρτες των τάξεων μας έγιναν μικρά έργα τέχνης!
Δ Ρ Α Σ Τ Η Ρ Ι Ο Τ Η Τ Ε Σ
Για την 6η του Μάρτη: Με αφορμή αυτή την τόσο σημαντική ημέρα για όλη τη σχολική κοινότητα, την ημέρα ΚΑΤΑ του σχολικού εκφοβισμού, στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για αυτό το φαινόμενο. Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, το παιχνίδι ρόλων, το θέατρο forum και τη δραματοποίηση μπορέσαμε να εμπλακούμε βιωματικά σε μικρά θεατρικά δρώμενα με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό εμπλέκοντας την τεχνική του κόμικς (την οποία αρχικά ξεκινήσαμε να την βλέπουμε και ως ξεχωριστή ενότητα για να εξοικειωθούμε) και τον αυτοσχεδιασμό. Χρησιμοποιώντας τα «συννεφάκια λόγου», εκφραστήκαμε αντιμετωπίζοντας τη σωματική, λεκτική, ψυχολογική βία με διάφορους τρόπους άμυνας ως άλλοι γενναίοι ιππότες που αντιμετωπίζουν τον δράκο της βίας. Γίναμε ακόμα «παρατηρητές» , κάναμε ότι δεν ακούμε, δεν μιλάμε, δεν βλέπουμε τη βία, δεν ανακατευτήκαμε. Έπειτα, όμως, παίξαμε ξανά τις σκηνές, παίρνοντας θέση, ενεργώντας δίπλα στο άτομο που δέχεται εκφοβισμό, βοηθώντας το. Δυναμώσαμε κι εμείς οι ίδιοι όταν μπήκαμε στη θέση του «θύματος εκφοβισμού», αποκτήσαμε ασπίδα που θα μας προστατεύει στα δύσκολα εφαρμόζοντας κατάλληλες στρατηγικές για την αντιμετώπιση αλλά και την πρόληψη του εκφοβισμού.
Κατασκευή: Άνοιξε το βαλιτσάκι της δύναμης – Πες ΟΧΙ στον εκφοβισμό!
Εξηγούμε στην τάξη τι ειναι ο σχολικός εκφοβισμός.