ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ

Με αφορμή το μαγικό χαλί του Σούπερ Ήρωα όλες οι δραστηριότητες ήταν μαγικές…σχηματίσαμε με διάφορα υλικά όπως βότσαλα, κουμπιά, κορδόνια,  το όνομα μας και όχι μόνο. Περπατήσαμε ευθείες γραμμές, ζικ,ζακ, καμπύλες. Παίξαμε, χορέψαμε, γράψαμε, μετρήσαμε, ζωγραφίσαμε.

Η Ευθεία Γραμμή

Την ακολουθούμε με το χεράκι την περπατάμε και στη συνέχεια την αποτυπώνουμε σε χαρτί του μέτρου!

Σχηματίσαμε με κορδόνια το αρχικό του ονόματός μου!!!

Σχηματίσαμε με το σώμα μας το γράμμα Γ

Το γράμμα Ε

Γράψαμε το αρχικό του ονόματός μου…

 Η Σκάλα του Ονόματός μου 

Πηδάμε τόσα σκαλιά μετρώντας τις  συλλαβές του ονόματος μας , βάζοντας το στο σωστό αριθμό!

Το μπαλόνι  πετάει στον αέρα

Το μπαλόνι πετάει λέγοντας ένα όνομα. Το παιδί που ακούει το όνομα του τρέχει να πιάσει το μπαλόνι, πριν ακουμπήσει κάτω το μπαλόνι.

Τεχνική με χαρτοταινία

Σχηματίσαμε το αρχικό του ονόματος μου  με χαρτοταινία και τα παιδιά χρωμάτισαν όλη την επιφάνεια. Στη συνέχεια βγάζουμε την χαρτοταινία και ξεπροβάλλει μαγικά το γράμμα. 

 

ΠΑΠΠΟΥ-ΓΙΑΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ

1 Οκτωβρίου σήμερα Παγκόσμια ημέρα.

Μιλήσαμε για τον παππού και τη γιαγιά. Είπαμε τους λόγους που τους αγαπάμε , γιατί μας πάνε στο πάρκο, γιατί μας δίνουν σιρόπι, γιατί μας παίζουν, γιατί μαστορεύουν, γιατί μας αγκαλιάζουν και μας δίνουν φιλάκια…τι ωραία …και εμείς; τι μπορούμε να κάνουμε γι αυτούς; Δώρο στον παππού και τη γιαγιά,  τύπωμα την παλάμη μας και υποσχεθήκαμε ότι δεν θα τους ξεχάσουμε ποτέ και θα τους 

ΑΓΑΠΑΜΕ  ΠΟΛΥ! ΠΟΛΥ!ΠΟΛΥ!

ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ;

Φέτος στην τάξη μας ο  Σούπερ Ήρωας μπαίνει  από το παράθυρο, από την πόρτα του νηπιαγωγείου , με γεμάτη τη σούπερ τσάντα του, γιατί μας αγαπάει και θέλει με διάφορα κόλπα του  να  γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον καλύτερα , να παίζουμε αγαπημένα, να μιλάμε χαμηλά και να βοηθάμε τους φίλους μας…Μας αρέσει πολύ να είμαστε Σούπερ Ήρωες!!! 

Ευτυχώς   έχουμε την Γκάμπυ την κούκλα της τάξης  που προσέχει το σχολείο και  μας ενημερώνει  για τα πάντα.  Σήμερα μας έφερε το παραμύθι; 

ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ;

Η Πάπια θέλει να γίνει μέλος μιας ομάδας. Αλλά δεν μπορεί να ΒΡΥΧΑΤΑΙ όπως το λιοντάρι, αλλά ούτε να ΦΩΝΑΖΕΙ  ΔΥΝΑΤΑ    όπως ο Ελέφαντας. Τι μπορεί να κάνει άραγε;

Με καρτελάκια τεσσάρων χρωμάτων στην πλάτη  και τέσσερα στεφάνια στο πάτωμα και μουσική δημιουργήσαμε τις σούπερ ομάδες μας οι οποίες αλληλεπιδρούν, συνεργάζονται, ακούν το ένα το άλλο, αναλαμβάνουν ρόλους  και  πειθαρχούν στους κανόνες που θέτει η ομάδα…

Παίξαμε διάφορα ψυχοκινητικά  παιχνίδια…

Μετά το διαχωρισμό των ομάδων τα παιδιά επέλεξαν να παίξουν στην αγαπημένη τους γωνιά…

Με Παζλ…

Με τουβλάκια…

Με ζωάκια…

Με ζωγραφική…

Μας έμεινε  να τις δώσουμε και  όνομα…

Έτσι πιστεύω δημιουργείται ένα κλίμα συμπάθειας ,σεβασμός και αλληλοβοήθειας μεταξύ των παιδιών, αφού πρώτα συνειδητοποιήσουν ότι ένας εξαρτάται από το άλλον και ότι κάθε μέλος της ομάδας μπορεί να συμβάλλει με τι δικό τρόπο στην επίλυση ενός κοινού στόχου.

ΠΑΝΝΕΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2019

Με αφορμή την Ημέρα Αθλητισμού παρακολουθήσαμε βίντεο  στο διαδίκτυο με διάφορα αθλήματα  και συζητήσαμε  τα οφέλη της άθλησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή με στόχο την απόκτηση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Ευτυχώς κάποια παιδιά κάνουν αθλητισμό και γνωρίζουν αρκετά πράγματα περί αθλήματα. Ο Παυλίτος μας έδειξε ότι μπορεί να κάνει κάμψεις με το ένα χέρι…

Στη συνέχεια με  επιθυμία των παιδιών να βγούμε στην αυλή να παίξουμε τα επιδαπέδια παιχνίδια και να τρέξουμε όλοι μαζί. 

Αφού στηθήκαμε περιγράψαμε τη διαδρομή και αποφασίσαμε να τρέξουμε!

Όλη η ομάδα αθλήθηκε και εκεί συζητήσαμε τι δίνεται  στους αθλητές που συμμετέχουν στους αγώνες; Άλλοι είπανε, βραβεία, κύπελλα, μετάλλια .

Ήρθε η ώρα να πάρουμε τα δικά μας μετάλλια τα οποία  πλαστικοποιήσαμε και  κρεμάσαμε στο λαιμό μας τονίζοντας  πάντα ότι ένας καλός  παίρνει μετάλλιο μεν για την επίδοση του αλλά παν απ’ όλα για το ήθος του και την καλή του συμπεριφορά!!!

ΤΟ ΑΓΑΠΟΖΟΥΜΙ

Φέτος όλη η Σχολική μας Μονάδα είναι αγορίστικη με πολύ λίγα κορίτσια.

Καταλαβαίνετε τι γίνεται… Ο χαμός. 

Γι αυτό συχνά  μας επισκέπτεται η μάγισσα Φουρφουνέλα με τα μαγικά της…που μας αρέσουν πολύ!

Ήρθα σήμερα εδώ φίλους για να βρω.

Αν μου χαρίσεις το όνομά σου θα σου πω ένα μυστικό

πως μαζί σου θα περάσω ένα χρόνο μαγικό!”
Στη συνέχεια κάθε παιδί μέσα σε μια  μαγική λεκάνη ρίχνει την καρτέλα με το όνομά του και ο μάγισσα  τα ανακατεύει φτιάχνοντας το μαγικό φίλτρο της φιλίας, το “Αγαποζούμι“, το οποίο πίνουμε ένας ένας από την ίδια κουτάλα για να είμαστε όλη τη χρονιά ενωμένοι και δυνατοί.

Το Αγαποζούμι  μας έτοιμο να το πίνουμε όλη τη χρονιά για να είμαστε ενωμένοι και δυνατοί!!!  

 

ΕΝΑΣ ΜΑΡΚΟΔΟΡΟΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

Ακούσαμε το καταπληκτικό παραμύθι με μουσική και εικόνες  ‘Ένας Μαρκαδόρος μια φορά… ,βγήκε απ’ το ΚΟΥΤΙ του και είπε ΓΕΙΑ!” της Ραχήλ Μαρτίδου το οποίο χρησιμοποιώ συχνά όλη τη σχολική χρονιά, για να μας θυμίζει πως να κλείνουμε τα καπάκια από τους μαρκαδόρους για να μην στεγνώνουν. Με αφορμή λοιπόν το παραμύθι ήθελα να δω  ποια παιδιά μπορούν να χρησιμοποιήσουν μαρκαδόρους και να ζωγραφίσουν τον εαυτό τους!

Εμείς είμαστε αυτοί οι μικροί Σούπερ Ήρωες… Ευχαριστούμε κ. Ραχήλ για το υπέροχο παραμύθι!!!

ΤΟ ΨΑΧΟΥΛΟΣΑΚΟΥΛΑΚΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ

Η έκπληξη που περίμεναν τα παιδιά από το την προηγούμενη μέρα, ήταν  το ψαχουλοσακουλάκι και η παρέα του…το οποίο με  βοηθάει όταν θέλω να περάσω κάποια μηνύματα στα παιδιά ευχάριστα, έτσι ώστε  να γίνονται οι δραστηριότητες μας ποιο ελκυστικές.

Έτσι λοιπόν ξεπήδησε ο μικρός μας νέος φίλος ο Καφετούλης ο οποίος ήθελε πολύ να μας γνωρίσει και να μπει στην παρέα μας!

Τι μας έφερε κυρία ένα γράμμα  και χαρτί υγείας;Πολύ γέλιο.

Το διαβάσαμε και ξεκινήσαμε…

Ξεκίνησα πρώτη τη δραστηριότητα και στη συνέχεια τα παιδιά. Κόβαμε τόσα χαρτάκια όσα θέλαμε ο καθένας, για να μιλήσει  για τον εαυτό του.

Σας πληροφορώ και παιδάκι συνεσταλμένο που έκλαιγε  κατάφερε ο Καφετούλης μας να το κάνει να μιλήσει.

Τέλειο παιχνίδι γνωριμίας που είδα στο διαδίκτυο, και το προσάρμοσα στις ανάγκες μου. Να με συγχωρέσετε που δεν θυμάμαι την πηγή. 

ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

Φέτος μου ήρθε η ιδέα στις διακοπές μου , μετά τον Αγιασμό του σχολείου τα δωράκια γνωριμίας  για τα παιδιά  να είναι  βότσαλα θαλάσσης με ζωγραφισμένα συννεφάκια που κοιμούνται, με γραμμένο το ονοματάκι τους από πίσω. …που  αν τα βάλουν κάτω από το μαξιλάρι τους… θα τους περιμένει στο σχολείο μια πολύ μεγάλη έκπληξη!!!

Είναι κόλπο για τα πολλά κλάματα, άγχος, φόβος αποχώρησης από τη μανούλα τους …

και τα βότσαλα καρδούλες με αγάπη δώρο στις μανούλες ,

για  μια δημιουργική και ουσιαστική σχολική  χρονιά να έχουμε!!!

Όσο για την έκπληξη θα τη δείτε σε λίγες ημέρες…

Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ 2019-2020

Αγαπητοί Γονείς 

 Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός, για την έναρξη του σχολικού έτους 2019-2020,

Δημοτικού και Νηπιαγωγείου θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου  με ώρα προσέλευσης των μαθητών στις 9.00 π.μ. 

Μετά το πέρας του Αγιασμού οι Γονείς  μας  με τα παιδιά  να προσέλθουν στο χώρο του Νηπιαγωγείου , για ενημέρωση, παιχνίδι και πολλές εκπλήξεις!!! Γι αυτό σας περιμένουμε με χαρά χωρίς άγχος  και στρες…

Όλα καλά θα πάνε!

Η Προϊσταμένη και το Διδακτικό προσωπικό σας εύχεται

Καλή και Όμορφη Σχολική Χρονιά!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΩΝ

Πίσω από κάθε παιδί που πιστεύει στον εαυτό του…υπάρχει  μια δασκάλα που πίστεψε πρώτα σε αυτό!!!  

Αυτό το μήνυμα δωράκι πήραμε από τους γονείς των παιδιών μας που θα πάνε του χρόνου  Α’ Δημοτικού.

Ένα αναμνηστικό που θα μας θυμίζει τις ποιο ωραίες ανέμελες  στιγμές …αναμνήσεις που περάσαμε μαζί!

Όλοι -γονείς και  εκπαιδευτικοί- είμαστε κοντά στα παιδιά μας, στο ταξίδι της ανακάλυψης, της δημιουργίας και της γνώσης, γιατί πιστεύουμε πως η  ουσία της διαπαιδαγώγησης είναι να βρισκόμαστε εκεί μ’ έναν ιδιαίτερο τρόπο, γιατί η σωστή διαπαιδαγώγηση ξεκινά από την καρδιά !!!

Ευχή μας,  είναι στα επόμενα χρόνια της σχολικής  ζωής να κρατήσουν την αθωότητα της παιδικής τους   ψυχής , να κυνηγήσουν ότι  αγαπάνε , να πιστέψουν στον εαυτό τους και Ευτυχία , περηφάνια , συγκίνηση να  συνοδεύουν  πάντα τη ζωή τους!

Ευχαριστούμε πολύ  γονείς μας, γι αυτά τα δυο χρόνια  όμορφης συνεργασίας και στήριξης σε όλα μας τα θέματα… 

Να είστε πάντα καλά!

Με αγάπη

οι δασκάλες σας

Ζακελίνη, Γεσθημανή, Τρυγώνα…