Οι πρώτες δύο βδομάδες στο Νηπιαγωγείο…

Ολοκληρώθηκαν οι πρώτες δύο εβδομάδες στο νηπιαγωγείο μας, με πολλές χνουδωτές επισκέψεις και παιχνίδια!

Πρώτη μέρα στο σχολείο και ετοιμαστήκαμε για το πορτρέτο μας, μετρήσαμε το ύψος μας κι αποτυπώσαμε την παλάμη μας,

20220913 09533320220913 094759

φεύγοντας πήραμε το ενθύμιο κι ένα δωράκι από τις δασκάλες μας

20220916 14054320220916 140531

 

Ο φίλος μας ο Τσέστερ το ρακούν, μας είχε στείλει δώρο την ιστορία του «Το μαγικό Φιλάκι» και μας είχε ετοιμάσει μια έκπληξη! Αφού ανοίξαμε το γράμμα του και διαβάσαμε την ιστορία, παίξαμε το παιχνίδι της κρυμμένης πατούσας για να γνωρίσουμε όλοι μαζί τις γωνιές της τάξης μας.

IMG 20220925 112518

Για να γνωριστούμε καλύτερα παίξαμε πολλά παιχνίδια! Ένα από αυτά ήταν να λέμε τα ονόματά μας με πολλούς διαφορετικούς τρόπους (γρήγορα, αργά, με λεπτή ή ψιλή φωνή, με χασμουρητό κλπ).  Το αγαπημένο μας όμως παιχνίδι ήταν η συνέντευξη που μας πήρε ο φίλος μας ο Άκης ο Βατραχάκης, που επιστέφτηκε την τάξη μας για να μας γνωρίσει και να τον γνωρίσουμε.

IMG 20220925 112737

Τις επόμενες μέρες μας ήρθε ένα γράμμα από τον Λίνο τον Κροκοδειλίνο που μας έλεγε ότι κάποια μέρα θα μας επισκεφτεί και θα γίνει ο συνοδοιπόρος μας στη φετινή χρονιά.

20220922 091828

Η πόρτα χτύπησε…

20220922 092723

κι από έξω μας περίμενε μια έκπληξη . Ο Λίνος έφτασε για να επισκεφτεί το νηπιαγωγείο μας.

20220922 092733

τον καλοδεχτήκαμε και παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας μαζί του για να γνωριστούμε καλύτερα.

20220922 092807

20220922 092958

20220922 093417

Τέλος παίξαμε παιχνίδια με το αρχικό μας γράμμα

20220920 094321

20220920 093933

Αφού πήραμε τα καρτελάκια με το όνομά μας, είδαμε το αρχικό μας γράμμα παρέα με τον Τσέστερ που μας βοήθησε να το διακοσμήσουμε και να φτιάξουμε τα δικά μας Τσεστερο-γραμματάκια!

 

IMG 20220921 122917

Ο Λίνος ζήλεψε έτσι αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς  με το αρχικό μας τα κροκοδειλογραμματάκια

20220922 111509

20220922 104114.

 

20220922 122517

Ο Λίνος από τη χαρά του μας μοίρασε σακουλάκια που μέσα είχε μπερδεμένα τα γράμματα του ονόματος μας σε καπάκια και ξυλάκια. Αποστολή μας ήταν να βάλουμε τα γράμματα στη σειρά και να συνθέσουμε σωστά το όνομά μας.

20220920 112047

20220920 112622

Παίξαμε το κουκλοθέατρο «Το σπουργιτάκι μεγαλώνει»,  φτιάξαμε το δικό μας σχολικό αερόστατο και μπήκαμε όλοι μέσα!

IMG 20220921 084402

Σχηματήσαμε με τέμπερες το αρχικό μας γράμμα και στη συνέχεια κόψαμε και κολλήσαμε στη σειρά όλα τα γράμματα του ονόματός μας.

IMG 20220923 123213

Τέλος φτιάξαμε την προσωπική μας πινακίδα ζωγραφίζοντας τον εαυτό μας, και βάζοντας τα γράμματα του ονόματος μας στη σειρά αλλά και το αρχικό μας γράμμα.

 

20220925 220229 20220925 220152

Τις επόμενες μέρες…

Μιλήσαμε για το τι είναι κανόνας, πού έχουμε κανόνες (στο σπίτι, στην παιδική χαρά, στα αθλήματα κ.ά) και γιατί χρειάζονται, όλα με τη βοήθεια της σοφής της Βάγιας Κουκουβάγιας, που έγινε κι αυτή φίλη μας.  Στη συνέχεια επιλέξαμε όλοι μαζί τους κανόνες που θέλουμε να έχουμε στην τάξη μας, τους χρωματίσαμε και τους βάλαμε σε ένα σπιτάκι για να τους βλέπουμε κάθε μέρα.

IMG 20220925 114828IMG 20220921 123018

Μια βροχερή μέρα ένα σαλιγκάρι έγινε η αφορμή να συζητήσουμε για το αν κάνει να το πατήσουμε ή όχι. Η συζήτηση συνεχίστηκε με τα πρέπει και δεν πρέπει.

Διαβάσαμε το βιβλίο savoir vivre για παιδιά και διαλέξαμε τις εικόνες που χρειάζονται στην τάξη μας,

,20220921 094539

μιλήσαμε για τους κανόνες και τους ζωγραφίσαμε. Τέλος αποφασίσαμε να τους κολλήσουμε στον Σαλιγκαροκανονούλη που ήταν η αφορμή να μιλήσουμε για κανόνες στην τάξη μας.

 

20220922 092031

Τραγουδήσαμε το << Τραγούδι των κανόνων >>

και έγινε σύνθημα μας η φράση:

<< Άκου αυτή τη συμβουλή, οι κανόνες του σχολείου είναι θησαυροί>>.

Το τραγούδι των κανόνων

Κάναμε πολλή γυμναστική!

IMG 20220923 093522  IMG 20220923 093519 

 IMG 20220923 093518  IMG 20220923 093435

20220921 122634 1

Και με τόσα ζωάκια που επισκέφτηκαν το σχολείο μας αποφασίσαμε να πάμε κι εμείς ένα ταξιδάκι στο δάσος να ψάξουμε για αρκούδες!

Polish 20220925 095427379 Polish 20220925 095528511

Polish 20220925 095648871 Polish 20220925 095750677

Τελευταία μέρα της δεύτερης εβδομάδας και τα γενέθλια της Συμέλα έγιναν αφορμή για να κατασκευάσουμε μια τούρτα από σοκοφρέτες , να της τραγουδήσουμε και να χορέψουμε όλοι μαζί.

20220923 10144520220923 101236 1 1

Διασκεδάσαμε πολύ τις πρώτες μέρες στο σχολείο και θα συνεχίσουμε να διασκεδάζουμε μαθαίνοντας όλοι μαζί!

 

Επιστροφή στο σχολείο και οδηγίες σχετικά με την πανδημία COVID19

-Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) είναι προαιρετική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.

-Εάν ένας/μία μαθητής/τρια εκδηλώσει συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε παιδί με λοίμωξη COVID-19, εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται η σχολική μονάδα με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.

Εν αναμονή του αποτελέσματος, ο/η μαθητής/τρια παραμένει σε απομόνωση κατ` οίκον.

Εάν η ιατρική αξιολόγηση που έγινε σε συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες οδηγήσει στο
συμπέρασμα ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις λοίμωξης COVID-19, τότε ο/η μαθητής/τρια μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο όταν τα συμπτώματα υφεθούν ή παρέλθει τυχόν άλλο, πέρα από COVID-19, πρόβλημα υγείας, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

Εάν από την ιατρική αξιολόγηση προκύπτει ότι ο/η μαθητής/τρια είναι ύποπτο κρούσμα συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).

Στην περίπτωση θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ενημερώνει τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 της σχολικής μονάδας για το θετικό αποτέλεσμα του διαγνωστικού τεστ για COVID-19.

Ο/Η μαθητής/τρια  παραμένει σε απομόνωση για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα του θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και πρέπει να απέχει και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες (π.χ. φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, αθλητισμός). Ως ημέρα 0 θεωρείται η ημέρα λήψης της θετικής εργαστηριακής διάγνωσης.

Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19

Ο/Η μαθητής/τρια μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5) ημερών απομόνωσης, εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών. Αν ο πυρετός επιμένει συστήνεται η παράταση της απομόνωσης εντός της οικείας μέχρι την πλήρη υποχώρηση του πυρετού. Για την επιστροφή στο σχολείο των επιβεβαιωμένων περιστατικών δεν απαιτείται η διενέργεια νέου εργαστηριακού διαγνωστικού τεστ ούτε η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης. Σε περίπτωση, όμως, που, παρά τις συστάσεις, πραγματοποιηθεί νέος εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος και είναι θετικός, τότε το γεγονός αυτό δεν αποτελεί λόγο μη επανόδου στο σχολείο.

Οι μαθητές/τριες όταν επιστρέφουν στο σχολείο υποχρεούνται στη χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα λήξης της απομόνωσης.

Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με αρνητικό εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο

Ο/Η μαθητής/τρια που χαρακτηρίσθηκε ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 και υποβλήθηκε σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με αρνητικό αποτέλεσμα επιστρέφει στο σχολείο μετά την πάροδο τουλάχιστον είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών και την υποχώρηση/βελτίωση των συμπτωμάτων. Για την επάνοδο στο σχολείο δεν απαιτείται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης ή αρνητικού διαγνωστικού τεστ.

 

Αγιασμός 2022

1

Αγαπητοί γονείς κι αγαπημένα μας παιδιά,

ο Αγιασμός του σχολείου μας θα γίνει την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:00 π.μ. στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού σχολείου Νέας Φιλαδέλφειας. Στη συνέχεια στο χώρο του νηπιαγωγείου θα γίνει ενημέρωση των γονέων για τη λειτουργία του σχολείου.

Θα σας περιμένουμε με χαρά,

Οι νηπιαγωγοί:

Γκρούτση Αθανασία

Μητράκα Ελένη

Πελτέκη Αγάπη

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Μπορεί το Σχολείο να έκλεισε, αλλά εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε εκεί μαζί με τις μανούλες μας,  και τον κ. Βαγγέλη Χατζηαντωνίου πρόεδρο Σχολικής Επιτροπής Δήμου Ωραιοκάστρου, για την υλική υποστήριξη ανανέωσης των επιδαπέδιων ψυχοκινητικών παιχνιδιών στην αυλή μας…Σας ευχαριστούμε όλους θερμά, για την πολύτιμη βοήθεια σας!!! και ειδικά τον μοναδικό μπαμπά κ. Νίκο που απλόχερα προσφέρθηκε να μας βοηθήσει, έως το τέλος.. Ευχαριστούμε πολύ τη μικρή της Τετάρτης Δημοτικού που έπιασε το πινέλο και έβαφε μαζί μας.

Ξεκινήσαμε με την σιδερένια ντουλάπα που την σχεδίασε και χρωμάτισε η ταλαντούχα κ. Ζωή αναπληρώτρια  (ΕΒΠ) που με την καλή της διάθεση και όρεξη μας βοήθησε σε ότι και αν της ζητήσαμε! Την ευχαριστούμε πάρα πολύ !

IMG 20220408 094826 IMG 20220408 131540 IMG 20220408 131549IMG 20220315 112405IMG 20220601 134503

IMG 20220616 105636 IMG 20220616 124014

1655903883607 1655903883635 1655903883639 IMG 20220617 122137 IMG 20220617 124952

IMG 20220621 123607 IMG 20220621 123614 IMG 20220621 123634

Και τα παράθυρα από το ΚΕΠ κλείσαμε με τσιμεντοσανίδες, γιατί ήταν επικίνδυνα για τα παιδιά…

IMG 20220621 123648 IMG 20220621 123711

«ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΑΔΑ ΔΥΝΑΤΗ«

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας Ζακελίνη Φουντουκίδου, Μαρία Παπαθεοδώρου, Ζωή Τσιτάκη, ο μπαμπάς μας κ. Νικόλαος Θωμαϊδης, οι μανούλες μας κ.Ιρίνα Κοντρατένκο, κ.Ιωάννα Χρυσοχοϊδου, κ. Αναστασία Παροϋτογλου, κ.Αριστέα Κατσιούλα, & κ. Μαρία Χατζηκυριάκου-Τσάνκοβα

Να είστε πάντα καλά!!!

ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ

Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών, η ενίσχυση της επικοινωνίας, της κατανόησης της συνεργασίας, της αλληλεγύης και της εμπιστοσύνης, ώστε να δημιουργηθεί ένα ασφαλές, ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης.

Ο δικός μας τίτλος :

» Μπαίνω στα παπούτσια του άλλου»…Όλοι μαζί είμαστε ομάδα δυνατή»…

Τελευταία μέρα στο σχολείο …Τι έμαθα όλη τη χρονιά στο Νηπιαγωγείο!

Τι είπαν τα παιδιά  στους γονείς τους σήμερα…

Να είμαι ξεχωριστός και μοναδικός,

να κάνω φίλους,

να είμαι σε ομάδα

και να συνεργάζομαι,

να ζωγραφίζω,

έμαθα λέξεις και αριθμούς

 να παίζω, να γελώ,

να βοηθάω τους φίλους μου,

να οδηγώ αυτοκίνητα,

να αγαπώ τα παιδιά και τη δασκάλα…

Τα παιδιά μαθαίνουν αυτά που βιώνουν…Λογάκια αληθινά και χρήσιμα.

Σήμερα αλλάξαμε ρόλους.

Οι γονείς μας έγιναν παιδιά και τα παιδιά γονείς…

Βιωματικά παιχνίδια που βοηθούν στην αντίληψη της διαφορετικότητας, την αποδοχή και την ενσυναίσθηση!!!

 

1655299694936 1655393194143 IMG 20220615 162304 IMG 20220615 162503 IMG 20220615 231614

Παιχνίδι ενσυναίσθησης για την έλλειψη της όρασης

Οι στόχοι μέσα από το παιχνίδι είναι: Ενσυναίσθηση, αποδοχή της διαφορετικότητας, έκφραση συναισθημάτων, μετάδοση μηνυμάτων με τη γλώσσα του σώματος.

IMG 20220615 092509 IMG 20220615 150915 IMG 20220615 150944 IMG 20220615 153821 IMG 20220615 161659

Και οι δασκάλες στο παιχνίδι με τον μπαμπά μας κ. Νίκο…

Κεραστήκαμε με παγωτάκι πήραμε τα ενθύμια μας, χαιρετηθήκαμε και ευχηθήκαμε  καλό  καλοκαίρι με υγεία και χαρά!!!

IMG 20220615 085745 IMG 20220615 154156 IMG 20220615 161531 1655299694910

IMG 20220607 160827 IMG 20220607 160857 IMG 20220607 161033

Πάντα καλά να είμαστε και να περνάμε ωραίες στιγμές!!!

 

 

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη γνωριμίας των νηπίων με τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου.

Σκοπός της επίσκεψης μας είναι , τα παιδιά να αισθανθούν σιγουριά ότι μπορούν να τα καταφέρουν, τονώνοντας την αυτοεκτίμηση τους.

Ετοιμάζοντας  την επίσκεψη μας για το Δημοτικό, συζητήσαμε με τα παιδιά για να δούμε τις ιδέες και τις αντιλήψεις τους για  το δημοτικό σχολείο:

Γιατί πηγαίνουμε στο Δημοτικό σχολείο; να μάθουμε να διαβάζουμε, να γράφουμε, γιατί μεγαλώνουμε, να μάθουμε αριθμούς, να μάθουμε πρόσθεση…

Πως φαντάζεσαι το Δημοτικό σχολείο; πολλά μαθήματα, τσάντες με πολλά βιβλία, δυο διαλείμματα, πολλές τάξεις, πολλές δασκάλες και δάσκαλοι, πολλά παράθυρα, μεγάλη αυλή…

Πως θα θέλατε να είναι το Δημοτικό σχολείο; με πίνακα  ζωγραφικής για παιδιά,  με πισίνα και τραμπουλίνο, πίνακα με αριθμούς, κανονική τουαλέτα, να έχει παιχνίδια, να έχει σκηνή, κούκλες, να έχω πολλές φίλες, να παίζω με το φίλο μου και τη δασκάλα του νηπιαγωγείου ποδόσφαιρο, να έχει μεγάλα αυτοκίνητα κ.λ.π. Εδώ προβληματιστήκαμε…που θα τα βρούμε όλα αυτά που θέλουμε στο Δημοτικό σχολείο;

Θα τα ζητήσουμε κυρία από το Διευθυντή!!! Ωραία αυτό θα κάνουμε!

Το καλό είναι ότι κάθε μέρα στα διαλείμματα συναντιόμαστε με τους παλιούς συμμαθητές στην αυλή του σχολείου και χαιρετιόμαστε. Στην τάξη όμως της Α’ Δημοτικού δεν έτυχε να πάμε. Εκεί παρατηρήσαμε τα πάντα. Τα μεγάλα θρανία,  τον θεόρατο πίνακα , τα βιβλία που διαβάζουν και γράφουν τα παιδιά. Γνωρίσαμε τον κ. Διευθυντή του σχολείου κ. Καγιάννη και τη δασκάλα των παιδιών της Α’ τάξης που μας υποδέχτηκαν με ένα τεράστιο χαμόγελο!

Ετοιμάσαμε την Αφίσα μας και ξεκινήσαμε…

IMG 20220610 185014 InkedIMG 20220610 000904 LI InkedIMG 20220610 001058 LI

IMG 20220609 085557

IMG 20220610 184617IMG 20220610 000209

IMG 20220610 000051

IMG 20220610 184946

Ακούσαμε τα παιδιά πως  διαβάζουν…

Εδώ γελάσαμε μικροί μεγάλοι, μόλις αναφέραμε τα αιτήματα μας…αλλά ο κ. Διευθυντής υποσχέθηκε από όλα αυτά που ζητήσαμε, ότι  κάποια μπορεί να μας τα πραγματοποιήσει.

IMG 20220610 172843

Καραμελίτσες και δωράκια από τα παιδάκια της Α’ τάξης… ευχηθήκαμε Καλό Καλοκαίρι …και επιστρέψαμε στο γνώριμο μας χώρο .

IMG 20220610 000609

ΚΑΛΟΚΑΙΡΝΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΙΧΝΗΛΑΤΗ ΟΝΕΙΡΩΝ( ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ)3-6-2022

Η τελευταία μας εκδρομή για φέτος με γονείς και παιδιά σε θεραπευτική ιππασία στον Ιχνηλάτη Ονείρων. Μάθαμε τόσα πολλά για την ιπποκομία που αγαπήσαμε αυτό το υπέροχο ζώο, μέσα από ευχάριστο διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό  τρόπο, χρησιμοποιώντας το άλογο ως μέσο έκφρασης και επικοινωνίας. Μια εμπειρία καταπληκτική ! Τα άλογα, δε μιλούν, αλλά αφήνουν τον ιππέας τους να εκφράσει ελεύθερα τα συναισθήματα και τις σκέψεις του, χωρίς φόβο της απόρριψης η της κριτικής. Πραγματικά μια ιππικά υποβοηθούμενη ψυχοθεραπεία…

IMG 20220608 104433

InkedIMG 20220608 093720 LI InkedIMG 20220608 100350 LI

 

IMG 20220608 103901 IMG 20220608 110051

IMG 20220608 111437 IMG 20220608 111816 IMG 20220608 111846 InkedIMG 20220608 111948 LI

InkedIMG 20220608 112448 LI InkedIMG 20220608 113126 LI

Ψάχνουμε να βρούμε το πέταλο του αλόγου. Ούπς το βρήκε ο μικρός Ηλίας!

InkedIMG 20220608 114857 LI1654720938337

Τελειώσαμε τις εκπαιδευτικές μας δραστηριότητες και ήρθε η ώρα της ιππασίας , όπου ο υπεύθυνος  μας δίνει κάποιες σημαντικές οδηγίες για τα άλογα…

IMG 20220608 113611 InkedIMG 20220608 115428 LI

IMG 20220608 120650 IMG 20220608 122231

Και η δασκάλα περιμένει το άλογο να έρθει να την κάνει βόλτα…

IMG 20220608 121724 IMG 20220608 122031

Όποιος τελειώνει συνεχίζει το παιχνίδι με την υπεύθυνη του κτήματος ΚΛΗΜΕΝΤΙΝΗ…

InkedIMG 20220608 121738 LI

 

STEAM/ΚΑΙ ΚΟΙΤΩ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ! (ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΜΑΙΟΣ)

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία)

ΤΙΤΛΟΣ: STEAM/ΚΑΙ ΚΟΙΤΩ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑΒΡΩ

Στόχος  του προγράμματος είναι: Να μάθουν  τους πλανήτες του Ηλιακού συστήματος, να οπτικοποιήσουν τη σκέψη τους, να εκφραστούν με δημιουργικό τρόπο, με βιωματικό τρόπο να αναπαραστήσουν την τροχιά που έχουν οι πλανήτες και ο Ήλιος εξασκώντας την αισθητηριακή μνήμη, να σκεφτούν, να μετρήσουν και να υπολογίσουν προκειμένου να δημιουργήσουν μια κατασκευή μηχανικής. 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1ο

Αυτή την εβδομάδα ξεκίνησε το  μαγευτικό ταξίδι γνώσης στο διάστημα και τους πλανήτες.

Ας δούμε τι γνωρίζουμε για τους πλανήτες; Διερεύνηση και ιδέες των παιδιών.

IMG 20220510 075418

Ας γνωρίσουμε τον πλανήτη Γη που είναι το σπίτι μας…Πως είναι πραγματικά η Γη; Τι σχήμα νομίζεις ότι έχει; Υπάρχουν άλλοι πλανήτες, εκτός από τη Γη; Ο Ήλιος πόσο σημαντικός είναι για τη ζωή μας;

earth 3d min

Πώς είναι η Γη και τι υπάρχει σ’ αυτήν;

Είναι στρογγυλή – σφαιρική, έχει πράσινο και μπλε χρώμα (το μπλε το οποίο είναι και περισσότερο συμβολίζει τη θάλασσα και το πράσινο τη στεριά) και σ’ αυτήν υπάρχουν, άνθρωποι, ζωάκια, ψαράκια, πουλιά, δέντρα, φυτά, σπίτια, σχολεία, παιδικές χαρές, αυτοκίνητα..

Με τι σας μοιάζει;

Με μπάλα, με μπαλόνι, με σφαίρα, με πορτοκάλι… Αφού μοιάζει με σφαίρα ας ακούσουμε το τραγουδάκι γι’ αυτό το στερεό σχήμα, τη σφαίρα!

Κινείται η γη; 

Η Γη όμως δεν κινείται μόνο γύρω από τον εαυτό της αλλά και γύρω από τον Ήλιο….

Και αφού είδαμε πως η γη μας έχει πράσινο χρώμα για τη στεριά και μπλε για τη θάλασσα ,ήρθε η ώρα να τη φτιάξουμε . Πήραμε βατονέτες χρώματα, χαρτάκια γλασέ  και ξεκινήσαμε τη δημιουργία.

Τμήμα 1

IMG 20220510 144710IMG 20220510 144739

Ακούσαμε το τραγουδάκι που γράφτηκε για τη Γη μας…

Τμήμα 2

1652183178897

Στολίσαμε τη λέξη ΓΗ με χαρτί γλασέ …

Η Γη είναι το σπίτι μας……και πρέπει να το προστατεύουμε από κάθε είδους μόλυνση. Σκουπίδια, καυσαέρια, απορρίμματα εργοστάσιων είναι αυτά που την πικραίνουν και την λερώνουν. Αν μπορούσαμε να μιλήσουμε μαζί της δείτε τι θα μας έλεγε…

πηγή: Το Παραμυθάκι

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ  2ο

‘Ηλιος, Φεγγάρι, Μέρα, Νύχτα …

11561 Sun

Ο ήλιος είναι μια καυτή μπάλα από λαμπερά αέρια. Κρατάει τον πλανήτη μας αρκετά ζεστό για να αναπτυχθούν τα ζωντανά πλάσματά του. Μας δίνει φως για να μπορούμε να δούμε. Νομίζουμε ότι κρύβεται, χάνεται ή κοιμάται διότι η γη περιστρέφεται και τότε ο Ήλιος φωτίζει την μια μόνο πλευρά της Γης. Ας κάνουμε ένα πείραμα με  την υδρόγειο σφαίρα για να το καταλάβουμε καλύτερα…

IMG 20220523 091044

Σε αυτό το μέρος της Γης θα έχει ημέρα. Αν κάνεις την περιστροφή της γης με την υδρόγειο θα δεις πως φωτίζεται το άλλο μέρος της γης.

Παρακολουθήσαμε το βίντεο…

Αυτή η μεγάλη μπάλα είναι το φως…θα μπορούσαμε να ζούμε στα σκοτάδια; για να το δοκιμάσουμε…Κλείσαμε τα μάτια μας και προσπαθήσαμε να περπατήσουμε…δε βλέπαμε που πηγαίναμε ..πέφταμε ο ένας πάνω στον άλλον.

IMG 20220523 094543IMG 20220523 094552

Συζήτηση για το πως περνάμε τη μέρα και τη νύχτα και ξεκινήσαμε τις δημιουργίες μας …

IMG 20220528 162314

IMG 20220524 185348 IMG 20220525 094125 IMG 20220526 002305

                                                                        Εναλλαγή Μέρα-Νύχτα-Μοτίβο

IMG 20220526 211406

Κατασκευή Μέρα και Νύχτα και η περιστροφή της Γης…

IMG 20220526 002457 IMG 20220526 002520

IMG 20220525 130023

ΤΜΗΜΑ 2

16537442707201653744270726

1653744270710 1653744270713

Τι άλλο μας προσφέρει ο ήλιος; μεγαλώνει τα φυτά είπαν τα παιδιά…αυτός ο Ήλιος είναι πολύ σπουδαίος, για να δούμε αυτό το βίντεο για να το καταλάβουμε καλύτερα.

Παραμύθι: Το Ηλιοτρόπιο

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ 

Τα  παιδιά  ζωγραφίζουν με τους γονείς τους, για το πως περνάνε μια ημέρα μέσα στο Σαββατοκύριακο…

IMG 20220601 090524IMG 20220601 090529IMG 20220601 090534

 

 

 

 

 

 

 

 

EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3

Ταξίδι στη Σελήνη…

Ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε το Φεγγάρι. Που βρίσκεται; Τι είναι; Τι σχήμα έχει; Είναι ένας πλανήτης και δορυφόρος της Γης! Το φεγγάρι έχει κρατήρες δηλαδή μεγάλες λακκούβες , που δημιουργούνται από συγκρούσεις! Με τι συγκρούσεις; με διαστημικές πέτρες, οι οποίες πέφτουν επάνω στο Φεγγάρι με μεγάλη ταχύτητα.

OtNJGLFpfjKAxg

Γυρίζει γύρω από τη γη και γύρω από τον εαυτό του.

Εδώ μπορούμε  να δούμε  τον τρόπο που γυρνάει το φεγγάρι γύρω από τη Γη.

Το σχήμα του Φεγγαριού: Αν κοιτάξετε στον νυχτερινό ουρανό, ίσως έχετε παρατηρήσει ότι η Σελήνη φαίνεται να αλλάζει σχήμα κάθε βράδυ. Μερικές νύχτες, το φεγγάρι μπορεί να μοιάζει με μια στενή ημισέληνο. Άλλες νύχτες, η Σελήνη μπορεί να μοιάζει με φωτεινό κύκλο. Και άλλες νύχτες, ίσως να μην μπορείς να δεις καθόλου τη Σελήνη. Τα διαφορετικά σχήματα της Σελήνης που βλέπουμε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές του μήνα ονομάζονται φάσεις της Σελήνης.

94111039 268571191206101 2066966596181557248 n 300x240

Παιχνίδι με Κάρτες φεγγαριού…για να δούμε θα τα καταφέρουμε;

IMG 20220526 090946 1 IMG 20220526 211432

Πείραμα μα Μπισκότα…

Χρησιμοποιήσαμε μπισκότα σοκολατένια με γέμιση κρέμας και ακολουθήσαμε  την πορεία της Σελήνης από την αύξουσα φάση, έως τη φθίνουσα…

IMG 20220526 120351

Ακούμε την Ιστορία Φεγγαροσκεπαστής…

Άρεσε τόσο πολύ στα παιδιά που το  δραματοποιήσαμε  ψάχνοντας   τρόπους  όπως ο Τιμολέων να  φτάσουμε  στο φεγγάρι. Να ανέβουμε ό ένας πάνω στον άλλον , να φέρουμε σκάλα…και αυτό κάναμε..άλλοι το τόλμησαν άλλοι φοβότανε το ύψος…Τελικά τα καταφέραμε και με την αφορμή αυτή ξεπεράσαμε την υψοφοβία που κάποιοι νιώσαμε.. Θαρραλέος ο Ορέστης να σηκώσει την Ελισάβετ…Περάσαμε τέλειες στιγμές !!!

IMG 20220526 211510

IMG 20220526 211646 InkedIMG 20220526 093642 LIInkedIMG 20220526 093956 LI InkedIMG 20220526 094027 LIInkedIMG 20220526 093857 LI InkedIMG 20220526 093917 LI

IMG 20220526 094115 InkedIMG 20220526 094127 LIInkedIMG 20220526 093816 LI InkedIMG 20220526 094235 LI InkedIMG 20220526 094345 LIInkedIMG 20220526 093742 LI

IMG 20220526 211740IMG 20220526 093328 IMG 20220526 093355 IMG 20220526 211953 InkedIMG 20220526 094459 LI

Στη συνέχεια το αποτυπώσαμε στο χαρτί κάνοντας κολλάζ τον εαυτό μας , το φεγγαράκι και τη σκάλα του Τιμολέων…

IMG 20220526 104625 IMG 20220526 104637

IMG 20220527 080001

ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Τραγουδάκι «Φεγγαράκι μου λαμπρό»

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4ο

Αφού μιλήσαμε  αρκετά με το δικό μας πλανήτη, τη γη,  ήρθε η ώρα να ταξιδέψουμε και λίγο πιο μακριά; Μια βόλτα στο ηλιακό μας σύστημα , και τους πλανήτες…Αλλά πώς θα ταξιδέψουμε μέχρι εκεί; Οι ιδέες των παιδιών πολλές…με αεροπλάνο, να βάλουμε φτερά και να πετάξουμε, με διαστημόπλοιο …

Με το τραγουδάκι ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στο διάστημα…

Για να δούμε τη ζωή των αστροναυτών. Είναι εύκολη; Αυτή η δύναμη που μας τραβά προς το κέντρο της γης με αποτέλεσμα στη γη να περπατάμε και όχι να πετάμε, απουσιάζει εκεί. Χωρίς βαρύτητα η ζωή είναι αρκετά διαφορετική και δύσκολη αφού όλα πετάνε!!! Παρ’ όλα αυτά οι αστροναύτες έχουν τις ίδιες ανάγκες που έχει ο κάθε άνθρωπος στη γη. Πρέπει να παραμένουν καθαροί, να τρώνε και να πίνουν, να παραμένουν γυμνασμένοι και υγιείς.

Παροκολουθήσαμε το βίντεο που δείχνει μια μέρα στο διάστημα…

Όλα γίνονται διαστημικά…

ΤΡΟΦΗ

32waterspace 300x225

Το φαγητό είναι ειδικά προετοιμασμένο ώστε να αντέχει για μεγάλο διάστημα  και ετοιμάζεται στη γη για τον κάθε αστροναύτη. Τρώνε 3 φορές την ημέρα ενώ δεν πρέπει να κάνουν ψίχουλα γιατί μπορεί να τους μπουν στη μύτη και στα μάτια.

 

 

 

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Οι αστροναύτες πρέπει να γυμνάζονται και να διατηρούνται σε καλή φυσική κατάσταση. Στο διαστημικό  σταθμό υπάρχει διάδρομος και ποδήλατο γυμναστικής προκειμένου το σώμα να διατηρηθεί δυνατό αφού η έλλειψη βαρύτητας είναι επικίνδυνη για τους μύες και τα οστά.

ΥΓΙΕΙΝΗ 

28 300x169

Οι αστροναύτες βουρτσίζουν τα δόντια τους με τον ίδιο τρόπο που τα βουρτσίζουμε και εμείς, αλλά υπάρχει μια διαφορά! Στο διάστημα τα πάντα «πετάνε»!! Ακόμα και το νερό και η οδοντόπαστα. Η οδοντόπαστα καταπίνεται μετά το βούρτσισμα (φαγώσιμη οδοντόπαστα). Πλένουν τα χέρια τους με ένα ειδικό προϊόν καθώς αν χρησιμοποιούσαν νερό αυτό θα επέπλεε τριγύρω,  καθαρίζουν το σώμα τους με ένα ειδικό σφουγγάρι και λούζονται με ειδικά σαμπουάν που δε χρειάζονται ξέβγαλμα.

ΥΠΝΟΣ

Ο αστροναύτης δένεται με ιμάντες, για να αποφύγει να επιπλέει στον χώρο και να χτυπά στα τοιχώματα ενώ κοιμάται μέσα σε ειδικούς υπνόσακους προσαρμοσμένους στον τοίχο. Χρειάζεται ξεκούραση, η δουλειά του είναι πολύ απαιτητική!!!

ΣΤΟΛΗ

Οι αστροναύτες όμως δε βρίσκονται όλη μέρα μέσα στο διαστημόπλοιο!! Όταν χρειαστεί να βγουν έξω από αυτό για να δουλέψουν, πρέπει οπωσδήποτε να φοράνε την ειδική διαστημική στολή!!! Αυτή  τους επιτρέπει να αναπνέουν στο διάστημα, όπου δεν έχει οξυγόνο  αλλά και να κινούνται όπως θέλουν.  Τι περιλαμβάνει;

1

Ανυπομονούμε να γίνουμε αστροναύτες…

Πρώτη μας δραστηριότητα φτιάξαμε μια κούκλα αστροναύτη για να μας κάνει παρέα όσο γνωρίζουμε τους πλανήτες……

ΤΜΗΜΑ 1

 InkedIMG 20220516 094054 LI InkedIMG 20220516 094145 LI

ΤΜΗΜΑ 2

1653080213651

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕΙΡΑΘΕΤΗΣΗΣ

Βάλαμε τους αστροναύτες στη σωστή σειρά … Απο το μεγαλύτερο στο μικρότερο και αντίστροφα…

IMG 20220519 202039 IMG 20220519 202102

Μας ήρθε η ιδέα να το κάνουμε και με κλειστά μάτια…θα το καταφέρουμε άραγε;

Μια περιπέτεια στο διάστημα…

ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗ

Αστροναύτης χωρίς στολή και διαστημόπλοιο  δεν μπορεί να ταξιδέψει …Σηκώσαμε τα μανίκια μας και ξεκινήσαμε τη δημιουργία… Πήραμε σακούλα σκουπιδιών τη βάψαμε , τη στολίσαμε και έτοιμοι για την περιπέτεια…

InkedIMG 20220517 114650 LI

Ο πρώτος αστροναύτης που κατάφερε να περπατήσει στο φεγγάρι όπως είπαμε είναι ο Νηλ Άρμστρονγκ!!!!!

5LAlxjTDEBCDIo94256960 645051572943515 6856589407420416000 n 180x240

Οι αστροναύτες λοιπόν, πήραν από το φεγγάρι μερικές πέτρες για να τις φέρουν στη Γη να τις πάρουν οι επιστήμονες και να μας πουν από τι είναι φτιαγμένο! Πάμε να περπατήσουμε στο φεγγάρι και να πάρουμε και εμείς πέτρες από το φεγγάρι;

Οξυγόνο, κρατήρες και φύγαμε…

1653080213654InkedIMG 20220519 095843 LI

Χρωματίσαμε το διαστημόπλοιο μας βάλαμε καλαμάκι και πετάξαμε πολύ ψηλά…

IMG 20220519 185800

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5ο

Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά…

.jpg

Μαθαίνουμε τους πλανήτες τραγουδώντας!!!

Το Ηλιακό μας Σύστημα(από Εfkarianos Kostas)

Πολλές πληροφορίες πήραμε και από τo εκπαιδευτικό βίντεο Picou Picou… και απο εδώ:https://solarsystem.nasa.gov/planets/overview/

Οι δικοί μας πλανήτες …

1653080213638

ΤΜΗΜΑ2

1653080213661 1653080213663 1653080213666

Στη συνέχεια φτιάξαμε την αφίσα με τον τίτλο του προγράμματος μας…

IMG 20220517 122133 IMG 20220517 125227 IMG 20220519 000817

Μια κατασκευή για να θυμόμαστε τους πλανήτες που τόσο αγαπήσαμε….

IMG 20220527 130130

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6ο

Το μελισσάκι Bee boot …

Σήμερα για πρώτη φορά γνωρίσαμε τα παιδιά τη μελισσούλα μας! Πρόκειται για μια μελισσούλα ρομποτάκι την οποία( αποκτήσαμε με τη βοήθεια των γονέων), με σκοπό την επαφή των παιδιών με τη ρομποτική .

2.jpg

Έτσι δίνεται η δυνατότητα στο παιδί να αναπτύξει τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, την κριτική του σκέψη και την ικανότητα επίλυσης προβλήματος. Κάθε μαθητής παίζει, ερευνά, σκέφτεται, καταλαβαίνει και ανακαλύπτει γνώσεις μέσα από τον πειραματισμό.

Προγραμματίζουμε τη Bee boot απλά να ταξιδέψει στους πλανήτες…

Στόχος της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν να γνωρίσουν τα νήπια τις κατευθύνσεις προς τις οποίες μπορεί να κινηθεί το ρομπότ (μπρος, πίσω, αριστερά, δεξιά), να αναγνωρίσουν τα σύμβολά του, καθώς και να κατανοήσουν τη σταθερότητα του μήκους βήματος του ρομπότ (η απόσταση που διανύει το ρομπότ σε κάθε του κίνηση είναι 15cm).

IMG 20220530 094708

Για αρχή τα πήγαμε πολύ καλά …του χρόνου ευελπιστούμε καλύτερα!!!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7ο

Τι γνωρίζαμε, και τι μάθαμε;

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ ( ΝΟESIS)

Η επίσκεψη μας στο Πλανητάριο απογειώθηκε με τις τρισδιάστατες προβολές …είδαμε και μάθαμε πολλά  περισσότερα απ’ ότι γνωρίζαμε  για το Ηλιακό μας σύστημα!

1654425340242

1654424942186IMG 20220603 234525

1654424559301

Στη συνέχεια  δημιουργία μακέτας  με υλικά: Χαρτόνι, πλαστελίνη, ξυλάκια, εικόνες από τους Πλανήτες και τον Ήλιο  μέσα από ομαδοσυνεργατική διαδικασία…

IMG 20220602 105248 IMG 20220602 105606 IMG 20220602 110930

Το τελευταίο εργαστήριο δεξιοτήτων  έφτασε στο τέλος με την ιστορία ενός μικρού πρίγκηπα που έμενε σε έναν δικό του πλανήτη και ταξίδεψε κάποτε για να γνωρίσει νέους πλανήτες. Όχι όμως αυτούς που μόλις μάθαμε, αλλά  άλλους πλανήτες φανταστικούς!!!!

Ακούγοντας το τραγούδι μας  ήρθε η ιδέα να φτιάξουμε το δικό μας φανταστικό  πλανήτη, και  να του δώσουμε ένα όνομα;

Οι δικοί μας φανταστικοί πλανήτες είναι όλοι όμορφοι και χαρούμενοι  : Ο Ζαχαρωτένιος, Ο Κερασούλης, ο Βρωμοκαθαρός, το Ουράνιο Τόξο, ο Χρωματιστός, ο Πικρός( μυστηριώδης πλανήτης), ο Χαρούμενος, ο Λουλουδένιος, ο Χρωματούλης, η Καρδούλα, ο Θαλασσινός, ο Κοκκινούλης!!!

IMG 20220601 220906 IMG 20220601 220934 IMG 20220601 221107 IMG 20220601 221156 IMG 20220601 221222 IMG 20220601 221249 IMG 20220601 221307 IMG 20220601 221330 IMG 20220601 221351 IMG 20220601 221418 IMG 20220601 221525 IMG 20220601 221550

Και  απολαύσαμε το τραγούδι με την κ.Μαρία  των αγγλικών!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ

Χρόνια όμορφα και χαρούμενα  σε όλες τις μανούλες μας!!!

IMG 20220506 145958

IMG 20220506 150715

Ένα μικρό πάρτι έκπληξης πραγματοποιήθηκε σήμερα αφιερωμένο στις μανούλες από τα παιδάκια τους  γεμάτο γλυκά λογάκια, αγκαλιές, φιλιά και κουκλοθέατρο, για να γελάσουμε με την ψυχή μας.

IMG 20220506 150618IMG 20220506 150249

IMG 20220506 150343IMG 20220506 124207

Το μήνυμα μας για αυτή την ημέρα

ήταν :

IMG 20220506 155756

Γιατί άραγε;

Για να ζεις σαν εμένα…να παίζεις σαν παιδί, να γελάς, να τραγουδάς, να χορεύεις, και να απολαμβάνεις όσο μπορείς αυτές τις μικρές στιγμούλες, γιατί τίποτα σ αυτή τη ζωή δεν είναι σίγουρο και δεδομένο. Σήμερα είμαστε.. αύριο φεύγουμε…

Τα δωράκια για τις μανούλες μας!!!

Τύπωμα το δαχτυλάκι μας σε σχέδιο καρδιάς με το κλειδί της καρδιάς μας…

1651692797090IMG 20220505 115240

IMG 20220506 145903

IMG 20220506 150432

IMG 20220506 131311

IMG 20220506 131246

ΤΜΗΜΑ 1

IMG 20220505 104408

ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ

IMG 20220506 151358IMG 20220506 151417IMG 20220506 151242

IMG 20220506 150913 IMG 20220506 150939 IMG 20220506 151029 IMG 20220506 151054 IMG 20220506 151121 IMG 20220506 151143 IMG 20220506 151217  IMG 20220506 151310  IMG 20220506 151546 IMG 20220506 151333IMG 20220506 151444

ΤΜΗΜΑ 2

1651870350168

1651870350162 1651870350172 1651870350178

Σας ευχαριστούμε πολύ μανούλες.. που μας τιμήσατε με την παρουσία σας.

Να είστε πάντα καλά!!!

ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Αγαπητοί Γονείς

Σας ενημερώνουμε, για τις νέες οδηγίες COVID19 που θα ισχύουν από αύριο 03/5/2022 στα σχολεία σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ:

Διατηρείται η υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.

Δεν θα διενεργούνται τακτικοί αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι για προσέλευση στη σχολική μονάδα από μαθητές.

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εντός σχολικού πλαισίου:

Οι εμβολιασμένοι και μη μαθητές διενεργούν 2 σελφ τεστ (ημέρες 0-1 και 4) δωρεάν (θα διατίθενται από τα σχολεία) και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εκτός σχολικού πλαισίου:

Οι εμβολιασμένοι μαθητές επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Οι μη εμβολιασμένοι μαθητές τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος στην τάξη, ισχύει ό,τι και στο γενικό πληθυσμό, για εμβολιασμένους και μη μαθητές:

Παραμονή του κρούσματος σε απομόνωση επί 5 ημέρες τουλάχιστον, με ημέρα λήψης του θετικού τεστ να θεωρείται ως ημέρα 0.

Μετά την πάροδο 5 ημερών απομόνωσης και εφόσον (α) έχει υποχωρήσει πλήρως ο πυρετός για ένα 24ωρο χωρίς χρήση αντιπυρετικών και (β) δεν υπάρχουν άλλα συμπτώματα ή τα συμπτώματα βελτιώνονται, διακόπτεται η απομόνωση.

Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή τα συμπτώματα δεν βελτιώνονται, παρατείνεται η απομόνωση.

Υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες από την λήξη της απομόνωσης.

Πλέον, οι μαθητές δεν κάνουν δήλωση Edupass σε εβδομαδιαία τακτική βάση, παρά μόνο εφόσον προκύψει σχετική υποχρέωση, π.χ. σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα.