Καλοκαίρι μου γλυκό μου ‘χεις πάρει το μυαλό…Τμήμα 1
Ήρθε το καλοκαιράκι το αγαπημένο μεγάλων και παιδιών, με την ξεγνοιασιά του, τα παγωτά και τα μπάνια στη θάλασσα.
Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα video από ΕΔΩ και είπαν το σκέφτονται όταν ακούν τη λέξη καλοκαίρι.
Στη συνέχεια συνέθεσαν τα γράμματα της λέξης
Την έγραψαν και ζωγράφισαν κάτι καλοκαιρινό
Φτιάξαμε τον Βυθό σε ομαδική εργασία
κι ασχοληθήκαμε με τη θάλασσα και τον Θ του συμμαθητή μας Θανάση
Ετοιμάσαμε πετσετούλες για την παραλία
κεραστήκαμε παγωτάκι
και αποχαιρετήσαμε το σχολείο με μια γιορτή ¨Ο γάμος στον Βυθό¨ αλλά και με μια μικρή γιορτή αποφοίτησης






