Καλοκαίρι μου γλυκό μου ‘χεις πάρει το μυαλό…Τμήμα 1

Ήρθε το καλοκαιράκι το αγαπημένο μεγάλων και παιδιών, με την ξεγνοιασιά του, τα παγωτά και τα μπάνια στη θάλασσα.

Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα video από ΕΔΩ και είπαν το σκέφτονται όταν ακούν τη λέξη καλοκαίρι.

Στη συνέχεια συνέθεσαν τα γράμματα της λέξης

IMG 20260603 120817

Την έγραψαν και ζωγράφισαν κάτι καλοκαιρινό

Φτιάξαμε τον Βυθό σε ομαδική εργασία

IMG 20260610 104040

κι ασχοληθήκαμε με τη θάλασσα και τον Θ του συμμαθητή μας Θανάση

IMG 20260609 101452

Ετοιμάσαμε πετσετούλες για την παραλία

IMG 20260608 123503

κεραστήκαμε παγωτάκι

IMG 20260611 120839

και αποχαιρετήσαμε το σχολείο με μια γιορτή ¨Ο γάμος στον Βυθό¨ αλλά και με μια μικρή γιορτή αποφοίτησης

IMG 20260622 111356IMG 20260622 111326