ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ-ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2020-2021

Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγείο, για τη σχολική χρονιά 2020-2021 

θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020.

Εγγραφές μετά τις 30 Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης .

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-2021,

 μαθητές γεννημένοι το 2015 και 2016.

 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Αιτήσεις Εγγραφών  Νηπίων-Προνηπίων  γίνονται δεκτές μόνο στους μαθητές  που ανήκουν στα όρια  Σχολικής Περιφέρειας του Νηπιαγωγείου Δήμου Ωραιοκάστρου. Όπως ορίζεται στο χάρτη εξυπηρετούμενα χωριά είναι:

     Ν. Φιλαδέλφεια-Πετρωτό-Μεσαίο.

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα: α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

ε) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΣΤΗΝ ΣΧ. ΜΟΝΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ

  1. Αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο τμήμα, συνοδευόμενο από τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,  (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.
  3. Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

1) μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.

2) μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως:

  1.  πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι.
  2.  πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (7:45-8:30):

Στο τμήμα πρόωρης υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα. 2. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Τα προνήπια που ήδη φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά, εγγράφονται αυτεπάγγελτα, θα πρέπει εν τούτοις να επικοινωνήσουν μαζί μας και να φέρουν αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο, για όσα επιθυμούν να εγγραφούν στο ολοήμερο, φέρνοντας και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΜΑΘΗΤΩΝ /ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΠΟΥ  ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Σύμφωνα με την παρ.του αρ.6. του ΠΔ 79/ 2017 (ΦΕΚ Α’ 109), οι αλλοδαποί μαθητές/ριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ξηξιαρχική πράξη Γέννησης. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα.

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια της εγγραφής επικοινωνήστε μαζί μας.

 

Τηλ νηπιαγωγείου 2310 786281 και mail: mail @nip-n-filad.thess.sch.gr

Κινητό: 6943104421

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΕΙ

Οδηγίες-Χρήσης-Εφαρμογής-για-Κηδεμόνες-V2

                                                                                                                                                             

 

                                                                                                                                                             Η Προισταμένη 

                                                                                                                                                            του Νηπιαγωγείου

                                                                                                                                                         Ζακελίνη Φουντουκίδου

ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΜΑΜΑ( ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ 18)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  σε όλες τις μανούλες μας με ΑΓΑΠΗ!!!

Καλημέρα παιδάκια!!!

Σήμερα 8 Μαϊου 2020 ημέρα Παρασκευή . Θυμάστε το μυστικό μας; Την Κυριακή που μας έρχεται  γιορτάζουν οι μανούλες σας! Εμείς σας ετοιμάσαμε ένα πολύ ωραίο παραμύθι που θα σας το διαβάσει η μαμά  και κάποιες μαγικές δραστηριότητες…. Είστε έτοιμοι; Ξεκινάμεεεεεεεε

Μετά το παραμύθι καλές ερωτήσεις είναι οι παρακάτω:

Tι λέει η μαμά στο μικρό αλεπουδάκι;

Πως αισθάνεται ο μικρός ; Λυπημένος, χαρούμενος, θυμωμένος;

Τι κάνει η μαμά για το μικρό αλεπουδάκι;

Τι κάνει η δική σου μαμά για σένα;

1η Δραστηριότητα

Αφού διαβάσετε το παραμύθι δείχνοντας τις εικόνες του παραμυθιού, ωραία ιδέα είναι πριν ξεκινήσετε  να γράψετε σε κόλλα Α4 την κάθε ερώτηση ( δηλ τέσσερις κόλλες Α4). Με τη βοήθεια σας την απάντηση που θα ακούσετε  από το παιδί, αφού τη ζωγραφίσει όπως θέλει τι γράφετε εσείς στην κόλα Α4. Στη συνέχεια γίνεται ένα πολύ ωραίο παραμύθι αφού το συράψτε , στολίζουν τα παιδιά το εξώφυλλο . Όσα παιδάκια θέλουν μπορούν να αντιγράψουν και τον τίτλο του παραμυθιού.

 2η Δραστηριότητα

Η επόμενη δραστηριότητα είναι να κολλήσουμε μια κόλλα με χαρτοταινία  στην πλάτη της μαμάς . Παρατηρούμε τα χαρακτηριστικά του προσώπου της, μαλλιά, μάτια στόμα , τα σχεδιάζουμε πρώτα και μετά ζωγραφίζουμε, με κηρομπογιές ή μαρκαδόρους η ξυλομπογιές! Γράφουμε και το όνομα της μανούλας στο πορτρετο.Και στην επόμενη τηλεδιάσκεψη μας όπως είπαμε … θα παρουσιάσουμε τη μαμά μας στους φίλους μας. Μην ξεχάσετε να τραβήξετε φωτογραφία και να μας τις στείλετε.

Το πορτρέτο της μαμάς Χριστίνας της μικρής Μαρίας…

Ούπς και το πορτρετο της μαμάς Σοφίας  του μικρού Ανδρέα…

 3η Δραστηριότητα

Χεράκι-χεράκι  με τη μανούλα σας χορέψτε το τραγούδι που θα ακούσετε!!!

Και επειδή αγαπάμε πολυ τις μανούλες μας!!! και θέλουμε να είναι πάντα όμορφες, λαμπερές, ξεκούραστες και χαμογελαστές μας ήρθε η ιδέα να τις ετοιμάσετε μια Μάσκα Ομορφιάς για το πανέμορφο προσωπάκι της…τι λέτε;

Υλικά που θα χρειαστούμε:

2 κουταλιές γιαούρτι

1 κουταλιά μέλι

 1/2 μπανάνα

λίγες σταγόνες λεμόνι 

Πανεύκολη την ανακατεύουμε και έτοιμη η μάσκα ομορφιάς.

Την αφήνουμε 15 λεπτά και την ξεπλένουμε με χλιαρό  νερό !!!

ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ….Τη μάσκα την ετοιμάζουν τα παιδιά

Τι θα λέγατε αυτά τα μικρά χεράκια να εφαρμόσουν το μείγμα αυτό στο πρόσωπο και στο λαιμό σας και να σας περιποιηθούν;

Ακούστε μουσική… Χαλαρώστε και απολαύστε !!! Στιγμούλες  μοναδικές…

( περιμένουμε φωτογραφίες για να σας απολαύσουμε και εμείς!)

Και δυο μαμά και κόρη το απόλαυσαν κυριολεκτικά!!! 

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!! 

Η ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑ

Δεν υπάρχουν “κακά συναισθήματα”. Όλα τα συναισθήματα είναι φυσιολογικά. Μπορούμε να τα δείχνουμε με εξωτερικά σήματα και σωματικές ενδείξεις, όπως με εκφράσεις προσώπου, στάσεις σώματος και ήχους.

Σ΄αυτό το μάθημα διαβάσαμε διάφορα παραμύθια…είδαμε εικόνες προσώπων και μαντέψαμε τι μπορεί να αισθάνονται και πως το καταλαβαίνουμε. 

Και μια μέρα μας επισκέφτηκε στο σχολείο η κυρία χαρά με το σούπερ αερόστατο της, για να παίξει μαζί μας και να μάθει πότε νιώθουμε εμείς χαρούμενοι… 

 

Απλώσαμε  το ύφασμα στο πάτωμα  και ξεκινήσαμε να μιλάμε για τις χαρές μας!!!

Μας είπε όμως ότι δεν έχει σπίτι και αν μπορούμε να την φιλοξενήσουμε εμείς στο σχολείοΤα παιδιά αμέσως επέλεξαν να γίνει η κούκλα  της αγκαλιάς και της χαράς μας.  Φτιάξαμε το σπιτάκι της χαράς και όταν δεν  νιώθαμε καλά πηγαίναμε  της μιλούσαμε, της τα λέγαμε  όλα , παίρναμε τη χαρά της και  επιστρέφαμε στη δουλειά  μας.

Φτιάξαμε και μάσκες χαράς για να στολίσουμε το σπιτάκι της!!!

Εδώ της δείχνουμε πόσο χαρούμενοι είμαστε!!!

  Το σπίτι της χαράς έτοιμο!!!

Και όταν είμαστε  πολύ χαρούμενοι τι λέμε συνήθως; ( “Γιούπιιιι, ναιαιαι, ουάου,………”)

Στη συνέχεια πήραμε απο το καλάθι των συναισθημάτων τον καθρέφτη και κάναμε εκφράσεις -γκριμάτσες χαράς. 

Είμαι χαρούμενος/η όταν….

Στη συνέχεια φτιάξαμε το χωριό των χαρουμενάκηδων…

Όλα είναι χαρούμενα….σπίτια, δέντρα, λουλούδια, ουράνιο τόξο, ήλιος, μελισσούλα!!!

Τι ωραίες στιγμές περάσαμε πριν κλείσουν τα σχολεία!!! Μου λείψατε πολύ παιδάκια μου να ξέρετε…

Ευτυχώς καταφέραμε να μάθουμε κάποιες κοινωνικές δεξιότητες με έμφαση στην ανάγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων και στην επίλυση προβλημάτων…

Συνεχίζουμε….

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ( ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ 17)

Την Άνοιξη αν δεν τη βρεις τη φτιάχνεις…

Καλημέρα…...ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ….Ευχόμαστε στα παιδάκια μας έναν ολάνθιστο και ευωδιαστό μήνα!!!

Η πρώτη μέρα του Μάη σήμερα του τρίτου παιδιού της κυρίας Άνοιξης….Θυμάστε τα άλλα δύο; 

Μα ο Μάρτιος και ο Απρίλιος φυσικά…

Ας ξεκινήσουμε τη σημερινή μας μέρα με την ερώτηση :

“Γιορτάζουμε κάτι;”  εδώ θα μας βοηθήσουν οι γονείς μας όπως πάντα άλλωστε.

Ναι η σημερινή μέρα είναι εκτός απο την αρχή ενός νέου μήνα είναι και ημέρα ΑΠΕΡΓΙΑΣ….

-Απεργία;

-Τι σημαίνει αυτό; Θέλετε να δούμε κάποιες εικόνες;

-Γιατί οι άνθρωποι είναι με πανό στους δρόμους;Τι ζητάνε;

-Θέλετε να φτιάξετε το δικό σας πανό;Τι θα ζητούσατε κι απο ποιόν;

Γιατί εκτός απο τους μεγάλους έχουμε κι εμείς τα παιδιά δικαιώματα……

Θυμάστε που είχαμε μιλήσει στο νηπιαγωγείο για αυτά;

  

Αλλά αυτή η τόσο ξεχωριστή μέρα δε θα μπορούσε να συνεχιστεί χωρίς ένα όμορφο ανοιξιάτικο παραμύθι:

Το παραμύθι της Πρωτομαγιάς!!!

Δείτε το και φτιάξτε στο μυαλό σας τις πιο όμορφες εικόνες…

Μόνο παραμύθι; Εεεε όχι βέβαια γιατί η Πρωτομαγιά πρέπει να ξεκινήσει και με λίγη μουσική…

Ας απολαύσουμε ένα υπέροχο παιδικό τραγούδι!!!

Είστε έτοιμοι να κάνετε τα δικά σας πρωτομαγιάτικα στεφάνια;Πόσο τυχεροί είμαστε που ζούμε στην εξοχή!!!

Τι πιο ωραίο να μαζέψουμε λουλούδια με τη μαμά ή το μπαμπά απο τη φύση και να κάνουμε το δικό μας μοσχομυριστό στεφανάκι…Χμμμ σας έχουμε κι άλλη ιδέα όμως…

Αν η μανούλα μας έχει αυγοθήκες στο σπίτι μπορεί να  τις κόψει και να βάλουμε το δικό μας χεράκι με πινέλα και νερομπογιές,μαρκαδόρους ή ότι άλλο έχουμε και να φτιάξουμε τα δικά μας λουλούδια…

Μπορείτε όμως να βάλετε την κυρία “Φαντασία” και να φτιάξετε ό,τι άλλο εσείς θέλετε…

Εξάλλου τα μαγιάτικα στεφάνια θέλουν αγάπη,χρώμα,φαντασία!!!

 

 

Και δυο αινίγματα για σπαζοκεφαλιά!!!

-Ένας μήνας με κεράσια στου αγρού μας τα καφάσια…Για ποιο μήνα σου μιλώ;Πές μου σε παρακαλώ… 

-Ένας μήνας δίχως το ρο με λουλούδια ένα σωρό.Ποιος είναι να σε χαρώ; Πες μου σε εκλιπαρώ…

Και τώρα ήρθε η ώρα να σας πούμε… Καλή Πρωτομαγιά

Και μην ξεχνάτε, τα πιο όμορφα λουλούδια του Μάη κι όλου του χρόνου, είστε εσείς οι μικροί μας μαθητές!!!

Οι κυρίες όμως θα περιμένουμε να δούμε φωτογραφίες κι από τα δικά σας Πρωτομαγιάτικα στεφάνια !!!

Το στεφάνι της μικρής Μαρίας …καταπληκτικό!!!

Ούπς και του μικρού Αντρέα …καταπληκτικό!!!

 

 

Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ ΓΚΟΥΣΤΑΦ ΚΛΙΜΤ ( ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ 16)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΥΠΟΜΟΝΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!

  Γειά σας παιδιά …Τι κάνετε; Πως περνάτε ; Μας λείψατε πάρα πολύ! οι φωνούλες σας, το γέλιο σας,  το κλάμα σας, η γκρίνια σας… να ξέρετε εμείς  σας αγαπάμε και σας  σκεφτόμαστε συνέχεια και θέλουμε να περνάτε κάθε μέρα όσο καλύτερα μπορείτε. 

Σήμερα 27-4-2020 ημέρα Δευτέρα σκεφτήκαμε όλες οι δασκάλες μαζί να σας στείλουμε κάποιες ωραίες δραστηριότητες  που πιστεύουμε ότι θα σας αρέσουν πολύ…

Ας ξεκινήσουμε πρώτα με γυμναστική που ξέρουμε ότι σας αρέσουν πολύ!!!

Σε ποια εποχή είμαστε; Γνωρίζετε; Στο Φθινόπωρο, Χειμώνα, Καλοκαίρι; Τι λέμε καλέ μπερδευτήκαμε …είμαστε σίγουρες ότι θα το βρείτε. Ανοιξηηηηηηηη!!!

Μας ήρθε ιδέα να γνωρίσετε έναν μεγάλο ζωγράφο τον Γκούσταφ Κλίμτ. Με αφορμή του πίνακα και όσο τον παρατηρείτε μπορείτε να ακούσετε ήχους  δάσους, φύσης, θάλασσας από το διαδίκτυο.

 Αναφέρουμε κάποιες ερωτήσεις όπως:

-Τι μας αρέσει στον πίνακα που βλέπουμε και γιατί;

-Γιατί στο μπροστινό μέρος του πίνακα υπάρχουν πολλά λουλούδια;

-Μας βοηθάει αυτό να μαντέψουμε την εποχή του χρόνου που δείχνει ο πίνακας;

-Τι χρώμα έχουν τα λουλούδια και πιο χρώμα είναι αυτό που επικρατεί.

 -Στο πίσω μέρος του πίνακα είναι ζωγραφισμένο ένα δέντρο. Μπορείς να μαντέψεις τι δέντρο είναι; Πως το καταλαβαίνουμε;

– Γιατί το δέντρο έχει τόσους καρπούς; Γιατί ο ζωγράφος επέλεξε να το ζωγραφίσει τόσο μεγάλο;

– Ο έχει επιλέξει σκούρα ή ανοιχτά χρώματα για να ζωγραφίσει αυτόν τον πίνακα; Γιατί νομίζεις ότι το κάνει αυτό;

-Μήπως αυτό είναι ένα μαγικό δέντρο και, αν ναι, πως το καταλαβαίνουμε;

-Στον πίνακα υπάρχει ένα μέρος στο οποίο έχουν φυτρώσει μόνο κίτρινα λουλούδια. Μήπως  μπορούμε να μαντέψουμε γιατί συμβαίνει αυτό και τι λουλούδια είναι αυτά που βλέπουμε;

-Ποια ζωάκια μπορεί να ζουν πάνω σε αυτό το δέντρο; Γιατί δεν τα βλέπουμε στον πίνακα; Μήπως έχουν κρυφτεί; Γιατί;

-Θα μπορούσαν να υπάρχουν ζωάκια ανάμεσα στα λουλούδια ή ακόμα και κάτω από το χώμα; Ποια είναι αυτά;

-Στο δέντρο υπάρχουν πολλά φρούτα. Το χρώμα τους μας φανερώνει το όνομα τους;

-Γνωρίζεις ποια εποχή του χρόνου τρώμε μήλα; Την άνοιξη ή το φθινόπωρο;

-Τα μήλα που βλέπουμε στον πίνακα είναι ακόμα μικρά. Τι χρειάζονται για να μεγαλώσουν μέχρι τη στιγμή που θα έρθει η ώρα να το φάμε;

-Έχεις δοκιμάσει μόνο κόκκινα μήλα ή έχεις δει και άλλο χρώμα μήλων;

-Την άνοιξη πετάνε πολλές πεταλούδες. Βλέπεις κάποια στον πίνακα ζωγραφικής; Που μπορεί να έχει κρυφτεί;

-Πως φαντάζεσαι τα φτερά της; Έχουν πολλά χρώματα;

  

Δεν χρειάζονται οι απαντήσεις  των παιδιών να σταλούν σε μας. Απλώς μπαίνουμε στη διαδικασία να σκεφτούμε , να προβληματιστούμε και να πειραματιστούμε.

Παιδιά σας άρεσε ο πίνακας ζωγραφικής του Κλίμτ; 

Ωραία…αν ήσασταν εσείς ζωγράφοι τι πίνακα θα θέλατε να  ζωγραφίσετε και γιατί; Δώστε ένα τίτλο στο δικό σας πίνακα ζωγραφικής.

Μέσα απο αυτόν τον πίνακα ζωγραφικής μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας μικρή  ιστορία . Ποιούς ήρωες θα βάζατε; Περιμένουμε να δούμε τα δικά σας έργα!!! Οποια παιδιά θέλουν και μπορούν.

Η Ιστορία του Ανδρέα… “Το διώροφο σχολικό λεωφορείο

Η ιστορία της Μαρίας: 

Και ένα ΠΑΖΛ για να χαλαρώσουμε…

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ (ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ)

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

Σήμερα στις 24-4-2020 καταφέραμε να αρτήσουμε τις Πασχαλινές Δημιουργίες των παιδιών…που είχαν δοθεί σε προηγούμενη ανάρτηση πριν το Πάσχα.

Ξεκινάμεεεεε με τη Μαρία.

Τι γιορτάζουμε το Πάσχα; ΤΗΝ  ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ

ΒΑΨΙΜΟ ΑΥΓΩΝ ΜΕ ΜΑΝΟ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΣΤΟΛΙΣΜΑ ΑΥΓΩΝ όπως μας αρέσει…

ΠΑΖΛ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΑΥΓΟΘΗΚΕΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΤΑΣ ( ΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΌ ΓΑΝΤΆΚΙ)

ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΛΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ!!! 

 

Ο Βασίλης με τη μαμά του χρησιμοποίησε φυσικά φύλλα, χρώματα και έκανε τυπώματα!!!

Ο Ανδρέας με τη μαμά του έφτιαξε αυγουλάκια  ντεκουπάζ…

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑΤΕ !!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

Αξιότιμε κ. Δήμαρχε 

Η παρούσα επιστολή αποτελεί ένδειξη εκτίμησης προς εμάς. Σας ευχαριστούμε  και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε με πολύ διάθεση όλων μας  να αγωνιζόμαστε για το καλό των παιδιών μας, και του σχολείου μας !

         Με Εκτίμηση

                    Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

       &

         το Διδακτικό Προσωπικό 

 

You Smile-ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ! ( ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ)

Αγαπητοί Γονείς , Αγαπητά Παιδιά…

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ & ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ !!!

Ελπίζω να είστε όλοι καλά, υγιείς και ασφαλείς!

Στις 6 Μαρτίου ημέρα Ενδοσχολικής Βίας τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Ν. Φιλαδέλφειας συμμετείχαν σε δράσεις που προασπίζονται τα δικαιώματα τους.

Μέσω του YouSmile προσφέρουμε σε άλλα παιδιά, τα ενημερώνουμε και τα στηρίζουμε.

Αρχή του YouSmile είναι ότι οι μαθητές έχουμε φωνή και απόψεις που οι ενήλικες οφείλουν να ακούν και να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη. 

Πιο συγκεκριμένα, συμμετέχοντας στο «YouSmile», μας δίνεται η δυνατότητα να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε εθελοντικές δράσεις τόσο ατομικά όσο και μέσα στα σχολεία, στη γειτονιά μας κ.λ.π.

Να συμμετέχουμε σε δημιουργικές δράσεις με βάση των ικανοτήτων και του ταλέντου μας με στόχο την θετική αλλαγή στις τοπικές κοινωνίες, να έχουμε στη διάθεσή μας όλα τα απαραίτητα μέσα ώστε να εκφράζονται οι απόψεις μας και να ακούγεται η φωνή μας, να ενημερωνόμαστε και να ενημερώνουμε τα άλλα παιδιά για τις λύσεις που δίνει 

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» για όλα όσα μας απασχολούν! 

Στο παρακάτω link μπορείτε να βρείτε τη συμμετοχή του  σχολείου μας και τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε .

https://milatora.gr/schools/actions2020/#more-1503

 

Ο έπαινος και τα αναμνηστικά θα μας σταλούν όταν ανοίξουν τα σχολεία…

Είμαστε πάντα κοντά  σας και ευχόμαστε Όλοι μαζί να ξεπεράσουμε και αυτή τη δυσκολία!

ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ( ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ 13,14,15)

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ  σε όλους σας με Υγεία και πολλά Χαμόγελα!!!

Τι κάνετε παιδιά; Βαρεθήκατε σπίτι; Υπομονή θα κάνουμε όλοι μας…γιατί εμείς δες σας ξεχνάμε καθόλου, και σας ετοιμάσαμε πολλές δραστηριότητες, για να μη βαρεθείτε ποτέ, ποτέ, ποτέ…

Σήμερα είναι 10 Απριλίου 2020 ημέρα Παρασκευή…

 Τώρα που φτιάχνει ο καιρός και οι λιακάδες πληθαίνουν, ας γίνει η γιορτή του Πάσχα διασκεδαστική με πολύ ενθουσιασμό και πολλά αγαπημένα  παιχνίδια και δραστηριότητες σε όλους σας!!!

Μήπως θυμάται κάποιο παιδάκι να μας πει τι γιορτάζουμε το Πάσχα;

Έτσι κάπως ξεκινάμε στο σχολείο μας…περιμένω απαντήσεις…

( όσο αστείες κι αν είναι αυτές τις  θέλουμε)! 

Δραστηριότητα 1η

Μια ωραία ιστορία που μπορείτε να ακούσετε για το Πάσχα!

Τώρα αν θέλετε μπορείτε να ζωγραφίσετε τι  σας άρεσε περισσότερο από την ιστορία του Πάσχα… 

Διαλλειματάκι , πρωϊνό και συνεχίζουμε…

Δραστηριότητα 2η

Μια ωραία ιστορία που μας άρεσε πολύ είναι: “‘Ενα ραγισμένο κόκκινο αυγό

Είστε έτοιμοι να βάψετε φέτος τα δικάς σας πασχαλινά  αυγουλάκια μαγικά;

Λοιπόν θα χρειαστείτε  μόνο  λαδοπαστέλ μπογιές…

Μπορείτε παιδάκια να ζωγραφίσετε και να σχεδιάσετε  το αυγό σας όπως θέλετε! λίγη φαντασία και υπομονή χρειάζεται και μετά  μπλούμ το βουτάμε  στην κόκκινη μπογιά που θα έχει  ετοιμάσει η μαμά….τα σκουπίζετε με χαρτί και έτοιμα τα αυγουλάκια. ( περιμένουμε φωτογραφίες).

Ωραία ιδέα είναι να βάψετε τα αυγά με μανό νυχιών σε χλιαρό νεράκι ( ότι χρώματα έχετε) . Το μόνο που θα χρειαστεί είναι να βγείτε έξω στην αυλή , γιατί μυρίζει έντονα.

Τα παιδιά όμως θα ξετρελαθούν…

Δραστηριότητα 3η

 Μια άλλη καταπληκτική ιδέα είναι να σχεδιάσετε σε ένα χαρτόνι ένα μεγάλο αυγό…

Το παιδί το βάφει με ότι χρώματα επιθυμεί. Έπειτα κόβεται το αυγό σε ασύμμετρα κομμάτια.

Το παιδί θα συναρμολογήσει το αυγό με αποτέλεσμα να σκεφτεί και να προβληματιστεί.

(αρέσει στα παιδιά πάρα πολύ)!

Δραστηριότητα 4η

  Mιάμ-μιάμ… τα λυμπιστήκαμε αυτά τα αυγουλάκια και σας τα προτείνουμε να τα φτιάξετε μαζί με τα παιδιά σας!!!

Είστε έτοιμοι για παιχνίδι;

Τι ωραία που τα παιδιά στο χωριό μας έρχονται σε επαφή με τη φύση και δεν ξεκολλούν απο τον κήπο!

Ήρθε η ώρα να παίξετε παιδιά τον κρυμμένο θησαυρό.. αλλά με τον πασχαλινό λαγό  που είναι και το αγαπημένο σας ζωάκι…θέλετε; ναι ή όχι;

Δραστηριότητα 5η

Η ιστορία του πασχαλινού λαγού ξεκινάει …

Βαθιά στο δάσος είναι το σπιτάκι του κυρ Λαγού, και αυτές τις μέρες το έχει κάνει πασχαλιάτικο.  Χρώματα  παντού, πράσινα, κόκκινα, κίτρινα και στους τοίχους μεγάλα ζωγραφισμένα πασχαλιάτικα αυγά.  Η λαγουδοοικογένεια του κ. Μακράφτη αυτές τις μέρες έχει πολλές δουλειές, μα πάρα πολλές δουλειές.

Μαζεύει όλα τ’ αυγουλάκια του κόσμου και τα χρωματίζει και τα κάνει πασχαλιάτικα για να τα μοιράσει στα καλά παιδιά  μεθαύριο, όταν θα έρθει το Πάσχα.  Το μπαμπά-λαγό τον βοηθάν όλα τα λαγουδάκια του.  Ανακατεύουν τα χρώματα μέσα σε μεγάλους κουβάδες και ύστερα παίρνει το καθένα  τους από ένα πινέλο, το βουτάει  μέσα στην μπογιά και βάφει τ’ αυγά.  Και όλη την ημέρα, όλα μαζί τα λαγουδάκια, τραγουδούν χαρούμενα καθώς δουλεύουν:

ΞΕΚΙΝΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕ….

Για να γίνει το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον   μαμάδες , μπαμπάδες , αδερφάκια ετοιμαστείτε…η μαμά θα ετοιμάσει κρυφά ένα γράμμα με ζωγραφισμένη  φατσούλα λαγό  και θα το τοποθετήσει πάνω σε ένα εμφανές σημείο. Μαζί με το γράμμα να έχετε και σοκολατένια αυγουλάκια. 

Απο έξω θα γράφει ΑΠΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΛΑΓΟ ΠΡΟΣ γράφουμε ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-ΕΠΙΘΕΤΟ που θα λέει μέσα τη διαδικασία του παιχνιδιού. ” Αγαπημενη μου οικογένεια , ώρα για παιχνίδι… έχω κρύψει στον κήπο σας  πολλά αυγά , χωριστείτε σε ομαδούλες , πάρτε καλαθάκι και βγείτε για κυνήγι να τα βρείτε…

Τα αυγουλάκια που θα κρύψετε μπορεί να είναι απο χαρτί, η αν έχετε κάποια του εμπορίου …

Υποτίθεται μπήκε ο λαγός το βράδυ στο σπίτι κρυφά.

Μπορείτε να κάνετε τη διαδρομή του λαγού με τις  πατημασιές του στο πάτωμα απο  αλεύρι ή χαρτόνι.

 

Στην αυλή προσπαθούμε κάθε τόσο να παροτρύνουμε τα παιδιά να μετράνε πόσα αυγά βρήκαν..Έτσι δουλεύουμε και τα προμαθηματικά…Όταν βρεθούν όλα, μετράμε πόσα έχει η κάθε ομάδα στο καλάθι της και ανακηρύσσουμε το νικητή. Φυσικά επιβραβεύουμε και τις δύο ομάδες για την προσπάθεια με σοκολατένια μικρά αυγουλάκια.

Καλή Διασκέδαση!!!

Περιμένουμε φωτογραφίες …

Δραστηριότητα 6η

Φτιάξε το Πάζλ  απο τα κουνελάκια…

Πατάμε κάτω δεξιά το βελάκι ,για να μεγαλώσει η οθόνη και φτιάχνουμε το παζλ απο τα κουνελάκια!!!

Σας άρεσε το Πάζλ; Ήταν εύκολο ή δύσκολο;Ναι ή όχι;
Δραστηριότητα 7η
Και επειδή θα μείνουμε πολλές μέρες κλειστεί στο σπίτι σκεφτήκαμε να σας δώσουμε κάποιες ιδέες με ωραίες τεχνικές ζωγραφικής  που βρήκαμε στο διαδίκτυο, για  να στολίσετε τα παράθυρα σας…
ΒΑΨΤΕ  ΑΥΓΑ ΜΕ ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΕΣ και ένα ρολό υγείας …
Δραστηριότητα 8η
ΨΗΦΙΔΩΤΑ ΑΥΓΑ κολλάμε  σερμπαντίνες ή  ότι άλλα χαρτάκια έχετε…
Δραστηριότητα 9η
Φτιάξε ένα λαβύρινθο με ανακυκλώσιμα υλικά!!!
Δραστηριότητα 10η

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΤΑΣ

Με αφορμή τα πολλά γαντάκια που έχουμε όλοι στο σπίτι μας μπορούμε να κατασκευάσουμε μια ωραία κοτούλα. Καλαμάκι , φυσάμε και έτοιμο το σώμα της … 

Τόσες αυγοθήκες τώρα το Πάσχα τι θα τις κάνετε; Σκεφτήκατε;

Δραστηριότητα 11η

Με ανακυκλώσιμα υλικά δείτε τι μπορείτε να κάνετε…

Και επειδή είστε  πολλά αγόρια στο σχολείο μας και ξέρουμε ότι σας αρέσουν πολύ τα αυτοκινητάκια σκεφτήκαμε να παίξετε με κουτιά, και χαρτόκουτες . Τι μπορούμε να κάνουμε με ένα κουτί άραγε; Θέλουμε απαντήσεις…

Δείτε τι ιδέες βρήκαμε στο δαιδίκτυο και πιστεύουμε ότι θα σας αρέσουν πάρα πολύ!!!

Δραστηριότητα 12η

Μια άλλη ωραία ιδέα είναι  σε μια ηλιόλουστη μέρα έξω στην αυλή να ζωγραφίσουν τα παιδιά αγαπημένα τους παιχνίδια !!!
 ( εξάσκηση λεπτής κινητικότητας)

Δραστηριότητα 13η

Και για τους πιο τολμηρούς αν έχετε τέμπερες και πινέλα ζωγραφίζετε το πρόσωπο σας  με το συναίσθημα που νιώθετε αυτές τις ημέρες…

( χαρούμενος, λυπημένος, φοβισμένος ή θυμωμένος…) 

Δραστηριότητα 14η

Πολύ ωραία ιδέα  θα ήταν να φτιάξετε μια ωραία κρυψώνα φωλιά έξω στην αυλή ή και μέσα στο σπίτι , όπου τα παιδιά θα μπαίνουν και θα παίζουν με τα παιχνίδια τους, η  θα διαβάζουν ένα παραμυθάκι.

Αυτή τη γωνιά θα τη λατρέψουν τα παιδιά , μέχρι και ένα υπνάκο μπορούν να πάρουν… 

Ευχόμαστε να σας άρεσαν οι Πασχαλιάτικες ιδέες μας και να περάσετε τέλεια!!!

Δραστηριότητα 15η

ΠΑΖΛ Ευχή ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ (πατάμε κάτω δεξιά το βελάκι για να μεγαλώσει η οθόνη του πάζλ)

Δραστηριότητα 16η

Ήρθε η ώρα για αινίγματα…

Θέλετε να σπάσουμε και λίγο το κεφάλι μας!!! Ξεκινάμεεεε…

Είναι δικό σου. Αλλά όλοι οι άλλοι το χρησιμοποιούν περισσότερο από σένα. Τι είναι;
Απάντηση: Το όνομά σου.

——————————————–

Βγαίνουν το βράδυ χωρίς να ζητήσεις και χάνονται  τη μέρα χωρίς να τα κλέψεις. Τι είναι;
Απάντηση: Τα αστέρια.

———————————————-

Άμα βλέπω δεν το βλέπω και το βλέπω όταν δεν βλέπω. Τι είναι;
Απάντηση: Το όνειρο.

—————————————————–

Η μαμά του Γιώργου έχει τρία παιδιά. Το μικρότερο το λένε Θανάση. Το μεγαλύτερο Κώστα. Πώς λένε το τρίτο παιδί;
Απάντηση: Γιώργο.

Και όταν οι ιδέες ενώνονται η ομάδα πετάει… 

Πολλές, πολλές  ευχές για Καλή Ανάσταση

και Καλό Πάσχα σε όλους σας !!!

Να απολαύσετε όμορφες , οικογενειακές στιγμές και να γεμίσετε τις μπαταρίες για μετά; -)

Σας αφιερώνουμε αυτό το τραγουδάκι και να το θυμάστε …

ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ σύντομα!!!

Θα βρεθούμε ξανάΜε Αγάπη

Οι Εκπαιδευτικοί

κ. Ζακελίνη , κ. Ελευθερία, κ.Γεσθημανή, κ. Φεβρωνία

 

 

ΒΡΟΧΗ-ΒΡΟΧΟΥΛΑ( ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ12)

Καλημέρα παιδάκια μου…

Σήμερα είναι 3 Άπριλίου 2020 ημέρα Παρασκευή… σας στέλνω αυτές τις δραστηριότηυες για να πέρασετε ένα  όμορφο διασκεδαστικό και απολαυστικό Σαββατοκύριακο!!!

ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΗ ΒΡΟΧΗ

Με αφορμή τις βροχερές ημέρες μια ωραία ιδέα είναι να παίξετε με τη βροχή. Να δείτε εικόνες και να ακούσετε διάφορους ήχους βροχής.

Ψιχάλες, βροχή που σταδιακά δυναμώνει, βροντές, και καταιγίδα…Τι κάνουμε παιδιά όταν βρέχει; Τι χρειάζεται να έχουμε μαζί μας; Σας αρέσει η βροχή; Ναί ή Όχι ;σε τι βοηθάει η βροχή;

Περιμένουμε απαντήσεις απο τα παιδιά και αν θέλουμε τις γράφουμε.

Στη συνέχεια ρωτάμε τα παιδιά για το πως και με τι θα μπορούσαμε εμείς να δημιουργήσουμε τους ήχους της βροχής;

Πάρτε ιδέες και το παιχνίδι ξεκινάει…

χτυπώντας τους δείκτες και τους μέσους μας μεταξύ τους

( είναι οι πρώτες ψιχάλες),

συνεχίζουμε χτυπώντας πολύ σιγανά και αργά παλαμάκια,(οι ψιχάλες γίνονται ποιο πολλές), σταδιακά τα παλαμάκια γίνονται ποιο γρήγορα και ποιο δυνατά ,

(είναι όταν πιάνει πια βροχή).

Στη συνέχεια χτυπάμε με τα χέρια μας το στέρνο μας και την κοιλιά μας και πάμε προς την καταιγίδα όπου με τα χέρια μας χτυπάμε τα μπούτια μας… 

Για την καταιγίδα όμως χρειαζόμαστε και τις βροντές. Για να το πετύχουμε αυτό ενώ χτυπάμε τα χέρια μας στα πόδια μετράμε και λέμε 1,2,3 πηδάμε όλοι μαζί και ο ήχος που  κάνουν τα πόδια είναι η βροντές μας !!!

Μπορείτε μετά να δείτε αυτό το βίντεο πως παίζουν με τη βροχή…

Αφού τελειώσουμε τις πάνω δραστηριότητες λέμε  στα παιδιά ότι υπάρχει και ένας άλλος τρόπος να δημιουργήσουμε τη δική μας βροχή και αυτός είναι ένα μουσικό όργανο που ονομάζεται Βροχοποιός και μπορούμε να τον φτιάξουμε μόνοι μας.

Κόβουμε  τα καλαμάκια (χρωματιστά) σε μικρά κομματάκια και  γεμίζουμε τα μπουκαλάκια νερού (μικρά).

Στη συνέχεια ρίχνουμε λίγο ρυζάκι, λίγη φακή και λίγο φασόλι . Τα βάφουμε αν θέλουμε  όπως μας αρέσει και έτοιμος ο βροχοποιός… 

Ενδεικτικές φωτογραφίες απο παλιά δραστηριότητα…

Τα μπουκάλια νερού γίνονται αυτοσχέδια μουσικά όργανα με αποτέλεσμα  γυρνάμε περιστροφικά τον βροχοποιό για τη σιγανή βροχή και τον κουνάμε πάνω κάτω για να δημιουργήσουμε την καταγίδα . Δηλ. πιάνουμε το μπουκάλι απο τις δυο άκρες και γυρίζουμε σιγά-σιγά και μετά πάνω κάτω.

Περιμένω φωτογραφίες και όσοι μπορούν μικρά βιντεάκια….

                                                             Καλά να περάσετε…

Εφτασαν οι πρώτες δημιουργίες απο τη μικρή μου Μαρία και το βιντεάκι της…

Ούπς έφτασε και Άνδρέας…

Έφτασε και η μικρή μου Σταυρούλα με τις δημιουργίες της!!!

Η Σταυρούλα είπε: Τι κάνουμε όταν βρέχει; Καθόμαστε σπίτι. Τι χρειάζεται να έχουμε μαζί μας; Ομπρέλα, γαλότσες και αδιάβροχο. Σου αρέσει η βροχή ναι ή όχι: Δεν μου αρέσει, γιατί δεν μπορώ να βγώ έξω.

Σε τι βοηθάει η βροχή; Στα φυτά.

Ούπς ήρθε και ο μικρός Μπάμπης…