ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΛΕΑΡΧΟΥ

Στις 26-2-2020  παρακολουθήσαμε την αγαπημένη μας παραμυθού  Κατερίνα Κλεάρχου με το καταπληκτικό της παραμύθι :

Τις μεγάλες Αποκριές…που χορεύουν οι γριές”

φτιάχοντας ατμόσφαιρα στην τάξη  με ωραία ρεσό κεράκια, με συνοδεία μουσικών οργάνων, εμπλουτισμένη με μουσικοκινητικές δραστηριότητες και παίζοντας τη χάσκα με γλυκάκια.

Σε ευχαριστούμε πολύ !!! Να είσαι πάντα καλά!

ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ

Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δια του Διευθυντή της κ. Χρήστου Γεωργίου, σε συνεργασία με το 5ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων δια της Διευθύντριας του, Βιργινίας Αρβανιτίδου  και το Δημοτικό Σχολείο Λητής δια της Διευθύντριας του Κυριακής Μιζαμίδου που συνέβαλαν με οποιοδήποτε τρόπο να ξαναζήσουμε  και φέτος για δεύτερη συνεχόμενη φορά συγκινητικές και μοναδικές ξεχωριστές στιγμές λαμβάνοντας το 2ο Βραβείο

στον  “3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού  Σχολ. Έτους 2018-2019″…

και ευχόμαστε να συνεχίσουν το έργο τους που έχει ως στόχο μόνο να ευσθητοποιήσει, να αφυπνίσει και να δημιουργήσει νέους αναγνώστες και αναγνώστριες, να εμπνεύσει νέους και νέες δημιουργούς μέσα απο τα μονοπάτια των παραμυθιών, της κριτικής σκέψης της αφήγησης, της δημιουργικής γραφής και της εικονογράφησης.

Το Βραβείο λοιπόν αυτό ανήκει στα μικρά μας παιδιά που δούλεψαν ομαδικά και συνεργατικά. Αντάλλαξαν ιδέες και απόψεις, και αποτύπωσαν στο χαρτί τις σκέψεις, τα όνειρα τις ελπίδες, τις προσδοκίες ακόμα και τους φόβους τους με αποτέλεσμα να ζήσουν και να βιώσουν ευχάριστα όλη αυτή τη διαδικασία την προσπάθεια, η οποία είμαστε σίγουρες ότι έμεινε χαραγμένη στο μυαλό και στην καρδιά τους!  

Ευχαριστούμε για δεύτερη φορά τον ηθοποιό και σκηνοθέτη

Μάριο Καρβουνάκη για την όμορφη αφήγηση του!!!

Ευχαριστώ τη συνάδελφο εκπαιδευτικό Γεσθημανή Σταματίου η οποία με τις γνώσεις της,  προσέφερε σημαντική βοήθεια στο Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με Θέμα:

Κάνε μια ευχή,είπε ο μαγικός καθρέφτης“… που είχε αναλάβει το Νηπιαγωγείο μας.

 Ευχαριστούμε θερμά  τους γονείς μας, για την εμπιστοσύνη και αφοσίωση τους σε ότι και αν κάνουμε!!!

Πάντα καλά να είστε!!!

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 2020

Τσικνοπέμπτη 2020 στο Νηπιαγωγείο Ν. Φιλαδέλφειας. Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων μου μας σκέφτετε κάθε χρόνο με όλα τα καλούδια! 

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ απο εμάς τους μικρούς Αρλεκίνους!!!

ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ

Αυτή την εβδομάδα και τα δυο τμήματα μαζί μιλήσαμε για την “Αγάπη“. Με αφορμή το παραμύθι “Το Δέντρο που Έδινε” του Σελ Σιλβερστάιν συζητήσαμε τι είναι Αγάπη; και με ποιον τρόπο τι δείχνουμε.

Είδαμε και την ταινία…

Το Δέντρο που αγαπούσε το παιδί τι έκανε γι’ αυτό; Το παιδί που αγαπούσε το Δέντρο τι έκανε; Τι θα μπορούσε να κάνει; Άν ήταν χρώμα τι χρώμα θα ήταν; Άν ήταν τραγούδι; Αν ήσουν εσύ Δέντρο τι θα έκανες στο παιδί;

Παρατηρήσαμε διάφορες εικόνες της καθημερινοτητας μας και συζητήσαμε τι μπορεί να νιώθουν; Η απάντηση ήταν όμορφα, χαρούμενα και αγαπημένα.

Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν απο τα γράμματα της Αγάπης και δείχνουν τι κάνω όταν αγαπάω κάποιον.

Ασυνθέσαμε τη λέξη Αγάπη.

Βρήκαμε φύλλο εργασίας κόψαμε και κολλήσαμε με τη σειρά το παιδί   όπως παρουσιάζεται στην ιστορία

Το Δέντρο που Εδινε

Αν ήμουν Δέντρο τι θα έκανα…

Ζωγραφίσαμε ποιον αγαπάμε και τι κάνουμε γι’ αυτόν…

Σ’ αγαπώ μαμά και σου δίνω μια αγκαλιά, σ’ αγαπώ μαμά και σου χαρίζω ένα ουράνιο τόξο, σ’ αγαπω φίλε μου Γιώργο και σου χαρίζω μια ζωγραφιά, σ’ αγαπώ μαμά και σου δίνω πολλά φιλάκια, σ’ αγαπώ κυρία και σε βοηθάω στις εργασίες, σ’ αγαπώ Άγγελε και σου δίνω το αυτοκινητάκι μου…

Το δικό μας Δέντρο σχεδιάστηκε με χαρτί γκοφρέ απο τα ίδια τα παιδιά στολίστηκε με τίτλο που βγήκε απο τα παιδιά.Μάθε να δίνεις“.

Επειδή μας άρεσε πολύ αυτή η Μηλιά φτιάξαμε τυπώματα με ένα κόκκινο Μήλο…

Στο τέλος απογειώσαμε το μάθημα μας με τον ωραίο χορό “Μήλο μου κόκκινο

H ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΜΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Σήμερα στις 14-2-2020 μας επισκέφτηκε η χαμογελαστή μαμά Αγελική για να μιλήσει, να παίξει,να χορέψει και να περάσει μαζί μας χαρούμενες στιγμές!!!

Ο μικρός Άγγελος μας δείχνει φωτογραφίες απο το άλμπουμ της βάφτισης του…

Ο Αγγελος τρελλάθηκε απο τη χαρά του. Επέλεξε να δούμε το παραμύθι ” Το Δέντρο που έδινε” γιατί αυτές τις ημέρες οι δραστηριότητες μας  ήταν γύρω απ’ αυτό και του άρεσε πολύ να το ξαναδούμε…

Στη συνέχεια παίξαμε το “Λύκε, λύκε είσαι εδώ“…

ΟΥΠΣ…Μαμά σε έπιασα . Η σειρά σου να παίξεις.

Ευχαριστούμε πολύ για τα ωραία κεράσματα! Μας γλυκάνατε τη μέρα!!!

 Να είστε πάντα καλά!!!

ΠΛΕΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ

Με αφορμή τις πολλές μιξούλες, βήχα, πυρετό, εμετό, σκεφτόμουν να βρω ένα βιωματικό ,εντυπωσιακό, προσεχτικό παιχνιδιάρικο τρόπο  για  να μάθω στα μικρά μου  πως γεμίζουν τα χέρια μας μικρόβια κατά τη διάρκεια μιας ημέρας και πόσο σημαντικό είναι να πλένουμε τα χέρια μας πριν φάμε οτιδήποτε.

Και τη βρήκα ψάχνοντας  στο διαδίκτυο και που μου άρεσε πολύ…

Παρακολουθήσαμε πρώτα ένα βίντεο , στη συνέχεια συζητήσαμε, γιατί χρειάζεται να πλένουμε τα χέρια μας;  πόσο συχνά; ποιος είναι ο σωστός τρόπος; τι ασθένειες μπορεί να πάθει κάποιος όταν δεν πλένει τα χέρια του; Τι είναι τα μικρόβια; Πώς τα φαντάζεστε; Περιγράψτε τα.  Είναι βλαβερά, ωφέλιμα ή και τα δύο;  

https://www.youtube.com/watch?v=2WsooFlS5Vk

Η επιστήμη και η υγεία πηγαίνουν χέρι- χέρι μετά από όλα…

Γέμισα νερό γάντι μιας χρήσης και το έβαλα στην κατάψυξη να παγώσει. Ζωγράφισα μερικά «μικρόβια» με ένα μαρκαδόρο με τρόπο να μην φοβηθούν τα μικρά μου , αλλά να το διασκεδάσουν.

Υλικά που χρησιμοποίησα: νερό, σαπούνι, πανί .

 

Περιμένω και τα παιδιά που λείπουν να το ξαναπαίξουμε, γιατί μας άρεσε πολύ!

Φτιάξαμε το δικό μας μικρόβιο που θα μας  υπενθυμίζει να πλένουμε συχνά τα χεράκια  μας…

 Και  μην ξεχνάτε:  Τα 5 Μεγάλα Πράγματα που κρατούν το σώμα μας υγιές είναι: Τρώτε υγιεινά τρόφιμα, πίνετε πολύ νερό, πάρετε αρκετό ύπνο, κάνετε πολύ άσκηση και πλύσιμο των χεριών.

Έτσι μόνο αγαπάμε και προσέχουμε τον εαυτό μας!!!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς λόγω έξαρσης του ιού της γρίπης παρακαλούμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί αν τα παιδιά σας παρουσιάζουν συμπτώματα όπως βήχας, συνάχι, καταρροή, κόπωση κτλ… καθώς παρουσιάζεται το φαινόμενο τη μια μέρα νήπια να έρχονται στο σχολείο και την επόμενη να απουσιάζουν. Μη στέλνετε τα παιδιά σας στο νηπιαγωγείο αν έχουν έστω κάποιο από τα παραπάνω , γιατί είμαστε όλοι εκτεθειμένοι νήπια και εκπαιδευτικοί.

                                                                                                                                      Με εκτίμηση

                                                                                                                                Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

                                                                                                                                          &

                                                                                                                                 Το Διδακτικό προσωπικό

Η ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΜΑ ΕΛΕΝΗ

Σήμερα στις 24-1-2020 ημέρα Παρασκευή μας επισκέφτηκε  η μαμά Ελένη της μικρής μας Έφης  που δεν κρατιόταν με τίποτα. Μόλις χτύπησε το κουδούνι έτρεξε αμέσως στην πόρτα  να την  υποδεχτεί . Από το πρωί έβλεπα μια ανυπομονησία, και πολύ χαρά στο πρόσωπο της!

Μας έφερε  φωτογραφίες  με ωραίες στιγμές από  τη βάφτιση της Έφης , συζητήσαμε, γελάσαμε, παίξαμε και χορέψαμε. Απολαύστε μας!!!

Παιχνίδι μνήμης

Βάλαμε πέντε αντικείμενα στο πάτωμα ( τουβλάκι, αυτοκινητάκι, κόλα, μαρκαδόρο, ζωάκι) και τα σκεπάσαμε με ένα μαντήλι. Αφού η μαμά τα είδε πρώτα έπρεπε να τα θυμηθεί όλα. Έκανε όμως ένα λάθος . Δεν βρήκε ένα αντικείμενο. Την ώρα εκείνη η Έφη χτυπάει το ταμπουρίνο. Αν κέρδιζε θα χτυπούσαμε όλοι μαζί παλαμάκια…

Μουσικά στεφάνια

Τρέχουμε μέσα στην τάξη γύρω από τα στεφάνια. Με το σταμάτημα της μουσικής έχουμε ήδη αφαιρέσει ένα στεφάνι και προσπαθούμε να πετύχουμε ένα. Αν δεν τα καταφέρουμε   παίρνουμε μαρκαδόρο και ζωγραφίζουμε όλοι μαζί σε χαρτί του μέτρου . Έτσι δεν μας πειράζει καθόλου που χάνουμε και δεν είμαστε νικητές.

Ευχαριστούμε την κ. Ελευθερία απο το Τμήμα 2 για τα βιντεάκια, γιατί εγώ και κ. Γεσθημανή παίζουμε…

Η χαρά μας συνεχίζεται με ένα ψυχοκινητικό  παιχνίδι.

Ευχαριστούμε μαμά Ελένη που χάρηκες  τόσο πολύ και θέλεις να ξανάρθεις…

Να είσαι πάντα καλά και ευχόμαστε καλή ευκολία  στο τρίτο παιδάκι  που περιμένεις!

Η ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΜΑ ΜΑΡΙΑ

Ο Σούπερ βοηθός της εβδομάδας

Σήμερα στις 20-1-2020 ημέρα Δευτέρα μας επισκέφτηκε η μαμά Μαρία του μικρού μας Παύλου. Ένα παιδί ώριμο, συνεργάσιμο, φιλικό χωρίς όμως να ακούγεται και να εκφράζει τα συναισθήματα του ιδιαίτερα και εύκολα. Αναφέρω όλα αυτά, γιατί αυτό που είδα με την επίσκεψη της γλυκιάς μανούλας  στην τάξη μου με ξεπερνάει. Όλο το πρόσωπο του έλαμπε από χαρά, και χαμόγελο. Το στόμα του δεν σταμάτησε να μιλάει και να περιγράφει αναλυτικά όλη τη ρουτίνα του νηπιαγωγείου μας, γιατί στο σπίτι λέει η μαμά δε βάζει γλώσσα. Το αποτέλεσμα των ημερών ο Παύλος να εξωτερικεύεται και να εκφράζεται περισσότερο σε όλους μας. Συμπέρασμα η επίσκεψη της  μανούλας με τα ωραία λογάκια, τις ωραίες στιγμές φώτο του παιδιού της που είχε αποθηκεύσει σε ένα στικάκι , με το παιχνίδι και το χορό, ενθάρρυνε, δίνοντας το αίσθημα της ασφάλειας στο παιδί της ,έτσι ώστε ο μικρός  Παύλος να εκφράζει περισσότερο όλα του τα συναισθήματα.

ΟΥΠΣ…Μαμά σε έπιασα…η σειρά σου  να παίξεις και να γίνεις ‘Ο Λύκος”  

Eυχαριστούμε πολύ για την ωραία στιγμή που πέρασες μαζί μας.

Να  μας  ξανάρθετε, γιατί δεν μας έφτασε η ώρα ήταν λίγη…

 

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2020

Εμείς οι μικρές βασίλισσες και οι μικροί βασιλιάδες του Νηπιαγωγείου Ν. Φιλαδέλφειας σας εύχεται Καλή Χρονιά με νέο ξεκίνημα και   υπέροχες στιγμές!!! 

Με μεγάλη χαρά κόψαμε το κάθε τμήμα  τη βασιλόπιτα του 2020 που προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και για το τυχερό παιδί του τμήματος που  κέρδισε το φλουρί, προσέφερε δώρο ένα παραμύθι και στους εκπαιδευτικούς ένα λογοτεχνικό βιβλίο.

Σας ευχαριστούμε πολύ!

ΤΜΗΜΑ 1

ΤΜΗΜΑ 2

Τυχερούλα η μικρή μας Φεβρωνία… κέρδισε το υπέροχο λογοτεχνικό βιβλίο!

Καλή Χρονιά με Υγεία και πολλές Χαρές!!!