ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ (ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 16)

Eric Carle: “Χιονίζει

Διδακτική αξιοποίηση ενός  τραγουδιού…

Πώς θα στόλιζες την πλατεία, για να έχει συντροφιά το ελατάκι;

Τι θα έβαζες τριγύρω και γιατί;

Ποιον αριθμό έχει πάνω η κορδέλα του μικρού έλατου;

Τι συμβολίζει; Γιατί του την έβαλαν; Πώς νομίζεις ότι αισθάνεται;

Και κίνησε καμαρωτό προτού ο ήλιος δύσει, για να κατέβει απ’ τα βουνά, την πόλη να στολίσει!

Γιατί πιστεύεις ότι ξεκίνησε πριν δύσει ο Ήλιος

και πέσει η νύχτα;

Στον δρόμο του για την πόλη

ποιους συναντάει;

Τι του προσφέρουν; Γιατί;

Αν συναντούσε εσένα στον δρόμο του, τι θα του έδινες; Γιατί;

Το ελατάκι χαίρεται με τα δωράκια που του προσφέρουν. Κάτι άλλο όμως ονειρεύεται!

Τι είναι αυτό;

Να το που έφτασε στο ποταμάκι!

Στις μεγάλες πέτρες χοροπηδά κι η καρδιά του γρήγορα χτυπά…

Πόσες πέτρες πέρασε, για να φτάσει στην όχθη;

Πιστεύεις ότι είναι δύσκολο αυτό που κάνει; Γιατί;

Θυμάσαι τι του κρέμαγαν,

καθώς περνούσε

από τα διάφορα χωριά;

Και το μωράκι τι του βάζει;

Γιατί;

…χιονίζει και κρυφοκοιτά

απ’τον μικρό φεγγίτη…

Τέλεια! Το βρήκες!

Ένα φτωχικό δωμάτιο, με το τζάκι σβησμένο και στο τραπέζι λίγο ψωμί.

Πόσες κάλτσες κρέμονται στο σβησμένο τζάκι;

Τι καταλαβαίνουμε από αυτό;

Σε πόσα κομμάτια

είναι κομμένο το ψωμί;

Τι μπορεί να λένε μεταξύ τους τα 2 αδέρφια;

Ας φανταστούμε τον διάλογό τους!

Πώς αισθάνεται το ελατάκι;

Πώς καταλαβαίνουμε τα συναισθήματά του;

Το ελατάκι βλέπει το αγόρι που προσφέρει στη φίλη του ένα δωράκι. Τι μπορεί να σκέφτεται;

Τι δώρο να έχει το κουτί;

Τι αποφασίζει να κάνει για τα μικρά παιδιά;

Εσύ τι θα έκανες στη θέση του;

Πώς αισθάνονται τα παιδιά;

Πώς το καταλαβαίνεις;

Και το ελατάκι;

Πώς νιώθει;

Πώς πιστεύεις ότι δημιουργήθηκε αυτή η λάμψη;

Προσπάθησε να διαβάσεις τη σκέψη των παιδιών…

Τι κοιτάζει με τέτοια έκπληξη ο χιονανθρωπάκος με το μαύρο καπέλο; Και ό άλλος χιονάνθρωπος; Τι κάνει;

 Στη συνέχεια σχεδιάσαμε το δικό μας δέντρο αλλά με μπαχαρικά( ρίγανη, πιπέρι, δυόσμο, μαιδανό, ευκάλυπτο, γαρύφαλλο.

ΌΛΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!! Στολίδια και με  δημητριακά… 

Η μικρή Νεφέλη…

Ημικρή Ευαγγελία

  Ο μικρός Παύλος…

Ο μικρός Νικόλας…

 

Ο μικρός Γιώργος. Μ

Η μικρή Μαρία…

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ( ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15)

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ

Συνεχίζουμε την καθημερινή μας ρουτίνα κάνοντας το ημερολόγιο μας με αριθμό της ημερομηνίας ή το γράμμα από το οποίο αρχίζει η ημέρα ή ο μήνας και λέμε τα νέα μας.

Σήμερα ξεκινήσαμε τη συζήτηση γύρω από τη γιορτή των Χριστουγέννων με εικόνες της ιστορίας σε powerpoint.

Στη συνέχεια παίξαμε σχετικό παιχνίδι για την ιστορία της γέννησης με ερωτήσεις και απαντήσεις απο τα παιδιά.

Ποια ήταν η μητέρα και ο πατέρας του Ιησού Χριστού; Που γεννήθηκε ο χριστούλης; Σε ποιο μέρος; Όταν έφτασαν στη Βηθλεέμ ήταν μέρα ή νύχτα; Τη νύχτα που κοιμήθηκαν σε ξενοδοχείο ή σε στάβλο; Με ποιο ζωάκι ταξίδεψαν; Με καμήλα, με άλογο ή με γαϊδουράκι; Ποιο ήταν το κρεβατάκι του; Όταν γεννήθηκε ο χριστούλης τη πετούσε στον ουρανό; πουλιά, νεραΐδες ή άγγελοι; Τι έλαμψε στον ουρανό μόλις γεννήθηκε ο Χριστός; Ποιοι το ακολούθησαν για  να τον συναντήσουν; κάποιοι άνθρωποι. Πόσοι ήταν; 2,5, ή 3; Για να βρούν το χριστό οι Μάγοι τι ακολούθησαν;την καμήλα, τη νυχτερίδα ή το λαμπερό αστέρι; Τι ήταν οι τρείς Μάγοι; αστρονόμοι, επιστήμονες οι σοφοί; Τι του πρόσφεραν; Σμύρνα, Λιβάνι , Χρυσό. Που κοιμήθηκε ο χριστούλης; σε καρότσι;, σε κούνια; ή σε φάτνη με άχυρα; Ο μικρός χριστός ήταν βασιλιάς των παιχνιδιών, των ζαχαρωτών ή της καρδιάς;

Με χριστουγεννιάτικα τραγούδια ξεκινήσαμε  να κατασκευάσουμε τις δικές μας “φάτνες”!!!

Πανέμορφη η φάτνη της μικρής Μαρίας!!!

Έτοιμη και ωραία φάτνη του μικρού Γιώργου.Κ!!!

Εδώ είναι η πανέμορφη φάτνη της μικρής Νεφέλης!!!

Ούπς και του μικρού Γιώργου.Ι η πανέμορφη φάτνη!!! 

Καταπληκτική και η φάτνη της μικρής Ευαγγελίας!!!

Καταπληκτική και η φάτνη της μικρής Μυρτώ!!!

Έτοιμη και η πανέμορφη φάτνη του μικρού Ορέστη!!!

Καταπληκτική η φάτνη του μικρού Παυλίτου!!!

Και τα αγγελάκια μας πανέμορφα με φτερά τα μικρά μας τα χεράκια!!!

ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ, ΝΟΙΑΞΙΜΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ(ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 14)

Το να νοιαζόμαστε-δηλαδή να νιώθουμε ενδιαφέρον-και το να βοηθάμε-είναι δυο εκφράσεις ενσυναίσθησης.

Στόχος μου ήταν στα πλαίσια της ενότητας Νοιάζομαι -Βοηθάω που εντάσσεται στο πρόγραμμα

«Βήματα για τη ζωή», Αγωγής Υγείας  

τα παιδιά να μάθουν , να καταλάβουν, να κατανοήσουν διάφορους τρόπους να δείχνουν ότι νοιάζονται και βοηθάνε..

Παρακολουθήσαμε το συγκινητικό βίντεο των φετινών Χριστουγέννων όπου ο σκαντζόχοιρος είναι ο νέος μαθητής του σχολείου. Δυσκολεύεται να μπει στις νέες παρέες και τα αγκάθια δεν τον βοηθούν. Ευτυχώς όμως, έχει έναν νέο φίλο, τον Σκίουρο, ο οποίος τον προσέχει. Γιατί όσο μεγάλα κι αν είναι τα εμπόδια, αν υπάρχει διάθεση για συντροφικότητα, αλληλεγγύη, κοινωνικότητα και αγάπη μπορούμε να τα ξεπεράσουμε. Με διάφορες ερωτήσεις που έκανα στα παιδιά προσπαθήσαμε όλοι να μπούμε στη θέση του σκαντζόχοιρου  και να  φανταστούμε τι αλλαγές θα μπορούσαμε  να κάνουμε εμείς,  για να νιώσει καλύτερα το σκατζοχοιράκι;

Οι απαντήσεις πολλές : να τον αγκαλιάσουμε, να τον κάνουμε φίλο, να τον μιλήσουμε όμορφα , να τον βοηθήσουμε  να μη φοβάται γιατί θα είμαστε δίπλα του, να τον κάνουμε ένα δώρο για να χαρεί. Εκείνη τι στιγμή μου ήρθε η ιδέα να εμφανιστούν στην παρέα   οι δυο φίλοι μας  που τους είχαμε γνωρίσει στο σχολείο η  Μελίτσια με τον μικρό Γκίλμπο ο οποίος  ακούγεται βραχνιασμένος και βήχει.. η υπόθεση ήταν ότι Μελίτσια ανησύχησε για το φίλος της και έτρεξε αμέσως   να τον βοηθήσει να γίνει καλά. Του έφερε ένα καταπληκτικό σιρόπι που της το είχε δώσει ο δικός της γιατρός όταν ήταν άρρωστη. Ο Γκίλμπο χάρηκε τόσο πολύ την ευχαρίστησε και της είπε ότι είναι μια πραγματική καλή φίλη. 

Δραστηριότητα 1η

Άρπαξα την ευκαιρία λοιπόν  και μια που μένουμε  όλοι στο σπίτι με την οικογένεια μας   το παιχνίδι ξεκίνησε με ιδέες . Περιέγραφα μια κατάσταση και τα παιδιά έβρισκαν πολλούς και διαφορετικούς τρόπους για να βοηθήσουν. 

Λέγεται « Τι μπορώ να  κάνω για να «ΒΟΗΘΗΣΩ στο σπίτι» 

Ξεκινάμε:

Ενώ η μαμά φτιάχνει το φαγητό και είναι απασχολημένη, το μικρό αδερφάκι ξαφνικά αρχίζει και κλαίει γιατί του έπεσαν στο πάτωμα τα παιχνίδια του

Ένα παιδάκι ξέχασε να πάρει από το σπίτι του φαγητό  για το σχολείο..

Ο μπαμπάς έχει αργήσει για τη δουλειά και ψάχνει το κινητό του τηλέφωνο, αλλά δεν μπορεί να το βρει .

Πολλές οι απαντήσεις των παιδιών για βοήθεια….

Δραστηριότητα 2η

Στη συνέχεια παρότρυνα τα παιδιά να γίνουν  « Ήλιοι με φωτεινές ακτίνες ».Εξήγησα ότι με τα λόγια και τις πράξεις τους, μπορούν πράγματι να κάνουν τον ήλιο να λάμπει, και το κόσμο όλο πιο φωτεινό.

Σχεδιάσανε  κύκλο σε χαρτόνι και κάθε παιδί ζωγράφισε τον εαυτό του. Στη συνέχεια κόβουν λωρίδες και τις βάζουν σε ένα καλαθάκι. Κάθε φορά θα αναγράφεται η καλή πράξη και θα γίνεται  ακτίνα για τον ήλιο του παιδιού που την έκανε.

Ο μικρός Παυλίτος λέει ότι βοήθησε τον μπαμπά του να φτιάξει το φώς. Βοήθησε τη μαμά να σκουπίσει το σπίτι.

Ο μικρός Γιώργος.Ι βοήθησε τη μαμά του να βάλουνε τα ρούχα στην ντουλάπα. Βοήθησε να μαζέψουνε τα παιχνίδια από το σαλόνι.

Και ο μικρός Νικόλας έβαλε σκούπα μαζί με την αδερφή του , βοήθησε η μαμά να φτιάξουν κουλουράκια…

Η δραστηριότητα αυτή παρέχει μια εξαιρετική ευκαιρία για ενίσχυση των θετικών συμπεριφορών από την οικογένεια τους

( αδέρφια, γονείς, παππούδες, γιαγιάδες).

Στη συνέχεια μας βγήκε η δραστηριότητα :

 Τι δώρο θα

έδινες εσύ στο φίλο σου η στη φίλη σου και γιατί;

Επειδή δεν μπορούμε να είμαστε κοντά, λόγω covid19, ζωγραφίσαμε και   είπαμε ωραία λογάκια από μακριά και διαδικτυακά…

Η μικρή Μυρτώ: Αγαπάω τη Μαρία γιατί με παίζει και είναι φίλη μου…

Η μικρή Μαρία : Αγαπάω τη Μυρτώ γιατί είναι φίλη μου και παίζουμε στο σχολείο κούκλες…

Ο μικρός Ορέστης : Σ αγαπάω πολύ Νικόλα . είσαι πολύ γλυκούλης , κάνεις πολύ καλά τον κλόουν. 

Ο μικρός Παυλίτος : στον φίλο μου τον Παύλο και Μάριο. Είσαι ο καλύτερος μου φίλος, γιατί είμαστε όλοι ρομπότ…

Η μικρή Νεφέλη: σ’ αγαπάω Ευαγγελία…

  

Ο μικρός Ορέστης: Μαρία είσαι ένα γλυκό κοριτσάκι & αρκουδάκι. Τα δάχτυλα σου είναι όμορφα που είναι βαμμένα . Είσαι πολύ όμορφη και καλή…

Και η μικρή μας Ευαγγελία μας το είπε φωναχτά, γιατί έλλειπε την προηγούμενη μέρα από το μάθημα…

Περιμένουμε και άλλες πράξεις και ωραία λογάκια, για να γίνει ο ήλιος  πιο λαμπερός και πιο φωτεινότερος…

 

 

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ (ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 13)

Ακούσαμε το Τραγούδι του Χειμώνα από το yutube το τραγουδήσαμε , βρήκαμε λεξούλες από τα γραμματάκια φωνήεντα Α,Ε,Ι,Ο,ΟΥ το ζωγραφίσαμε, γράψαμε  και έτοιμο το  βιβλιαράκι μας να το αποθηκεύσουμε στη βιβλιοθήκη του σπιτιού μας…

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΚΕΨΗΣ

Στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδι  με τίτλο: κατάσκοπος χρωμάτων . Ψάχνω κάποιον στην παρέα που φοράει κάτι κόκκινο και αρχίζει το όνομα του  ΑΠΟ Α, απο Ε , απο Ο με όλα τα ονόματα των παιδιών…

Και λίγο κίνηση με το αγαπημένο μας ψυχοκινητικό τραγούδι, για να φύγουμε πολύ πιο χαρούμενοι!!!

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Αγαπητοί Γονείς

Σας αποστέλλουμε ύστερα από παράκληση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης  σε σχέση με το  Αρ. Πρωτ. 168081/ ΓΔ4/2020 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας
και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) τα ανωτέρω ενημερωτικά φυλλάδια :

ΕΧΕΙΣ ΦΩΝΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ

https://blogs.sch.gr/nipnfil/files/2020/12/ΣΥΝ-1_Οδηγιες-για-προστασια-στο-διαδικτυο-1.p



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ 4 ΕΠΟΧΩΝ (ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12)

  Σχεδιάσαμε 4 φορές το ίδιο δέντρο το οποίο ζωγράφισαν τα παιδιά με καφέ χρώμα. Τα παιδιά επιλέγουν κόβουν σκίζουν κομμάτια χαρτιού και τα κολλάνε στα κλαδιά. 

Βάλαμε τη μουσική 4 εποχών του Βιβάλντι και ξεκινήσαμε …Ένα ημερολόγιο με εποχές, που ξεκινάει το φθινόπωρο…

Και ένα ψυχοκινητικό για να ξεμουδιάσουμε!!!

ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ-ΠΑΡΑΜΥΘΙ(ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 11)

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ

Συνεχίζουμε την καθημερινή μας ρουτίνα κάνοντας το ημερολόγιο μας με αριθμό της ημερομηνίας ή το γράμμα από το οποίο αρχίζει η ημέρα ή ο μήνας και λέμε τα νέα μας.

Διαβάσαμε το παραμύθι συζητήσαμε  τι μας άρεσε από το παραμύθι και ζωγραφίσαμε την πιο ωραία εικόνα που μας άρεσε περισσότερο. Το λαγουδάκι που βούτηξε ολόκληρο μέσα στο χιόνι. 

 

Τι καλύτερο μετά απ’  αυτό το παραμύθι να φτιάξουμε δικό μας χιόνι μόνο με δυο υλικά. Βάλαμε αφρό ξυρίσματος , σόδα και παίξαμε τόσο πολύ που λούστηκαμε  με χιόνι άσπρο μυρωδάτο και δε σταματήσαμε εκεί…

Τι και αν δεν έχουμε χιόνι εμείς βρίσκουμε τρόπους να απολαύσουμε το χιόνι και να χιονιστούμε. 

Ο μικρός Παύλος είχε την ιδέα να φτιάξει και έναν καταπληκτικό χιονάνθρωπο!!!

Σχεδίασαν οι μανούλες το γράμμα Χ και τα παιδιά το στόλισαν με χιόνι.  

 

  

Στη συνέχεια παίξαμε το παιχνίδι:  Ο πιο γρήγορος φοράει κασκόλ , σκούφο, γάντια….

  

Και για να περάσουμε καλύτερα ένα παιχνίδι με τα χέρια για χαλάρωση…

Τέλεια περάσαμε!!!

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΦΥΤΕΜΑΤΑ- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ( ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 10)

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ

Συνεχίζουμε την καθημερινή μας ρουτίνα κάνοντας το ημερολόγιο μας με αριθμό της ημερομηνίας ή το γράμμα από το οποίο αρχίζει η ημέρα ή ο μήνας και λέμε τα νέα μας.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΦΥΤΕΜΑΤΑ

Τι ωραίο που είναι να φυτρώνει ένας σπόρος, να βγαίνει ένα βλαστάρι και να μεγαλώνει το φυτό. Οι φακές των Χριστουγέννων είναι μια ακόμα ευκαιρία να κάνουν υπομονή τα παιδιά μέχρι την πολυπόθητη μέρα… Σε βαζάκι τοποθετούμε βαμβάκι με φακές  ραντισμένες με μερικές σταγόνες νερό και ακόμα ένα μικρό κομμάτι βαμβάκι αποπάνω,  η σε πορτοκάλι φρούτο αφού το κόψουμε στη μέση και το αδειάσουμε  το γεμίζουμε με χώμα και μερικές  φακές. Κάθε μέρα το παιδί με μερικές σταγόνες ποτίζει το βαζάκι. Αρχίζουν να φαίνονται οι ρίζες, το κοτσάνι, και αργότερα τα φυλλαράκια. Σε λίγο αφαιρούμε το βαμβάκι και έτοιμο να δεθεί με μια κορδέλα και να στολιστεί μέσα στο σπίτι… 

Περιμένουμε με ενθουσιασμό να δούμε και τα υπόλοιπα φυτά πόσο θα μεγαλώσουν…

ΟΥΠΣ ….Το φυτό της μικρής μου Μαρίας μετά απο μερικές ημέρες μεγάλωσε!!! 

 ΤΟ ΧΩ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ( Γλωσσικό παιχνίδι)

Παίζοντας το παιχνίδι ενημερώνουμε τα παιδιά ότι θα πρέπει να ανοίγουν αλλά και να κλείνουν τα μικρόφωνα τους για να μιλήσουν στην, γιατί εμείς δεν θα βλέπουμε να  τα διαχειριστούμε. Ακόμα και στην τοποθέτηση της κάρτας στο κεφάλι μας, ζητάμε την βοήθειά τους να την βάλουμε σωστά σε οριζόντια ή κάθετη θέση. Έτσι αυξάνεται η διάδραση και η συμμετοχή των παιδιών στο παιχνίδι αυτό. Κλείνουμε τα μάτια μας με ένα μαντήλι.
ιδέα απο το

https://e-children.blogspot.com/#axzz6fymwoKRa

Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας

Ακούσαμε το παραμύθι , συζητήσαμε τι μας άρεσε περισσότερο και γιατί; Δυστυχώς έχω μόνο δυο φωτογραφίες από τα παιδιά…

 

ΣΧΗΜΑΤΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ(ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 9)

Γνωρίζουμε τα σχήματα, τα χρώματα με τη βοήθεια διάφορων εικόνων και βίντεο τα παιδιά εμπλουτίζουν το λεξιλόγιο τους και μαθαίνουν τα πρώτα τους σχήματα και χρώματα. Έτσι κάπως  ξεκινήσαμε και εμείς το παιχνίδι μας δαιδικτυακά…

Διάβασα την ιστορία ” Το Σχηματοσπιτάκι” με τον ΤεταγωνοΚιτρινούλη, τον ΤριγωνοΚοκκινούλη, τον ΟρθογώνιοΠρασινούλη και τους μπλέ κύκλους για παραθυράκια.

Ενώσαμε τα δικά μας σχηματάκια και φτιάξαμε ανθρωπάκια, σπιτάκια και τα στολίσαμε στο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μας.

Πήραμε οδοντογλυφίδες και πλαστελίνη και σχεδιάσαμε όπως μπορεί ο καθένας τα σχήματα που ήθελε…

 

Στη συνέχεια γνωρίσαμε το ζωγράφο Βασίλη Καντίνσκι είδαμε  βιντεάκια επηρεαστήκαμε  και ζωγραφίσαμε  τους δικούς μας κύκλους. «‘Ενας μέσα στον άλλον»

 

Στη συνέχεια ζήτησα από κάθε παιδί να μου φέρει ένα σχήμα απ’ αυτά που βρισκόταν μέσα στο σπίτι τους. 

Και ένα ψυχοκινητικό για να ξεμουδιάσουμε!!!

γιατί

Δεν υπάρχει πρέπει στην Τέχνη, γιατί η Τέχνη  είναι ελεύθερη ” Wassily Kandinsky, 1866 – 1944.

ΜΙΑ ΒΡΟΧΕΡΗ ΜΕΡΑ ( ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 8)

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ

Συνεχίζουμε την καθημερινή μας ρουτίνα κάνοντας το ημερολόγιο μας με αριθμό της ημερομηνίας ή το γράμμα από το οποίο αρχίζει η ημέρα ή ο μήνας και λέμε τα νέα μας.

Ήταν πράγματι η μέρα βροχερή…παρατηρήσαμε από το παράθυρο εικόνες καιρού , τις ζωγραφίσαμε  και συζητήσαμε τι κάνουμε όταν βρέχει; τι χρειάζεται να έχουμε μαζί μας; σε τι μας βοηθάει; αν μας αρέσει η βροχή και γιατί; Συναισθήματα πολλά  και αληθινά  από τα παιδάκια μας…

Παρακολουθήσαμε το βιντεάκι με τίτλο ” Ο Κύκλος του Νερού

αλλά 

( η σύνδεση μας δεν ήταν καλή αυτή τη μέρα , γι’ αυτό δείτε το από το σπίτι ξανά…)

Ευκαιρία λοιπόν να παίξουμε και να δημιουργήσουμε τους δικούς μας ήχους της βροχής. Χτυπήσαμε δαχτυλάκια, χεράκια, μπούτια,  ποδαράκια, στέρνο, κοιλιά. Ξεκινάμε σιγανά, αργά, γρήγορα, και πιο δυνατά και στη συνέχεια δημιουργήσαμε καταιγίδα με βροντές.

Αφού τελειώσαμε…φτιάξαμε μουσικό όργανο με μπουκάλι πλαστικό νερού , καλαμάκι και ρύζι και έτοιμος ο βροχοποιός μας!!!

Η μικρή Νεφέλη μας εξηγεί. Όταν τον γυρίζει περιστροφικά δείχνει τη σιγανή βροχή κι όταν τον κουνάει πάνω κάτω δημιουργεί την καταιγίδα…

Και η μικρή Ευαγγελία με την Μαρία και τον Γιώργο  μας δείχνει τον τρόπο κατασκευής του…