Σας παρακαλώ γονείς βάλτε μου όρια!

 Στις 26 Φεβρουαρίου επισκέφθηκε το σχολείο μας η κυρία Τερεζάκη Αλεξάνδρα Κοινωνιολόγος, ειδική σε εκπαιδευτικά θέματα από το Κέντρο Πρόληψης για μια εποικοδομητική συζήτηση γύρω από το θέμα των ορίων. Ήταν ένας ενδιαφέρον  διάλογος που οι γονείς εξέφρασαν τις ανησυχίες τους. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Τερεζάκη.

Ευχαριστούμε επίσης γονείς και δασκάλους που βοήθησαν στο να φτιαχτεί ένας όμορφος μπουφές.IMG a4066dae0a6e39af08bfd649f8df1568 V IMG 690800a32f92212276e069332af3b3fa V

IMG 20240226 194632

Τρόποι για να θέσετε υγιή όρια στα παιδιά

Ρύθμιση ορίων για παιδιά και εφήβους
  • Να είστε ξεκάθαροι σχετικά με τα όρια
  • Τα όρια που δηλώνετε δεν πρέπει να αλλάξουν από τις προσπάθειες των παιδιών να θέσουν όρια.
  • Ο τρόπος για να ορίσετε όρια για τα παιδιά σας είναι να επικοινωνείτε μαζί τους.
  • Προσπαθήστε να συμμερίζεστε
  • Μπορείτε να ρωτήσετε τα παιδιά σας πώς νιώθει κάποιος άλλος, όταν έχει κάποιο πρόβλημα στον φιλικό του κύκλο ή στα όριά του μαζί σας, όταν κάποιος άλλος παραβιάζει τα όριά του.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για την Α΄ Τάξη θα πραγματοποιηθούν 1-20 Μαρτίου 2024.

Έγγραφα που χρειάζονται :

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας (δίνεται από το σχολείο).
β. Βιβλιάριο Υγείας
γ.Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας

Οι εγγραφές γίνονται κατόπιν ραντεβού με τη Διεύθυνση του σχολείου .
Ευχαριστούμε

Παππούς Γιαγιά…. Τώρα Χθες

IMG 5f2d19d9b7afe98c4564808ccbc0ae49 V IMG da47ca4f7430f84ae1bda255b7d40cbf V IMG 5b2d2afaf731013e47cf22a770362e06 V

Οι Α- Β – Γ – Δ τάξεις παρακολούθησαν το πρόγραμμα με τίτλο ΠΑΙΔΙΑ ΧΤΕΣ, ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ. Πρόκειται για μια καινοτόμο εκπαιδευτική δράση, η οποία σχεδιάστηκε με στόχο να συμβάλει στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και της επικοινωνίας ανάμεσα στα παιδιά και τους ηλικιωμένους.

Το πρόγραμμα αξιοποιεί δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας, εργαλεία προφορικής Ιστορίας, εκπαιδευτικού δράματος, δημιουργικής γραφής και εικαστικές δραστηριότητες με στόχο να φέρει σε επαφή τις δύο γενιές με τρόπο απρόσμενο και δημιουργικό.

Συμμετέχοντας σε αυτή την εκπαιδευτική δράση, τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία:

-να αντιληφθούν την παιδική ηλικία ως απαρχή της ζωής για κάθε άνθρωπο,

-να εντοπίσουν διαφορές ανάμεσα στην εποχή μας και την εποχή που έζησαν οι ηλικιωμένοι ως παιδιά,

-να κατανοήσουν τον αντίκτυπο των κοινωνικών αλλαγών στην καθημερινότητα των ανθρώπων κάθε ηλικίας.

Η δράση υλοποιείται υπό την Αιγίδα και με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Αποτελεί εκπαιδευτική δράση του Θεάτρου παπουτσιού πάνω στο δέντρο.

 

Ευχαριστούμε την Βαλεντίνα Παποδημητρακη που μας κάλεσε στη δράση αυτή.

 

 

Πόλεμος και Ειρήνη

IMG 20240227 175544 IMG 20240227 090552 IMG 20240227 084346 IMG 20240227 083318IMG 20240227 172028

Πόλεμος και Ειρήνη
Ένα θέμα που δουλεύτηκε από την αρχή της χρονιάς με τους μαθητές- τριες Α- Β τάξης.
Στηρίχθηκε στην αγωνία και στα συναισθήματα των παιδιών με αυτά που ξαφνικά βίωναν.
Το project βασίστηκε σε 2 παραμύθια στο Ταξίδι της Francesca Sanna και στην Ειρήνη του Αριστοφάνη από τη Σοφία Ζαραμπούκα και στην Γκουέρνικα του Πικάσο.
Τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν:

Παγωμένη εικόνα
Πουαντιλισμος
Έκφραση με λέξεις σε χαρτί
Έκφραση με μεταλλική κατασκευή
Σύνδεση σχολείο – σπίτι συζήτηση και συνεργασία με τους γονείς στο σπίτι

Τα παιδιά άκουσαν τα παραμύθια, εκφράστηκαν και γνώρισαν τον Picasso με διάφορους τρόπους.

Στόχοι
Δημιουργικότητα
Ανάπτυξη ενσυναίσθησης
Έκφραση συναισθημάτων
Αποδοχή συναισθημάτων
Γνωριμία με το σώμα και την κίνηση του
Επαφή με έργα τέχνης
Έκφραση μέσα από την τέχνη
Φαντασία
Ευγνωμοσύνη για αυτά που έχουν

Γνωστικοί στόχοι
Γράμματα
Ουσιαστικά – Επίθετα

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Παπαοικονόμου Παρασκευή

 

 

Επιτέλους εκδρομή!

IMG 203760b8fd4ac9fd8029c2918b2ddf2d V IMG a286ab469d799c71daf2df14eaa25236 V IMG 67af04d3ff9f45d43beadb170b331b92 V IMG 731012e9364dd7ac4c7ac6174f4a6c2a V IMG 747d93f386714b9ca65e3409996ae491 V

 

Η πρώτη μας εκδρομή είναι γεγονός! Εκδρομή στα Χανιά για δύο εκπαιδευτικές ταινίες με θέμα τον Δαρβίνο και τον Μινωικό πολιτισμό στο Minoans world cinema.

 

Μινωικός πολιτισμός

Μια επική ταινία με πρωταγωνιστές τον Δία, τον Δαίδαλο και τον Ίκαρο και φυσικά τον Θησέα που με την βοήθεια της Αριάδνης και τον κόκκινο μίτο της σκότωσε τον Μινώταυρο που καραδοκούσε στον λαβύρινθο. Τα παιδιά περιηγήθηκαν στο παλάτι της Κνωσού, πήραν μέρος στα Ταυροκαθάψια και τέλος έζησαν από κοντά την έκρηξη του Ηφαιστείου της Σαντορίνης που σήμανε το τέλος του Μινωικού Κόσμου.

 

Συναρπαστικό Ταξίδι του Δαρβίνου

Πώς ξεκίνησε η ζωή στη Γη και πού οφείλεται η εντυπωσιακή ποικιλομορφία των έμβιων οργανισμών που φιλοξενεί;Από τα πρώτα βήματα της ζωής, στην εμφάνιση όλο και πιο σύνθετων οργανισμών και απ’ το πενταετές ταξίδι του Δαρβίνου με το Βρετανικό πλοίο Ιχνηλάτης στη θεμελίωση των θεωριών του για την καταγωγή των ειδών. Τα παιδιά  έζησαν την εντυπωσιακή ιστορία πίσω από την σημαντικότερη επιστημονική θεωρία όλων των εποχών: της Θεωρίας της Εξέλιξης.

Εργαστήρια χορού και ρυθμικής

IMG 8e4bd2d0505b712808396e9dc1c8b809 V IMG c9c70b9abbd633fc9402fe527c2c5140 V IMG df829830a3cd305c0d930f182a0536fa V IMG 3f741e58e0184416cbbb54073d42405a V

Η εκμάθησης  των παραδοσιακών χορών  και της ρυθμικής γυμναστικής ενισχύονται τόσο ατομικές όσο και κοινωνικές δεξιότητες. Η ενεργητική ακρόαση απαιτεί συγκέντρωση και οριοθέτηση του νου προκειμένου να μπορέσουν τα παιδιά να ακολουθήσουν τις οδηγίες. Μέσω της διαδικασίας αυτής ενισχύεται σταδιακά η ικανότητα της υπομονής, η απόκτηση νέων γνώσεων και τέλος ο έλεγχος της σκέψης. Ταυτόχρονα, η ενεργητική ακρόαση έγκειται όχι μόνο στην ακρόαση των οδηγιών του δασκάλου αλλά και στην ρυθμική αγωγή, ως κατευθυντήρια δύναμη. Οι μαθητές και μαθήτριες, προσπαθώντας να ακούσουν και να κατανοήσουν τους διαφορετικούς ρυθμούς, υπόκεινται σε ουσιαστική ακρόαση της μουσικής και προκειμένου να την ερμηνεύσουν πραγματοποιώντας τους βηματισμούς, δίνουν έμφαση στους ρυθμικούς χτύπους.

.

Γονείς παρακαλώ μη μου κάνετε όλα τα χατίρια σε

Το Σχολείο μας σας καλεί στην ομιλία που θα γίνει στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Φρε την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου για τα Όρια στην οικογένεια από την κ. Τερεζάκη Κοινωνιολόγο . Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.

IMG 20240221 120256

Τα λάθη που έχω κάνει

IMG 20240216 160313

    1. IMG 20240216 155829

 

IMG 20240216 155911

Είσαι άνθρωπος στο κάτω κάτω

Κι ας έχεις Κάνει πολλά

Έτσι είναι χώνεψέ το φά το

Αυτό σε πάει μπροστά

Πιες τη ζωή σα βυσσινάδα

Και χόρευε ως το πρωί

Τα λάθη κάν τα λεμονάδα

αφού σ αρέσει πολύ

Όλα τα λάθη στο καλάθι

Όλα τα λάθη στο καλάθι

Για να αγαπήσουμε τους άλλους πρέπει να αγαπήσουμε τον εαυτό μας και κυρίως τα λάθη μας. Γιατί όπως είπαν τα παιδιά από τα λάθη μας μαθαίνουμε. Είπαμε σαν ομάδα τα λάθη, τα αγαπήσαμε, χορέψαμε μαζί τους και φυσικά μάθαμε. Σημαντικό στοιχείο της ομάδας είναι ότι υπήρχαν αδέρφια που μίλησαν για τα μεταξύ τους λάθη και έπειτα χόρεψαν όλα μαζί.

Στόχοι

Χαρά
Έκφραση συναισθημάτων
Ανάπτυξη ομαδικότητας
Αγάπη για τον εαυτό
Ενσυναίσθηση
Αποδοχή του εαυτού μου και του άλλου

Project  Αγαπώ τον εαυτό μου με τα λάθη μου

Τάξεις Β και Γ

Υλικό επηρεασμένο από το εκπαιδευτικό υλικό της Μαρίνας Γιώτη

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός
Παπαοικονόμου Παρασκευή

IMG 20240216 155849

Παίζουμε προπαίδεια;

IMG 20240215 121820 IMG 20240215 121825 IMG 20240215 121817

 

Κάθε ποτήρι και προπαίδεια.. ποιος θα φτιάξει τον πιο ψηλό πύργο; Τελικά όλοι μπορούμε.. μάλλον μάθαμε καλά την προπαίδεια.. Μπράβο στα Δευτεράκια

Το παιχνίδι στο σχολείο ως μέσο μάθησης διαφέρει από την έννοια της παιχνιδοποίησης.

Η διαδικασία σχεδιασμού παιχνιδιών για τη μάθηση εξισορροπεί την ανάγκη κάλυψης του γνωστικού αντικειμένου με τη βούληση  του εκπαιδευτικού να δώσει προτεραιότητα στο παιχνίδι ως μέσο αύξησης και διατήρησης των κινήτρων των μαθητών.

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός

Παπαοικονόμου Παρασκευή