Ο Πατατίδης, ο Μισοπατατίδης και ο μισός του…Μισοπατατίδη (Μαθηματικο-μαγειρέματα)

 

Αυτό το project περιελάμβανε τα πάντα. Λίστα με τα πράγματα που χρειαζόμασταν, μετακίνηση μεΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα τρώνε και φαγητό λεωφορείο για ψώνια στο κοντινότερο super market, ξεφλούδισμα πατάτας. προετοιμασία φαγητού ( τρία ταψιά μπριζόλες με πατάτες), μαγείρεμα στο φούρνο του χωριού και φυσικά…φαγοπότι!

Για τους λάτρεις των διδακτικών στόχων:
Με τις πατάτες αναφέρθηκαν οι όροι ” μισό”, “ολόκληρο” “διπλάσιο” στα μαθηματικά. Οι μαθητές/τριες ήρθαν σε πρώτη επαφή με τα κλάσματα και τον αλγόριθμο της διαίρεσης.
Με τη λίστα , σχηματίσαμε λεξούλες που να έχουν σχέση με το φαγητό μας, από
 τις συλλαβές ( πα,τα, λε, λα, πι,πο, πε,ρι))

Με τα χρήματα και τα ρέστα φρεσκάραμε την πρόσθεση και την αφαίρεση (Β΄ Δημοτικού).
Πάνω από όλα όμως, περάσαμε ωραία, διασκεδάσαμε, συνεργαστήκαμε και το κυριότερο…. όλο το σχολείο έφαγε μπριζόλες με πατάτες στο φούρνο!
( Ήταν τόσο νόστιμα που δεν έμεινε ούτε κόκαλο)

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, κάθεται και φαγητό

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, φαγητό και εσωτερικός χώρος

Η εικόνα ίσως περιέχει: 5 άτομα, φρούτο και φαγητό

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται

Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.