Εργαστήρια συναισθημάτων με άρωμα πίτσας

IMG a8ddfb6c7e62e02a0314f8322b5cc314 V IMG cd9f2ff887dac0b75deec5c614d88ff1 V20251222 125025 20251222 123356 20251222 123403 20251222 113551 20251222 112131 20251222 112134 20251222 112137 20251222 111500 20251222 111456 20251222 105515 20251222 105518 20251223 080137 20251222 125218

Νιώθω πολλά και διαφορετικά συναισθήματα, σαν να βρίσκομαι σε ένα εργαστήριο όπου κάθε μέρα δοκιμάζω νέες γεύσεις. Άλλες φορές τα εκφράζω ανοιχτά, με λόγια και πράξεις, και άλλες τα κρατώ μέσα μου, όπως μια πίτσα που ψήνεται αργά στον φούρνο. Υπάρχουν στιγμές που κάνω πίσω για να παρατηρήσω καλύτερα τι νιώθω: χαρά, θυμό, λύπη ή ενθουσιασμό. Αυτή η παύση με βοηθά να καταλάβω ότι όλα τα συναισθήματα έχουν λόγο ύπαρξης και ότι δεν χρειάζεται να τα φοβάμαι, αλλά να τα αναγνωρίζω.

Ταυτόχρονα, προσπαθώ να βλέπω και τα συναισθήματα των άλλων, όπως μυρίζεις το άρωμα της πίτσας πριν τη δοκιμάσεις. Δεν είναι πάντα εύκολο, γιατί ο καθένας εκφράζεται διαφορετικά. Όταν όμως δείχνω κατανόηση και υπομονή, μπορώ να τα διαχειριστώ καλύτερα, τόσο τα δικά μου όσο και των γύρω μου. Έτσι, το «εργαστήριο συναισθημάτων» γίνεται ένας χώρος μάθησης και επικοινωνίας, όπου η ενσυναίσθηση λειτουργεί σαν κοινό τραπέζι που μας φέρνει όλους πιο κοντά. 🍕

 

Μετά από συζήτηση  και αρκετή πίτσα τα παιδιά έφτιαξαν αγγελίες για πιτσαρία και συνταγές. Στο εργαστήρι οι όμαδες ήταν ανάμικτες με παιδιά Α μέχρι Στ δημοτικού.

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός

 

Παπαοικονόμου Παρασκευή

Μπισκοτάκια αγάπης…

  1. 20251218 09505620251218 11422820251218 09505320251218 095041IMG 9a9e74f05a357d701dd6fb14927deebd V

 

Τα μπισκοτάκια αγάπης φτιάχτηκαν με χαμόγελα και ενθουσιασμό από τα παιδιά, που έβαλαν όλη τους τη φαντασία και τη χαρά στη ζύμη. Με αλευρωμένα χεράκια, ανακάτεψαν τα υλικά, έκοψαν τα μπισκότα σε όμορφα σχήματα και γέμισαν τον χώρο με γέλια και γλυκές μυρωδιές. Κάθε μπισκοτάκι ήταν μοναδικό, φτιαγμένο με φροντίδα και αγάπη, έτοιμο να προσφερθεί και να σκορπίσει χαρά σε όποιον το δοκίμαζε. 🍪💛

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί

 

Κοπανά Ιωάννα

Τερεζάκη Βασιλική

Ηλιοπούλου Εύη

Μύρισαν Χριστούγεννα…

IMG 065fe449ed27e3e75f24a987b20a2c9c V

 

IMG b2b740a9d54da33dc7d1f1cf30832459 V IMG 1058bf4e11a455798fc7192f872cdd6e V IMG 6699d4643b34151ebff60a9ac3005781 V IMG 577b8e6cf83e4259f9c9e558163db9a3 V IMG ba01a0fcbd2e8c5d0f469ef01e57ffdc V IMG 1734a4b07c69e36a3639391b2c930464 V IMG ef3d63065479184fee9102483274bec7 V IMG 84866b4ca18d1c6c5ac87ffe34bffb15 V IMG 14d8cb0e02a61b017232de203f379105 V

 

Σήμερα το σχολείο μας γέμισε αρώματα κανέλας και χριστουγεννιάτικη μαγεία!
Οι τάξεις Α΄, Β΄, Ε΄ & ΣΤ΄, μαζί με τις δασκάλες τους και τη δασκάλα των Αγγλικών, συμμετείχαν στο εργαστήρι μας και δημιούργησαν υπέροχα στολίδια που μοσχοβολούν κανέλα και Χριστούγεννα.
Το ταξίδι της δημιουργίας συνεχίζεται! Σε λίγες μέρες, τα παιδιά θα διακοσμήσουν τα στολίδια τους, προσθέτοντας τη δική τους μοναδική πινελιά και φαντασία.
Μείνετε συντονισμένοι για το τελικό αποτέλεσμα!

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός

 

Ηλιοπούλου Εύη

Μ ….και τα πρωτάκια έφτιαξαν μηλόπιτα

Η Α΄ τάξη έμαθε το γράμμα «μ» μέσα από τον κύκλο ζωής της μηλιάς, αξιοποιώντας στοιχείο του Μοντεσσοριανού συστήματος και της βιωματικής μάθησης. Τα παιδιά παρατήρησαν, συζήτησαν και συνέδεσαν το γράμμα με λέξεις και εικόνες από την πραγματική ζωή, όπως «μηλιά», «μήλο» και «μέλισσα», μαθαίνοντας μέσα από την εμπειρία και την ενεργή συμμετοχή. Με αυτόν τον τρόπο, η γνώση δεν παρουσιάστηκε αφηρημένα, αλλά οικοδομήθηκε φυσικά, καλλιεργώντας την αυτενέργεια, την παρατηρητικότητα και τη χαρά της μάθησης, στοιχεία βασικά της παιδαγωγικής Μοντεσσόρι.

 

20251103 115151 20251104 104801 20251104 101625 20251104 104841 20251104 105025 20251104 105055 20251103 090935 20251103 091018 20251103 090246 20251103 090304 20251103 111542 20251103 090240 20251103 112835 20251218 110653 20251103 111538 20251218 110655 20251103 112833 20251103 115704

Η βιωματική μάθηση στην Α΄ τάξη του δημοτικού έχει ιδιαίτερη αξία, γιατί τα παιδιά μαθαίνουν κυρίως μέσα από την εμπειρία, το παιχνίδι και τη δράση. Σε αυτή την ηλικία, οι μαθητές κατανοούν καλύτερα τις έννοιες όταν τις συνδέουν με την καθημερινή τους ζωή, αγγίζουν, πειραματίζονται και συμμετέχουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία. Η βιωματική μάθηση ενισχύει το ενδιαφέρον και τη χαρά για το σχολείο, καλλιεργεί τη συνεργασία και την κοινωνική αλληλεπίδραση, ενώ βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες, όπως η σκέψη, η έκφραση και η αυτοπεποίθηση, θέτοντας γερά θεμέλια για τη μελλοντική τους πορεία στη μάθηση.

 

Υπεύθηνη εκπαιδευτικός

 

Παπαοικονόμου Παρασκευή

Christmas project

Christmas Projects στο Δημοτικό Σχολείο Φρε

Στο μάθημα των Αγγλικών, με την καθοδήγηση της κ. Ηλιοπούλου, ολοκληρώσαμε φέτος δύο όμορφα και δημιουργικά Christmas projects.
Το πρώτο υλοποιήθηκε από τις τάξεις Ε΄ και Στ΄, ενώ το δεύτερο από τις μικρότερες τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄.
Τα παιδιά εργάστηκαν ομαδικά χρωματίζοντας μεμονωμένα κομμάτια χριστουγεννιάτικων δέντρων. Κάθε κομμάτι αποτύπωνε τη δική τους προσωπική άποψη, φαντασία και στυλ. Στο τέλος, όλα τα κομμάτια ενώθηκαν για να δημιουργήσουν δύο μεγάλα, εντυπωσιακά χριστουγεννιάτικα δέντρα.
Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν στην πράξη πως η διαφορετικότητα, όταν ενώνεται, μπορεί να δημιουργήσει κάτι όμορφο και αρμονικό. Όπως τα διαφορετικά κομμάτια που έγιναν ένα, έτσι κι εμείς μπορούμε να συνυπάρχουμε, να συνεργαζόμαστε και να δημιουργούμε ως ομάδα.
Τα αποτελέσματα ήταν πραγματικά υπέροχα και γέμισαν το σχολείο μας χρώμα, χαρά και χριστουγεννιάτικο πνεύμα!

 

Υπεύθυνη Εκπαιδςυτικός Ηλιοπούλου ΕύηIMG ebe8497c6dc691da4ac9244f21a97682 V IMG 32c80814ae8f2100ee4a83a5ec257149 V IMG 3b0c1dfc47a212ae82496ef144ac0989 V IMG df46a4ef32186bfc7b1cbc7bab002566 V IMG 6d86047531ca359924cebebac2f62a13 V IMG 1ecdc3073879890b8afed62c337504d7 V IMG ae5e994a105c3b0a0ffa961b12853bdb V IMG cff097727564f62620b0b45d53ad9595 V IMG 099a46c9b2dabc8ee094eb71670da79d V IMG 80e65ec52992b79dcbc0bd48787524ed V IMG 8bcc7eed69064bdb678cfc8202cc64cd V

Φθινώπορο με μοντεσσοριανό σύστημα

20251208 111455 20251208 111255 20251209 115130

 

Το σύστημα Μοντεσσόρι στην Α΄ Δημοτικού δίνει έμφαση στην ελευθερία επιλογής και στον σεβασμό του ρυθμού μάθησης κάθε παιδιού. Οι μαθητές μαθαίνουν μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας ειδικά εκπαιδευτικά υλικά που ενισχύουν την αυτενέργεια, τη συγκέντρωση και την αγάπη για τη γνώση. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού δεν είναι να καθοδηγεί αυστηρά, αλλά να παρατηρεί και να υποστηρίζει το παιδί, δημιουργώντας ένα ασφαλές και οργανωμένο μαθησιακό περιβάλλον.

Στην Α΄ Δημοτικού, το σύστημα Μοντεσσόρι βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες όπως η ανάγνωση, η γραφή και τα μαθηματικά με φυσικό και ευχάριστο τρόπο. Παράλληλα, καλλιεργούνται η αυτοπειθαρχία, η συνεργασία και η υπευθυνότητα, καθώς τα παιδιά μαθαίνουν να εργάζονται μόνα τους αλλά και σε ομάδες. Έτσι, η μάθηση γίνεται μια ουσιαστική εμπειρία που στηρίζει την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.