Παγωτο-κλάσματα

Ο καύσωνας καλά κρατά στα μέρη μας και είπαμε να δροσιστούμε λίγο, με ένα παγωτάκι, που θα  φτιάχναμε στο εργαστήριό μας. Μαζί με τη ζαχαροπλαστική μπλέξαμε και τα κλάσματα, κάτι που μ20170921_104247ας πονάει και μας δυσκολεύει. Πήραμε τα υλικά, μετρήσαμε ποσότητες, χωρίσαμε και διαιρέσαμε, λερωθήκαμε και λερώσαμε, βάζοντας εν τέλει, όλη την τέχνη μας και τη μαθηματική σκέψη μας, για να βγει αυτό το θεσπέσιο παγωτό βανίλια. Φυσικά τον πρώτο λόγο,  είχαν οι μικροί μας φίλοι, της Α-Β΄ δημοτικού. Τους προσφέραμε το παγωτό μας. Από τον τρόπο που το έτρωγαν, μάλλον είχε πετύχει το εγχείρημά μας. Προσέχουμε τα μικρά Φρεδιανάκια, γιατί με τη σειρά τους όταν μεγαλώσουν θα προσέχουν και αυτά τους μικρότερους μαθητές.

20170920_104451 20170920_104727 20170920_10513320170920_10054620170921_10433220170921_10434620170921_104602

 

Τέλος στη λίστα

Δψρεάν εκπαίδευσηΤο δημοτικό σχολείο Φρε, αναλαμβάνει να καλύψει τις ανάγκες  των μαθητών του, σε σχολικά είδη. Συγκεκριμένα, και με ομόφωνη απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, θα αγοραστούν για κάθε μαθητή τα εξής σχολικά είδη:

  • τετράδια
  • κασετίνα
  • μολύβια
  • γόμες
  • ξύστρες
  • ξυλομπογιές
  • κόλλες Α4

Στους σημερινούς δύσκολους καιρούς, ο όρος ¨ δωρεάν παιδεία ¨οφείλει να ανταποκρίνεται στο εκατό τοις εκατό, του εννοιολογικού περιεχομένου του.

Ανακοίνωση

Την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 09:00 π.μ, θα πραγματοποιηθεί στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας, ο αγιασμός. Παρακαλούνται οι γονείς να μεριμνήσουν για την προσέλευση και την αποχώρηση  των παιδιών τους από το σχολείο εκείνη την ημέρα. Οι μεταφορές των μαθητών με το ΚΤΕΛ , θα ξεκινήσουν να γίνονται κανονικά, από την Τρίτη.

 

Το στολίδι του Δημοτικού Σχολείου Φρε.

Το όλο εγχείρημα στηρίχτηκε σε δύο άξονες. 1) Παιχνίδι και μάθηση αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Στη λέξη παιχνίδι υπάρχει το παιδί…Παι(χνί)δι. 21) Το περιβάλλον μάθησης αποτελεί κατά πολλούς ,τον τρίτο δάσκαλο ( 1ος Ενήλικες, 2ος Συνομήλικοι ). Στο δημοτικό σχολείο Φρε και στην αίθουσα της Α’-Β’ τάξης έγιναν τα εξής:
Τοποθετήσαμε πάτωμα laminate.
Ζωγραφίσαμε το μαγνητικό βαγόνι της σκέψης. Βάψαμε τον τοίχο με μαγνητικό χρώμα. Εκεί πάνω θα εκφραζόμαστε, θα σχεδιάζουμε και θα σχηματίζουμε τις πρώτες μαγνητο- λέξεις μας, μέσα από το παιχνίδι και τη διασκέδαση.
Φτιάξαμε θρανία ροτόντες και αγοράσαμε περιστρεφόμενες καρέκλες, που ενισχύουν την ομαδοσυνεργατική μάθηση και βοηθούν στην αλληλεπίδραση των μαθητών.
Αγοράσαμε καναπέ, πουφ και μαξιλάρια . Οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα όταν αισθάνονται το περιβάλλον οικείο και ασφαλές. Αν θέλουμε να διαβάσουμε ή να γράψουμε, γιατί να μην το κάνουμε στον καναπέ ή στη προσωπική γωνιά μας;
Αγοράσαμε μία έδρα για τον εκπαιδευτικό,σύγχρονη και λειτουργική. Πέρα από τους μαθητές, ευχάριστα και άνετα πρέπει να νιώθει και ο εκπαιδευτικός που βρίσκεται στην τάξη, έχοντας στη διάθεση του όλον τον εξοπλισμό.Στην έδρα του βάλαμε έναν υπολογιστή και έναν εκτυπωτή.
Φτιάξαμε ένα ξύλινο σπιτάκι.Θέλαμε να ενισχύσουμε την φαντασία των μικρών μας φίλων, παρέχοντας τους τον χώρο όπου θα παίζουν, θα οργανώνουν αποστολές, θα φτιάχνουν και θα στολίζουν την ” καλύβα” τους, σαν ναυαγοί σε νησί και πολλά άλλα…
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι τοποθετήσαμε καλώδια σε όλο το σχολείο, με σκοπό κάθε αίθουσα να έχει ενσύρματο διαδίκτυο.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά, όλους εσάς που μας στηρίξατε έμπρακτα όλο αυτό το διάστημα. Εμείς από πλευρά μας θα συνεχίζουμε να οραματιζόμαστε για το ελληνικό ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο γιατί απλά…Πιστεύουμε σε αυτό.
( Η τελευταία φωτογραφία δείχνει την αίθουσα πριν την αλλαγή)

7 6 5 34 101_0558 101_0560