Το όλο εγχείρημα στηρίχτηκε σε δύο άξονες. 1) Παιχνίδι και μάθηση αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Στη λέξη παιχνίδι υπάρχει το παιδί…Παι(χνί)δι. 2) Το περιβάλλον μάθησης αποτελεί κατά πολλούς ,τον τρίτο δάσκαλο ( 1ος Ενήλικες, 2ος Συνομήλικοι ). Στο δημοτικό σχολείο Φρε και στην αίθουσα της Α’-Β’ τάξης έγιναν τα εξής:
Τοποθετήσαμε πάτωμα laminate.
Ζωγραφίσαμε το μαγνητικό βαγόνι της σκέψης. Βάψαμε τον τοίχο με μαγνητικό χρώμα. Εκεί πάνω θα εκφραζόμαστε, θα σχεδιάζουμε και θα σχηματίζουμε τις πρώτες μαγνητο- λέξεις μας, μέσα από το παιχνίδι και τη διασκέδαση.
Φτιάξαμε θρανία ροτόντες και αγοράσαμε περιστρεφόμενες καρέκλες, που ενισχύουν την ομαδοσυνεργατική μάθηση και βοηθούν στην αλληλεπίδραση των μαθητών.
Αγοράσαμε καναπέ, πουφ και μαξιλάρια . Οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα όταν αισθάνονται το περιβάλλον οικείο και ασφαλές. Αν θέλουμε να διαβάσουμε ή να γράψουμε, γιατί να μην το κάνουμε στον καναπέ ή στη προσωπική γωνιά μας;
Αγοράσαμε μία έδρα για τον εκπαιδευτικό,σύγχρονη και λειτουργική. Πέρα από τους μαθητές, ευχάριστα και άνετα πρέπει να νιώθει και ο εκπαιδευτικός που βρίσκεται στην τάξη, έχοντας στη διάθεση του όλον τον εξοπλισμό.Στην έδρα του βάλαμε έναν υπολογιστή και έναν εκτυπωτή.
Φτιάξαμε ένα ξύλινο σπιτάκι.Θέλαμε να ενισχύσουμε την φαντασία των μικρών μας φίλων, παρέχοντας τους τον χώρο όπου θα παίζουν, θα οργανώνουν αποστολές, θα φτιάχνουν και θα στολίζουν την ” καλύβα” τους, σαν ναυαγοί σε νησί και πολλά άλλα…
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι τοποθετήσαμε καλώδια σε όλο το σχολείο, με σκοπό κάθε αίθουσα να έχει ενσύρματο διαδίκτυο.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά, όλους εσάς που μας στηρίξατε έμπρακτα όλο αυτό το διάστημα. Εμείς από πλευρά μας θα συνεχίζουμε να οραματιζόμαστε για το ελληνικό ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο γιατί απλά…Πιστεύουμε σε αυτό.
( Η τελευταία φωτογραφία δείχνει την αίθουσα πριν την αλλαγή)