“Ανοιχτές Πόρτες – Ανοιχτές Καρδιές: Η Οικογένεια στο Σχολείο”

IMG 46a35ed5813a32ac98eeb97977c164ad V IMG 651d2ee38aff403459cbc80b3a1b06bd V IMG 6516dacdb5ef7997560a6460cdbe3ab0 V IMG ace17b95eacb87d8dc601caf63be0018 V IMG 8f759f5dc8671eeb10b859e0a5da9f99 V IMG 7daf7aa4c1998999eefdf590bfa30e48 V IMG ce3ff633eae6f5f9b61036411b98264d V IMG 2f6e1858f46c834e0b742987219a5034 V IMG 5b6266ae15ef49db959006ddd267921e V IMG 4a8ff2efd429d62645e8c77668a0a654 V IMG 9828e0066324abe4ceddf935a62acfeb V IMG 57aba0b922954363ddd15c603ae8ae5e V IMG 189a1fc4a3d84c782fd4acc65ae3c7ee V IMG 16bb5078c61a274f971b35a99fe0eaa7 V IMG cda995b154764f28932765c22b1a0d69 V

20251112 095345

 

Το πρόγραμμα «Ανοιχτές Πόρτες – Ανοιχτές Καρδιές: Η Οικογένεια στο Σχολείο» ενισχύει ουσιαστικά τη συνεργασία ανάμεσα σε παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς, δημιουργώντας ένα περιβάλλον αμοιβαίας εμπιστοσύνης και υποστήριξης. Μέσα από κοινές δράσεις, βιωματικές δραστηριότητες και δημιουργικές συναντήσεις, τα παιδιά νιώθουν ότι η οικογένειά τους συμμετέχει ενεργά στη σχολική τους ζωή, οι γονείς έρχονται πιο κοντά στη μαθησιακή διαδικασία και οι εκπαιδευτικοί αποκτούν βαθύτερη εικόνα των αναγκών και των δυνατοτήτων των μαθητών. Το πρόγραμμα ενισχύει την επικοινωνία, καλλιεργεί κλίμα συνεργασίας και προάγει μια σχολική κοινότητα δεμένη, ανοιχτή και υποστηρικτική, όπου όλοι αισθάνονται ότι ανήκουν.

Πες το προβλημά σου και η λύση είναι ατην ομάδα!

20251031 13100320251031 131000IMG a3772e1b5c0cf17823e46d4a5b78e60a V

 

 

 

Στο εργαστήριο ενσυναίσθησης «Πες το πρόβλημά σου», τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν ό,τι τα απασχολεί, γράφοντάς το και τοποθετώντας το –αν το επιθυμούν ανώνυμα– στο ειδικό κουτί. Στη συνέχεια, μέσα από παιχνίδι και συζήτηση στον κύκλο, η ομάδα προσεγγίζει το ζήτημα με σεβασμό και συνεργασία, αναζητώντας λύσεις που να στηρίζουν και να ανακουφίζουν το παιδί που το μοιράστηκε. Αυτή η διαδικασία ενισχύει την ενσυναίσθηση, καλλιεργεί την ανοιχτή και ασφαλή επικοινωνία και βοηθά τα παιδιά να βιώνουν τη δύναμη της ομαδικότητας. Παράλληλα, λειτουργεί ως σημαντικό εργαλείο πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού, καθώς τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους, να μιλούν για αυτά και να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες με αλληλεγγύη και κατανόηση.

Μπες στη θέση μου -εργαστήριο εσυναίσθησης

IMG 7eb916a34e2daf5d0033c210d39f2365 VIMG ca9c92658f39851371d4670f20129667 VIMG 0334aeb2c8343619eaa08c0f92680b99 VIMG 166a8d080678cb7013bcd27802f6cee1 V

 

Στο σχολείο του Φρε  υλοποιούνται εργαστήρια ενσυναίσθησης, ένα από αυτά το  «Μπες στη θέση μου». Θα έχουν  στόχο την πρόληψη της βίαςκαι εκφοβισμού, την καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης και τη βαθύτερη σύνδεση σχολείου–οικογένειας. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες που φέρνουν τα παιδιά αλλά και οι γονεις, σε επαφή με τη φύση και  βοηθούν να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, ενισχύεται ο σεβασμός, η κατανόηση και η συνεργασία. Τα εργαστήρια αυτά συμβάλλουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη ενεργών και υπεύθυνων πολιτών, καλλιεργώντας στάσεις που προάγουν τη δημοκρατική συμμετοχή, τη θετική κοινωνική συμπεριφορά και την αρμονική συνύπαρξη μέσα και έξω από το σχολείο.

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός

 

Παπαοικονόμου Παρασκευή

Μικροί και μεγάλοι τρέχουν στον Κοιλιάρη..

agonas dromou koiliaris apokoronas chania 002 IMG 6a132b8acc2b74cd9d1dbbb5595ea654 V IMG 841ca0565dd4b53c527e5fd3ab422423 V

 

 

Η συμμετοχή σε αγώνες τρεξίματος λειτουργεί ως ισχυρός παράγοντας ενδυνάμωσης της ομάδας, τόσο για τους μαθητές του σχολείου μας όσο και για τον σύλλογο διδασκόντων. Μέσα από τη συλλογική προσπάθεια, την αλληλοϋποστήριξη και την επίτευξη κοινών στόχων, καλλιεργείται το ομαδικό πνεύμα και ενισχύονται οι δεσμοί μεταξύ των μελών. Οι μαθητές μαθαίνουν να συνεργάζονται, να επιμένουν και να χαίρονται με τη μικρή ή μεγάλη πρόοδο, ενώ οι εκπαιδευτικοί ενδυναμώνουν τη συνοχή και τη συνεργασία τους έξω από το πλαίσιο της τάξης. Τέτοιες δράσεις προωθούν έναν υγιή τρόπο ζωής, δημιουργούν θετικό κλίμα και συμβάλλουν ουσιαστικά στη διαμόρφωση μιας δυναμικής και ενωμένης σχολικής κοινότητας.