“Οι εικόνες πολέμου γίνονται εικόνες ειρήνης”

IMG 104badccbbf39e1fb713f1ef173d3991 V IMG 5430bdd3a5fc18dd6d0e131ec887c79e V IMG 8357548665a31a0e888b918796a6149f V IMG 6c903c4b4177813671c39dd18b0af71e V IMG 361183cae6cdd587d111e92dac858565 V IMG c6ef4284ac7d15804f284651717e3db3 V IMG ac68666b433b217a620237f50580e808 V

“Οι εικόνες πολέμου γίνονται εικόνες ειρήνης”

Με αφορμή τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ είπαν ένα τεράστιο ΟΧΙ στον πόλεμο και στα σκληρά σκηνικά που αντικρίζουμε καθημερινά στις τηλεοράσεις μας βλέποντας παιδιά να βιώνουν τον πόλεμο σε χώρες της Μέσης Ανατολής και όχι μόνο.Οι μαθητές μας τους χάρισαν παιχνίδια, χαμόγελα, ρούχα και κανονικά κρεβάτια, όπως θα έπρεπε να είχαν.

Τα οφέλη της μεθόδου Montessori για δίγλωσσους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

IMG 20240919 090954IMG 20240919 093022IMG 20240919 090958

 

Το σύστημα Montessori παρέχει ένα αποτελεσματικό εκπαιδευτικό πλαίσιο που μπορεί να υποστηρίξει σημαντικά τα δίγλωσσα παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες. Αυτή η προσέγγιση δίνει προτεραιότητα στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, ενθαρρύνοντας τους μαθητές να ασχοληθούν με τα θέματα με τον δικό τους ρυθμό. Σε ένα περιβάλλον Montessori, οι δίγλωσσοι μαθητές βιώνουν τη γλωσσική ανάπτυξη μέσα από καθηλωτικές δραστηριότητες που περιλαμβάνουν και τις δύο γλώσσες και ενθαρρύνουν τη συνεργασία με συνομηλίκους. Η χρήση απτικών υλικών βοηθά αυτούς τους μαθητές να κατανοήσουν πιο αποτελεσματικά πολύπλοκες ιδέες, δημιουργώντας ένα περιβάλλον τροφής που σέβεται τα μοναδικά στυλ μάθησης τους. Εστιάζοντας στην ολιστική ανάπτυξη κάθε παιδιού, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών και συναισθηματικών του δεξιοτήτων, η μέθοδος Montessori οικοδομεί αυτοπεποίθηση και ανθεκτικότητα, επιτρέποντας στα δίγλωσσα παιδιά να διαπρέψουν τόσο ακαδημαϊκά όσο και προσωπικά, ακόμη και όταν αντιμετωπίζουν μαθησιακά εμπόδια.

Τρυγοπατήματα

IMG 7b9ac3bb8cb58d2e2170df73ec77f080 VIMG f4c938e7fed193cad394db56d2d96ab9 V IMG a4371745919392aeecb68bdd0cf632a8 V IMG 3b1d3289568be3ed2cb090656633f992 V IMG c4c775845ab4babad4c6a162a4e69b66 V IMG 82db199fa0e98a3dd9a118f82c4d727c V IMG 4a61e68218cac3328562a4c75e84db7c V IMG cd1c3e166d314fd25066e684909aad98 V IMG 0ae4987f953ade2c2335ad1370224a05 V IMG 7b9ac3bb8cb58d2e2170df73ec77f080 V 1

 

«Τρυγοπατήματα»

Σήμερα σηκώσαμε τα μπατζάκια μας, βγάλαμε τα παπούτσια μας …… ε και τι άλλο να κάναμε αυτό το μήνα …….. πατήσαμε τα σταφύλια μας. Με παραδοσιακό τρόπο φυσικά! Ενθουσιασμός και παιχνίδια ισορροπίας επικράτησαν μέσα στις λεκάνες με τα τσαμπιά. Συζητήσαμε για όλα τα παράγωγα των σταφυλιών και τα επιτρεπόμενα τα δοκιμάσαμε κιόλας. Η Γ’ και η Δ’ τάξη έφτιαξε πεντανόστιμα μουστοκούλουρα που μοσχομύρισαν σε όλο το σχολείο μας και η Α’ τάξη ζωγράφισε και κατασκεύασε όμορφα σταφύλια.