Χριστούγεννα χωρίς στολίδια δε γίνεται
Το Σύστημα Μοντεσσόρι στην Πρώτη τάξη: Θετικές όψεις για την ανάπτυξη της ανάγνωσης
Το σύστημα της Montessori στην πρώτη τάξη προσφέρει πολυάριθμα οφέλη που ενισχύουν σημαντικά τις αναγνωστικές ικανότητες των μαθητών. Αυτή η εκπαιδευτική προσέγγιση δίνει έμφαση στην πρακτική μάθηση και ενθαρρύνει τα παιδιά να εξερευνήσουν τη γλώσσα μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων. Παρέχοντας ένα πλούσιο και διεγερτικό περιβάλλον, οι μαθητές ασχολούνται με βιβλία και αναγνωστικό υλικό που ευθυγραμμίζονται με τα ενδιαφέροντά τους. Η χρήση εξατομικευμένων σχεδίων μάθησης επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να προσαρμόζουν τις οδηγίες ανάγνωσης στον μοναδικό ρυθμό κάθε παιδιού, καλλιεργώντας μια βαθύτερη κατανόηση και αγάπη για το διάβασμα. Επιπλέον, η συνεργατική φύση των τάξεων Montessori ενθαρρύνει τις αλληλεπιδράσεις με τους συνομηλίκους, επιτρέποντας στους μαθητές να συζητήσουν ιστορίες και να μοιραστούν ιδέες, γεγονός που αναπτύσσει περαιτέρω τις δεξιότητες κατανόησης και το λεξιλόγιό τους. Συνολικά, το σύστημα Montessori θέτει μια ισχυρή βάση για την ανάπτυξη της ανάγνωσης σε νεαρούς μαθητές, προάγοντας.
Υγεία και Διατροφή
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 16 Οκτωβρίου, οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια σειρά δράσεων και διδάχθηκαν για την αξία της υγιεινής διατροφής. Οι μαθητές της Α’ τάξης συζήτησαν για τις υγιεινές και λιγότερο υγιεινές τροφές που συναντάμε στην καθημερινότητά μας, καθώς και για τις κατηγορίες των τροφών που ο οργανισμός μας χρειάζεται περισσότερο.
Οι μαθητές της Β’ τάξης έγραψαν στα Μαθηματικά το πρώτο τους “τοστάκι” και όχι τεστάκι. Για να επιβραβεύσουν μάλιστα τον εαυτό τους, έφτιαξαν υγιεινά τοστακια που απόλαυσαν τόσο οι ίδιοι όσο και οι γείτονες – μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης.
Απ’ όλους τους μαθητές του σχολείου διοργανώθηκε το πρώτο “Φεστιβάλ Φρουτοσαλάτας” κι έγινε ένας πολύχρωμος και θρεπτικότατος φρουτοχαμός. Οι μεγάλοι μας μαθητές ξεφλούδιζαν και έκοβαν τα φρούτα, ενώ οι μικροί μας τα έπλυναν και τα μοίρασαν σε μπολάκια, ώστε να τα απολαύσουν όλοι μαζί στο τέλος.
Εδώ Πολυτεχνείο
Τα Αγγλικά… χάθηκαν στην αυλή
Σε ένα διαφορετικό και ξεχωριστό μάθημα Αγγλικών, οι μαθητές των τάξεων Γ και Δ βγήκαν στο προαύλιο του σχολείου μας για να απολαύσουν τις τελευταίες φθινοπωρινές ηλιόλουστες μέρες. Καθισμένοι κάτω από τη σκιά ενός μεγάλου δέντρου, οι μαθητές βυθίστηκαν στο μάθημα με ενθουσιασμό. Το φυσικό περιβάλλον έδωσε μια αίσθηση ελευθερίας και φρεσκάδας που έκανε το μάθημα να μοιάζει περισσότερο με διασκέδαση παρά με τυπική διδασκαλία.
Μέσα από δραστηριότητες που ενίσχυσαν τη δημιουργικότητά τους, οι μαθητές έμαθαν νέες λέξεις και φράσεις, ενώ ταυτόχρονα έβλεπαν την εκμάθηση των Αγγλικών ως μια πιο άμεση και βιωματική εμπειρία. Αυτό το διαφορετικό σκηνικό επέτρεψε στα παιδιά να συνδυάσουν τη μάθηση με την απόλαυση της φύσης, κάτι που ενίσχυσε την προσοχή και το ενδιαφέρον τους για το μάθημα.
Μαθαίνω να οδηγώ σωστά -Γίνομαι σωστός πολίτης
“Οι εικόνες πολέμου γίνονται εικόνες ειρήνης”
“Οι εικόνες πολέμου γίνονται εικόνες ειρήνης”
Με αφορμή τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ είπαν ένα τεράστιο ΟΧΙ στον πόλεμο και στα σκληρά σκηνικά που αντικρίζουμε καθημερινά στις τηλεοράσεις μας βλέποντας παιδιά να βιώνουν τον πόλεμο σε χώρες της Μέσης Ανατολής και όχι μόνο.Οι μαθητές μας τους χάρισαν παιχνίδια, χαμόγελα, ρούχα και κανονικά κρεβάτια, όπως θα έπρεπε να είχαν.