145ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Τα παιδιά μαθαίνουν και δημιουργούν

145ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Καλή Σολική Χρονιά!!

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς υποδεχόμαστε τους μαθητές μας στη μικρούλα τάξη μας με “καλούδια” και ευχές!!!

Να και οι πρώτες μας ζωγραφιές αναπαριστώντας το νηπιαγωγείο μας!

Παίζουμε σε γωνιές με την πλαστελίνη…

Συνεργαζόμαστε αρχικά σε ζευγάρια και ασκώντας τη λεπτή κινητικότητα δημιουργούμε την πρώτη μας ομαδική εργασία!!

Έτοιμο το λουλούδι της παρέας μας, τυπώνωντας τις παλάμες μας!!Καλώς ήρθατε παιδιά, και καλή σχολική χρονιά!!!

 

Η πρώτη μας ομαδική κατασκευή

Στις πρώτες μέρες του σχολείου είναι πολύ σημαντικό να αρχίσουν να οικοδομούνται σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στα παιδιά . Δε γνωρίζονται ακόμα καλά, υπάρχουν παιδιά διστακτικά και δειλά , κλεισμένα  στον εαυτό  τους. Αρχίζουμε να διαμορφώνουμε τις πρώτες ομάδες . Βοηθάμε τα παιδιά να κατανοήσουν ποια είναι τα χαρακτηριστικά μιας  ομάδας : Η ηρεμία , η καλή συνεργασία, η παροχή βοήθειας σε όποιον/α τη χρειάζεται. Για πρώτη φορά τα καταφέραμε πολύ καλά . Αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα κολλάζ με εικόνες που παραπέμπουν σε σχολικά αντικείμενα. Η Δήμητρα θέλει  να βοηθήσει τον Άλβιν καθώς , ως προνήπιο, δυσκολεύεται στο χειρισμό του ψαλιδιού

ο Παναγιώτης συζητά με τον Κωνσταντίνο ποια εικόνα να κόψουν

η Ανδριάνα δίνει τις εικόνες της στη Φρόσω ….

Τσάντες , μολύβια, παγουρίνα , ψαλίδια , τετράδια , μπολ φαγητού πολύχρωμα και καινούργια παρατάσσονται στο χαρτόνι

…και έρχεται η ώρα να δώσουμε ένα τίτλο στην καλλιτεχνική μας δημιουργία. ” Καλό σχολείο ” προτείνουν κάποιοι και ο Ιάσονας δίνει μια άλλη ιδέα ” Καλή σχολική χρονιά” . Η πρότασή του υπερψηφίζεται και είμαστε έτοιμοι . Ο Παναγιώτης Ζ. προτείνει να δείξουμε τη δουλειά μας στους γονείς , δηλ. να τους φωνάξουμε στο σχόλασμα μέσα στην τάξη μας. ” Αυτό δε γίνεται , έχουμε κορωνοϊό ” διαμαρτύρονται κάποιοι και τότε άμεση αντίδραση του Παναγιώτη είναι να πεί να κρεμάσουμε το χαρτόνι στο τζάμι . Αυτό και κάνουμε και καθώς έρχεται η κυρία Βασιλική είναι ευκαιρία να της εξηγήσουμε τι φτιάξαμε .

 

Ξεκινήσαμε!!!!

Πρώτη μέρα στο σχολειό χθες και αποχαιρετούμε τα παιδιά μας με ένα μικρό δωράκι και μια ευχή που θέλουμε να τα συντροφεύει σε όλη τους τη ζωή. Καλή αρχή να έχουμε , με νέες εμπειρίες και προκλήσεις , χωρίς….απρόοπτα!!!!

     

 

 

Τελετή αγιασμού για το σχολικό έτος 2021-22

Τη Δευτέρα  13 Σεπτεμβρίου 2021

στις  8.30

θα τελεστεί , στον αύλειο χώρο,

ο  αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2021-22.

Καλή σχολική χρονιά!!

Προσέρχεστε παιδιά και γονείς/κηδεμόνες( ένα ςγια κάθε παιδί)    με μάσκες , κρατώντας τις απαραίτητες αποστάσεις . Μετά το πέρας της τελετής , θα ακολουθήσει μια   σύντομη, πρώτη ενηρωτική συνάντηση  με τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων.

θα προσκομίσετε το αρνητικό self test του παιδιού το οποίο θα έχει γίνει  από 24 ώρες πριν από τον αγιασμό.

 

Καλό καλοκαίρι!!

Φτάσαμε και φέτος στο τέλος. Όταν ξεκινήσαμε το Σεπτέμβρη, δε φανταζόμασταν ή σε θέλαμε να φανταστούμε τι είχαμε μπροστά μας.   Το περσινό διάστημα των κλειστών σχολείων ( Μάρτιος Απρίλιος 2020)  μάλλον το είδαμε σαν ένα χρονικό διάστημα που θα το αφήναμε πίσω μας , θα το ξεχνάγαμε , θα το κλείναμε στο  ” ντουλάπι με τις κακές αναμνήσεις”. Ο κορονοϊός , όμως, κρυφογελούσε και ετοιμαζόταν να απλώσει μεγαλύτερο δίχτυ αγωνίας , φόβου , πόνου. Τα καταφέραμε , όμως , καλά. Δεν αφήσαμε τα παιδιά χωρίς να έχουν ένα πρόγραμμα και ένα στόχο τη φετινή χρονιά. Μα και τα παιδιά αγωνίστηκαν , κάθε μεσημέρι αντί να χαλαρώνουν στο κρεβάτι τους , ήταν εκεί , ” φανατικοί ” υποστηρικτές της τηλεκπαίδευσης , πανέτοιμοι  πάντα με ένα χαρτί και ένα μολύβι στο χέρι για να δημιουργήσουν. Παιδιά , η εμπειρία ήταν πρωτόγνωρη για όλους μας. Μπήκαμε στα βαθιά και φτάσαμε στον προορισμό μας με πείσμα και μεθοδικότητα .Από όλο το προσωπικό του νηπιαγωγείου,  σας αξίζει ένα μεγάλο “Μπράβο” που σταθήκατε στις οθόνες σας χωρίς να πείτε ούτε στιγμή ” Βαρέθηκα , δε θέλω άλλο” . Μπράβο και στους γονείς/κηδεμόνες  σας  άξιοι βοηθοί και υποστηρικτές .

Να έχουμε όλοι ένα ασφαλές και ξέγνοιστο καλοκαίρι , μακριά από τις έγνοιες και τους φόβους  που  έχουν  μπει στη ζωή μας εδώ και αρκετό καιρό… και από το φθινόπωρο να λειτουργήσουμεέτσι όπως ξέρουμε και έτσι όπως είναι η ουσία του σχολείου….

 

 

Ιούνιος eTwinning project “THE BEAUTIES OF MY HOMELAND”

Τον Ιούνιο ασχολούμαστε με την αξιολόγηση του έργου μας τόσο από την εκπαιδευτικό της τάξης

όσο και από τα παιδιά.

Οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου για τα παιδιά είχαν ως εξής:

Σου άρεσαν οι δραστηριότητες του έργου;

Έμεινες ευχαριστημένος/η με όσα κάνατε στο έργο;

Αν άλλαζες κάτι , τι θα ήταν αυτό;

Από το 1 έως το 5 , τι βαθμό βάζεις στο έργο;

Όλα τα παιδιά απάντησαν με ενθουσιασμό ότι τους άρεσαν οι δραστηριότητες, η πλειοψηφία βαθμολόγησε το έργο  με 5 και 1 παιδί  με 4  ενώ 3 παιδιά είπαν ότι ήθελαν περισσότερες τηλεδιασκέψεις.

Παρακάτω παρουσιάζεται η αξιολόγηση του έργου από το γενικό σύνολο των μαθητών όλων των συμμετεχόντων χωρών ( Το μπλε χρώμα είναι η θετική αποτίμηση  ενώ το έργο βαθμολογήθηκε συνολικά με 4,81 στα 5)

 

Στις 14/6 γίνεται τηλεδιάσκεψη με τους συνεργάτες του έργου προκειμένου να παρουσιάσουμε τις δραστηριότητές μας. Μια πολύ όμορφη και ζεστή συνάντηση όπου παρουσιάστηκαν πολύ πρωτότυπες και αξιόλογες δουλειές των παιδιών.

Ο κάθε εκπαιδευτικός αξιολογείται από τους υπόλοιπους για τον τρόπο παρουσίασής του. Με μεγάλη χαρά λαμβάνω τη βαθμολογία μου που είναι “Άριστα” .

Οι ερωτήσεις έχουν ως εξής:

Η διάλεξη ήταν ξεκάθαρη και κατανοητή ( έλαβα 100 %)

Τα παραδείγματα που ανέφερε ο παρουσιαστής ήταν σαφή και κατανοητά; ( 100%)

Ο παρουσιαστής μίλησε με τρόπο ξεκάθαρο;(100%)

Η παρουσίαση  σας επηρέασε με τρόπο θετικό και δημιουργικό;(100%)

Και το πιστοποιητικό μου υπογεγραμμένο από την ιδρύτρια του έργου και συντονίστρια της τηλεδιάσκεψης

Κα κάπου εδώ ολοκληρώσαμε ένα ενδιαφέρον έργο και μια όμορφη  ευρωπαϊκή συνεργασία .. Αγαπητοί γονείς,σας ευχαριστώ θερμά για τη συνεργασία σας.

Στο σύνδεσμο που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις δραστηριότητες που κάναμε στα πλαίσια του έργου

https://view.genial.ly/5f200cffa07dc10d6f8012d5/presentation-the-beauties-of-my-homeland

 

 

 

Ιούνιος eTwinning project “Love binds and unites us”

Μπαίνουμε στον Ιούνιο , τελευταίος μήνας του σχολείου και τελευταίος μήνας του “ταξιδιού” μας στο eTwinning.

Mας κάνει ποδαρικό η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

5/6

Το περιβάλλον δεν είναι κάτι που το θυμόμαστε μία φορά το χρόνο αλλά το νοιαζόμαστε με πολλούς τρόπους , την ανακύκλωση υλικών , την κομποστοποίηση, τη φύτευση λουλουδιών , την ανακύκλωση μπαταριών , το λαχανόκηπό μας…

Αναφερόμαστε στον Οικοκώδικα που είναι αναρτημένος στην αίθουσα εδώ και αρκετά χρόνια , από τότε που ενταχθήκαμε στο διεθνές Δίκτυο των Οικολογικών Σχολείων , ως βραβευμένο μέλος του . Πρόκειται για μαι σειρά βασικών κανόνων καθημερινής πρακτικής και περιβαλλοντικής εγρήγορσης.

Αποφασίζουμε να κάνουμε μια έρευνα στο προαύλιο για να διαπιστώσουμε αν υπάρχουν απορρίμματα και τι είδους είναι ( ανακυκλώσιμα ή μη) . Η έρευνα θα γίνει σε συνεργασία με την κυρία Σοφία, την καθαρίστριά μας . Ετοιμάζουμε ερωτήσεις που θα της κάνουμε , φοράμε τα γάντια μας και ….ξεκινάμε…

Κάπου  εδώ το έργο μας ολοκληρώνεται με δύο φόρμες αξιολόγησης  , μία για τη νηπιαγωγό ….

και μία για τους μαθητές /τριες

Οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου για τα παιδιά είχαν ως εξής:

Σου άρεσαν οι δραστηριότητες του έργου;

Έμεινες ευχαριστημένος/η με όσα κάνατε στο έργο;

Αν άλλαζες κάτι , τι θα ήταν αυτό;

Από το 1 έως το 5 , τι βαθμό βάζεις στο έργο;

Όλα τα παιδιά απάντησαν με ενθουσιασμό ότι τους άρεσαν οι δραστηριότητες, η πλειοψηφία βαθμολόγησε το έργο  με 5 και 2 παιδιά με 4 , 1 παιδί είπε ότι ήθελε περισσότερες τηλεδιασκέψεις και 1 ότι επιθυμούσε καλύτερο ήχο στις ζωντανές συνδέσεις.

Παρακάτω είναι η αξιολόγηση του έργου από τους μαθητές όλων των συμμετεχόντων χωρών( με το γαλάζιο χρώμα είναι η θετική αποτίμηση στις ερωτήσεις . Το έργο βαθμολογήθηκε με 4. 68 στα 5).

Στις 14/6 γίνεται τηλεδιάσκεψη μεταξύ των εταίρων του έργου με σκοπό την παρουσίαση των δραστηριοτήτων που έγιναν στα συμμετέχοντα σχολεία . Ήταν μια πολύ εποικοδομητική συνάντηση όπου παρουσιάστηκαν αξιολογότατες δουλειές .

Η παρουσίασή  για το τμήμα μας

Στο τέλος, ο κάθε παρουσιαστής αξιολογήθηκε από τα μέλη της ομάδας για το έργο που παρουσίασε . Με μεγάλη υπερηφάνεια και συγκίνηση έλαβα τη βαθμολογία μου που ήταν “Άριστα” .

Οι ερωτήσεις είχαν ως εξής:

Η διάλεξη ήταν ξεκάθαρη και κατανοητή ( έλαβα 100 %)

Τα παραδείγματα που ανέφερε ο παρουσιαστής ήταν σαφή και κατανοητά; ( 100%)

Ο παρουσιαστής μίλησε με τρόπο ξεκάθαρο;(100%)

Η παρουσίαση  σας επηρέασε με τρόπο θετικό και δημιουργικό;(100%)

Το πιστοποιητικό που μου εστάλη με σφραγίδα και υπογραφή από το Διευθυντή του σχολείου της υπεύθυνης του έργου.

Ένα ακόμα eTwinning  project έφτασε στο τέλος του. Σας ευχαριστώ θερμά για τη στήριξη και τη συνεργασία σας.

Παρακάτω  μπορείτε να δείτε τη συνολική παρουσίαση του έργου από τον Ιανουάριο με όλες τις δραστηριότητες που κάναμε.

Presentation (1)

Story telling

Η γνωστή και δημοφιλής ιστορία  The three little pigs and the wolf ( τα τρία γουρουνάκια και ο λύκος) γίνεται ένα όμορφο χρωματιστό βιβλίο!!!

Κάπου εδώ ολοκληρώνεται το πιλοτικό πρόγραμμα των Αγγλικών για τη φετινή χρονιά . Μια δύσκολη χρονιά έφτασε στο τέλος της , όμως ο ενθουσιασμός των παιδιών μεγάλος όπως και η αγάπη τους για την κυρία Μάρθα. Από το φθινόπωρο , τα Αγγλικά εντάσσονται στο πρόγραμμα όλων των νηπιαγωγείων και καινούργιες εμπειρίες μας περιμένουν….

Οι χάρτες του κόσμου έτοιμοι για τα ταξίδια τους!!!

Η συμμετοχή των παιδιών του Τμήματος 1 στον Μαθητικό Διαγωνισμό Σύνθεσης Χαρτών υπήρξε μεγάλη με εξαιρετικά έργα. Ένας διαγωνισμός διαφορετικός , πρωτότυπος και άκρως δημιουργικός . Πρώτη φορά συμμετείχαμε και ο ενθουσιασμός μας μεγάλος . Σημασία δεν έχει αν θα κερδίσουμε κάποια διάκριση , σημασία έχει ότι  αποκτήσαμε χαρτογραφική παιδεία , ασχολήθηκαμε με το χάρτη , μάθαμε τις ηπείρους , τις εντοπίσαμε , γράψαμε τα όνόματά τους , κάναμε διάφορα παιχνίδια, είδαμε  παλαιότερες συμμετοχές διαφόρων χωρών στο διαγωνισμό και φτιάξαμε μια ιστορία για τις περιπέτειες της μικρής Ελεάννας που ταξιδεύει ανά τον κόσμο . Δουλειά συλλογική όπου μέσα από ενδελεχή παρατήρηση μεταφέραμε στο χαρτί τις ηπείρους  και τους ωκεανούς  με όσο μεγαλύτερη παραστατικότητα γινόταν!!! Μπράβο σε όλα τα παιδιά!!!

                            

Παρακάτω υπάρχουν οι απαραίτητες πληροφορίες του διαγωνισμού

Μαθητικός Διαγωνισμός Σύνθεσης Χαρτών

Καλή επιτυχία στους/στις άξιους /ες εκπροσώπους του σχολείου μας. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τις δημιουργίες σας . Ένα μεγάλο ” ευχαριστώ” και στους γονείς για τη βοήθειά τους.

Καλοτάξιδος ο χάρτης του Παναγιώτη

του Ιάσονα

του Νικόλα Γ.

της Παναγιώτας

της Ανδριάνας Α.

της Ελένης

της Ανδριάνας Ν.

του Βαγγέλη

της Αναστασίας

της Δήμητρας Μ.

 

του Κωνσταντίνου

της Δήμητρας Κ.

του Μιχάλη

 

 

 

 

Ένα μοναδικό δώρο..

Από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλοκωφών Καλλιθέας , λάβαμε ένα υπέροχο δώρο που μας γέμισε με χαρά και υπερηφάνεια…

Σελίδα 84 από 98

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση