Στις πρώτες μέρες του σχολείου είναι πολύ σημαντικό να αρχίσουν να οικοδομούνται σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στα παιδιά . Δε γνωρίζονται ακόμα καλά, υπάρχουν παιδιά διστακτικά και δειλά , κλεισμένα  στον εαυτό  τους. Αρχίζουμε να διαμορφώνουμε τις πρώτες ομάδες . Βοηθάμε τα παιδιά να κατανοήσουν ποια είναι τα χαρακτηριστικά μιας  ομάδας : Η ηρεμία , η καλή συνεργασία, η παροχή βοήθειας σε όποιον/α τη χρειάζεται. Για πρώτη φορά τα καταφέραμε πολύ καλά . Αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα κολλάζ με εικόνες που παραπέμπουν σε σχολικά αντικείμενα. Η Δήμητρα θέλει  να βοηθήσει τον Άλβιν καθώς , ως προνήπιο, δυσκολεύεται στο χειρισμό του ψαλιδιού

ο Παναγιώτης συζητά με τον Κωνσταντίνο ποια εικόνα να κόψουν

η Ανδριάνα δίνει τις εικόνες της στη Φρόσω ….

Τσάντες , μολύβια, παγουρίνα , ψαλίδια , τετράδια , μπολ φαγητού πολύχρωμα και καινούργια παρατάσσονται στο χαρτόνι

…και έρχεται η ώρα να δώσουμε ένα τίτλο στην καλλιτεχνική μας δημιουργία. ” Καλό σχολείο ” προτείνουν κάποιοι και ο Ιάσονας δίνει μια άλλη ιδέα ” Καλή σχολική χρονιά” . Η πρότασή του υπερψηφίζεται και είμαστε έτοιμοι . Ο Παναγιώτης Ζ. προτείνει να δείξουμε τη δουλειά μας στους γονείς , δηλ. να τους φωνάξουμε στο σχόλασμα μέσα στην τάξη μας. ” Αυτό δε γίνεται , έχουμε κορωνοϊό ” διαμαρτύρονται κάποιοι και τότε άμεση αντίδραση του Παναγιώτη είναι να πεί να κρεμάσουμε το χαρτόνι στο τζάμι . Αυτό και κάνουμε και καθώς έρχεται η κυρία Βασιλική είναι ευκαιρία να της εξηγήσουμε τι φτιάξαμε .