145ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Τα παιδιά μαθαίνουν και δημιουργούν

145ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Βόλτα στον Εθνικό Κήπο

Τη Δευτέρα 15 Απριλίου μια μέρα πραγματικά καλοκαιρινή , επισκεφθήκαμε τον Εθνικό Κήπο , στα πλαίσια του προγράμματος ” Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία” . Εκεί  μας υποδέχτηκε ο κος Θοδωρής Τσιλιγιάννης , γεωπόνος του κήπου . Μας έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα ξενάγηση κατά την οποία γνωρίσαμε πολλά είδη δέντρων , λουλουδιών και θάμνων με ονόματα άγνωστα και παράξενα ( για τους μη ειδικούς ) , γνωρίσαμε το πιο ψηλό κυπαρίσσι του κήπου με πολύ πυκνά κλαδιά που μπορεί να φτάνουν κοντά στα εκατό τον αριθμό,  ξεκουραστήκαμε στον τεράστιο κόρμο της φυτολάκας που είναι ο μεγαλύτερος του κήπου, και θαυμάσαμε τη βελανιδιά με την πιο πλατιά φυλλωσία. Η λίμνη με τα τεράστια κόι , ψάρια που μπορεί να φτάσουν σε μήκος το ένα μέτρο και τριάντα εκατοστά, η λίμνη με τα χρυσόψαρα , το βατραχάκι που κόαζε κρυμμένο στη φωλιά του , τα κρι κρι που χοροπηδούσαν , το μικρό κουνελάκι που δεχόταν τα χάδια μας αδιαμαρτύρητα , οι πάπιες που τριγύριζαν χωρίς να ενοχλούνται από την παρουσία του κόσμου , οι μικρές χελώνες που περίμεναν υπομονετικά τους υπαλλήλους να καθαρίσουν το νερό του  “σπιτιού”  τους , οι πανύψηλες ουασιγκτόνιες της Βασίλισσας Αμαλίας που είναι το σήμα κατατεθέν του κήπου, έγιναν όμορφες εικόνες στο μυαλό μας!

436352356 1111296109990266 6040383444499745074 n

438246407 1153611958972464 7887337602730139879 n 1

437898546 2607649799401919 8904281589203321223 n

437882050 426459119933507 7428830718220870767 n

437865334 7759441394086131 6608467753511475998 n

437864717 1897546450699975 4136413005266011732 n

437864710 1512503266285684 2965029997914707259 n

437802620 296463940165245 2361218796231702317 n

437796731 1261947258099080 4047420821347692353 n

 

Στο σχολείο , τα παιδιά μέσω ψηφοφορίας, επέλεξαν αυτά που τους άρεσαν περισσότερο και με διάφορα υφάσματα έφτιαξαν το δικό τους Εθνικό Κήπο.

438223273 1084778595945307 2174054704853601459 n

thumbnail IMG 20240423 120048

438223209 411651688475619 6484321544049563824 n

437930593 439688335218353 1783708861036588865 n

438270877 989543938692588 6276422283005265727 n

437790031 948161826780273 1264791824558155352 n

thumbnail IMG 20240424 101958 1

 

eTwinning project: Loop-Art Adventures : Artistic Unplugged Coding for Kids

Στον παρακάτω σύνδεσμο , μπορείτε να δείτε τη συνολική παρουσίαση του ευρωπαϊκού έργου

https://view.genial.ly/650ed9329041b000123014f7/presentation-loop-art-adventures-unplugged-activities-for-kids

eTwinning project: Loop-Art Adventures : Artistic Unplugged Coding for Kids Απρίλιος

Με την ιδρύτρια του έργου οργανώνουμε τηλεδιάσκεψη όπου παιρνούμε φανταστικά αν και το ίντερνετ μας το φύλαγε για έκπληξη . Είχε διακοπή την ώρα της σύνδεσης αλλά δεν πτοηθήκαμε , το κινητό έκανε τη δουλειά του!!  !!! Λέμε τα ονόματά μας, τραγουδάμε στα Αγγλικά , τους δείχνουμε το μοτίβο που μας άρεσε περισσότερο από αυτά που φτιάξαμε στο έργο ( το ηλιακό σύστημα) και τραγουδάμε το “Φεγγαράκι μου λαμπρό”. Προς μεγάλη μας έκπληξη , τα παιδιά της Κροατίας μας τραγουδούν ένα δικό τους τραγούδι που μιλά για τη νύχτα και έχει τον ίδιο ρυθμό με το ελληνικό  ακριβώς!!! Στο τέλος τους ” χαρίζουμε ” μια καρδιά που έχουμε φτιάξει με την τεχνική του στένσιλ στέλνοντάς τους την αγάπη μας στα Αγγλικά!!

777

Ο μήνας αυτός, ως επίλογος του  έργου, αφιερώνεται στην αξιολόγησή του από τους εταίρους και τους μαθητές /τριες

1 1

2 1

5 1

3 1

Ο ενθουσιασμός των παιδιών για τη συμμετοχή τους στο έργο, μεγάλος !!!

collage 70

Κάπου εδώ τελειώνει  το ευρωπαϊκό έργο το οποίο απολαύσαμε πραγματικά . Τα παιδιά κατανόησαν πλήρως την έννοια του μοτίβου , ως επαναλαμβανόμενο διακοσμητικό στοιχείο ή ως στερεοτυπική επανάληψη και λειτούργησαν πολύ δημιουργικά . Ευχαριστούμε όλους τους εταίρους για τη συνεργασία και για τις ωραίες δραστηριότητες που υλοποιήσαμε .

eTwinning project ” Play nice, play with values” Απρίλιος

Για αυτό τον μήνα ετοιμάζουμε ένα συνεργατικό βιβλίο όπου δημιουργούμε μικρές ιστορίες με θέμα αθλήματα όπου όλοι έχουν ίσα δικαιώματα να παίζουν , άνδρες και γυναίκες . Εμείς επιλέγουμε το ποδόσφαιρο , φτιάχνουμε το γήπεδο  και τους εαυτούς μας ως παίχτες/παίχτριες

8888

Αυτό το μήνα κερδίσαμε το μετάλλιο της ανοχής

New Phototastic Collage

Πασχαλινές κάρτες από την Καλαμάτα !!

Ο απόλυτος συγχρονισμός!!! Χθες οι φίλοι μας από το 14ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας έλαβαν τις πασχαλινές κάρτες μας και σήμερα λάβαμε εμείς τις δικές τους . Απερίγραπτη η χαρά μας!!  Το κάθε παιδί έλαβε την προσωπική κάρτα του φίλου /της φίλης του από την Καλαμάτα με πανηγυρισμούς και χειροκροτήματα !!!

438221221 1122621029060325 7805118171517696980 n

437858378 1185968619505912 444676560974359157 n

436596657 1902959380162153 5331121150432097147 n

438203884 3797721450553958 140338008067148762 n

 

437930595 933684861566018 4982672993373001494 n 1

438037776 1811681452642417 3321774857967591330 n

Παράλληλα, μας έστειλαν και ένα πολύ ωραίο παιχνίδι για τα ατυχήματα με καρτέλες ταύτισης λέξεων

438270939 391322417204718 7480774547301559411 n

435805243 974475971007508 3707306650903394982 n

437953056 351995780669164 8993541238008687514 n

437864717 1567191187185726 4931306737767934817 n

Αγαπημένοι φίλοι, σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!!!

 

Επιμορφωτική δράση για γονείς

Σήμερα 17 Απριλίου 2024 , το Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το  3ο, 30ο & 144ο Νηπιαγωγείο Αθηνών συνδιοργανώσαμε διαδικτυακή επιμορφωτική διάλεξη προς τους γονείς με θέμα   “Βάζοντας όρια στα παιδιά” . Εισηγήτρια η κα Τάνια Μπουζούκη , κοινωνική λειτουργός που υπηρετεί και στα τέσσερα νηπιαγωγεία . Κατά την εισήγηση , έγινε αναφορά σε πολύ σημαντικές παραμέτρους της οριοθέτησης των παιδιών όπως

  • Βασικές αρχές οριοθέτησης
  • Οριοθέτηση και πειθαρχία
  • Λογικές και φυσικές συνέπειες
  • Γονεϊκοί τύποι αντίδρασης
  • Γιατί οι γονείς δυσκολεύονται να βάλουν όρια
  • Τιμωρία vs συνέπειες

Ευχαριστούμε θερμά την κα Μπουζούκη , ευχαριστούμε  και τους γονείς που  ήταν παρόντες /ούσες .

437947953 969533038154642 7438207281815355397 n

437858375 1348589233201630 1247880495049390137 n

 

Οι πασχαλινές κάρτες μας έφτασαν στον προορισμό τους …

Μέσα σε δύο μέρες από τη στιγμή που ταχυδρομήσαμε το φάκελο , οι φίλοι μας στο 140 Νηπιαγωγείο Καλαμάτας τον παρέλαβαν!

“Σήμερα μοιράσαμε τις κάρτες , ενθουσιάστηκαν τα παιδιά , και  μάλιστα έχουμε κι εμείς φτιάξει αυτή την κοτούλα”, με ενημέρωσε η κυρία Ασημένια . Κι εμείς αναμένουμε με μεγάλη αγωνία το φάκελο τους..

Τα χαρούμενα πρόσωπα των φίλων μας βεβαιώνουν ότι κάναμε καλή και δημιουργική δουλειά!!!

436990868 7691868000856876 4425022821378616958 n

434069925 303973632722878 8095276887123095291 n

437876521 1798000507363146 3900225663954512088 n

437852169 447618591059182 7791934708423337179 n

” Αστέρι της ευχής” Έπαινος συμμετοχής

θθθθ

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

Για ακόμη μία σχολική χρονιά καταφέρατε και μας γεμίσατε δύναμη και έμπνευση μέσα από τις δημιουργίες των παιδιών. Η αγάπη που δείχνετε στη δράση αυτή, τόσο εσείς με τη καθοδήγησή σας όσο και τα παιδιά με την φαντασία και την προσπάθειά τους, κάθε χρόνο μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Σας ευχαριστούμε πολύ που μικροί και μεγάλοι «αγκαλιάζετε» τη δράση με τις συγκινητικές δημιουργίες των μαθητών σας!

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας στο δημιουργικό μας διαγωνισμό και ευχόμαστε σύντομα και η δική σας πιο βαθιά επιθυμία να εκπληρωθεί.

Συνημμένο μπορείτε να βρείτε τον έπαινο συμμετοχής για τους μαθητές του σχολείου σας. 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ! 

Η ομάδα του προγράμματος «Αστέρι της Ευχής»,

Μαρία Γκαμαλούτσου – Υπεύθυνη Προγράμματος

Ελένη Μουρελάτου – Συντονίστρια Προγράμματος

Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)

Συγχαρητήρια στους μαθητές /τριές μας . Πάντα μέσα σε όλα!!!

Οι πεταλούδες έρχονται την Άνοιξη

Στην διερεύνηση των γνώσεων που έχουν τα παιδιά για την άνοιξη , πρωτεύοντα ρόλο παίζουν οι πεταλούδες αφού πολύ συχνά επισκέπτονται τα φυτά του  σχολικού κήπου. ‘Ομως οι γνώσεις των παιδιών για τη ζωή της πεταλούδας είναι συγκεχυμένες . Άλλοι λένε ότι η πεταλούδα το χειμώνα κρύβεται επειδή κρυώνει  και άλλοι ότι φεύγει μακριά για τον ίδιο λόγο. Βλέπουμε βίντεο για τον κύκλο της ζωής της πεταλούδας

https://www.youtube.com/watch?v=gzrqOFIpe38&t=16s

φτιάχνουμε τον κύκλο της ζωής της με καρτέλες

434252200 451662030638939 7870807460194080529 n

434068182 1249534569340610 7057021708837820924 n

παίζουμε ψηφιακά παιχνίδια ( δημιουργός η εκπαιδευτικός)

438125156 1002605234623183 1526930442769457765 n

437983653 953034990159127 2098488405561926304 n

437924072 1645418966200942 2995887549357510386 n

https://learningapps.org/display?v=pgeqjzuva20

https://learningapps.org/display?v=pia3452b220

https://learningapps.org/display?v=punp1wwb220

Ατομικό φύλλο εργασίας

435817802 771375074957909 3544271464398939463 n

434508364 3870043649946841 4963852943704945986 n 1

Το μικρό βιβλίο της πεταλούδας . Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τριάδες επέλεξαν μία λέξη ( κλαδί, πολύχρωμος, τριαντάφυλλο, χαρούμενος , παπαρούνα) και έφτιαξαν μια πρόταση που να αναφέρεται στην πεταλούδα

433865383 306896502257962 1374652360260182686 n 1

Η πεταλούδα με το μοντέλο Frayer

438221085 2132917013775441 3703510531656210020 n

Οι πετλούδες μας από φίλτρα καφέ και κάλτσες!!

437909435 1466618167614858 1369852395169959637 n

438204542 959747005810410 2613295584024625609 n

437783956 450156314153003 6143553740352350530 n

437779254 455688623466298 335503228858389642 n

437893347 709241257830675 7925824349188019564 n

438238293 3664451367160725 9089300064373034320 n 1

437795735 951964309755495 332855662481739626 n

437934078 784190163347031 3401811097668503553 n

437790028 424809093582696 8699430063461160818 n

437926662 2201425190192456 5852000628083384346 n

437880651 7305375959516767 2283174895607125813 n

437875202 802107355133384 1012790443275729105 n

436784345 443502521671243 7919831633012027464 n

Ενδοσχολική επιμόρφωση

Μια πολύ ενδιαφέρουσα δράση ενδοσχολικής επιμόρφωσης  συνδιοργανώθηκε σήμερα 15 Απριλίου 2024 ,από το 30ο , 98ο & 145ο Νηπιαγωγείο Αθηνών  με θέμα ” Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα” . Εισηγήτρια η κα Χαρδαλούπα , ψυχολόγος από τον Οργανισμό ” Το Χαμόγελο του Παιδιού” .

  • Πώς μπορεί ένα σχολείο να προετοιμαστεί κατάλληλα απέναντι σε μια ενδεχόμενη κρίση;
  • Δύσκολες συζητήσεις -Πώς μιλάμε στα παιδιά
  • Ανακοινώνοντας μια κρίση στα παιδιά και γενικότερα στη σχολική κοινότητα
  • Διαχείριση των μέσων μαζικής ενημέρωσης
  • Πλάνο διαχείρισης κρίσεων : 5 ερωτήσεις που μας κατευθύνουν

Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά θέματα στα οποία έγινε αναφορά , θέματα που μας ενδιαφέρουν άμεσα καθώς πολύ συχνά , ως εκπαιδευτικοί, ερχόμαστε αντιμετώποι/ες με πολλά προβλήματα και δυσκολίες που καλούμεθα να διαχειριστούμε.

437802613 1351972945485429 4585515465748864581 n

 

 

Σελίδα 1 από 62

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση