Αυτή την εβδομάδα στην τάξη μιλήσαμε για το βασίλειο της θάλασσας , παίξαμε με τα ψάρια , τα γράψαμε , τα βάλαμε σε ομάδες και τώρα ήρθε η ώρα να τα μάθουμε και στα Αγγλικά!!Πάμε ,λοιπόν, να μάθουμε τα sea animals ( ζώα της θάλασσας) που ζουν άλλα στη sand ( άμμος) και άλλα στο water( νερό). Ξεκινάμε με το octapus (χταπόδι ) που έχει one, two, three, four, five, six, seven, eight legs ( τα παιδιά μετράνε ένα ένα τα πόδια) , πάμε στο shell( αχιβάδα) ,περνάμε στο starfish( αστερίας) και στο jellyfish ( μέδουσα) για να καταλήξουμε στο crab (καβούρι) και σε όλα τα άλλα που τα λένε fish ( ψάρια).
Μια ωραία ανοιξιάτικη βόλτα στην Πλάκα και στη Ρωμαΐκή Αγορά από τον Ιάσονα. Στις φωτογραφίες που μας φέρνει ο Ιάσων αλλά σε άλλες που επιλέξαμε από το διαδίκτυο, ζωγραφίζουμε τους εαυτούς μας και άλλα ωραία πράγματα και είναι σα να είχαμε πάει όλοι μαζί εκδρομή!!!
Ο Μιχάλης και ο Βαγγέλης μας μιλούν για το Τατόι, όπου βρίσκονται τα πρώην βασιλικά ανάκτορα μαζί με τα βοηθητικά κτήρια όπου παράγονταν πολλά προϊόντα όπως βούτυρο, κρασί και λάδι.
Μετά τις διακοπές του Πάσχα επιστρέφουμε στο σχολείο μας ,γεμάτοι χαρά αφού θα ιδωθούμε από κοντά μετά από τρεις μήνες…
Όμορφες στιγμές μας περιμένουν…Ξεκινάμε.
9 Μάη
Γιορτάζουμε την ημέρα eTwinning . Μια σημαντική γιορτή συνεργασίας και ανταλλαγής ιδεών και κουλτούρας ανάμεσα σε διάφορα σχολεία. Η γιορτή αυτή τιμά την πολυγλωσσία και την ευκαιρία των μαθητών να να γίνουν ενεργά μέλη μιαςμεγάλης κοινότητας .
Επίσης, στην 9 Μάη τιμάμε τη γιορτή της μητέρας. Αποφασίζουμε να φτιάξουμε ένα μικρό βιβλίο αφιερωμένο στη στοργή και την αγάπη της μαμάς .
Και ευχές για τη μανούλα
13/5
Τηλεδιάσκεψη με σχολείο στην Κροατία. Συστηθήκαμε στα αγγλικά, τραγουδήσαμε , είδαμε ένα βίντεο που έφτιαξαν τα παιδιά για την χώρα και το σχολείο τους , εμείς τους δείξαμε τις κάρτες μας για τη γιορτή της μητέρας και τους είπαμε ” καλημέρα” , ” γεια σας φίλοι” και ” σας αγαπάμε ” στα κροατικά . Οι φίλοι μα ςέμειναν κυριολεκτικά με ανοιχτό το στόμα όταν άκουσαν να τους μιλάμε στη γλώσσα τους!!!! Στο τέλος δώσαμε αγκαλιές και φιλιά και μείναμε όλοι πολύ πολύ χαρούμενοι από αυτή την επικοινωνία.
Τι είναι η οικογένεια για μας; Αγάπη, χαρά , φροντίδα, προστασία , αγκαλιά , φιλιά , διάβασμα βιβλίων, βόλτες , ευτυχία ,παιχνίδια, καρδιά …
Ζωγραφίζουμε την οικογένειά μας μέσα σε ένα χαρούμενο σπίτι.
Η πρόσφατη φωτιά στα Γεράνια όρη , γίνεται η αφορμή για να μιλήσουμε για την αξία του δάσους και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να το προστατεύσουμε από τη φωτιά.
Η Ελένη , γίνεται η γέφυρα επικοινωνίας με το εργαστήρι ” Παναγία Ελεούσα” στο οποίο είχαμε προσφέρει τα έσοδα από την πώληση της σχολικής μα ςεφημερίδας. Μέσω αυτής προσφέρουμε στους εκεί εκπαιδευόμενους ζωγραφιές και αυτοί μα ςχαρίζουν μια δικιά τους κατασκευή , ένα όμορφο ,πήλινο περιστέρι .
Αποχαιρετούμε και τον Μάη για να υποδεχτούμε το καλοκαίρι….
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για το Περιβάλλον αδράττουμε την ευκαιρία για μια ακόμη φορά να ασχοληθούμε βιωματικά με το περιβάλλον!
Στην αυλή μας υπάρχουν δεκάδες δέντρα και χλωρίδα που σταθήκαμε και την παρατηρήσαμε προσεκτικά! Αντιλαμβάνονται τα παιδιά την αμοιβαία σχέση και την αλληλένδετη εξάρτηση του ανθρώπου με τη φύση-περιβάλλον.
Εγώ θα σε αγαπάω, άκουσα να λένε στο δεντράκι, κι εσύ θα μου δίνεις τη σκιά σου!!Διακρίνουν το περιβάλλον σε ανθρωπογενές και φυσικό. Εντοπίζουν τις ωφέλειες και ό,τι μας προσφέρει η φύση απλόχερα!!
Αγκαλιάζουν με πολύ ζεστασιά τα δεντράκια και συνομιλούν μαζί τους!!
Γινόμαστε φίλοι μαζί τους και τους λέμε τα μυστικά μας!!
Δευσμευόμαστε ότι θα τα αγαπάμε πάντα και θα τα προσέχουμε!
Μαθαίνουμε το ποίημα του Γ. Κρόκου “Συμφωνία με ένα δέντρο”
Το ζωγραφίζουμε και εκδηλώνουμε τα συναισθήματά μας!!
Ονειρευόμαστε ένα φανταστικό και φουντωτό δέντρο στη μέση της αυλή μας, το οποίο δημιουργούμε ομαδικά με ποικίλες τεχνικές και πλάθουμε ιστορίες με τους φίλους μας!!
Ταξιδέψαμε, λοιπόν, από τις τσουλήθρες του Ηλία και του Βασίλη στο δέντρο μέχρι τις συνομιλίες του Παναγιώτη με τα πουλιά!
Από το κρυφτό του Παύλου και του Λευτέρη μέχρι τους χορούς των κοριτσιών γύρω από το δέντρο. Και μια φανταστική περιπαιχτική ιστορία του Σταμάτη που μας έκανε και γελάσαμε όλοι!!
Η μαθήτριά μας, η Ελένη, γίνεται η γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ του νηπιαγωγείου και της ” Παναγίας Ελεούσας” . Τα παιδιά του εργαστηρίου ,στο οποίο εκπαιδεύονται άτομα με νοητική υστέρηση και άλλες συνοδές αναπηρίες, θέλουν να μας ευχαριστήσουν για τη διάθεση των εσόδων της εφημερίδας μας στο έργο της εκπαίδευσής τους ώστε να γίνουν παραγωγικοί πολίτες . Τους προσφέρουμε κάρτες και ζωγραφιές και μας χαρίζουν ένα πανέμορφο πήλινο περιστέρι . Τους ευχαριστούμε θερμά.
Πόσο σπουδαίες είναι τέτοιες ανταλλαγές δώρων που δείχνουν αλληλεγγύη και ανθρωπιά .
Κάνουμε θεατρικό παιχνίδι και γινόμαστε πεταλούδες που γεννούν κάμπιες από τα αυγά και μετά γίνονται χρυσσαλίδες στο κουκούλι για να μεταμορφωθούν ξανά σε πεταλούδες
Βάζουμε σε γραμμική και κυκλική σειρά τα στάδια της ζωής της
Το ίδιο κάνουμε σε φύλλο εργασίας
Πάιζουμε με την αγαπημένη μας Beebot. Εξασκούμαστε στη γλώσσα του προγραμματισμού , αρχικά βάζοντας τις καρτέλες στις συγκεκριμένες θέσεις που ορίζονται από το σχεδιάγραμμα στο χαρτί
και στη συνέχεια δίνοντα ςτις κατάλληλες οδηγίες στη μελισσούλα να κατευθυνθεί στα σωστά τετράγωνα.
Τα παιδιά λατρεύουν τέτοια παιχνίδια ρομποτικής!!!!
Με την κυρία Μάρθα κάνουμε μια μικρή επανάληψη στις εποχές Ξaναθυμόμαστε την εποχή που διανύουμε τώρα spring ( άνοιξη ) . Ο καιρός είναι sunny( ηλιόλουστος ), warm( ζεστός) , το βραδάκι όμως είναι chilly ( λίγο ψυχρό). Την άνοιξη ανθίζουν τα flowers( λουλούδια) οπότε ξεκινάμε να φτιάξουμε όμορφα , πολύχρωμα , ευωδιαστά wreaths( στεφάνια)
Με το συμβατικό ταχυδρομείο λάβαμε έναν φάκελο. ” Δεν περιμένουμε γράμμα από κάποιον” . λένε μερικά παιδιά και η περιέργειά μας εντείνεται.
Ανοίγοντας βρίσκουμε διάφορα έντυπα και μια ευχαριστήρια επιστολή. Τα κοιτάμε όλα με μεγάλη προσοχή…
Τώρα καταλάβαμε ποιος είναι ο αποστολέας και εμείς είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι που προσφέραμε την αγάπη και την αλληλεγγύη μας στα παιδιά του εργαστηρίου ” ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΛΕΟΥΣΑ”
Το ημερολόγιο αποφασίσαμε να το χρησιμοποιούμε καθημερινά , παράλληλα με το ημερολόγιο το δικό μας.
Κάποια παιδιά προτείνουν να τους απαντήσουμε και αμέσως πιάνουμε δουλειά. Τι θα φτιάψουμε , ποιος θα είναι ο στολισμός, τι θα γράψουμε .
(Η γραφή είναι προϊόν συλλογικής προσπάθειας)
Σπουδαίες πράξεις από σπουδαία παιδιά και γονείς που μας κάνουν περήφανους!!!
Με αφορμή τον γνωστό πίνακα του Κλωντ Μονέ δημιουργούμε το δικό μας πίνακα, την πρώτη μας ομαδική εργασία μετά τη δύσκολη περίοδο της καραντίνας.
Χαρακτηριστικό το σπιτάκι του Παναγιώτη, οι παπαρούνες όλων των παιδιών, οι ανθρώπινες φιγούρες, η τεχνική με πινέλα και σφουγγάρι, τα έντονα χρώματα και η επιγραφή του Σταμάτη με την αναδυόμενη γραφή!
Η έκφραση των παιδιών συνεχίζεται στις ακουαρέλες με νερομπογιές!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.