Η Β’ τάξη ανακάλυψε τον κόσμο των συναισθημάτων μέσα από μια σειρά δημιουργικών και διαδραστικών δράσεων.
Η ημέρα ξεκίνησε με την ανάγνωση του παραμυθιού
“Το τερατάκι των χρωμάτων”. Ένα παραμύθι που
“τακτοποιεί” τα συναισθήματα, τους δίνει χρώμα και επισημαίνει ότι ο πρωταγωνιστής της ιστορίας μας έχει όλα τα συναισθήματα μέσα του και αυτό είναι σεβαστό και αποδεκτό, αρκεί να τα αναγνωρίζει. Έτσι λοιπόν και οι μαθητές δημιούργησαν το δικό τους “Συναισθηματόμετρο” δείχνοντας κάθε φορά πως αισθάνονται και ταυτόχρονα ενισχύοντας την ενσυναίσθηση και την αυτογνωσία στην τάξη. Εξοικειώθηκαν με όλα τα συναισθήματα και συζήτησαν κατάλληλους και ασφαλείς τρόπους για να εκτονώνουν τα αρνητικά τους συναισθήματα, όπως είναι ο θυμός, το άγχος και η στεναχώρια. Έπειτα, μοιράστηκαν τις γνώσεις τους με τους μαθητές της Α’ τάξης με τους οποίους μάλιστα έπαιξαν και το παιχνίδι “Μάντεψε πώς αισθάνομαι!”. Ένα μεγάλο μπράβο στους μικρούς εξερευνητές της ψυχής που καθημερινά μας προσφέρουν πληθώρα ευχάριστων συναισθημάτων και τους είμαστε ευγνώμονες.








