ΗΜΕΡΑ ΠΙΤΖΑΜΑΣ(ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 7)

    Μια φορά την εβδομάδα έχω καθιερώσει ημέρα θεματικής συνάντησης.

Εμπλέκω τα παιδιά στη διαδικασία και ρωτάμε τη γνώμη τους και τις ιδέες τους.

Όπως σήμερα Ημέρα Πιτζάμας πάρτι κυριολεκτικά. Κυρία, μαμάδες, παιδιά όλοι με πιτζάμες!!! 

Παρουσιάσαμε τις πιτζαμούλες μας…τι χρώματα έχουν, τι σχέδια και με μεγάλη όρεξη ετοιμαζόμαστε να φτιάξουμε “ΜΗΛΑ ΣΩΤΕ” όλοι μαζί την ίδια στιγμή διαδικτυακά…( συνταγή από διαδίκτυο και μου άρεσε η ιδέα).

Στη συνέχεια το απολαύσαμε στο πάτωμα του σαλονιού …ηταν καταπληκτικά.

Η μικρή μας Νεφέλη νοικοκυρούλα χαρωπή!!!

  Ούπς και ο μικρός μάγειρας Παυλίτος !!!

  Έτοιμος και ο μικρός Γιώργος!

Και η κυρία στο παιχνίδι …

ΠΑΙΧΝΙΔΙ & ΑΡΙΘΜΟΙ

Στη συνέχεια παιχνίδι ” Η μπουγάδα” ο πιο γρήγορος βάζει  πρώτος δέκα μανταλάκια στη μπλούζα της μαμάς  και στη συνέχεια στη δική του μπλούζα. Μετρήσαμε μανταλάκια και γράψαμε τους αριθμούς. Ποιος θα βάλει πρώτος δέκα  μανταλάκια στη μπλούζα της μαμάς του και στη συνέχεια στη δική του μπλούζα.

ΠΕΙΡΑΜΑ

Και στη συνέχεια  ήρθε το αγαπημένο μας  πείραμα το ουράνιο τόξο. Χρησιμοποιήσαμε μαρκαδόρους, χαρτί κουζίνας και δυο ποτήρια  νερό…και παρατηρήσαμε τη συνέβη. 

Περάσαμε υπέροχα!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

ΗΜΕΡΑ ΤΡΕΛΛΟΥ ΧΤΕΝΙΣΜΑΤΟΣ ( ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 6)

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ

Μια φορά την εβδομάδα έχω καθιερώσει ημέρα θεματικής συνάντησης.

Όπως  σήμερα Ημέρα Τρελού Χτενίσματος!

Εμπλέκω τα παιδιά στη διαδικασία και ρωτάμε τη γνώμη τους και τις ιδέες τους.

Μόνο που δεν έχω πολλές φωτογραφίες, λόγω αδυναμίας εξοπλισμού( τηλεκπαίδευσης εξ αποστάσεως). Όλα τα χτενίσματα των παιδιών  ήταν καταπληκτικά!!!

Και η κυρία ενθουσιάστηκε με τόσο ωραία τρελά χτενίσματα!!!

Αφού παρουσίασε κάθε παιδί τα μαλλιά μετά ακολούθησε παιχνίδι  τραγούδι και χορός!!!

Και Χόκι Πόκι το αγαπημένο μας!!!

 

 

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟ(ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 5)

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ

Συνεχίζουμε την καθημερινή μας ρουτίνα κάνοντας το ημερολόγιο μας με αριθμό της ημερομηνίας ή το γράμμα από το οποίο αρχίζει η ημέρα ή ο μήνας και λέμε τα νέα μας.

ΗΜΕΡΑ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ

Σήμερα μαγειρέψαμε το αγαπημένο μας φαγητό και κάθε παιδί το παρουσίασε  στους συμμαθητές του. Και εκείνοι με τη σειρά του κάνουν ερωτήσεις. Δείτε μας…

Ο  μικρός Παύλος μας ετοίμασε μια πεντανόστιμη μακαρονάδα!!!

 

Η μικρή Ευαγγελία ένα καταπληκτικό παστίτσιο!!!

Και η μικρή μας Νεφέλη έφτιαξε Κινόα με πολύ χαρά!!!

Καλή μας όρεξηηηηηηη!!!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ( ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 4)

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ

Συνεχίζουμε την καθημερινή μας ρουτίνα κάνοντας το ημερολόγιο μας με αριθμό της ημερομηνίας ή το γράμμα από το οποίο αρχίζει η ημέρα ή ο μήνας και λέμε τα νέα μας.

Την  ημέρα αυτή είχαμε συμβουλευτικό βοηθό τον νοσηλευτή της τάξης  ΕΕΠ τον. κ. Κλεάνθη που μας μίλησε για τη  σωστή διατροφή δείχνοντας  διάφορες εικόνες βιντεάκια και μας αφιέρωσε  ένα τραγούδι …

ΕΝΑ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟ ΕΛΕΦΑΝΤΑΚΙ-ΠΑΡΑΜΥΘΙ(ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ3)

Συνεχίζουμε την καθημερινή μας ρουτίνα κάνοντας το ημερολόγιο μας με αριθμό της ημερομηνίας ή το γράμμα από το οποίο αρχίζει η ημέρα ή ο μήνας και λέμε τα νέα μας.

 Με αφορμή την επιθυμία του μικρού μας Παύλου να γνωρίσουμε το συναίσθημα του κυρίου Φόβου διαβάσαμε το παραμύθι “Ένα Φοβισμένο Ελεφαντάκι” της συγγραφέας Γιολάντα Τσορώνη διαμοιράζοντας εικόνες στην οθόνη .

Είδαμε   εικόνες παιδιών και  τους λόγους που αισθάνονται τρομαγμένα και φοβισμένα . Παρατηρήσαμε τα πρόσωπα τους, το στόμα τους που είναι ανοιχτό, τα μάτια τους τα γουρλωμένα, και το σώμα τους γεμάτο ένταση. 

Εδώ  μιλήσαμε για την έκφραση νιώθω ΑΑΦΑΛΗΣ ή ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Ο ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο  ΑΣΦΑΛΗΣ είναι δυο αντίθετα συναισθήματα, όπως ο χαρούμενος κι ο λυπημένος. Μπορούμε να αισθανόμαστε ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΟΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΣ, συνήθως όμως όχι και τα δυο μαζί. Είδαμε την εικόνα η οποία δείχνει ένα κορίτσι που αισθάνεται ασφάλεια. επειδή είναι στο κρεβάτι της, μαζί με το λούτρινο αρκουδάκι της. Το στόμα της χαμογελάει, είναι γαλήνια και το σώμα της χαλαρό.

Εδώ το κορίτσι  είδε ένα κακό όνειρο και ξύπνησε τρομαγμένη και άρχισε να κλαίει . 

Η μητέρα της έτρεξε στο δωμάτιο της .Άναψε τα φώτα την αγκάλιασε  και της είπε, είδες ένα κακό όνειρο  . Πάει  όμως τώρα, πέρασε. Όλα τώρα είναι μια χαρά. Τώρα το κορίτσι ένιωθε πάλι ασφαλής. 

Γνωρίσαμε το συναίσθημα του φόβου και μιλήσαμε για τους δικούς μας φόβους.  Όταν η μαμά με τρομάζει, όταν βλέπω κακά όνειρα, όταν έχει σκοτάδι…

Εδώ ο μικρός Νικόλας είδε στον ύπνο του  ένα μεγάλο τίγρη και φοβήθηκε . Έτρεξε όμως αμέσως στο κρεβάτι της μαμάς και όλα πέρασαν…

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ γιατί το συναίσθημα του φόβου είναι έντονο και επίμονο, για τα μικρά παιδιά και ψάχνουμε να βρούμε το “μαγικό” αντικείμενο που θα τα βοηθήσει να αισθάνονται ασφαλή….

Και  για να αλλάξει η ενέργεια μας βάλαμε το καταπληκτικό ψυχοκινητικό  που βρήκαμε στο youtube !!! 

ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση 2)

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ

Συνεχίζουμε την καθημερινή μας ρουτίνα κάνοντας το ημερολόγιο μας με αριθμό της ημερομηνίας ή το γράμμα από το οποίο αρχίζει η ημέρα ή ο μήνας και λέμε τα νέα μας.

ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΥΡΓΟ

Ο πιο γρήγορος φτιάχνει πύργο από παιχνίδια που έχει ή από παπούτσια ή παντόφλες. Εδώ γελάσαμε πολύ…

ΜΑΝΤΕΨΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ

Σε ένα χαρτονένιο κουτί, συγκεντρώσαμε διάφορα  ρούχα, ένα κοντομάνικο μπλουζάκι, ένα τζίν, ένα πουλόβερ, ένα πουκάμισο με γιακά. Με δεμένα μάτια, κάθε παιδί με τη σειρά του παίρνει ένα ρούχο και αγγίζοντας το, προσπαθεί να το αναγνωρίσει. Τα καταφέραμε  όλοι πολύ καλά. Ο μικρός Νικόλας μας το δείχνει…

ΜΟΥΣΙΚΗ

Τραγουδάμε παιδικά τραγούδια με αντίστοιχο βίντεο από το youtube να το βλέπουμε και να το ακούμε… 

Και ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι μαζί με τη μαμά!!!

Περάσαμε καταπληκτικά!!!

ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ1)

Από την ημέρα που κλείσανε τα σχολεία ξεκινήσαμε τη Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση Εξ Αποστάσεως από τις 16-11-2020  παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε  με τη σύνδεση WEBEX  και τον μικρό εξοπλισμό που έχουν οι γονείς μας. Προσπαθήσαμε αρκετά για να έχουμε μια επικοινωνία με δραστηριότητες που αρέσουν στα παιδιά.

 ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ

Συνεχίζουμε την καθημερινή μας ρουτίνα κάνοντας το ημερολόγιο μας με αριθμό της ημερομηνίας ή το γράμμα από το οποίο αρχίζει η ημέρα ή ο μήνας και λέμε τα νέα μας…

Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΦΟΥΡΦΟΥΝΕΛΑ

Η Μάγισσα Φουρφουνέλα  θέλει χρωματιστό καπέλο ψάχνει μέσα στο σπίτι το χρώμα που της λείπει. Το χρώμα αυτό είναι το…κόκκινο , το πράσινο, το μπλέ, το κίτρινο…χαμός όλα τα παιχνίδια ήρθαν στις κάμερες μπροστά με γέλιο και χαρά!

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΖΥΜΑΡΙ

Σχεδιάσαμε το όνομα μας με ζυμαράκι από αλεύρι και νερό. Κάποια παιδιά είχαν την ιδέα να το  βάψουν  και άλλα  να το ψήσουν.  Όλες οι ιδέες καλοδεχούμενες…

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ

Με αφορμή ενός παιδιού να σχεδιάσει σε κόλλα Α4 έναν λαβύρινθο και να μας το δείχνει   μου ήρθε η ιδέα να φτιάξουν και τα υπόλοιπα παιδιά λαβύρινθους με τα παιχνίδια τους με  ήρωα  δικό τους  και στη συνέχεια να φτιάξουν μια ιστορία για τον ήρωα και πως μπορεί να περάσει τα εμπόδια. Ιδέες πολλές …με ξύλινα τουβλάκια, με ράγες τραίνου με υφάσματα κ.λ.π

Ο μικρός Παυλίτος μας λέει την ιστορία του!!!

Η μικρή Μυρτώ μας λέει την ιστορία της με τον δικό της ήρωα!!!

ΗΜΕΡΑ ΜΕΡΕΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Στις 13 Νοεμβρίου 2020 ημέρα Παρασκευή πριν κλείσουν τα σχολεία προλάβαμε και απολαύσαμε τη μερέντα μας με ένα φανταστικό παιχνίδι … δεν βλέπουμε  και προσπαθούμε να βάλουμε τα μέλη του προσώπου μας στη σωστή θέση. Γελάσαμε πολύ…

Τα καταφέραμε αρκετά καλά!!!

‘Eργο Etwinning…… THE WORLD AS I LIKE IT (Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ…)

Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης…

To eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης και  προσφέρει μία ασφαλή πλατφόρμα για το προσωπικό (εκπαιδευτικούς, διευθυντές, βιβλιοθηκάριους κ.λ.π) που εργάζεται σε σχολεία των συμμετεχουσών Ευρωπαϊκών χωρών, προκειμένου να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν, να αναπτύξουν σχέδια, να μοιραστούν και εν ολίγοις να νιώσουν ότι αποτελούν μέρος της πιο συναρπαστικής μαθησιακής κοινότητας στην Ευρώπη. Το eTwinning συγχρηματοδοτείται από το Erasmus+, το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό.

Eργο Etwinning…… THE WORLD AS I LIKE IT

                                    Ο κόσμος όπως μου αρέσει…

Έτσι ξεκινήσαμε και εμείς το ταξίδι μας…

Πιστεύουμε ότι η προώθηση του ενεργού πολίτη πρέπει να ξεκινήσει από τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού.

Αυτό το έργο βασίζεται στην πεποίθηση ότι τα παιδιά μπορούν να προτείνουν έναν καλύτερο τρόπο διαχείρισης και διαβίωσης στον κόσμο, ξεκινώντας από τον τόπο όπου ζουν.

Μετά από μια πρώτη γνώση και εξερεύνηση των πόλεων, των  χωριών ή των φυσικών τοπίων, που ζούσαν και κατοικούσαν τα παιδιά μας, τα παιδιά θα συμμετάσχουν στη λειτουργία μικρών ή μεγάλων μετασχηματισμών χρησιμοποιώντας τη δημιουργικότητά τους.

Συναντηθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο του κτιρίου από τον υπεύθυνο Δημήτρη Παγιούλα της εθελοντικής ομάδας των παιδιών να τονίσω ηλικίας 12-17 ετών του χωριού μας που μεταμόρφωσαν και ανακαίνισαν με  μπόλικο μεράκι και θετική διάθεση  το κτίριο του Παλιού Σιδηροδρομικού Σταθμού της κοινότητας και δημιούργησαν ένα στέκι για μικρούς και μεγάλους .

Έδωσαν  χρώμα και ζωντάνια σε όλο το χώρο του Σταθμού.

Σε ευχαριστούμε πολύ Δημήτρη για την όμορφη και θερμή σου  ξενάγηση! Καλή μας Αντάμωση! 

Οι μικροί εξερευνητές του Νηπιαγωγείου Ν. Φιλαδέλφειας…

Εσωτερικός χώρος του Σιδηροδρομικού Σταθμού του χωριού!

Εξωτερικός χώρος στου Σταθμού!

Το διασκεδάζουμε προκλητικά  …

Ένα παρτέρι μπορεί να σχεδιαστεί και να δημιουργηθεί σε μια πλατεία ή μια καλλιτεχνική εγκατάσταση σε μια βιβλιοθήκη: ας ακολουθήσουμε και υποστηρίξτε ιδέες και έργα για παιδιά.

Εμείς βρήκαμε δυο σημεία με τα παιδιά  στον εξωτερικό χώρο που θέλουν επιδιόρθωση και αυτό θα προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε με τη βοήθεια σας γονείς μας   όταν ανοίξει με το καλό  το σχολείο, γιατί όλοι μαζί μπορούμε…

Όλες οι δράσεις, τα σχέδια, οι ιδέες που αναπτύσσονται από τους νέους εταίρους και μοιράζονται ο ένας τον άλλον θα μας επιτρέψουν να πραγματοποιήσουμε νέες προοπτικές για τον μελλοντικό κόσμο στον οποίο οι μαθητές μας είναι πρωταγωνιστές.

Στόχοι

Προώθηση της εξερευνητικής ικανότητας και της συλλογικής εργασίας

Να αυξήσουν την ανεξαρτησία και την επινοητικότητα των παιδιών στη μαθησιακή τους διαδικασία.

Για τη βελτίωση των δεξιοτήτων επικοινωνίας, λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων

Ανάπτυξη και εφαρμογή δεξιοτήτων υπηκοότητας. Να αναπτύξει το αίσθημα ευθύνης

Να χρησιμοποιήσουμε τη δημιουργικότητα και το πνεύμα πρωτοβουλίας/Βασικές ικανότητες: θα προωθηθούν, ιδίως, όλες οι βασικές ικανότητες. Προσωπικά, κοινωνικά και εκμάθηση ικανότητας.

Ικανότητα ιθαγένειας. Ικανότητα επιχειρηματικότητας. Πολιτιστική ευαισθητοποίηση και ικανότητα έκφρασης.

Ψηφιακή ικανότητα.

Και επειδή ο κόσμος που μας αρέσει είπανε τα παιδιά  θέλουμε να έχει καλή καρδιά, ωραία  λουλούδια, ουράνιο τόξο με χρώματα, να είναι γεμάτος χαρά , να αγαπάει τη φύση και να βοηθάει ο ένας τον άλλον. Αυτόν τον κόσμο  θα υποστηρίξουμε και εμείς  οι μεγάλοι για να είναι πιο όμορφος και πιο δυνατός!!! 

Συνεχίσαμε τη δράση μας ακούγοντας το “Τραγούδι των χρωμάτων” και την απογειώσαμε με τα παιδιά ζωγραφίζοντας όλα τα θέλω μας  στο χαρτί.

Πρώτα, όλοι οι συμμετέχοντες τάξη / σχολείο / παιδί παρουσιάζονται και το χωριό / περιοχή όπου ζουν περιγράφοντας τι βλέπουν, ακούνε, αγγίζουν ή γευτούν. Θα πρέπει μετά από μια σύντομη βόλτα στο σχολείο και τα γνωστά μέρη. Μπορούν να μοιραστούν με τους συνεργάτες μερικές φωτογραφίες και σχέδια του αγαπημένου τους χώρου.

Μέλη του έργου (10)

zakelini fountoukidou

nipiagogeio of N filadelfia , Ν.Φιλαδέλφεια, Ελλάδα


Asterio Farmaki

nipiagogeio of N.filadelfia, Ν Φιλαδέλφεια, Ελλάδα


Aygül Kartal (Ιδρυτής)

Çağlayan Osman Hacıalioğlu Ortaokulu, Fındıklı, Τουρκία


Catalina Roxana Olaru

Scoala gimnaziala “Dimitrie Luchian”, Piscu, Galati, Galați, Ρουμανία


Cecilia Bizzarri

DDS Circ. 2 di Marsciano, Marsciano (Pg), Ιταλία


Gabriella Glieca

ICS 3 di Chieti, Chieti (CH), Ιταλία


Maria Pilosu (Ιδρυτής) 

ICS “E. Cortis” di Quartucciu, Quartucciu (Ca), Ιταλία


Maria Elisabetta Cuccus

ICS “E. Cortis” di Quartucciu, Quartucciu (Ca), Ιταλία


Myriam Perseo

ICS “E. Cortis” di Quartucciu, Quartucciu (Ca), Ιταλία


rita micheletto

ICS 12 Golosine di Verona, Verona (Vr), Ιταλία

Στο τέλος, μια τελική εικονική έκθεση μπορεί να εκθέσει όλα τα έργα, τις ιδέες και τα έργα των μαθητών μας για να επιτύχει έναν βιώσιμο και καλύτερο κόσμο…

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟΠΕΙΡΑΜΑΤΑ

Είναι πάντα μαγικό για τα παιδιά να βλέπουν τα φύλλα να αλλάζουν χρώμα και τώρα μπορούν να το κάνουν ακριβώς μπροστά στα μάτια τους με αυτήν την πρακτική ιδέα του φθινοπώρου.

Το χρώμα είναι σφραγισμένο πίσω σε σακουλάκι πολυπάκ και  φύλλα  κόβονται σε χαρτόνι κάνσον, ώστε τα μικρά χέρια να μην βρωμίζονται ! 

Τα  χρώματα μετακινούνται  με τα δάχτυλά τους και  τα βλέπουν να αναμειγνύονται και να αλλάζουν καθώς πηγαίνουν. 

Επειδή το χρώμα είναι σφραγισμένο, αυτή η φθινοπωρινή ιδέα ζωγραφικής διαρκεί λίγο χωρίς να στεγνώσει το χρώμα. 

Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά μπορούν να το επισκεφτούν ξανά και ξανά για να δημιουργήσουν νέα βαμμένα φύλλα, μοναδικά κάθε φορά!( ιδέα από το διδίκτυο).

Τα παιδιά λάτρεψαν αυτή τη δραστηριότητα δείτε μας…

Μια υπέροχη αισθητηριακή δραστηριότητα για να προσελκύσουμε

την όραση, την αφή και την ακοή των παιδιών!

Με αφορμή αυτής της δραστηριότητας την τελευταία βδομάδα πριν

κλείσουμε, ζωγραφίσαμε,σχεδιάσαμε  και κάναμε  μίξη χρωμάτων.

Κυρία να βάψουμε λίγο τα χεράκια μας…χαλάμε χατίρια εμείς ; όχι φυσικά . Απολαύστε μας…

Αξιοποιήσαμε και την τεχνική Zentangle σε φύλλο φθινοπωρινό της αρεσκείας μας…

Το κατά ευχαριστηθήκαμε και συνεχίζουμε…