Η προστασία των μαθητών και των σχολείων βρίσκεται μεταξύ των βασικών προτεραιοτήτων της Ελληνικής Αστυνομίας και εντάσσεται στον κεντρικό πυρήνα του ενδιαφέροντός της. Στο πλαίσιο αυτό, δεδομένου ότι το εν λόγω ζήτημα δεν είναι αμιγώς αστυνομικού ενδιαφέροντος, το προσωπικό των αρμοδίων Υπηρεσιών της ΕΛ.ΑΣ συνεργάζεται με τους, κατά περίπτωση, αρμόδιους φορείς και ενεργεί με γνώμονα τη νομιμότητα και στόχο τη διασφάλιση των απαραίτητων συνθηκών ακώλυτης διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας, πάντοτε με σεβασμό στα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων, για την προστασία αυτών. Στόχος των δράσεων που πραγματοποιεί είναι η σύνδεση της Ελληνικής Αστυνομίας με την κοινωνία και η ανάπτυξη παρεμβάσεων με στόχο την κοινωνική προσφορά και την αντιμετώπιση προβλημάτων των ανηλίκων.
Στο πλαίσιο αυτό, την Τρίτη 18 Μαρτίου 2025 οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α3 παρακολούθησαν, στον χώρο του σχολείου μας, ενημέρωση για την « Αντιμετώπιση του σχολικού Εκφοβισμού» από τον Αστυνόμο Β΄ κ. Μπαντζή Γεώργιο, του Γραφείου Προστασίας Ανηλίκων της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πατρών.
Ο κ. Μπαντζής μίλησε στα παιδιά για τις πιο συνηθισμένες εκδηλώσεις ενδοσχολικής βίας, το προφίλ των ανήλικων δραστών, τις ενδείξεις που πιθανόν να υποδηλώνουν ότι ένα παιδί έχει πέσει θύμα σχολικού εκφοβισμού, την αύξηση της ενσυναίσθησης, την ανάπτυξη δεξιοτήτων ανθεκτικότητας, την ανάληψη ρόλων μη-συναίνεσης, για τα σύγχρονα μοντέλα παρεμβάσεων για την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και των δεξιοτήτων επικοινωνίας, καθώς επίσης και για τα διεθνώς αναγνωρισμένα μοντέλα πρόληψης του εκφοβισμού.
Ευχαριστούμε τον κ.Μπαντζή για την ανάλυση ενός τόσο σοβαρού κοινωνικού προβλήματος που έκανε στους μαθητές μας και την προσπάθειά του για την αύξηση της ευαισθητοποίησής τους καθώς το φαινόμενο αυτό έχει πολλές και σοβαρές επιπτώσεις, τόσο στη σωματική και ψυχική υγεία, όσο και στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών, ενίοτε με επικίνδυνες συνέπειες και τραγικά αποτελέσματα.
Υπεύθυνη της δράσης ήταν η κ. Θεοδωροπούλου Νικολίτσα, Φιλόλογος