Παγκόσμια ημέρα των ζώων

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων πρωτογιορτάστηκε το 1931 σ’ ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία,

ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα.

Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.

Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων,

με αφορμή τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης,

που έχει αναγορευτεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.

Mε αφορμή τη συγκεκριμένη ημέρα διαβάσαμε το βιβλίο:IMG_20171010_112455_537

και συζητήσαμε για τα δικαιώματά τους.

 Ξεχωρίσαμε τα ζώα σε ομάδες με κριτήριο τι τρώνε, πού ζουν, αν είναι άγρια ή ήμερα, μεγάλα ή μικρά:

IMG_20171003_113730

IMG_20171003_113756

Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζωάκι:

IMG_20171004_092550

IMG_20171004_092801

IMG_20171004_092400

Σκεφτήκαμε σε ποια ζώα μπορεί να ανήκουν οι ουρές και τα ζωγραφίσαμε:

IMG_20171010_113700_293

IMG_20171010_114122_427

Φτιάξαμε σκαντζοχοιράκια με τις παλάμες μας:

IMG_20171003_115225_862

IMG_20171003_115312_083

IMG_20171003_115238_756

Χελωνίτσες με χάρτινα πιάτα:

IMG_20171004_100334

IMG_20171004_100345

IMG_20171004_100602

Σαλιγκάρια με χαρτοκολλητική:

IMG_20170926_110343

IMG_20170926_110412

IMG_20170926_110714_152

Δουλέψαμε ακολουθίες μοτίβων χρωμάτων τυπώνοντας με φελό:

IMG_20170927_114945_206

IMG_20170927_115012_007

IMG_20170927_115037_919

Παρακολουθήσαμε σε κουκλοθέατρο  μύθους του Αισώπου:

IMG_20170922_113742

Και δώσαμε την υπόσχεση ότι ποτέ δεν θα πειράξουμε τα ζώα, θα τα αγαπούμε και θα τα φροντίζουμε!

Καλή αρχή είπαμε;

Μια νέα χρονιά ξεκίνησε δυναμικά με μεγάλη χαρά!!!

Πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο με πολλά παιχνίδια γνωριμίας με τους νέους μας φίλους. Τα συναισθήματα που νιώθουμε αποτυπώνονται στις πρώτες μας ζωγραφιές:

IMG_20170913_195030_502

IMG_20170913_195049_231

IMG_20170913_195105_838

IMG_20170913_195122_428

IMG_20170913_195139_184

IMG_20170913_195153_948

IMG_20170918_110652

IMG_20170918_111306

IMG_20170918_111042_790

IMG_20170918_111237_101

Είπαμε με τι μας αρέσει να παίζουμε στο σχολείο μας:

IMG_20170913_194845_528

IMG_20170913_194933_297

IMG_20170913_194859_779

IMG_20170913_194951_391

IMG_20170913_195008_587

Συζητήσαμε για το πώς θα φερόμαστε στους φίλους-συμμαθητές μας, γράψαμε τις υποσχέσεις μας για να μη τις ξεχνούμε και τις υπογράψαμε:

IMG_20170920_100807_534

Με μεικτή τεχνική(ζωγραφική με νερομπογιά, κολάζ από εφημερίδα) ζωγραφίσαμε τον αγαπημένο μας φίλο:

IMG_20170921_101446_820

IMG_20170921_101521_851

IMG_20170921_101538_583

IMG_20170921_101559_066

IMG_20170921_101623_607

Ζωγραφίσαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας:

IMG_20170915_142906_159

IMG_20170915_142936_825

IMG_20170915_143000_463

IMG_20170915_142828_537

Με φελό και τέμπερες γράψαμε το όνομά μας σε καρτέλες:

IMG_20170919_093053

IMG_20170919_105809_570

IMG_20170919_105917_755

Με χαρτοδιπλωτική και ζωγραφική κάναμε το σχολείο μας:

IMG_20170926_094440

IMG_20170922_150235_753

IMG_20170922_150320_726

IMG_20170922_150256_370

Παρουσιάσαμε και ζωγραφίσαμε την οικογένειά μας:

IMG_20170920_180716_821

IMG_20170920_180752_976

IMG_20170920_180556_923

Ζητήσαμε από τους γονείς μας να μας γράψουν ευχές για τη νέα χρονιά:

IMG_20170920_101822_431

Με τόσες ευχές που θα μας συντροφεύουν όλη τη χρονιά, είμαστε βέβαιοι πως θα περάσουμε υπέροχα!!!!

Καλή, χαρούμενη, φωτεινή και δημιουργική χρονιά σε μικρούς και μεγάλους!!!

Λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία….

Μια χαρούμενη και δημιουργική χρονιά ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του καινοτόμου προγράμματος “οι μάγοι με τα χρώματα”

Εκθέσαμε τις ομαδικές δημιουργίες μας:

IMG_20170602_105915

IMG_20170602_105929

IMG_20170602_105937

Φτιάξαμε τα βραχιόλια της φιλίας:

IMG_20170613_100951

Ετοιμάσαμε τους ατομικούς φακέλους με τις εργασίες μας:

InkedIMG_20170607_105451_903_LI

…..και οι τελευταίες καλοκαιρινές δημιουργίες μας:

IMG_20170608_100515

IMG_20170609_102132

IMG_20170609_102141

IMG_20170609_102214

IMG_20170609_102030

IMG_20170612_120100

IMG_20170612_120053

IMG_20170608_094410_708

InkedIMG_20170608_094515_LI

…..και περάσαμε όμορφα, όμορφα, μαγικά κι αυτή τη χρονιά!!!!

Καλή δύναμη και δημιουργική συνέχεια σε όλους μας!!!

 

Έκθεση ζωγραφικής “Σκέφτομαι θετικά σκέφτομαι πολύχρωμα!”

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το Νηπιαγωγείο μας

συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στις

“Μέρες Πολιτισμού” με τίτλο: “Παιδία Τέχνας κατεργάζεται”

που διοργάνωσε το Γραφείο Πολιτιστικών θεμάτων

της Β Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης.

IMGP0112

IMGP0085

Τα έργα που παρουσιάσαμε είχαν τον τίτλο

“Σκέφτομαι θετικά σκέφτομαι πολύχρωμα”

IMGP0110

IMGP0075

IMGP0080

IMGP0077

Μέσα στον ίδιο χώρο υπήρχαν  όλες οι προηγούμενες εκθέσεις

του Νηπιαγωγείου μας όπως

“Η Ασπίδα του Αχιλλέα με τα μάτια της Σύγχρονης ελληνικής τέχνης”

18622184_829594550547266_5252099492352689679_n

“Σχολεία υπερασπιστές των παιδιών”

IMGP0098

IMGP0093

“Η Ιθάκη του Ξενάκη”

IMGP0096

18555939_829594650547256_402902470078529127_n

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και σε όλες τις μαθήτριες

του 1ου Νηπιαγωγείου Παλαιοκάστρου

που δημιούργησαν τόσο όμορφα έργα και συμμετέχουν με επιτυχία

σε πολλές Παιδαγωγικές Δράσεις!

1ο Πανελλήνιο Βραβείο στο παραμύθι μας “Μην κλαις Ειρήνη…”!

Για τρίτη φορά μέσα σε τέσσερα χρόνια

το 1ο Νηπιαγωγείο Παλαιοκάστρου διακρίνεται

με το 1ο Βραβείο στον Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού.

Το 2014 με το παραμύθι “Τα χέρια δε χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε”

Το 2015 με το παραμύθι “Η Ασπίδα που βοηθούσε και δεν πολεμούσε”

και φέτος το 2017 με το παραμύθι “Μην κλαις Ειρήνη…”.

unnamed

Το παραμύθι αυτό δημιουργήθηκε στα πλαίσια του Πολιτιστικού προγράμματος

“Δεμένη κόκκινη κλωστή σε φαντασία παιδική”

και παρουσιάστηκε από τα ίδια τα παιδιά

στο 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ αφήγησης παραμυθιού

με έναν πρωτότυπο τρόπο, με Ζωγραφική Δράσης!

3

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας!

Για την τελετή βράβευσης θα ενημερωθείτε τον Σεπτέμβριο.

Λέμε παραμύθι ζωγραφίζοντας στο 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Αφήγησης Παραμυθιού

Το παραμύθι λέγεται με πολλούς τρόπους

τραγουδώντας, θεατροπαίζοντας, χορεύοντας αλλά και…

…ζωγραφίζοντας!!!

Αρκεί να σου αρέσει να λες παραμύθια!!!

IMGP0108

Κάπως έτσι παρουσιάσαμε το παραμύθι μας

“Μην κλαις Ειρήνη…”

στο 2ο Φεστιβάλ Αφήγησης Παραμυθιού που διοργάνωσε το Γραφείο

 Πολιτιστικών Θεμάτων της Β Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Με “Ζωγραφική Δράσης”!!!

IMGP0099

IMGP0102

IMGP0104

IMGP0105

IMGP0109

Χαρακτική με λαδοπαστέλ

Οι μάγοι με τα χρώματα επιστρέφουν με νέες εμπνεύσεις, καλλιτεχνικές ανησυχίες και χρησιμοποιούν μια διαφορετική τεχνική ζωγραφικής για να εκφραστούν.Χαρακτική πάνω σε επιφάνεια που έχουν βάψει με λαδοπαστέλ χρώματα:
IMG_20170511_100407_410
IMG_20170511_102840
IMG_20170511_100145
IMG_20170511_100307_924
IMG_20170511_100325_375
IMG_20170511_100348_333
Πώς δουλέψαμε; Αρχικά βάψαμε όλο το χαρτί με λαδοπαστέλ χρώματα:
IMG_20170510_090411
Περάσαμε από πάνω μαύρη τέμπερα:
IMG_20170510_091114
Όταν στέγνωσε, με ξύλο από σουβλάκι χαράξαμε τα σχέδια:
IMG_20170511_093245
IMG_20170511_093231
Εικόνες μαγικές κι ονειρεμένες πρόβαλαν που μας γέμισαν χαρά και ικανοποίηση για το αποτέλεσμα!!!

Η μανούλα μου γιορτάζει

Μια πολύ σημαντική γιορτή πλησιάζει κι εμείς αρχίσαμε να δουλεύουμε πυρετωδώς για να προλάβουμε να ετοιμάσουμε τα δωράκια εκπλήξεις για τις λατρεμένες μας μανούλες.
Διαβάσαμε πολλά βιβλία και ποιήματα και συζητήσαμε για τη μεγάλη αξία της μητρικής αγάπης στη ζωή μας.Παρουσιάσαμε τις μανούλες μας στους συμμαθητές μας, είπαμε τι μας αρέσει να κάνουμε μαζί τους κι αποφασίσαμε να εκφράσουμε την αγάπη μας με δωράκια και λόγια γλυκά.
Οι κατασκευές μας:
Καδράκια με την προσωπογραφία της μαμάς:
IMG_20170512_113305_889IMG_20170512_112804_792
IMG_20170512_114656_422
Κάρτες φτιαγμένες από τα χεράκια μας:
IMG_20170508_094836
IMG_20170508_095046
IMG_20170508_095024
Σελιδοδείκτες με ζωγραφιστά λουλούδια:
IMG_20170508_104902_412
IMG_20170508_095227
Μαγνητάκια καρδούλες φτιαγμένα από πηλό:
IMG_20170426_091454
IMG_20170508_104650_568
IMG_20170508_104836_958
IMG_20170508_104817_757
Φάκελοι για τα δωράκια:
IMG_20170508_095925
IMG_20170508_103748
Όλα έτοιμα!Μαζί με το βραβείο της καλύτερης μαμάς:
IMG_20170508_104549_270
IMG_20170508_104613_426
Χρόνια σας πολλά μανούλες αγαπημένες!!!
Να είστε πάντα καλά και να μας καμαρώνετε!!! Σας λατρεύουμε!!!

Η Ιλιάδα μέσα από τα δικά μας μάτια.

Τα ομηρικά έπη η Οδύσσεια και η Ιλιάδα είναι τα παλαιότερα διασωθέντα κείμενα (σε γραπτή μορφή) της αρχαίας ελληνικής γραμματείας.Είναι έργα μεγάλης λογοτεχνικής δύναμης, αισθητικής ωριμότητας και ουμανιστικής έκφρασης, στοιχεία που άσκησαν τεράστια και διαχρονική επιρροή τόσο στον πνευματικό κόσμο όσο και στους απλούς ανθρώπους.
Η Ιλιάδα αφηγείται τα γεγονότα του Τρωικού πολέμου που διαδραματίζονται στον δέκατο χρόνο του πολέμου. Η όλη υπόθεση (οργή του Αχιλλέα) εξελίσσεται σε 51 ημέρες και τρεις νύχτες.Ονομάζεται Ιλιάς, από την πόλη Ίλιον (Τροία),γύρω από την οποία εξελίσσεται. Το τόσο σπουδαίο έργο προσεγγίσαμε φέτος στο Νηπιαγωγείο μας, γνωρίσαμε τα γεγονότα, τα κατορθώματα των ηρώων του έπους, ζωγραφίσαμε ό,τι μας εντυπωσίασε και δημιουργήσαμε ο καθένας το δικό του βιβλίο:
IMG_20170516_110202_728
IMG_20170516_110054_369
IMG_20170516_105819_299
IMG_20170516_110120_244
IMG_20170516_105756_594
IMG_20170516_110014_669
IMG_20170516_105949_756
IMG_20170516_105849_722
IMG_20170516_105925_743
IMG_20170516_105644_589
IMG_20170516_105546_316
IMG_20170516_105524_239IMG_20170516_110254_756
Άλλη μια εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη!!