Σας ευχαριστούμε!!!
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Αθηνά, τη μανούλα του Αλέξανδρου
που δώρισε στο Νηπιαγωγείο μας
τρία βιβλία κατασκευών!!!
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Αθηνά, τη μανούλα του Αλέξανδρου
που δώρισε στο Νηπιαγωγείο μας
τρία βιβλία κατασκευών!!!
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων πρωτογιορτάστηκε το 1931 σ’ ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία,
ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα.
Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.
Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων,
με αφορμή τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης,
που έχει αναγορευτεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.
Mε αφορμή τη συγκεκριμένη ημέρα διαβάσαμε το βιβλίο:
και συζητήσαμε για τα δικαιώματά τους.
Ξεχωρίσαμε τα ζώα σε ομάδες με κριτήριο τι τρώνε, πού ζουν, αν είναι άγρια ή ήμερα, μεγάλα ή μικρά:
Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζωάκι:
Σκεφτήκαμε σε ποια ζώα μπορεί να ανήκουν οι ουρές και τα ζωγραφίσαμε:
Φτιάξαμε σκαντζοχοιράκια με τις παλάμες μας:
Χελωνίτσες με χάρτινα πιάτα:
Σαλιγκάρια με χαρτοκολλητική:
Δουλέψαμε ακολουθίες μοτίβων χρωμάτων τυπώνοντας με φελό:
Παρακολουθήσαμε σε κουκλοθέατρο μύθους του Αισώπου:
Και δώσαμε την υπόσχεση ότι ποτέ δεν θα πειράξουμε τα ζώα, θα τα αγαπούμε και θα τα φροντίζουμε!
Μια νέα χρονιά ξεκίνησε δυναμικά με μεγάλη χαρά!!!
Πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο με πολλά παιχνίδια γνωριμίας με τους νέους μας φίλους. Τα συναισθήματα που νιώθουμε αποτυπώνονται στις πρώτες μας ζωγραφιές:
Είπαμε με τι μας αρέσει να παίζουμε στο σχολείο μας:
Συζητήσαμε για το πώς θα φερόμαστε στους φίλους-συμμαθητές μας, γράψαμε τις υποσχέσεις μας για να μη τις ξεχνούμε και τις υπογράψαμε:
Με μεικτή τεχνική(ζωγραφική με νερομπογιά, κολάζ από εφημερίδα) ζωγραφίσαμε τον αγαπημένο μας φίλο:
Ζωγραφίσαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας:
Με φελό και τέμπερες γράψαμε το όνομά μας σε καρτέλες:
Με χαρτοδιπλωτική και ζωγραφική κάναμε το σχολείο μας:
Παρουσιάσαμε και ζωγραφίσαμε την οικογένειά μας:
Ζητήσαμε από τους γονείς μας να μας γράψουν ευχές για τη νέα χρονιά:
Με τόσες ευχές που θα μας συντροφεύουν όλη τη χρονιά, είμαστε βέβαιοι πως θα περάσουμε υπέροχα!!!!
Καλή, χαρούμενη, φωτεινή και δημιουργική χρονιά σε μικρούς και μεγάλους!!!
Μια χαρούμενη και δημιουργική χρονιά ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του καινοτόμου προγράμματος “οι μάγοι με τα χρώματα”
Εκθέσαμε τις ομαδικές δημιουργίες μας:
Φτιάξαμε τα βραχιόλια της φιλίας:
Ετοιμάσαμε τους ατομικούς φακέλους με τις εργασίες μας:
…..και οι τελευταίες καλοκαιρινές δημιουργίες μας:
…..και περάσαμε όμορφα, όμορφα, μαγικά κι αυτή τη χρονιά!!!!
Καλή δύναμη και δημιουργική συνέχεια σε όλους μας!!!
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το Νηπιαγωγείο μας
συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στις
“Μέρες Πολιτισμού” με τίτλο: “Παιδία Τέχνας κατεργάζεται”
που διοργάνωσε το Γραφείο Πολιτιστικών θεμάτων
της Β Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Τα έργα που παρουσιάσαμε είχαν τον τίτλο
“Σκέφτομαι θετικά σκέφτομαι πολύχρωμα”
Μέσα στον ίδιο χώρο υπήρχαν όλες οι προηγούμενες εκθέσεις
του Νηπιαγωγείου μας όπως
“Η Ασπίδα του Αχιλλέα με τα μάτια της Σύγχρονης ελληνικής τέχνης”
“Σχολεία υπερασπιστές των παιδιών”
“Η Ιθάκη του Ξενάκη”
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και σε όλες τις μαθήτριες
του 1ου Νηπιαγωγείου Παλαιοκάστρου
που δημιούργησαν τόσο όμορφα έργα και συμμετέχουν με επιτυχία
σε πολλές Παιδαγωγικές Δράσεις!
Για τρίτη φορά μέσα σε τέσσερα χρόνια
το 1ο Νηπιαγωγείο Παλαιοκάστρου διακρίνεται
με το 1ο Βραβείο στον Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού.
Το 2014 με το παραμύθι “Τα χέρια δε χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε”
Το 2015 με το παραμύθι “Η Ασπίδα που βοηθούσε και δεν πολεμούσε”
και φέτος το 2017 με το παραμύθι “Μην κλαις Ειρήνη…”.
Το παραμύθι αυτό δημιουργήθηκε στα πλαίσια του Πολιτιστικού προγράμματος
“Δεμένη κόκκινη κλωστή σε φαντασία παιδική”
και παρουσιάστηκε από τα ίδια τα παιδιά
στο 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ αφήγησης παραμυθιού
με έναν πρωτότυπο τρόπο, με Ζωγραφική Δράσης!
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας!
Για την τελετή βράβευσης θα ενημερωθείτε τον Σεπτέμβριο.
Το παραμύθι λέγεται με πολλούς τρόπους
τραγουδώντας, θεατροπαίζοντας, χορεύοντας αλλά και…
…ζωγραφίζοντας!!!
Αρκεί να σου αρέσει να λες παραμύθια!!!
Κάπως έτσι παρουσιάσαμε το παραμύθι μας
“Μην κλαις Ειρήνη…”
στο 2ο Φεστιβάλ Αφήγησης Παραμυθιού που διοργάνωσε το Γραφείο
Πολιτιστικών Θεμάτων της Β Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Με “Ζωγραφική Δράσης”!!!
Οι μάγοι με τα χρώματα επιστρέφουν με νέες εμπνεύσεις, καλλιτεχνικές ανησυχίες και χρησιμοποιούν μια διαφορετική τεχνική ζωγραφικής για να εκφραστούν.Χαρακτική πάνω σε επιφάνεια που έχουν βάψει με λαδοπαστέλ χρώματα:






Πώς δουλέψαμε; Αρχικά βάψαμε όλο το χαρτί με λαδοπαστέλ χρώματα:

Περάσαμε από πάνω μαύρη τέμπερα:

Όταν στέγνωσε, με ξύλο από σουβλάκι χαράξαμε τα σχέδια:


Εικόνες μαγικές κι ονειρεμένες πρόβαλαν που μας γέμισαν χαρά και ικανοποίηση για το αποτέλεσμα!!!
Μια πολύ σημαντική γιορτή πλησιάζει κι εμείς αρχίσαμε να δουλεύουμε πυρετωδώς για να προλάβουμε να ετοιμάσουμε τα δωράκια εκπλήξεις για τις λατρεμένες μας μανούλες.
Διαβάσαμε πολλά βιβλία και ποιήματα και συζητήσαμε για τη μεγάλη αξία της μητρικής αγάπης στη ζωή μας.Παρουσιάσαμε τις μανούλες μας στους συμμαθητές μας, είπαμε τι μας αρέσει να κάνουμε μαζί τους κι αποφασίσαμε να εκφράσουμε την αγάπη μας με δωράκια και λόγια γλυκά.
Οι κατασκευές μας:
Καδράκια με την προσωπογραφία της μαμάς:



Κάρτες φτιαγμένες από τα χεράκια μας:



Σελιδοδείκτες με ζωγραφιστά λουλούδια:


Μαγνητάκια καρδούλες φτιαγμένα από πηλό:




Φάκελοι για τα δωράκια:


Όλα έτοιμα!Μαζί με το βραβείο της καλύτερης μαμάς:


Χρόνια σας πολλά μανούλες αγαπημένες!!!
Να είστε πάντα καλά και να μας καμαρώνετε!!! Σας λατρεύουμε!!!
Τα ομηρικά έπη η Οδύσσεια και η Ιλιάδα είναι τα παλαιότερα διασωθέντα κείμενα (σε γραπτή μορφή) της αρχαίας ελληνικής γραμματείας.Είναι έργα μεγάλης λογοτεχνικής δύναμης, αισθητικής ωριμότητας και ουμανιστικής έκφρασης, στοιχεία που άσκησαν τεράστια και διαχρονική επιρροή τόσο στον πνευματικό κόσμο όσο και στους απλούς ανθρώπους.
Η Ιλιάδα αφηγείται τα γεγονότα του Τρωικού πολέμου που διαδραματίζονται στον δέκατο χρόνο του πολέμου. Η όλη υπόθεση (οργή του Αχιλλέα) εξελίσσεται σε 51 ημέρες και τρεις νύχτες.Ονομάζεται Ιλιάς, από την πόλη Ίλιον (Τροία),γύρω από την οποία εξελίσσεται. Το τόσο σπουδαίο έργο προσεγγίσαμε φέτος στο Νηπιαγωγείο μας, γνωρίσαμε τα γεγονότα, τα κατορθώματα των ηρώων του έπους, ζωγραφίσαμε ό,τι μας εντυπωσίασε και δημιουργήσαμε ο καθένας το δικό του βιβλίο:













Άλλη μια εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη!!