Η 6η Μαρτίου καθιερώθηκε ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού,
με στόχο να δοθεί ένα συμβολικό μήνυμα επαγρύπνησης απέναντι σε ένα πρόβλημα
που κατά τα τελευταία χρόνια εντείνεται,
επηρεάζοντας την καθημερινότητα ολοένα και περισσότερων μαθητών.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία της Μόνας χελώνας και τις πρώτες ημέρες στο σχολείο της …
Κάθε φορά που ακούγαμε άσχημες λεξούλες τσαλακώναμε λίγο την καρδιά μας το ίδιο και τα παιδιά.
Στο τέλος η καρδιά της Μόνας και των παιδιών είχε γίνει μια τσαλακωμένη μπάλα.
Προσπαθήσαμε να τις ανοίξουμε ,αλλά δεν καταφέραμε να τις κάνουμε λείες όπως ήταν πριν, γιατί οι λέξεις και οι πράξεις μας είχαν πληγώσει
Διαπιστώσαμε τη δύναμη έχουν οι λέξεις, και πόσο μπορούν να μας πληγώσουν.
Πρέπει να σκεφτόμαστε πολύ πριν μιλήσουμε άσχημα και πληγώσουμε τους άλλους, γιατί τα λόγια μένουν και δεν μπορούμε να τα πάρουμε πίσω.
Διαβάσαμε το παραμύθι “Ας πούμε αυτή τη λέξη”
Διαβάσαμε το παραμύθι “Τα χέρια δε χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε”
που αγγίζει το φαινόμενο της βίας με ένα πολύ ωραίο τρόπο
και παίξαμε πολλά παιχνίδια με τα χέρια μας
Διαβάσαμε ” Το παπί που δεν είχε τι να πει”
Το παραμύθι μας άρεσε πολύ και το δραματοποιήσαμε. Άλλωστε ότι βιώνεις αυτό θυμάσαι
Κλείσαμε τα μάτια ενός παιδιού και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε ποια αγγίγματα ήταν Ευχάριστα και ποια Δυσάρεστα. Όταν νιώθαμε Δυσάρεστα αγγίγματα λέγαμε stop δεν μου αρέσει αυτό που κάνεις
και μάθαμε να σηκώνουμε το χέρι και να λέμε ΣΤΟΠ αυτό που κάνεις δεν μου αρέσει
Έτσι θα το θυμόμαστε πάντα και δε θα το ξεχάσουμε ποτέ …
Αυτές τις ημέρες είδαμε και σχετικά βίντεο που κέντρισαν το ενδιαφέρον των παιδιών
Έτσι πήγαμε στο φαρμακείο του σχολείου μας
και κολλήσαμε πάνω στην καρδούλα τσιρότα στα οποία γράψαμε γλυκές και ευγενικές λεξούλες
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2020).
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου
ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:
Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση και από τους 2 από τους γονείς.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ”
Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α)τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους, τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).
ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούνστο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00. Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται
Τηλ νηπιαγωγείου 2310 696828 και mail: mail@nip-palaiok.thess.sch.gr
οι ώρες επικοινωνίας με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου είναι είναι 12.10μ.μ. -100μ.μ
Παρακάτω , μπορείτε να ενημερωθείτε για τα όρια της σχολικής μας μονάδας
Ζωγραφίσαμε τις 4 εποχές και βάλαμε τον δείκτη στον Χειμώνα
Παρατηρήσαμε τον πίνακα του ζωγράφου Τσαρούχη με τα χαρακτηριστικά των 4 εποχών
και επειδή η τέχνη μας εντυπωσίασε και μας αρέσει να πειραματιζόμαστε βάλαμε νερό, χρώμα σε παγοκύστες χρωματίσαμε τον ουρανό και φτιάξαμε τον Τροχό των τεσσάρων Εποχών…
Χωριστήκαμε σε ομάδες , συζητήσαμε τι εικόνες μπορούμε να ζωγραφίσουμε που να αντιπροσωπεύει την εποχή που διαλέξαμε, κόψαμε και τις κολλήσαμε ανάλογα ακούγοντας τη μουσική του VIVALDI Οι Τέσσερις Εποχές.
Η ομαδική μας αφίσα
Στη συνέχεια επειδή ο χρόνος τρέχει, τρέχει που ήταν μικρός και μεγάλωσε και εμείς δυσκολευόμαστε να τον κατανοήσουμε προσπαθήσαμε να συζητήσουμε τι είναι ο χρόνος…
Με αφορμή το ποιηματάκι
Ένας γέρος ασπρομάλλης
έχει δώδεκα παιδιά
όλο χάρη και καμάρι
και ξεχωριστή ομορφιά
δραματοποιήσαμε το γερο χρόνο ο οποίος φοράει άσπρα γένια και παριστάνει το γέρο-χρόνο ..
Στα χέρια του κρατάει δώδεκα κορδέλες , την άκρη των οποίων κρατούν 12 παιδιά (δώδεκα μήνες ) .
Κουνίσαμε τις κορδέλες μια μια , αναφέραμε τον μήνα και κάναμε κινήσες με τη ρυθμική
όπως…τον Ιανουάριο περπατάμε στο χιόνι, το Φεβρουάριο ξεφάντωμα Αποκριάς, το Μάρτιο παρέλαση κλπ
Στη συνέχεια οι κορδέλες μεταμορφώθηκαν σε χειμωνιάτικα κασκόλ, σκουφάκια και παντελόνια…
Η δραματοποίηση μας άρεσε πολύ και πιστεύουμε να τους θυμόμαστε τους μήνες…
Επικεντρωθήκαμε στην εποχή του χειμώνα με πίνακες ζωγραφικής διάφορων ζωγράφων , τους παρατηρήσαμε, συζητήσαμε, διαλέξαμε ένα πίνακα και φτιάξαμε τη δική μας ιστορία όπως τι φανταζόμαστε βάζοντας τον δικό μας τίτλο…
Κόψαμε τους πίνακες ζωγραφικής και φτιάξαμε παζλ
και συνεχίσαμε με χειμωνιάτικα παιχνίδια…
ο πιο γρήγορος φοράει σκούφο κασκόλ γάντια!
Παιχνίδι μνήμης … ποιος θα βρει τι πρόσθεσε η τι αφαίρεσε ο χιονάνθρωπος από τα ρούχα του!
Πετάμε χαρτόμπαλες στο χιονάνθρωπο…
Αγαπήσαμε πολύ το χιονάνθρωπο και παίξαμε μαζί του
Σειραθέτηση απο το μικρότερο στο μεγαλύτερο
Στολίσαμε το δικό μας χιονάνθρωπο με τα γράμματα του ονόματος μας
Κόψαμε, κολλήσαμε, μετρήσαμε, τόσα κυκλάκια όσα μας λένε οι αριθμοί…
Γνωρίσαμε τα ζώα σε χειμερία νάρκη και τα ζωγραφίσαμε
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα