Hello everyone!
Στη θεματική αυτή δουλέψαμε τα μέρη του προσώπου και του σώματος με σκοπό τα παιδιά να μάθουν τα μέρη του σώματος στην αγγλική γλώσσα και να μπορούν να τα περιγράψουν βασιζόμενα σε ήδη προϋπάρχουσα γνώση στην γλώσσα-στόχο.
Οι δραστηριότητες που οργανώθηκαν ήταν οι εξής:
- Γνωριμία με τον Οctopus: ένας καινούριος φίλος επισκέφτηκε τα παιδιά στην τάξη των αγγλικών. Αφού τους συστήθηκε τα παιδιά περιέγραψαν το χρώμα, το μέγεθος και το συναίσθημα του μικρού χταποδιού. Στη συνέχεια παρατηρήσαμε ότι το πρόσωπο του δεν είχε αυτιά ούτε μύτη και το σώμα του δεν είχε χέρια, ώμους κτλ.
2. Μάντεψε τι λείπει και σχεδίασε το: στον πίνακα της τάξης μας ζωγράφισε η εκπαιδευτικός ένα πρόσωπο. Κάθε φορά ζητούσε από τα παιδιά να κλείσουν τα μάτια και αφαιρούσε ένα χαρακτηριστικό. Το παιδί που θα αναγνώριζε τι λείπει και θα το ονομάτιζε στα αγγλικά μπορούσε να το ξανασχεδιάσει εκ νέου.
3. Κατασκεύασε ένα πρόσωπο: επόμενη δραστηριότητα ήταν να χωριστούν τα παιδιά σε ομαδούλες. Κάθε ομάδα είχε ένα πρόσωπο χωρίς τα χαρακτηριστικά και πλαστελίνη. Στόχος ήταν ακούγοντας τις οδηγίες να φτιάξουν τις δικές τους φατσούλες. Η δραστηριότητα αυτή μας έδωσε την ευκαιρία να ξανά θυμηθούμε τα χρώματα, τα μεγέθη και τα συναισθήματα (πχ. Make a big happy mouth κτλ.). Στο τέλος συγκρίναμε τις φατσούλες και διαλέξαμε την αγαπημένη μας.
4. Φτιάξε ένα αστείο monster: η εκπαιδευτικός σχεδίασε ένα τερατάκι με χαρτοταινία στο πάτωμα της παρεούλας. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και κάθε ομάδα πήρε εικόνες με πολλά και διαφορετικά μέρη του προσώπου και του σώματος. Η εκπαιδευτικός φώναζε το χαρακτηριστικό που έλειπε και ο πιο γρήγορος από κάθε ομάδα έβαζε το σωστό. Στόχος ήταν να φτιαχτεί ένα τερατάκι πολύ αστείο όπου η μύτη θα ήταν στο κούτελο, τα αυτιά στην κοιλιά κτλ. Τα παιδιά στη συνέχεια πήραν τον ρόλο της εκπαιδευτικού και έλεγαν τα ίδια τις εντολές στην αγγλική γλώσσα.
5. Ιστορία και παιχνίδι: Aρχικά παρακολουθήσαμε την ιστορία “The monster family”. Μια ιστορία για μια οικογένεια τεράτων που το κάθε μέλος της είχε κάποιο χαρακτηριστικό πολύ μεγάλο (πχ. ο μπαμπάς είχε μεγάλα μάτια κτλ). Η ιστορία αυτή ήταν πολύ εύκολη για τα παιδιά γιατί το λεξιλόγιο της πολύ απλό και ήδη γνωστό.
Στη συνέχεια, παίξαμε ένα παιχνίδι κατανόησης με τα παιδιά. Οι εικόνες των τεράτων έπεσαν στο πάτωμα και η εκπαιδευτικός περιέγραφε το τερατάκι και τα παιδιά έπρεπε να βρουν ποιο είναι και να θυμηθούν πως λεγόταν στα αγγλικά (πχ. -Which monster has big eyes? -The daddy!)
6. Meet my octopus family: ο Octopus έφερε στα παιδιά μια φωτογραφία της δικής τους οικογένειας και σύστησε στα παιδιά τους χαρακτήρες. Παρατηρήσαμε και περιγράψαμε το κάθε χταποδάκι.
Τέλος, ακούσαμε και μάθαμε κάποια τραγούδια σχετικά με τη θεματική μας.






