Hello everyone!
Τις τελευταίες εβδομάδες τα παιδιά τραγούδησαν, έπαιξαν και έμαθαν το βασικό λεξιλόγιο για το φαγητό. Στόχος μας ήταν να εξοικειωθούν με απλές ομάδες λέξεων που αφορούν τις τροφές (fruit, orange, strawberry, apple, grape, banana, ice cream, brocoli, soup, juice, carrot, pizza, popcorn, sandwich κ.ά.), να κατανοήσουν και να αναπαράγουν προφορικά απλές φράσεις (Do you like..?, Yes, I do/ No, I don’t, Is it yummy/ yucky?).
Οι δραστηριότητες που κάναμε για αυτή τη θεματική ήταν οι εξής:
- Η φρούτο-ομπρέλα: η ομπρέλα γύριζε και τα παιδιά τραγούδαγαν τα ονόματα των φρούτων που έβλεπαν μπροστά τους. Όταν η ομπρέλα σταμάταγε, τα παιδιά ονομάτιζαν το φρούτο που έβλεπαν μπροστά τους. Στη συνέχεια, διάλεξαν τι φρούτο ήθελαν να γίνουν και παίξαμε ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι. Η miss Christina ήταν πολύ πεινασμένη και έβαλε όλα τα φρούτα σε ένα μπλέντερ για να τα κάνει χυμό. Όση ώρα έπαιζε η μουσική τα φρούτα χόρευαν μέσα στο μπλέντερ, όταν σταμάταγε το φρούτο που κινούνταν γινόταν χυμός και έβγαινε από το παιχνίδι.
2. Κατασκευή μασκών. Τα παιδιά έφτιαξαν μάσκες με τα αγαπημένα τους φρούτα.
3. Τάισε με: την τάξη μας επισκέφτηκε ένα πεινασμένο τερατάκι που όλο γουργούριζε από πείνα. Tα παιδιά παρακολούθησαν το βίντεο “There’s a monster in my tummy” από Super Simple songs, στη συνέχεια το τερατάκι ζητούσε από ένα παιδί να τον ταΐσει ένα συγκεκριμένο φαγητό. Όταν τελείωσαν τα φαγητά το τερατάκι χαιρέτησε όλα τα παιδιά που του έδωσαν φιλιά και κάποια από αυτά του ζήτησαν να τους φάει τα δακτυλάκια και τα αυτάκια.
Σε συνέχεια της παραπάνω δραστηριότητας τα παιδιά τάισαν τα δικά τους τερατάκια με τα φαγητά που ήθελε το καθένα. Στη συνέχεια τα ζωγράφισαν.
4. Do you like…? Yes, I do/ No, I don’t.: Η μαγική σακούλα ήταν γεμάτη από περίεργα φαγητά. Τα παιδιά επαναλάμβαναν το όνομα του φαγητού που έβγαινε από την σακούλα. Στη συνέχεια, οι κάρτες μαγειρεύτηκαν και δημιουργήθηκαν περίεργοι συνδυασμοί φαγητών: banana soup, brocoli ice cream, donut juice, popcorn pizza. Τα παιδιά ρωτήθηκαν ποιο τους αρέσει και στη συνέχεια ονομάτισαν κάτι που τους φαινόταν yummy και κάτι που τους φαινόταν yucky.
Τέλος, τα παιδιά παρακολούθησαν και τραγούδησαν το αντίστοιχο τραγούδι “Do you like brocoli ice cream?”
5. Pete’s big lunch: Ο Pete πήρε τηλέφωνο την ώρα των αγγλικών και είπε στην miss Christina ότι έφτιαξε ένα μεγάλο sandwich. Τα παιδιά αφού είδαν τα φαγητά που έβαλε μέσα στο sandwich ο Pete, τον βοήθησαν να φτιάξει ένα ακόμα για την τάξη μας. Κάθε παιδί διάλεγε ένα υλικό και το έβαζε μέσα στο sandwich. Όταν το φτιάξαμε, τα παιδιά το έφαγαν μαζί με τον Pete και τον ρώτησαν στα αγγλικά αν του άρεσε.
Μετά παρακολούθησαν και την αντίστοιχη ιστορία.