Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας



Λήψη αρχείου

ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2023-24



Λήψη αρχείου

Summer/ Καλοκαίρι!

Hello everyone!

Στόχος των τελευταίων μαθημάτων ήταν η γνωριμία των παιδιών με τα πλάσματα της θάλασσας και η εξοικείωση τους με το αντίστοιχο λεξιλόγιο στα αγγλικά.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 14 204307

Στα καλοκαιρινά μας μαθήματα υποδεχθήκαμε έναν νέο φίλο, τον Shark. Ο καρχαρίας αυτός έφτασε στην τάξη των αγγλικών πολύ πεινασμένος. Αφού τραγούδησε με τα παιδιά το αγαπημένο τους τραγούδι Baby Shark από Super Simple Songs για να τους θυμίσει τα μέλη της οικογένειας που είχαν μάθει σε προηγούμενα μαθήματα, έπαιξε μαζί τους πολλά παιχνίδια.

  1. Μουσικοκινητικό παιχνίδι: Σε κάποια παιδιά μοιράστηκαν πολύχρωμα ψαράκια ενώ ένας/μία παίκτης/ρια έγινε ο shark. Όσοι ώρα έπαιζε μουσική τα ψαράκια μπορούσαν να κολυμπάνε, να χορεύουν και να “πειράζουν” τον πεινασμένο καρχαρία. Όταν η μουσική σταματούσε τα ψαράκια πάγωναν και ο καρχαρίας προσπαθούσε να ανακαλύψει ποιος/α ήταν ψάρι. Όταν επέλεγε παιδί το ρωτούσε “Are you a fish?”, αν η απάντηση ήταν yes το έτρωγε και το ψαράκι έβγαινε από το παιχνίδι ενώ αν ήταν no κέρδιζαν τα ψάρια και ο καρχαρίας έμενε νηστικός.

shark 1

2. Με την βοήθεια του “Down in the deep blue sea” από Super Simple Songs και τη χρήση flashcards τα παιδιά αναγνώρισαν τα ζωάκια της θάλασσας και στη συνέχεια εξοικειώθηκαν με τα ονόματα τους στα αγγλικά μέσω παιχνιδιού.

O Shark μας επισκέφτηκε ξανά για να ζητήσει από τα παιδιά να “βουτήξουν” στη θάλασσα (στην παρεούλα) και να ψαρέψουν γι’ αυτόν λίγη τροφή. Το παιδί που κρατούσε τον καρχαρία επαναλάμβανε τη φράση “Feed me a…” και το ζωάκι που ήθελε να φάει πχ. jellyfish. Δύο παιδιά κρατώντας καλάμια ψάρευαν το ζωάκι που άκουγαν και τάιζαν τον καρχαρία. Ο/Η πιο γρήγορος/η παίκτης/ρια κέρδιζε το παιχνίδι.

s2 1

3. Sailors: Αφού παρακολουθήσαμε το βίντεο “A sailor went to sea” από Super Simple Songs γίναμε οι ίδιοι/ες ναύτες και ανακαλύψαμε τι κρύβει ο βυθός. Αφού καθίσαμε στη βάρκα ο πρώτος ναύτης έπαιρνε το τηλεσκόπιο, έψαχνε το ζωάκι στο αυτοσχέδιο κουκλοθέατρο-βυθό και το ονομάτιζε στα αγγλικά.

sailor 1

sailor 2

Δυστυχώς λόγω εκλογών και κλεισίματος του σχολείου εξαιτίας του καύσωνα δεν ολοκληρώσαμε τη θεματική του καλοκαιριού, αλλά δεν πειράζει καθόλου γιατί τα τελευταία μαθήματα ήταν γεμάτα αγκαλιές και παιχνίδι!

Καλό καλοκαίρι σε όλους/ες!

Το Νερό – Ένα πολύτιμο αγαθό

oie transparent

Στην ενότητα αυτή εστιάσαμε σε ένα πολύτιμο αγαθό: Το Νερό! Ξεκινήσαμε τη συζήτησή μας θέτοντας διάφορες ερωτήσεις στα παιδιά. Που υπάρχει το νερό; Έχει χρώμα, σχήμα, άρωμα; Σε τι μας χρησιμεύει; Τα παιδιά έδωσαν τις απαντήσεις τους. Το νερό το χρησιμοποιούμε σε πολλές δραστηριότητες της καθημερινότητάς μας: Πλένουμε χέρια, βουρτσίζουμε δόντια, κάνουμε μπάνιο, πλένουμε το αυτοκίνητο, πίνουμε το νερό, ποτίζουμε τα λουλούδια μας κλπ. Τα παιδιά αποτύπωσαν τη χρησιμότητα του νερού μέσα από τις υπέροχες ζωγραφιές τους.

χρησιμότητα νερού ζωγραφική 1

χρησιμότητα νερού ζωγραφική 2

Διαβάσαμε το βιβλίο του Σαμ Γκόντουιν «Πέφτει, πέφτει η σταγόνα», όπου ο μικρός γλάρος και η μαμά του ακολουθούν το θαυμαστό ταξίδι μιας σταγόνας νερού. Η σταγόνα ταξιδεύει από το ποταμάκι, φτάνει στο σπίτι μας, πηγαίνει στον υπόνομο και καταλήγει στην θάλασσα.

Επίσης, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο που μας μιλάει για το νερό και πώς αυτό φτάνει στο σπίτι μας.

Συζητήσαμε για το πόσο πολύτιμο είναι το νερό και πως δεν πρέπει να το σπαταλάμε. Τι μπορούμε να κάνουμε για να εξοικονομήσουμε νερό; Εξηγήσαμε πώς πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας, τα δόντια μας, τα πιάτα, το αυτοκίνητο, πώς μπορούμε να κάνουμε μπάνιο και να ποτίζουμε τα λουλούδια, ώστε να μην καταναλώνουμε πολύ νερό.  Πλύναμε και τα χέρια μας στην βρύση της τάξης μας σύμφωνα με τις οδηγίες που δώσαμε.

πλένω χέρια

Παίξαμε με τους αριθμούς και μετρήσαμε σταγόνες.

μετρώ σταγόνες

Φτιάξαμε μια ατομική κατασκευή όπου τα παιδιά έγραψαν το σύνθημα «ΔΕΝ ΣΠΑΤΑΛΩ ΤΟ ΝΕΡΟ»

κατασκευή

Φτιάξαμε μια ομαδική εργασία και γράψαμε συνθήματα σχετικά με την εξοικονόμηση νερού: «Όλοι μαζί ας βοηθήσουμε, το νερό να διατηρήσουμε», «Αν δεις τη βρύση να τρέχει, κλείσ’ τη, η γη δεν το αντέχει», «Μην αφήνεις τη βρύση ανοιχτή, το νερό να μην χαθεί».

37e5afff 9512 4693 9eee 900f976b1ab7

Παίξαμε ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι. Βάλαμε στο πάτωμα σταγόνες νερού και τα παιδιά έγιναν σταγόνες. Την ώρα που έπαιζε η μουσική, τριγυρνούσαν γύρω από τις σταγόνες. Όταν σταμάτησε η μουσική έπρεπε να βρουν στη σταγόνα-σπιτάκι τους και να πατήσουν πάνω της. Όποιος δεν προλάβαινε, έβγαινε από το παιχνίδι.

παιχνίδι σταγόνα 1

παιχνίδι σταγόνα 2

Συζητήσαμε τι σημαίνουν οι φράσεις:

«Είναι σαν τα κρύα τα νερά»

«Ήπιε το αμίλητο νερό»

«Πνίγεται σε μια κουταλιά νερό»

«Έβαλε νερό στο κρασί του»

Ακούσαμε το τραγούδι από τα Λάχανα και Χάχανα «Το Νερό… νεράκι»

Επίσκεψη στο σχολείο μας…

Σήμερα μας επισκέφθηκε στο νηπιαγωγείο μας η Διοικητής του ΑΤ Λουτρακίου, κυρία Μάρθα Μυστακίδου, και μας μίλησε για την οδική κυκλοφορία και τη συμπεριφορά που πρέπει να υιοθετούμε όταν κυκλοφορούμε στο δρόμο, είτε ως πεζοί, είτε ως οδηγοί, στα πλαίσια του προγράμματος εργαστηρίων δεξιοτήτων που υλοποιήσαμε με τίτλο: “Τον ΚΟΚ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ”. Τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις τους και απάντησαν σε ερωτήσεις.

1

2

3

4

5

 

 

Τα νηπιάκια μας πάνε Α’ Δημοτικού…

2dag12j

Η τρέχουσα σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της και τα νηπιάκια μας θα μας αποχαιρετήσουν για να πάμε στο Δημοτικό την επόμενη χρονιά. Πώς αισθάνονται γι’ αυτήν την μετάβαση; Η ψυχολόγος, κυρία Παναγιώτα Σωφρονά και η κοινωνική λειτουργός, κυρία Κωνσταντίνα Μαντζανά, μέλη ΕΔΥ του σχολείου μας, συζήτησαν με τα νήπια των δύο τμημάτων με στόχο να ανιχνεύσουν τους προβληματισμούς τους, τις τυχόν ανησυχίες τους αλλά και τις προσδοκίες των παιδιών από αυτή την αλλαγή. Τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους και να ανταλλάξουν απόψεις με τις ειδικούς αλλά και με τους συμμαθητές τους.

Α δημοτικού

Α δημοτικού 2

Εμείς τους ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ!!!