Hello everybody!
Για να ολοκληρώσουμε την θεματική του φθινοπώρου αφιερώσαμε μερικά μαθήματα στον καιρό. Βασικοί μαθησιακοί στόχοι ήταν τα παιδιά να εξοικειωθούν με το βασικό λεξιλόγιο που αφορά τις καιρικές συνθήκες (sunny, cloudy, rainy, snowy, windy) και μέσω σχετικού τραγουδιού και παιχνιδιών να αναγνωρίζουν τα καιρικά φαινόμενα, να μπορούν να τα ονοματίζουν στα αγγλικά και να αναπαράγουν σχετικό διάλογο (How’s the weather like today?, Let’s look outside, It’s sunny, Ιs it sunny?, It’s cloudy, Is it cloudy?, It’s rainy, Is it rainy?, It’s snowy, Is it snowy?, It’s windy, Is it windy? κτλ). Επιπλέον στόχος ήταν να ενταχθεί ο καιρός στην καθημερινή ρουτίνα του μαθήματος των αγγλικών καθώς αποτελεί λεξιλόγιο υψηλής συχνότητας.
Αρχικά, τα παιδιά παρακολούθησαν το βίντεο/ τραγούδι “How’s the weather?” από το Super Simple songs και στην συνέχεια κλήθηκαν να το αναπαράγουν μιμούμενοι/ες τις κινήσεις.
Μετά την πρώτη μας επαφή με το λεξιλόγιο αυτής της ενότητας, σειρά είχε παρουσίαση του μέσω flashcards με τη χρήση της ίδιας μελωδίας που υπάρχει και στο παραπάνω βίντεο. Στόχος ήταν τα παιδιά να αντιστοιχήσουν σε κάθε καιρικό φαινόμενο μια κίνηση και έναν συγκεκριμένο τρόπο εκφοράς των λέξεων ώστε να διευκολυνθεί τόσο η κατανόηση όσο και η απομνημόνευση του λεξιλογίου.
Αφού τα παιδιά, λοιπόν, τραγούδησαν και σωματοποίησαν τις λέξεις ήρθε η ώρα του παιχνιδιού. Μέσα από την μαγική σακούλα βγήκε ένα memory game. Οι κάρτες τοποθετήθηκαν ανάποδα και ένα ένα τα παιδιά άνοιγε μια κάρτα, έλεγε το καιρικό φαινόμενο που απεικόνιζε και έψαχνε το ζευγάρι της. Κάθε φορά που τα παιδιά έβρισκαν ένα ζευγάρι κέρδιζαν και τις κάρτες.
Παίξαμε και το παρακάτω παιχνίδι παρατηρητικότητας, όπου τα παιδιά έβλεπαν να περνά ένα καιρικό φαινόμενο στην οθόνη του υπολογιστή πολύ γρήγορα και έπρεπε να προλάβουν να το πουν για να πάρουν πόντο.
Επιπλέον, με αφορμή τον καιρό διαβάστηκε το παραμύθι “My inside weather” της Jen Thorpe και τα παιδιά αναγνώρισαν τα καιρικά φαινόμενα. Μίλησαν, επίσης, για το αν υπάρχει καιρός μέσα μας, τι καιρό έχει ο/η καθένας/μία και αν είναι πειράζει που αλλάζει ο καιρός μας. 
Τέλος, τα παιδιά πειραματίστηκαν με τα διαφορετικά καιρικά φαινόμενα. Έγιναν επιστήμονες και έφεραν την συννεφιά, την βροχή και το χιόνι στην τάξη τους. Μπορείτε να δείτε το πείραμα που κάναμε σε αυτόν τον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=x4GePPTUAjI .



