Τα παιδιά μαθαίνουν και δημιουργούν

145ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Κατηγορία: Κοινωνική ευαισθητοποίηση Σελίδα 1 από 5

Στο Άλσος Περιστερίου για μια ακόμα φορά

Τα τελευταία πέντε, τουλάχιστον, χρόνια έχει γίνει θεσμός η επίσκεψή μας στο Άλσος Περιστερίου. Συμμετέχοντας  στη δράση   του Δήμου Περιστερίου  “Άνακυκλώνω καπάκια -Βοηθάω-Κινούμαι”που συνδυάζει την περιβαλλοντική συνείδηση με την έμπρακτη κοινωνική αλληλεγγύη, και σκοπό έχει τη συγκέντρωση πλαστικών καπακιών με τελικό στόχο την απόκτηση αναπηρικών αμαξιδίων για συνανθρώπους μας που τα έχουν ανάγκη, συγκεντρώνουμε και παραδίδουμε μεγάλες ποσότητες από πλαστικά καπάκια από γάλα , νερό, αναψυκτικά  τα οποία στγκεντρώνουμε με τη βοήθεια των γονέων αλλά και της τοπικής κοινότητας .

Σε ένα χώρο ιδιάιτερα φιλόξενο , καθαρό , πράσινο και φροντισμένο , μας υποδέχεται ο κος Μπάμπης Δούναβης , υπεύθυνος της δράσης , για να μιλήσει στα παιδιά και να εξηγήσει στο σκοπό της δράσης . Τα παιδιά πάντα , κάθε χρόνο, παιρνούν υπέροχα σε αυτή την εκδρομή που συνδυάζει το ωφέλιμο μετά του τερπνού στην ευρύχωρη και ασφαλή παιδική χαρά!!!
6df8c612 acbd 448d 828e ad48860cd7a2
8b584ac7 8661 4570 85fc 1b84befeb38e
8542aa23 74a7 49ac 8378 4e3c07cf2e55
e5843ea6 ba05 4854 85c5 6b0f59fec019
36bbe0a4 088e 4633 98a6 7b106b17f123
f89bb514 7bf9 4a1e 87bb 17b803dc7e9a
34110ef7 e4e3 4f56 8733 11bba9b588e3
79ffdfdc 92be 4e5a 8a5c 9d80c99e822a
04c3bf9d f542 4f41 84d1 fe67ec63bc15
lolo

Επίσκεψη στη “Φλόγα”

Σάββατο απόγευμα και  ο  Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Η Φλόγα», μας υποδέχτηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων    “Αλεξάνδρα” σε έναν πολύ καλαίσθητο και ζεστό χώρο όπου ο κος Μιχάλης εκπαιδευτικός που υπηρετεί στο σχολείο του Συλλόγου  εδώ και  20 χρόνια, μας μίλησε για το σπουδαίο έργο της   “Φλόγας” που δίνει ελπίδα και ζωή σε πολλά παιδιά από 6 μηνών έως 16 ετών που “συναντήθηκαν” με τον καρκίνο….

Στος χώρους της φιλοξενούνται 50 παιδιά από όλη την Ελλάδα με τις οικογένειές τους για όσο διάστημα απαιτείται η ιατρική τους αγωγή.

Γονείς και παιδιά  παρακολούθησαν δύο πολύ  “δυνατά” σποτάκια που αναφέρονται στο έργο του Συλλόγου

https://www.youtube.com/watch?v=LKY9fmKHVgU

https://www.youtube.com/watch?v=qIfaZi9ALhY

και θαύμασαν τα ταμπλώ με τις όμορφες ζωγραφιές των παιδιών της   “Φλόγας”, σχέδια γεμάτα φως και αισιοδοξία. Τα παιδιά έδειξαν στον κο Μιχάλη τις δικές τους ζωγραφιές με ευχές για τα φιλοξενούμενα  παιδιά και του έδωσαν τον φάκελο με το χρηματικό ποσό που συγκέντρωσαν από την πώληση της σχολικής μας εφημερίδας το Δεκέμβριο, βγαίνοντας να πουν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στην πλατεία της γειτονιάς μας…

15 1 768x1024 1

5 6 768x1024 1

11 3 768x1024 1

Ο κος Μιχάλης αποστέλλοντας τη βεβαίωση παραλαβής δωρεάς,  έγραφε :   “Ευχαριστούμε πολύ, η ευαισθησία σας μας έχει συγκινήσει!”  .

Ένα   “ευχαριστώ” αφιερωμένο στα παιδιά που νοιάζονται , σκέφτονται και δρουν!!!

8059e614 93d2 4f26 8d4c 2b4b4c56ea74

f3973402 890e 409a 82f3 6715d296306f

a826f21e 8b32 47af 8be4 ffed8ca4c7aa

087164b6 cb7e 4dcc a39e 7f0071ee5518

ca19051e f915 4630 98d1 e61172717c22

d921f678 5ead 4bcd 9548 62e2b13e4326

17936934 a53e 4766 bc00 420d5a1c9785

e9fe0ba3 781d 44cd a118 9dd6e1c09811

f0e0d37c 7899 46fb 8eea 62594ac805e3

c0a0ee28 26fb 4de0 993c 97ed72ce1909

c212d783 c10f 463f 8f2b a42af5fe82bf

cc126684 b0d9 475e a730 7eec9f472ef2

da5880d3 93e9 48c1 a00b 433a0f962ded

7640b542 f33b 4ee1 976a f72987ff102f

26657a60 64c9 4695 9fdc 8321d4f8fed2

81f853b0 27fc 4740 9584 e5bfa014e135 1

5f3a776f 5b67 43a7 a924 4c2ffde132a6 1

4b3ac959 2d14 46e5 b954 0af3329637f0 1

b127f65e 0779 4c95 ad41 1496387cd1a8

69e5e2cf 32e8 49c8 891b 43b3dfa21e37

Ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Η Φλόγα» ιδρύθηκε το 1982 στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού από ελάχιστους γονείς παιδιών με καρκίνο, γιατρούς, νοσηλευτές και ψυχολόγους του ογκολογικού τμήματος. Η Φλόγα είναι Σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Σήμερα η Φλόγα αγκαλιάζει χιλιάδες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα, με γραφεία και εκπροσώπους σχεδόν σε όλες τις περιφέρειες της χώρας.

Αποστολή της είναι:

  • Να συμπαραστέκεται  στα παιδιά που νοσούν από καρκίνο και τις οικογένειές τους.
  • Να αγωνίζεται  για την καλύτερη ιατρική, ψυχική και κοινωνική φροντίδα τους.
  • Να μοιράζεται τους φόβους και τις αγωνίες τους, και να στηρίζει με κάθε τρόπο τον αγώνα τους.

IMG 4255

Πρόσκληση στο 3ο Διαπολιτισμικό Φεστιβάλ Αττικής «Χρώματα και Ρίζες του κόσμου»

Το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων και οιΣυντονιστές/στριες Εκπαίδευσης Προσφύγων του Αστικού Ιστού της Α΄ Αθήνας για την
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σας προσκαλούν να συμμετάσχετε στην Εικαστική Έκθεση- Εκπαιδευτική Δράση με θέμα:
«Μικρά βιβλία, μεγάλες ιστορίες: τα ζώα αφηγούνται»
Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του 3ου Διαπολιτισμικού Φεστιβάλ «Χρώματα και Ρίζεςτου κόσμου» από την 21η έως και τις 24 Μαΐου 2026, το οποίο διοργανώνεται από τις Συντονίστριες Εκπαίδευσης Προσφύγων του Αστικού Ιστού της Α΄ Αθήνας, το 162ο Δ.Σ. Αθηνών και το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων.
Τα έργα των μαθητών/τριών θα «ταξιδέψουν» σε διάφορα σημεία της πόλης, όπως στο Athens Comic Library και στο 162ο Δ.Σ Αθηνών, ενώ θα παρουσιαστούν σε ομαδική έκθεση στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα Μερκούρη» (Ηρακλειδών 66 και Θεσσαλονίκης, Θησείο, στάση μετρό Κεραμικός),στο πλαίσιο του Refugee Week Greece 2026.
Καλούμε τους/τις μικρούς/ές μας δημιουργούς των Nηπιαγωγείων να γνωρίσουν τον κόσμο των μικρών βιβλίων και των εικονοβιβλίων και να αφηγηθούν, μέσα από εικόνες, σχήματα και χρώματα, ιστορίες με πρωταγωνιστές ζώα που κινδυνεύουν.
Μέσα από την παγκόσμια γλώσσα της εικόνας,τα παιδιά καλούνται να δημιουργήσουν τα δικά τους εικαστικά βιβλία και να εκφράσουν συναισθήματα, αναπτύσσοντας τη φαντασία και τη
δημιουργικότητά τους.

Όπως και την περσινή σχολική χρονιά, έτσι και φέτος είμαστε παρόντες στο  Φεστιβάλ.  Βλέπουμε το παράρτημα της δράσης με τα ζώα που βρίσκονται σε κίνδυνο και τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα ζώο , συνθέτει μια ιστορία πρωτότυπη και μοναδική, βρίσκει τίτλο  και την εικονογραφεί. Έπειτα , γίνεται η παρπουσίαση της ιστορίας στην ολομέλεια . Μπράβο στα παιδιά για τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την ευαισθησία τους!!

7cc1f7b6 c3a1 4011 8be1 1f043570dfd9

10fbc767 8f29 43ab b2d7 1148526b99b7

b44a1d59 77f1 4ddf a357 3c91005bf268

ca195fc8 1dc6 4b3b a633 b64d25001604

563af129 3b1f 408c ae9f a18d7845edfc

20f4ffde 5e18 45da 8650 3077591c22df

4ecb77d8 25cd 49f6 884b ecbe47483021

4ecb77d8 25cd 49f6 884b ecbe47483021 1

Το αστέρι μας!!!

“Αντλώντας έμπνευση από τις έννοιες της προσφοράς και του εθελοντισμού, το μήνυμα που πρεσβεύει το Αστέρι της Ευχής, το έργο του οργανισμού, αλλά και τις ιστορίες παιδιών ευχής καλούμε μαθητές και μαθήτριες να συμμετέχουν στο δημιουργικό διαγωνισμό του Προγράμματος με μία συλλογική δημιουργία”.

Στο παραπάνω κάλεσμα του οργανισμού    “Κάνε μια ευχή Ελλάδας” ανταποκρινόμαστε με τη συμμετοχή μας στην κατηγορία   “Σχεδίασε το αστέρι σου” . Καλή επιτυχία , παιδιά!!!

95aba761 8e66 4de5 82e9 a8f520a442a1

32fdabcf 1dae 451f 8cf3 4d0760ea67d1

29c49221 164b 4879 96d6 3f1dc41832b7

2f6604e4 76bb 43d2 93f7 be49888dafe1

Ένα πρωινό στο Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών

Σήμερα ζήσαμε μια μοναδική εμπειρία στην Καλλιθέα. Επισκεφθήκαμε το Ολοήμερο Ειδικό Δ.Σ. Τυφλών , το Ειδικό Δ.Σ. Τυφλοκωφών , και το Ειδικό Νηπιαγωγείο Τυφλών.

Το ΚΕΑΤ, πρώην «Οίκος Τυφλών», ιδρύθηκε το 1906 από τους Γ. Δροσίνη και Δ. Βικέλα, με δαπάνες των αδελφών Άμπετ. Αρχικός σκοπός ήταν η προστασία των τυφλών ατόμων. Μέχρι το 1979 ήταν φιλανθρωπικό σωματείο με Πρόεδρο τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο Αθηνών. Μετά από σκληρούς αγώνες των τυφλών, το 1979 έγινε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα 265/17-4-79, ΦΕΚ 74/17-4-1979) και μετονομάστηκε σε Κέντρο Εκπαιδεύσεως και Αποκαταστάσεως Τυφλών  Πηγή:https://keat.gr/

Σε ένα χώρο προσεγμένο, φιλόξενο, γεμάτο φως, χρώματα και καλαίσθητες εικαστικές δημιουργίες, συναντήσαμε παιδιά που, αν και ζουν μέσα στο σκοτάδι, το πρόσωπό τους φωτίζεται από ένα ζεστό χαμόγελο και είναι έτοιμα να σου δείξουν ότι υπάρχει κι άλλος ένας κόσμος εκτός από αυτόν που βλέπουμε…Στο Δημοτικό Σχολείο φοιτούν περί τους 35 μαθητές και στο Νηπιαγωγείο 25 που έρχονται από διάφορες περιοχές της Αττικής και μετακινούνται με ναυλωμένο ταξί από την Περιφέρεια Αττικής. Στο ΚΕΑΤ(Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών )φοιτούν παιδιά που πάσχουν από ολική ή μερική τύφλωση  μπορεί, όμως, να εχουν και συνοδές αναπηρίες(αυτισμό, νοητική υστέρηση, κινητικές αναπηρίες κα).

Τα παιδιά, περπάτησαν πιάνοντας την ειδική μπάρα που οδηγεί τους τυφλούς μαθητές μέσα στο σχολείο,  έπαιξαν παιχνίδια με διάφορα υλικά που τους βοήθησαν να καταλάβουν πώς όταν εκλείψει η όραση τότε ενισχύονται οι άλλες αισθήσεις, είδαν τη μηχανή της γραφής Braille και πληκτρολόγησαν το γράμμα Α. Τους έκανε δε ιδιαίτερη εντύπωση το ανάγλυφο των κουκκίδων που αποτυπώθηκαν στο χαρτί.

Ο  Θ. μας  ” διάβασε” με τον υπέροχο τρόπο του το βιβλίο που είχε φτιάξει με τους συμμαθητές του για μία κάμπια ( ” Μια κάμπια πολύ πεινασμένη” του Έρικ Καρλ, εκδ. Καλειδοσκόπιο) , χαϊδεύοντας τα ανάγλυφα υλικά και χαρτόνια που είχαν χρησιμοποιήσει για την εικονογράφησή του. Στη συνέχεια, πλησίασε τα παιδιά και τα άγγιξε φιλικά ζητώντας να μάθει τα ονόματά τους . Φεύγοντας από την τάξη είπε ότι χάρηκε πολύ που μας γνώρισε!!

Η κα Εμμανουέλα, η μουσικός, ήρθε στην τάξη κρατώντας τον οδηγό της τον Divo ο οποίος τη συντροφεύει τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Μας έπαιξε στο βιολί το τραγούδι  ” Αν όλα τα παιδιά της Γης” και εμείς το τραγουδήσαμε  κάνοντας κάποιες κινήσεις στη νοηματική γλώσσα. Μας είπε ότι τα σκυλιά οδηγοί εκπαιδεύονται για δύο χρόνια, υπάρχουν συνολικά γύρω στα 25 σε όλη την Ελλάδα, για να αποκτήσει ένας τυφλός σκύλο απαιτούνται αρκετές προϋποθέσεις , ενώ η αγορά του γίνεται μέσω χορηγιών καθώς κοστίζει αρκετές χιλιάδες ευρώ.Μας έμαθε ακόμα ότι όταν ο σκύλος φορά το ειδικό  σαμάρι , δεν επιτρέπεται κανείς να τον πλησιάσει ,  να του μιλήσει ή να τον χαϊδέψει , επειδή αποσπάται η προσοχή του από το έργο που έχει αναλάβει. Όταν όμως βγαίνει το σαμάρι , τότε γίνεται ένας σκύλος σας όλους τους άλλους.

Στη συνέχεια , μας έκανε μια επίδειξη του τρόπου με τον οποίο ο σκύλος συνεργάζεται μαζί της και την προστατεύει από διάφορα εμπόδια στο δρόμο της. Τα παιδιά περπάτησαν με τη βοήθεια του λευκού μπαστουνιού και έγιναν ζευγάρια όπου ο τυφλός κρατούσε από το μπράτσο τον συνοδό του προκειμένου  να νιώθει ασφαλής .

Πριν φύγουμε, χαρίσαμε στην κα Εμμανουέλα και στο διδακτικό προσωπικό ένα πήλινο πιατάκι με ανάγλυφες παραστάσεις και χάρτινες καρδιές όμοιες με τις κουκκίδες της γραφής  Braille.Τα παιδιά του ΚΕΑΤ μας χάρισαν καρτέλες με τα ονόματά μας και λουλούδια με τις λέξεις ” Αγάπη” και ” Φιλία” γραμμένα και στις δύο γλώσσες

Φύγαμε από το ΚΕΑΤ γεμάτοι από όμορφες στιγμές που στο πέρασμα του καιρού θα γίνουν δυνατές αναμνήσεις γεμάτες τρυφερότητα, συγκίνηση και θαυμασμό για όσα παιδιά γίνονται σπουδαίοι μαχητές και μας διδάσκουν πολύτιμα μαθήματα ζωής…

1dc1966f c5ad 4092 90fc c16c27555058

 

ae616a5f 7b5c 44b7 bcf1 99481c9524f6

014dd6a8 e777 4637 b43e 4f16563f1962 1

b4f1c52a 6625 48bd 80b7 cb2f7e61c452

26cd6474 89b0 485c 8003 08bf1e8a3482

4e63c4ff feac 4bd0 a09a 97e2d8d66d1b

2e625213 bac7 4f39 867f f1164dfc601a

ee3ff2e9 5b06 486a b12c 75400f226bb5

4f63cfa8 4a01 47e0 ae19 24a94d33aa0d

b931ccbc 7bdc 4e2f 968f e3d76355f1f1

2f40d1a3 08be 4400 8b2f 80607dd023c7

d9ad4261 c83e 40dd 9946 b786dff1b9c2

48fa0c7c 1cda 43ef 86d6 eb931307b6c7

5bca0bf1 75fa 4eae a073 0a4301219dcc

4d943b7d d57e 41e3 8138 9726adb5ec75

22df2a8e a499 49f9 bd5b 8fb1e5efa5f7

61dc68ed 98a7 47e1 ab05 27382e8e1ebe

6d7fd4cd b4ef 4941 8069 8534c60826b3

55112c81 6533 4c89 b770 2a6dfe9db364

c916aeb2 bd5c 4203 badc 59eee50005a1

0aaa6885 7524 43bd abbb fea76434ebc1

4d9473f9 4f11 4967 bf78 d7d1caee4c03

059d082f 4a60 426c 8ee1 bad9856c8806

9ebb5b51 bf9a 4912 8de3 0f7ac1c83ff7

47ee4f97 3cf8 4619 a086 f8b29137e34d

436e86e2 0420 4441 a5b3 1360d5bdbf86

Ένα μεγάλο ” Ευχαριστώ” στις κυρίες Μαρία( Προϊσταμένη) , Μελίνα, Εμμανουέλα, Δήμητρα από το Ειδικό Δ. Σ. Τυφλοκωφών και τις κυρίες Νικολίτσα ( Προϊσταμένη),Ελένη,Βασιλική, από το Ειδικό Νηπιαγωγείο Τυφλών για τη ζεστή υποδοχή και φιλοξενία τους.

Αποτυπώνοντας τις εντυπώσεις..

6e8939df 4c41 426e 8cb7 beaf7743da62

73b65361 75f3 40b9 978a 202393ca982b

134bf60c 2623 48f7 88b2 242fb87ad1b3

a36559f3 8664 4294 9d1a 60fae8dfbd0d

a57532ce 1558 42eb b995 3e4ae7fab041

bc122ad0 248f 419a 8967 0b44c690db6e

cd35271f b364 4a40 aec6 f3218ff0d7d6

 

Ανακυκλώνουμε καπάκια

Τα τελευταία χρόνια μια από τις πιο αγαπημένες εξόδους των παιδιών είναι η επίσκεψη στο Άλσος Πειστερίου όπου συναντούν τον κο Μπάμπη Δούναβη , υπεύθυνο της δράσης  “Ανακυκλώνω καπάκια  βοηθάω -κινούμαι” , ακούν την προσωπική του ιστορία που τον οδήγησε να γίνει άτομο με κινητική αναπηρία,  μαθαίνουν για τις δυσκολίες στην καθημερινότητά τους που συχνά αντιμετωπίζουν τα άτομα με κινητικά προβλήματα και το πώς τα πλαστικά καπάκια συμβάλλουν στην βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους , προσφέρουν την ποσότητα πλαστικών καπακιών που συγκεντρώνουν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και περνούν ένα όμορφο πρωινό στον καλαίσθητο και περιποιημένο χώρο του Άλσους.

54776593 5668 4daf acae da1c1d6422c1

01b305d2 8b38 4016 9dd2 b72721771baa

547c1c6a 3803 43df 8d24 ab38b7fa8ad4

af21febd 60d4 42ad a1d3 2a6c93a3e00d

e2632b34 41e6 49b7 9f43 147f5665158b

4d1cb674 d0ab 4b9d 92fe ef0cd54a6098

0a782e25 a337 4e8e 9d26 55ebcc08e63f

6d443cb9 bed1 4ff8 a727 61a54df7fe30

 

 

“Το όνειρό μου για τον κόσμο”

Το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων και οι
Συντονίστριες/-ές Εκπαίδευσης Προσφύγων του Αστικού Ιστού της Α΄ Αθήνας για την Πρωτοβάθμια
Εκπαίδευση σας προσκαλούν να συμμετάσχετε στην εικαστική έκθεση με θέμα:
«Το όνειρό μου για τον κόσμο»
Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του Διαπολιτισμικού Φεστιβάλ, στις 29 και 30 Μαΐου
2025, το οποίο διοργανώνεται από τις/τους Συντονίστριες/-ές Εκπαίδευσης Προσφύγων του
Αστικού Ιστού της Α΄ Αθήνας, το 162ο Δ.Σ. Αθηνών και το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και
Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων.
Καλούμε τους/τις μικρούς/ές μας δημιουργούς να αποτυπώσουν μέσα από την παγκόσμια γλώσσα
της τέχνης το δικό τους όνειρο για τον κόσμο και να εκφράσουν τις σκέψεις, τις ελπίδες και τα
συναισθήματά τους μέσα από το χρώμα, το σχήμα, τη σύνθεση και τη δημιουργία.
Με αφορμή ερωτήματα όπως:
● Πώς φαντάζομαι τον κόσμο στον οποίο θα ήθελα να μεγαλώσω;
● Τι σημαίνει για μένα “μαζί”;
● Ποια χρώματα έχει η ειρήνη, η αγάπη, η ισότητα;
● Πώς μοιάζει ένας κόσμος όπου όλοι οι άνθρωποι ζουν με αξιοπρέπεια, σεβασμό και
αποδοχή;
● Ποιο είναι το σχολείο των ονείρων μου;
● Πώς ονειρεύομαι τη φύση και το περιβάλλον μέσα στο οποίο θα ήθελα να ζω;

Τα έργα θα παρουσιαστούν στο Διαπολιτισμικό Φεστιβάλ (29 & 30 Μαΐου 2025), στο Refugee
Week (16-22 Ιουνίου 2025) και σε διαδικτυακή έκθεση.

Το Τμήμα 2 συμμετέχει στην έκθεση με δύο έργα που επιμελήθηκαν τα παιδιά με ενθουσιασμό . Μετά από συζήτηση, χωρίστηκαν  σε δύο ομάδες , αποφάσισαν για τη θεματολογία του  έργου τους  και για τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουν . Ο κόσμος των ονείρων τους είναι γεμάτος χρώματα και σχέδια , αγάπη , καθαρό περιβάλλον, φροντίδα, καλοσύνη, χαρά, ευτυχία και ειρήνη.

Τα όνειρά σας , ευχές μας !!!

c24a44d4 2eec 4670 a3bb 2a052798efab

70d0b06b 9a1a 45dc 8fc3 2dd7799fe041

56e05610 71ad 401b 9829 1815b5758542

4f0ed76e ecd7 47a1 a10b 1548be1524e8

0e7c337a d5c8 4eef 872b 5df958043126

6b2b439b a690 482f 99dd bd23c615a1d9

f0a889cb 878a 493e 87ba d0481359e8f1

79243ff2 bf84 40a8 8a66 1018dfebf49e

4ad2dda8 770e 433e bd91 41e4b5936f0c

97f658a4 0c5f 45fc 9ba5 c37f0de3056f

Για μια ακόμα φορά στο Περιστέρι….

Με το Δήμο Περιστερίου μας συνδέει μια   “φιλία” ετών, καθώς σταθερά συγκεντρώνουμε πλαστικά καπάκια συμμετέχοντας στη δράση   “Ανακυκλώνω καπάκια , βοηθάω -κινούμαι” με υπεύθυνο τον κο Μπάμπη Δούναβη , ο οποίος και μας υποδέχτηκε στην είσοδο του Άλσους προκειμένου να μιλήσει στα παιδιά για το σκοπό της δράσης . Μας είπε ότι ο ίδιος γεννήθηκε με μια ασθένεια που δημιουργούσε μερική ατροφία στα κάτω άκρα αλλά αυτό δεν τον εμπόδιζε να περπατά και να αθλείται . Όταν, όμως, ήταν 10 χρονών,  με το αμάξι του μπαμπά του είχε ένα ατύχημα και έμεινε για έξι μήνες στο γύψο με αποτέλεσμα οι μυες να ατροφήσουν εντελώς και έκτοτε είναι σε αναπηρικό αμαξίδιο. Ο κύριος Χρήστος γονέας νηπίου που μας συνόδευε μας είπε ότι για δεκαπέντε χρόνια εργαζόταν ως προπονητής επιτραπέζιας αντισφαίρισης ( πινγκ πονγκ) ατόμων με κινητικά προβλήματα και τον είχε εντυπωσιάσει το πάθος και η θέλησή τους να φτάσουν ψηλά.   Μας ξενάγησε στο καθαρό και περιποιημένο άλσος με τις χελώνες να τρώνε αμέριμνα τα χορταράκια τους και πολλά αγάλματα  με μορφές της μυθολογίας να ξεπροβάλλουν παντού. Στο θεατράκι καθήσαμε για φαγητό μετά μουσικής αφού εκείνη την ώρα ένας μουσικός σύλλογος έκανε πρόβες. Κάναμε βόλτα και στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής γνωρίζοντας τα σήματα της τροχαίας . Η καλύτερη στιγμή , βέβαια, ήταν όταν πήγαμε στις δύο παιδικές χαρές όπου τα παιδιά ξέδωσαν και   “χόρτασαν”  παιχνίδι!

Στο σχολείο , ο καθένας/μία ζωγράφισε τις εντυπώσεις του/της από τη σημερινή μας εκδρομή.

1717533081282

 

441675152 734942488592766 1276972584167648191 n

436492277 1594658201324583 5281609243683826780 n

436447868 2736876566485773 720333010577215778 n

0988777

441095479 473612905331958 329796208454589508 n

436733204 330538820078374 3172245500769798653 n

436483426 1111661016612138 5755339734355020138 n

1717532965827

441310854 1172094277470764 3253460748546705652 n

1717532898348 1

 

441988698 824421096234424 4560781722105017442 n

441602009 989462068960110 3776147269689837849 n

441083893 392100470498176 3657120381246801795 n

441987801 977321907469672 1580045031495188581 n

441945383 450597894237326 7031246062037309094 n 1

441941570 784160553696671 3539628432275555181 n

Περάσαμε αξέχαστα!!!

Ευχαριστούμε θερμά την κα Λένα και τον κο Χρήστο που μας συνόδευσαν.

Η φίλη μας η θάλασσα

” Μέσόγειος , πηγή ζωής και πολιτισμού”  είναι το θέμα του διαγωνισμού ρομποτικής του Οργανισμού STEM Education στον οποίο συμμετέχουμε, και μας έδωσε την αφορμή να ασχοληθούμε με το  θαλάσσιο οικοσύστημα , τη θάλασσα που μας προσφέρει χαρά , αναψυχή , εργασία , τροφή αλλά από την άλλη κινδυνεύει από σκουπίδια  και διάφορα απόβλητα . Φτιάξαμε αφίσες που μιλούν για καθαρές παραλίες και θάλασσες , βγήκαμε στη γειτονιά και τις δώσαμε σε διάφορα καταστήματα ( πιτσαρία, βιβλιοπωλεία, καφετέρια, ψαράδικο, περίπτερο , ξηροκαρπάδικο ) προκειμένου να τις βάλουν στη βιτρίνα τους για την ευαισθητοποίηση του κόσμου . Τα παιδιά πήραν πολλά   “Μπράβο” τόσο για την πρωτοβουλία τους όσο και για τα όμορφα σχέδια και κείμενα που έγραψαν!!!

437115997 795119702197710 2485270156429805015 n

439207504 402835749208122 575897864145920997 n

438299808 459044679946127 604313191967947243 n

438271370 835114088440688 7848937938897122829 n 1

 

438237552 1784904611992422 6454775449518409886 n

438223495 3564915827154810 7764687550720976759 n 1

438158280 956840946071106 1448654542239397952 n

 

Let’s Do It Greece 2024 !

“Ήρθε η στιγμή για τη μεγάλη επιστροφή του Let’s do it Greece!
Της εθελοντικής δράσης που από το 2012 αγαπήσατε και αγκαλιάσατε σε όλη την Ελλάδα. Της ιδέας που ξεκινήσαμε μια παρέα νέων παιδιών και αγκαλιάστηκε από χιλιάδες εθελοντές και φορείς με σκοπό να καθαρίσουμε και να ομορφύνουμε όλη τη χώρα μέσα σε μία μέρα.
Τα τελευταία χρόνια λόγω της πανδημίας, οι ζωές μας άλλαξαν. Οι αγκαλιές φάνταζαν μακρινές, το ίδιο και οι δράσεις που μας ένωναν όλα αυτά τα χρόνια. Όμως, συνεχίσαμε να προσπαθούμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό οργανώνοντας πολλές τοπικές δράσεις καθαρισμού, αναδασώσεων και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης μικρών και μεγάλων. Οι μεγάλες καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ετών, μας πόνεσαν και μας πείσμωσαν να αναλάβουμε ακόμα μεγαλύτερη δράση.
Φέτος είμαστε ξανά εδώ για να σας πούμε ότι δεν σταματήσαμε να ονειρευόμαστε. Δίνουμε όλοι μαζί μία μεγάλη υπόσχεση!
Να ενωθούμε ξανά, μέσα σε μία ημέρα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, σε ταυτόχρονες εθελοντικές δράσεις καθαρισμού, δημιουργώντας μια μεγάλη ασπίδα προστασίας των δασών της πατρίδας μας.
Κυριακή 14 Απριλίου, αναλαμβάνουμε ταυτόχρονη εθελοντική δράση για τα δάση μας!
Σας καλούμε την ίδια μέρα να ενώσουμε τις δυνάμεις μας σε κάθε γωνιά της χώρα καθαρίζοντας και φροντίζοντας τα δάση, τις δασικές εκτάσεις και τους χώρους πρασίνου των περιοχών μας ενόψει της νέας αντιπυρικής περιόδου”.
Αυτό είναι το μήνυμα για τη φετινή χρονιά του Let’s Do It Greece και το νηπιαγωγείο μας δίνει δυναμικό παρόν . Το ραντεβού μας είναι στην πλατεία του Αγίου Ανδρέα και όλοι μαζί , παιδιά γονείς ,εκπαιδευτικοί φοράμε πλαστικά γάντια και ξεκινάμε τον καθαρισμό. Χωρισμένοι σε ομάδες , καθαρίζουμε το πλακόστρωτο και τα παρτέρια από κάθε  λογής απορρίμματα και τα τοποθετούμε σε ξεχωριστές σακούλες , για τα ανακυκλώσιμα και τα μη ανακυκλώσιμα υλικά .
437914136 1442175469729373 6278319424612808741 n 1
438124878 758046079727622 4296781315255759958 n
437976708 284975871319201 4097736174543584993 n
437953143 775710611167374 199304933527993283 n
437875202 1359116144794300 4932236625468180592 n 1
437864326 7582316541806395 2140663795822550806 n
Κρεμάμε όμορφες ξύλινες πινακίδες στα δέντρα με σημαντικά περιβαλλοντικά μηνύματα που σκέφτηκαν και έγραψαν τα παιδιά
437976708 429845302786367 5307576523392154162 n
αα 1
α 2
  • Δεν πετάμε σκουπίδια στο δρόμο
  • Μαζεύουμε τα κακά του κατοικίδιού μας
  • Κάνουμε ανακύκλωση στον μπλε κάδο
  • Πλαστικά γυαλιά αλουμίνια , χαρτιά να ανακυκλώνουμε
  • Αγαπάμε και φροντίζουμε το περιβάλλον
  • Διατηρούμε καθαρή την πλατεία μας
437784267 843925707562838 1866839334223671561 n
ααααα
αααα
437927709 886537786577739 3764544235395544032 n
437918434 3319873338313794 7289001508098703599 n
437918234 1979969912405459 1273608441469755661 n
ααα 1
Παίζουμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού
Τα μεγαλύτερα αδέρφια αναλαμβάνουν το ρόλο του αναγνώστη των μηνυμάτων που υπάρχουν μέσα στους φακέλους του κρυμμένου θησαυρού

437926674 1083705609598726 7287382892520137943 n 1

435972635 836652414905190 4642712055534659855 n

437899574 1140033813885311 6350141494304913293 n 1

437918233 808024037428639 3715862672457556816 n

437870524 1346408489372688 6978668171298925318 n

435861751 866741388555765 2220245599502116497 n

437846261 935323924813704 807578599914518293 n

435833177 3717151185169581 6496670710368208458 n

437795728 968109401424111 8112774852835583616 n

435917622 1134966497839844 960225049733068190 n

436784830 442511644950122 86461080072812161 n

Στη δράση μας το παρόν έδωσαν και εκπρόσωποι του Δήμου Αθηναίων . Συγκεκριμένα , η κα Βολονάση Πρόεδρος της 5ης Δημοτικής Κοινότητας,ο κος Αποστολόπουλος Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Πρασίνου , η κα   Μπέη Αντιδήμαρχος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης  και ο κος Χαρλαύτης   Αντιδήμαρχος Παιδείας , Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Δια Βίου Μάθησης . Η παρουσία τους πολύ σημαντική και η επιβράβευση της πρωτοβουλίας των μαθητών/τριών  σηματοδοτεί τη σπουδαιότητα της σημερινής μας δράσης και ενθαρρύνει τα παιδιά να  υπερασπίζονται το όραμά τους για έναν καλύτερο κόσμο.

437803852 404200832550465 4381866433305029312 n 1

Κλείσαμε το όμορφο πρωινό μας στην αυλή του νηπιαγωγείου μας απολαμβάνοντας ένα μικρό κέρασμα κάτω από τη σκιά των δέντρων του κήπου μας

437803637 1638581370214626 5130757163970000335 n

437899574 800583721998758 6573005516160638121 n

Ένα μεγάλο ” Ευχαριστώ” στους γονείς που μοιράζονται το ίδιο όραμα με τα παιδιά και τις νηπιαγωγούς  και προσέφεραν σημαντική εθελοντική εργασία , φέρνοντας τα απαραίτητα υλικά ( σακούλες , γάντια, ξύλινες πινακίδες , ανεξίτηλους μαρκαδόρους , σπάγγο)

436772066 1497549837858080 7568563291548676921 n

 

Σελίδα 1 από 5

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση