Ολομέλεια ΣΕΕ

Οργανωτικός Συντονιστής Παπαδάκης Σπυρίδων
Αναπλ. Οργ. Συντονιστής Ζησιμόπουλος Δημήτριος
Σ.Ε.Ε. ΠΕ60 Σ.Ε.Ε. ΠΕ70
Σ.Ε.Ε. Κλάδων Δ/θμιας Εκπαίδευσης Σ.Ε.Ε. Κοινών Κλάδων
Σ.Ε.Ε.  Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης Σ.Ε.Ε. Εκπαίδευσης για την Αειφορία
Σ.Ε.Ε.  με έδρα εκτός Πάτρας

Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου

Αγγελόπουλος Ηρακλής Ζησιμόπουλος Δημήτριος Παδιώτης Ιωάννης
Αντωνοπούλου Ζωή Καραλή Βασιλική Παπαδάκης Σπυρίδων
Βαλμάς Θεοφάνης Κονιδάρης Γεώργιος Παπαδούρης Παναγιώτης
Βετσόπουλος Απόστολος Κουζέλη Χαρούλα Πομώνης Γεράσιμος
Βοϊνέσκου Ζαχαρούλα Λεβεντάκης Χαράλαμπος Σακκούλης Δημήτριος
Γαριού Αγγελική Λιάπης Ευθύμιος Σεμιτέκος Δημήτριος
Γεωργακοπούλου Άννα Λίλλη Μόνικα Σκιαδάς Γρηγόριος
Γεωργούση Ακριβή Μαστρογιάννης Αλέξιος Τζωρτζάκης Ιωάννης
Γκέρτσος Κωνσταντίνος Μπαλωμένου Αθανασία Τουρκάκη Διονυσία
Γκουρνέλου Αδαμαντία Μποέμη Παναγιώτα Τσεγγελίδου Ευθαλία
Δημόπουλος Βασίλειος Μποκώρος Παναγιώτης Τσιάχτας Αριστοτέλης
Διδάχου Ελένη Νάκος Κωνσταντίνος Φατσέας Παναγιώτης
Ζάγκος Γεώργιος Νικολακοπούλου Αικατερίνη Φελούκα Βασιλική
Ζαχαροπούλου Σουσάνα Νικολακοπούλου Ελένη Χριστόπουλος Νικόλαος

1.Αλφαβητικός Κατάλογος ΣΕΕ ΠΕΚΕΣ Δ. Ελλάδας
2.Αλφαβητικοί Κατάλογοι Σχολικών Μονάδων-ΣΕΕ ανά βαθμίδα και Π.Ε.

α Νηπιαγωγεία Αχαΐας
β Νηπιαγωγεία Ηλείας & Αιτ-νιας
γ Δημοτικά Αχαΐας
δ Δημοτικά Ηλείας
ε Δημοτικά Αιτ-νιας
στ Δ-θμια Αχαΐας
ζ Δ-θμια Ηλείας
η Δ-θμια Αιτ-νιας

3.Κατάλογος ΣΕΕ Δυτικής Ελλάδας ανά Ειδικότητα – Αλφαβητικά
4.Κατάλογος ΣΕΕ Δυτικής Ελλάδας (με Σχολικές Μονάδες Παιδαγωγικής Ευθύνης) ανά Περιφερειακή Ενότητα / Βαθμίδα – Αλφαβητικά
5.Κατάλογος ΣΕΕ Δυτικής Ελλάδας (με Σχολικές Μονάδες Επιστημονικής Ευθύνης) ανά Περιφερειακή Ενότητα / Βαθμίδα – Αλφαβητικά
6.Επιτροπές παρακολούθησης ύλης Γ’ Λυκείου

  • Η ολομέλεια είναι αρμόδια να αποφασίζει (ν. 4547/ άρθρο 5 παρ. 6):
    α) την οργάνωση επιμορφωτικών δράσεων
    β) τον ετήσιο προγραμματισμό δράσεων (αρχή σχολικού έτους)
    γ) την παρακολούθηση της υλοποίησης του προγραμματισμού για επανεξέταση και ανατροφοδότηση του παρεχόμενου έργου (κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους) και
    δ) τελική αποτίμηση του ετήσιου προγραμματισμού (κατά τη λήξη του σχολικού έτους).